Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO buvo dar toks 55, 55A, 55B. Taciau troleibusu marsutu su raidemis nebuvo niekada.
http://www.vilnius.skynet.lt/de6.html
Ko gero buvo, tik sunkoka įžiūrėt.Paskutinis taisė Zorro; 2010.01.16, 20:44.
Comment
-
Kiek suprantu iš čia , kažkada vis dėl to veikė 1 troleibusų maršrutas su "A" raide
7A Pašilaičiai —Justiniškės — Lazdynai— Stotis
Comment
-
Šis maršrutas veikė seniau nei 2004. Man atrodo, ten taip pakeista buvo dėl kažkokių inžinierinių tinklų remonto Žvėryne (gal pamenu neteisingai). O šiaip apie 2005-2006 metus 3 (penktadienis nuo 22:00 val. ir savaitgalis+pirmadienis) dėl vandentieko avarijos Sodų g. (prie pat sankryžos su Pylimo g.) buvo keičiami troleibusų maršrutai: 1 uždarytas, 2 ir 5 naudojosi tuomet laikinu 17-o posūkiu iš Kauno į Švitrigailos g. ir važiavo per Lukiškes, Spartą, o 7 važinėjo iki Menų gimnazijos st. (ties P. Cvirkos stotele pasukdavo kaip 3-as į Jogailos g.). Važinėjo 7-i be lentelių, tik su skaičiumi 7. Autobusų maršrutai nesikeitė - važiavo paeiliui Gėlių g. Laimei, spėta sutaisyti iki pirmadienio ir troleibusai važiavo įprastomis trasomis.
Comment
-
Nuo vasario mėnesio keičiasi Vilniaus miesto viešojo transporto darbas
Nuo vasario 1 dienos sekmadieniais Vilniaus maršrutų autobusai ir troleibusai darbą pradės nuo 6.30 val. ryto.
Atlikus keleivių srautų tyrimus nustatyta, kad sumažėjęs keleivių skaičius nuo Titnago st. iki Valkininkų st., todėl nuo šių metų vasario 1 d. bus padalintas troleibusų 18 maršrutas „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai – Titnago g.” į 2 maršrutus: 18 maršrutą „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai – Titnago g.” ir 18A maršrutą „Pašilaičiai – Justiniškės – Žemieji Paneriai”.
Taip pat nuo šių metų vasario 1 d. laikinai naikinami dubliuojantys autobusų ir troleibusų maršrutai: autobusų 80 maršrutas „S. Stanevičiaus g. – Centras”, 81 maršrutas „Fabijoniškės - Ukmergės g. – Centras”, 82 maršrutas „Pilaitė – Spaudos rūmai” ir troleibusų 15 maršrutas „Stotis- Žemieji Paneriai”.
Naujus autobusų ir troleibusų tvarkaraščius internetiniame tinklalapyje www.vilniustransport.lt patalpinsime nuo sausio 25 d. Prašome keleivių sekti informaciją apie pasikeitusių maršrutų darbą internete bei stotelėse.
Informacija apie pasikeitimus bei viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.
vilniustransport.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą"Verčiau reikėtų naikinti visiškai nepasiteisinusį 87-ąjį maršrutą. Kažkodėl tai to dabar nedaroma. "
Tai ko gero nenaikina todėl, kad pagal įstatymus ten turi būti koks nors viešasis transportas.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTokie maršrutai "dėl kryžiuko" prisideda prie nuostolių, ir gadina VT įvaizdį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąFaktas, kad maršrutiniai taksi priskiriami prie visuomeninio transporto taip pat. Todėl į tokias mažas gyvenvietes vertėtų organizuoti maršrutinių taksi eismą, o ne autobusų. Deja, Lietuvoj toks mąstymas iškreiptas vien dėl to, kad autobusai yra finansuojami ir globojami savivaldybės iždo, o maršrutiniai taksi - absoliučiai privatūs. Joks privatus vežėjas nenori aptarnauti maršrutą, kuris neturi potencialios ateities. Štai ir aklavietė. Jei neatsiranda maršrutinių taksi vežėjo, tenka maršrutą aptarnauti autobusais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam? Jei jau ir privatininkams neapsimoka, nes vaziuoja 1-2 keleiviai, tai VT ten visai nereikalingas.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.18, 17:56.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai kaip ir sakiau - iš tų Gulbinų pabėgo 16 mikroautobusas, ko gero ten net nevažinėjęs, nes žiedas yra kažkur miške, 1 km atstumu nuo pačios gyvenvietės. 87-u laisvai galėtų važinėti mikroautobusas ir VA net nereikia jų pirkti - 16A važinėjo Daewoo Lublin 3 (gar. nr. 672 ir 698) ir maršrutas buvo laikomas autobuso maršrutu. Tuomet dar Žolyno st. ir Naujosios Vilnios žiede žalia spalva buvo rašomi 113B/115 ir 113A mikroautobusų maršrutų numeriai, o 16A buvo mėlynas.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠiaip manau situacija būtų tvarkinga, jei būtų pakeistas minėtas įstatymas. Tada parkai tikrai galėtų įsigyti mikroautobusų ir jais aptarnauti tokius maršrutus į užkampius, kiekvienas įlipantis keleivis būtų tikrinamas vairuotojo, o toks mikroautobusas važiuotų piko metu kas 40-70 min., ne piko metu kas 3-4 val. arba visai nekursuotų. Tokie maršrutai oficialiai galbūt net galėtų būti priskiriami autobusams, jei mikroautobusai būtų tie didesni, kur su automatinėmis durimis ir kondicionieriais (dažnai naudojami kaip ekspresiniai tarpmiestiniai). Stotų jie tik stotelėse, juose būtų galimybė įsigyti lengvatinį bilietą. Jie netgi galėtų būti atskirti nuo bendro miesto VT ir juose būtų padidinti tarifai už važiavimą.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąo įstatymas dabar draudžia taikyti skirtingus tarifus skirtingiems maršrutams?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNėra tokio įstatymo, draudžiančio taikyti skirtingus tarifus. Ir negali būti. Juk rinka yra liberali Lietuvoje. Parduotuvėse irgi kainos tų pačių prekių skiriasi. Mieste kainas reguliuoja savivaldybė, todėl mieste skirtingų vežėjų tarifai NEGALI skirtis (nebent tam pritaria išimtiniu atveju savivaldybė arba tai - rajoninis pro miestą važiuojantis maršrutas). O priemiesčio ir tarpmiestiniuose maršrutuose negalioja apribojimai. Nebent kuri nors rajono savivaldybė priemiesčio maršrutams savo teritorijoje numačiusi tam tikrą tarifikacijos ribojimo tvarką (ne daugiau kažkokios sumos už kažkiek nuvažiuotų km).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNėra tokio įstatymo, draudžiančio taikyti skirtingus tarifus. Ir negali būti. Juk rinka yra liberali Lietuvoje. Parduotuvėse irgi kainos tų pačių prekių skiriasi. Mieste kainas reguliuoja savivaldybė, todėl mieste skirtingų vežėjų tarifai NEGALI skirtis (nebent tam pritaria išimtiniu atveju savivaldybė arba tai - rajoninis pro miestą važiuojantis maršrutas). O priemiesčio ir tarpmiestiniuose maršrutuose negalioja apribojimai. Nebent kuri nors rajono savivaldybė priemiesčio maršrutams savo teritorijoje numačiusi tam tikrą tarifikacijos ribojimo tvarką (ne daugiau kažkokios sumos už kažkiek nuvažiuotų km).
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBet juk įstatymas nedraudžia nustatyti, tarkim, tarifą už nuvažiuotą atstumą, arba tarifą pagal zonas?Parašė Wycka Rodyti pranešimąArba tai yra taxiPaskutinis taisė Ametistas; 2010.01.19, 20:56.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTikrai nedraudžia. Juk ir dabar visuose priemiestiniuose ir tarpmiestiniuose tarifuose naudojama kilometražinė tarifikacija. (...) O mieste taip nėra, nes čia miestas - turi būti darnus VT.
Taigi teisinių kliūčių taikyti skirtingą tarifą "užkampio" maršrutams (ar kaip juos bepavadintume - periferiniais, "dėl kryžiuko", "itin nuostolingais", "itin mažo keleivių srauto" ar kitaip), ko gero, nėra.
Comment
Comment