Ačiū už schemą ir Mažeikių autobusų nuotraukas. Beje labai įdomiai atrodo 18-as troleibusas važiuojantis tik darbo dienomis piko metu būdamas vieninteliu troleibuso maršrutu Justiniškių gatvėje
Nelabai supratau, nes Justiniškiu gatve važiuoja 18, 8 ir 7 troleibusai.
P.S. 11 važiuoja Laisvės pr., o ne per Justiniškes.
Na gal čia mano kaltė, kad nenurodžiau apie ką aš čia kalbu. Čia 1987m. pagal Al1 schemą. Dabar net ir tas 18-as vaziuoja kasdien ir visą dieną. Kur gi man nežinoti - patsai iš Pašilaičių esu
Tarybiniais laikais buvo sparciai statomi nauji mikrorajaonai, bet susisiekimas is ju budavo tragiskas. Man niekaip neaisku, kodel Lazdynai liko be troleibusu liniju? Tik Laisves prospektu buvo paleisti troleibusai.
Taip pat su statoma Pilaite buvo katastrofiskas susisiekimas. Iki pat berods1997 m. Tik vienas autobuso marsrutas ir mikroautobuso, veliau, jau nepriklausomybes laikais atsirado privatus autobusas is stoties, kursuojantis ir dabar. Taip pat is susiseikimas su Seskine.
Eee ką norėjote pasakyti "kursuojantis ir dabar"? 072 jau seniai nebėra. Privatūs vežėjai po truputį nyksta, pvz. dar visai neseniai važinėjo 57 maršruto autobusai, kurie buvo gana populiarūs. Pratesus 55 maršrutą į Lazdynų ligoninę, 57-u keleivių sumažėjo, o vėliau maršrutas išnyko. Štai kodėl 55-u darbo dienomis važiuoja dvigubi autobusai. Dar buvo 068(Pašilaičiai-Gariūnai) ir 063(Pilaitė-Gariūnai) maršrutai.
Vienintelė išimtis - 067, kurį ne tik pratęsė iki Grigiškių, bet ir nupirko kažkur 5-6 vienodus raudonus Steyr autobusus, kurie važiuoja visą dieną (o ne 6-15h) tušti (dažniausiai 5 keleiviai).
Tarybiniais laikais buvo sparciai statomi nauji mikrorajaonai, bet susisiekimas is ju budavo tragiskas. Man niekaip neaisku, kodel Lazdynai liko be troleibusu liniju? Tik Laisves prospektu buvo paleisti troleibusai.
Kaip tu įsivaizduotum racionaliai troleibusus važiuojančius Lazdynuose ? Beto iš daugelio vietų (turiu omenyję Architektų g. gyventojus) nėra sudėtinga ar toli pasiekti Laisvės pr.
Labai idomiai atrodo Ukmergės g (dabartinė Konstitucijos). Ir sunkiai galiu įsivaizduoti, kad Ozo gatve nevazinejo joks transportas. Taip pat dar nenutiesta troleibusų linija Narbuto ir Šeimyninškių gatvėse, o Gedimino prospektu nuo pradzių iki galo vazinėja troleibusai.
Tad per 21-erius metus troleibusų maršrutų skaičius išaugo nuo 18 iki 20, o autobusu nuo 46 iki 78. Nutiestos troleibusų linijos nuo viršuliškių ir justiniškių iki pašilaičių, narbuto, konstitucijos, šeimyniškių pamenkalnio, saulėtekio g. o panaikintos linijos gedimino pr., į užupį ir valakampius...
Nedidukas pataisymas - 1987m. schemoje yra sužymėti 53 autobusų ir 17 troleibusų maršrutai (neskaitant Al1 papildymų), o dabar yra 20 trol. ir lygiai 70 autobusų.
atsakymas turbut cia; www.troleibusai.lt : ''Šis maršrutas įsteigtas atsižvelgiant į Žirmūnų gatvės gyventojų prašymus, kadangi link stoties jiems važiuoti reikėjo keliais maršrutais. ''
O tokie prašymai atsiranda dėl kvailos kainodaros - jeigu reikia persėsti iš vieno maršruto į kitą, reikia pirkti jau 2 bilietus. Suprantama, kad žmonės prašo tiesioginių reisų.
Būtų logiškiau, jeigu bilietas galiotų, pvz. 1 valandą, neribojant persėdimų skaičiaus.
Eee ką norėjote pasakyti "kursuojantis ir dabar"? 072 jau seniai nebėra. Privatūs vežėjai po truputį nyksta, pvz. dar visai neseniai važinėjo 57 maršruto autobusai, kurie buvo gana populiarūs. Pratesus 55 maršrutą į Lazdynų ligoninę, 57-u keleivių sumažėjo, o vėliau maršrutas išnyko. Štai kodėl 55-u darbo dienomis važiuoja dvigubi autobusai. Dar buvo 068(Pašilaičiai-Gariūnai) ir 063(Pilaitė-Gariūnai) maršrutai.
Vienintelė išimtis - 067, kurį ne tik pratęsė iki Grigiškių, bet ir nupirko kažkur 5-6 vienodus raudonus Steyr autobusus, kurie važiuoja visą dieną (o ne 6-15h) tušti (dažniausiai 5 keleiviai).
Nepastebejau, bet nejaugi isnyko privatus autobusu marasrutas is stoties i Pilaite, vaziaves Pylimo g., Konstitucijos pr, Narbuto g.? ?
Gariuniniai privaciu autobusu marsrutai nyksta. Juos keicia tuo paciu marsrutu vaziuojantys mikroautobusai.
Is privaciu marsrutu isnyko 010 - i Markucius.
Kol kas rentabiliausi privatus marsrutai is stoties i Santariskes - 05 ir i Fabijoniskes (nepamenu koks numeris, berods 072). Beje, 53 marsrutas, atsirado tik apie 1998, o privatus - gerokai anksciau, gal kokiais 93 ar 94.
Kaip tu įsivaizduotum racionaliai troleibusus važiuojančius Lazdynuose ? Beto iš daugelio vietų (turiu omenyję Architektų g. gyventojus) nėra sudėtinga ar toli pasiekti Laisvės pr.
Pora marsrutu, kurie Lazdynuose vaziuotu ziedu.
Gana tolokai tenka eiti zmonems iki Laisves pr. Autobusai nepakankamai daznai vaziuoja.
Planuojant ir statant Lazdynus tarybiniais laikais, kai zmones automobiliu neturejo, matyt buvo nusispjaut, kad zmonems teks vaikscioti. Taciau siais laikais, kai automobiliu daugeja, miesto transportas turi buti priartinams prie zmoniu.
Faktas - ten, kur vaziuoja troleibusai, susisiekimas yra zymiai gerensi nei ten, kur vaziuoja vien tik autobusai.
Labai idomiai atrodo Ukmergės g (dabartinė Konstitucijos). Ir sunkiai galiu įsivaizduoti, kad Ozo gatve nevazinejo joks transportas. Taip pat dar nenutiesta troleibusų linija Narbuto ir Šeimyninškių gatvėse, o Gedimino prospektu nuo pradzių iki galo vazinėja troleibusai.
Tad per 21-erius metus troleibusų maršrutų skaičius išaugo nuo 18 iki 20, o autobusu nuo 46 iki 78. Nutiestos troleibusų linijos nuo viršuliškių ir justiniškių iki pašilaičių, narbuto, konstitucijos, šeimyniškių pamenkalnio, saulėtekio g. o panaikintos linijos gedimino pr., į užupį ir valakampius...
šiaip labai smagu buvo panagrinėti šį žemėlapį.
I Virsuliskes nutiesta apie 91 metus, berods.
Justiniskiu linija iki Pasilaiciu pratesta tik 1997 m.
Narbuto, Seimyniskiu gatvemis troleibusai paleisti dar tarybiniais laikais apie 88-89 m.
I Sauleteki - 1998 m., nors jos ten verkiant reikejo iskart pastacius universitetus - dar kokiais 1975 m.
I Valakampius linija panaikinta 2000 m.
I Uzupi linija isardyta berod 1998 ar 1999 m.
Is Gedimino prospekto nuo Zveryno tilto iki Vilniaus g. linija iskelta 1987 ar tai 1988, pastacius Liubarto tilta, tuneli ir dabartinio Seimo - pastata. Senukas Zveryno tiltas jau nebegalejo atlaikyti troleibusu... Atsimenu, buvo idomu per ji vaziuoti troleibusu: zemyn, aukstyn, zemyn, vel aukstyn...
Gariuniniai privaciu autobusu marsrutai nyksta. Juos keicia tuo paciu marsrutu vaziuojantys mikroautobusai.
Is privaciu marsrutu isnyko 010 - i Markucius.
O! Visiškai teisingai Reikės jį įtraukti į privačių autobusų maršrutų sąrašą. Ačiū.
Kol kas rentabiliausi privatus marsrutai is stoties i Santariskes - 05 ir i Fabijoniskes (nepamenu koks numeris, berods 072). Beje, 53 marsrutas, atsirado tik apie 1998, o privatus - gerokai anksciau, gal kokiais 93 ar 94.
062 Dubliuoja 53-ą per visą trasą, bet sugeba konkuruoti. 05 nuo 26-o skiriasi tuo, kad važiuoja per Baltupių daugiabučių namų masyvą.
Pora marsrutu, kurie Lazdynuose vaziuotu ziedu.
Gana tolokai tenka eiti zmonems iki Laisves pr. Autobusai nepakankamai daznai vaziuoja.
Planuojant ir statant Lazdynus tarybiniais laikais, kai zmones automobiliu neturejo, matyt buvo nusispjaut, kad zmonems teks vaikscioti. Taciau siais laikais, kai automobiliu daugeja, miesto transportas turi buti priartinams prie zmoniu.
Faktas - ten, kur vaziuoja troleibusai, susisiekimas yra zymiai gerensi nei ten, kur vaziuoja vien tik autobusai.
Na man atrodo savivaldybei yra pigiau paleisti 22-ą maršrutą kas 8 min. ar sutankinti 23, 21, 49 ir 7 maršrutus negu tiesti naują liniją ir "vogti" troleibusus iš kitų maršrutų (pvz. 16, 18). Nors savaime aišku, kad kiekvienas gyventojas nori gyventi ten kur yra daug viešojo transporto.Deja tai nėra įmanoma. Aš pvz. esu patenkintas Pašilaičių infrastruktūra todėl man sunku įsivaizduoti ką jaučia Lazdynų ar Fabijoniškių gyventojai ir visa tai vertinti.
I Virsuliskes nutiesta apie 91 metus, berods.
Justiniskiu linija iki Pasilaiciu pratesta tik 1997 m.
Narbuto, Seimyniskiu gatvemis troleibusai paleisti dar tarybiniais laikais apie 88-89 m.
I Sauleteki - 1998 m., nors jos ten verkiant reikejo iskart pastacius universitetus - dar kokiais 1975 m.
I Valakampius linija panaikinta 2000 m.
I Uzupi linija isardyta berod 1998 ar 1999 m.
Is Gedimino prospekto nuo Zveryno tilto iki Vilniaus g. linija iskelta 1987 ar tai 1988, pastacius Liubarto tilta, tuneli ir dabartinio Seimo - pastata. Senukas Zveryno tiltas jau nebegalejo atlaikyti troleibusu... Atsimenu, buvo idomu per ji vaziuoti troleibusu: zemyn, aukstyn, zemyn, vel aukstyn...
Kiek žinau pagal 1977 ir 1981m. schemas, tai troleibusų linija į Viršuliškes buvo nutiesta tarp 1977-81m. 1977 troleibusų žiedas yra dabartinių Spaudos rūmų vietoje, ties jau dabar nebesančia Viršuliškių skg. ir Laisvės pr. sankryža. 1981 žiedas jau yra prie PC "Mada"
----
Klausimas: gal kas padės su išsiaiškinti su privačiais maršrutais? Nesu įsitikinęs ar dar yra 064 ir ar čia visi maršrutai. Dar kažkur buvau radęs užuominą apie 066 "Gariūnai - N.Vilnia" ir 069 "?-?" 9raudonai pažymėti jau panaikinti maršrutai)
05 Stotis - Santariškės 010 Fabijoniškės - Guriai
12 Stotis - Rudamina - Skaidiškės 057 Lazdynai - Santariškės
058 Žalgirio g. - Gariūnai
062 Stotis - Fabijoniškės 063 Pilaitė - Gariūnai 064 (?) Gedvydžių g. - Gariūnai
067 Grigiškės - Fabijoniškės 068 Pašilaičiai - Gariūnai
072 Stotis - Pilaitė
088 Gariūnai - Baltupiai
Paskutinis taisė Mettal; 2008.08.19, 10:23.
Priežastis: Pranešimo papildymas
Čia toks klausimas iškilo apie Vilniaus autobusų tvarkaraščius: žiūriu gi, kad www.marsrutai.lt ir www.vilniustransport.lt tvarkaraščiai skiriasi (konkrečiai 1, 1A autobusų). Kuris iš jų teisingas?
Čia toks klausimas iškilo apie Vilniaus autobusų tvarkaraščius: žiūriu gi, kad www.marsrutai.lt ir www.vilniustransport.lt tvarkaraščiai skiriasi (konkrečiai 1, 1A autobusų). Kuris iš jų teisingas?
Vilniustransport.lt yra oficialus, o marsrutai.lt - ne.
Čia toks klausimas iškilo apie Vilniaus autobusų tvarkaraščius: žiūriu gi, kad www.marsrutai.lt ir www.vilniustransport.lt tvarkaraščiai skiriasi (konkrečiai 1, 1A autobusų). Kuris iš jų teisingas?
Deja taip... 072 "Stotis - Pilaitė" išnyko jau prieš porą metų (tiksliai pasakyti negaliu, bet greičiausiai dėl 47-o maršruto)
O! Visiškai teisingai Reikės jį įtraukti į privačių autobusų maršrutų sąrašą. Ačiū.
062 Dubliuoja 53-ą per visą trasą, bet sugeba konkuruoti. 05 nuo 26-o skiriasi tuo, kad važiuoja per Baltupių daugiabučių namų masyvą.
Na man atrodo savivaldybei yra pigiau paleisti 22-ą maršrutą kas 8 min. ar sutankinti 23, 21, 49 ir 7 maršrutus negu tiesti naują liniją ir "vogti" troleibusus iš kitų maršrutų (pvz. 16, 18). Nors savaime aišku, kad kiekvienas gyventojas nori gyventi ten kur yra daug viešojo transporto.Deja tai nėra įmanoma. Aš pvz. esu patenkintas Pašilaičių infrastruktūra todėl man sunku įsivaizduoti ką jaučia Lazdynų ar Fabijoniškių gyventojai ir visa tai vertinti.
Kiek žinau pagal 1977 ir 1981m. schemas, tai troleibusų linija į Viršuliškes buvo nutiesta tarp 1977-81m. 1977 troleibusų žiedas yra dabartinių Spaudos rūmų vietoje, ties jau dabar nebesančia Viršuliškių skg. ir Laisvės pr. sankryža. 1981 žiedas jau yra prie PC "Mada"
----
Klausimas: gal kas padės su išsiaiškinti su privačiais maršrutais? Nesu įsitikinęs ar dar yra 064 ir ar čia visi maršrutai. Dar kažkur buvau radęs užuominą apie 066 "Gariūnai - N.Vilnia" ir 069 "?-?" 9raudonai pažymėti jau panaikinti maršrutai)
05 Stotis - Santariškės 010 Fabijoniškės - Guriai
12 Stotis - Rudamina - Skaidiškės 057 Lazdynai - Santariškės
058 Žalgirio g. - Gariūnai
062 Stotis - Fabijoniškės 063 Pilaitė - Gariūnai 064 (?) Gedvydžių g. - Gariūnai
067 Grigiškės - Fabijoniškės 068 Pašilaičiai - Gariūnai
072 Stotis - Pilaitė
088 Gariūnai - Baltupiai
Stai privaciu autobusu marsrutu sarasas 2005 m. duomenimis. Yra (o gal jau tik buvo) tokia asociacija "Vilnava", kuri vienijo privacius Vilniaus m. vezejus autobusais ir mikroautobusais. Taciau ne visi privatininkai jai priklause.
0A Rastinėnai - Čekoniškės - Spaudos rūmai Viršuliškės - Karaliaučiaus - Kriaučiūnai - Papiškės - Vaivadiškės - Karveliškės - Kapličnikai - Šilėnai - Čekoniškės - Leičiai - Pakonys - Mokykla - Vėtrungė - Bubos - Rastinėnai
0A Spaudos rūmai - Čekoniškės - Rastinėnai Rastinėnai - Bubos - Vėtrungė - Mokykla - Pakonys - Leičiai - Čekoniškės - Šilėnai - Kapličnikai - Karveliškės - Vaivadiškės - Papiškės - Kriaučiūnai - Karaliaučiaus - Viršuliškės
0B Kernavė - Vilnius (5) Vilniaus autobusų stotis - Sparta - Statybininkų - Gerosios Vilties - Karoliniškės - Spaudos rūmai - Karaliaučiaus - Kriaučiūnai - Papiškės - Vaivadiškės - Karveliškės - Kapličnikai - Šilėnai - Čekoniškės - Leičiai - Buiniškės - Sudervė - Žemaguliai - Purviškės - Vaigeliškės - Dvidešimt trečias km - Dūkštos - Airėnai - Vievio posūkis - Alejūnai - Europa - Mežionys - Klyšabalė - Kernavė
0B Vilnius - Kernavė (5) Kernavė - Klyšabalė - Mežionys - Europa - Alejūnai - Vievio posūkis - Airėnai - Dūkštos - Dvidešimt trečias km - Vaigeliškės - Purviškės - Žemaguliai - Sudervė - Buiniškės - Leičiai - Čekoniškės - Šilėnai - Kapličnikai - Karveliškės - Vaivadiškės - Papiškės - Kriaučiūnai - Karaliaučiaus - Spaudos rūmai - Karoliniškės - Gerosios Vilties - Statybininkų - Sparta - Vilniaus autobusų stotis
05 Santariškės - Stotis Stotis - Rūdninkų - Trakų - Reformatų - Jogailos - Savivaldybės aikštė - Žaliasis tiltas - Kalvarijų turgus - Žalgirio - Šatrija - Tauragnų - Kuro aparatūra - J.Kazlausko - Naujakiemio - Baltupiai - Pušynas - Seminarija - Kalvarijos - Jaruzalė - Žaliųjų ežerų - Ligoninė - Santariškės
05 Stotis - Santariškės Santariškės - Ligoninė - Žaliųjų ežerų - Jaruzalė - Kalvarijos - Seminarija - Pušynas - Baltupiai - Naujakiemio - J.Kazlausko - Kuro aparatūra - Tauragnų - Šatrija - Žalgirio - Kalvarijų turgus - Žaliasis tiltas - Savivaldybės aikštė - Jogailos - Reformatų - Trakų - Rūdninkų - Stotis
057 Santariškės - Lazdynai (4) Ligoninė - Akacijų - Vaivorykštė - Televizijos bokštas - Karoliniškės - Laisvės - Spaudos rūmai - Viršuliškės - J.Matulaičio - Rygos - Čiobiškio - Poliklinika - Pašilaičių žiedas - Žemynos - Automobiliai - Takas - Gedvydžių - Fabijoniškių žiedas - P.Žadeikos - Kaimelio žiedas - Kaimelio - A.Jonyno - L.Giros - Teisės universitetas - Ateities - Rugių - Kalvarijos - Jaruzalė - Žaliųjų ežerų - Ligoninė - Santariškės
057 Lazdynai - Santariškės (4) Santariškės - Ligoninė - Žaliųjų ežerų - Jaruzalė - Kalvarijos - Rugių - Ateities - Teisės universitetas - L.Giros - A.Jonyno - Kaimelio - Kaimelio žiedas - P.Žadeikos - Fabijoniškių žiedas - Gedvydžių - Takas - Automobiliai - Žemynos - Pašilaičių žiedas - Poliklinika - Čiobiškio - Rygos - J.Matulaičio - Viršuliškės - Spaudos rūmai - Laisvės - Karoliniškės - Televizijos bokštas - Vaivorykštė - Akacijų - Ligoninė
058 Žalgirio g. - Gariūnai Gariūnai - Oslo - Geležinio Vilko - Žalgirio
058 Gariūnai - Žalgirio g. Žalgirio - Geležinio Vilko - Oslo - Gariūnai
060 Gariūnai - Žalgirio g.- Naujoji Vilnia Naujosios Vilnios žiedas - Vasaros - Tuskulėnų - A.Goštauto - Lukiškės - Tiltas - Geležinio Vilko - Laisvės - Oslo - Gariūnai
060 Naujoji Vilnia - Žalgirio g. - Gariūnai Gariūnai - Oslo - Laisvės - Geležinio Vilko - Tiltas - Lukiškės - A.Goštauto - Tuskulėnų - Vasaros - Naujosios Vilnios žiedas
061 Stotis - Gariūnai Gariūnai - Oslo - Laisvės - Savanorių - Žemaitės - Dailė - Sparta - Aguonų - Stotis
061 Gariūnai - Stotis Stotis - Aguonų - Sparta - Dailė - Žemaitės - Savanorių - Laisvės - Oslo - Gariūnai
062 Fabijoniškės - Stotis (3) Stotis - Gėlių - Vingriai - Trakų - P.Cvirkos - Savivaldybės aikštė - Žaliasis tiltas - Kalvarijų turgus - Žalgirio - Šatrija - Tauragnų - Kuro aparatūra - Širvintų - Šeškinės kalvos - Gelvonėlis - Gelvonų - Jovaras - S.Stanevičiaus - Pamiškė - L.Giros - P.Žadeikos - Fabijoniškių žiedas
062 Stotis - Fabijoniškės (3) Fabijoniškių žiedas - P.Žadeikos - L.Giros - Pamiškė - S.Stanevičiaus - Jovaras - Gelvonų - Gelvonėlis - Šeškinės kalvos - Širvintų - Kuro aparatūra - Tauragnų - Šatrija - Žalgirio - Kalvarijų turgus - Žaliasis tiltas - Savivaldybės aikštė - P.Cvirkos - Trakų - Vingriai - Gėlių - Stotis
063 Pilaitė - Gariūnai Gariūnai - Oslo - Erfurto - Architektų - Karoliniškės - Spaudos rūmai - Karaliaučiaus
063 Gariūnai - Pilaitė Karaliaučiaus - Spaudos rūmai - Karoliniškės - Architektų - Erfurto - Oslo - Gariūnai
Dėkingas už informaciją. Vilniustransport.lt tvarkaraščiai yra naujesni, kadangi ten parašyta nuo kada galioja tvarkaraštis (nuo 2008-08-04), o maršrutai.lt seni grafikai. Reikia perspėti administratorius , nes dar nepatenkinti lankytojai užvers forumą spam'u, kurį man reikės tvarkyti
0A - nė karto nemačiau tokio numerio. Beje dabar šis maršrutas yra 101 berods.
0B- ta pati situacija kaip su 0A, dabar - 103.
016 - vis gi ten 012. Jis dubliuoja 12-ą Vilniaus autobusų maršrutą (per Rudaminą), o jei ir būtų toks 016, tai jis eitų per Nemėžį.
038 -mano žiniomis tai mikroautobusu marsrutas. Aš esu matęs tik "Savanorių pr. - Gariūnai (Trakų vokė)" maršrutą, o į Grigiškes vežė 51 maršruto mikroautobusai.
060 - aaa štai kas į N.Vilnią vežė, o ne 066 kaip seniau galvojau.
061- dar vienas 37 ir 82 mikroauobusų klonas. Irgi neteko juo matyti autobusų, tik vieną senuką Daewoo Lublin.
065 - niekada nebūčiau pagalvojęs, kad į Birelius kažkas dar važiavo... Greičiausiai irgi mikroautobusai važiavo.
069 - vėl gi naujiena
Vilnava berods dar egzistuoja - Žvėryne Kęstučio g. dažnai matau jos iškabą.
Oi, visai pamiršau. Gal pastebėjote, kad kai kurie priemiestiniai maršrutai jau važinėja su numeriais, ko anksčiau nebuvo? (pvz. 33 Vilnius - Skurbutėnai)
Paskutinis taisė Mettal; 2008.08.20, 10:14.
Priežastis: Papildymas
Pora marsrutu, kurie Lazdynuose vaziuotu ziedu.
Gana tolokai tenka eiti zmonems iki Laisves pr. Autobusai nepakankamai daznai vaziuoja.
Nemanyčiau jog tai pateisintu lukesčius. Keleivių iš Architektų g. esančių stotelių pririnktu ganėtinai nedaug, tuo tarpu maršruto įveikimo laikas gerokai pailgėtu. Visgi Laisvės pr. yra tarsi ašinė linija kertanti Lazdynus ir iš daugelio vietų jį pasiekti nėra labai toli. Gerinant susisiekimą tereiktu pridėt daugiau 22 maršruto autobusų, kuris pagerintu situaciją pietinėje mikrorajono dalyje.
Na man atrodo savivaldybei yra pigiau paleisti 22-ą maršrutą kas 8 min. ar sutankinti 23, 21, 49 ir 7 maršrutus negu tiesti naują liniją ir "vogti" troleibusus iš kitų maršrutų (pvz. 16, 18). Nors savaime aišku, kad kiekvienas gyventojas nori gyventi ten kur yra daug viešojo transporto.Deja tai nėra įmanoma. Aš pvz. esu patenkintas Pašilaičių infrastruktūra todėl man sunku įsivaizduoti ką jaučia Lazdynų ar Fabijoniškių gyventojai ir visa tai vertinti.
Visiškai sutinku jog tereiktu sutankint autobusų maršrutus. Visi norėtu šalia važiuojančio viešojo transporto ir kuo įvairesnio, tačiau juk kiekviena gatvele nepaleisi kruvos skirtingų maršrutų. Dabar gyvenu Pašilaičiuose, kur iki 3 skirtingų transporto žiedų tenka eit po ~12min (Skalvių žiedo, Pašilaičiu žiedo, Fabijoniškių žiedo) ir tikrai negaliu skųstis, nes susisiekimas pakankamai geras. Lazdynuose gyvenant iki artimiausios autobuso stotelės buvo 5min kelio, o iki troleibuso ~9 min, taigi ir ten situacija buvo nebloga
038 - mikruškė. Nuo 2007 vasario maršrutas: Savanorių pr. - Oslo g. - Lentvario g. - Lentvaris.
painiojasi man tie 37 ir 38. Čia 37 tada į Trakų vokę važiuoja. Bet man atrodo, kad jie į Lentvarį ir Trakų vokę važiuoja ne visais reisais. O gal yra kitaip?
Nemanyčiau jog tai pateisintu lukesčius. Keleivių iš Architektų g. esančių stotelių pririnktu ganėtinai nedaug, tuo tarpu maršruto įveikimo laikas gerokai pailgėtu. Visgi Laisvės pr. yra tarsi ašinė linija kertanti Lazdynus ir iš daugelio vietų jį pasiekti nėra labai toli. Gerinant susisiekimą tereiktu pridėt daugiau 22 maršruto autobusų, kuris pagerintu situaciją pietinėje mikrorajono dalyje.
Visiškai sutinku jog tereiktu sutankint autobusų maršrutus. Visi norėtu šalia važiuojančio viešojo transporto ir kuo įvairesnio, tačiau juk kiekviena gatvele nepaleisi kruvos skirtingų maršrutų. Dabar gyvenu Pašilaičiuose, kur iki 3 skirtingų transporto žiedų tenka eit po ~12min (Skalvių žiedo, Pašilaičiu žiedo, Fabijoniškių žiedo) ir tikrai negaliu skųstis, nes susisiekimas pakankamai geras. Lazdynuose gyvenant iki artimiausios autobuso stotelės buvo 5min kelio, o iki troleibuso ~9 min, taigi ir ten situacija buvo nebloga
Del troleibusu Lazdynuose. As ir nesiulau kuri nors is dabartiniu marsrutu leisti per Lazdynus. Ten pakankamai "sudetinga" gatviu struktura ir toks marsrutas, kuris is vieno Lazdynu galo ivaziuotu, o per kita isvaziuotu yra sunkiai praktiskai igyvendinamas. Netgi autobusai taip nevazineja.
Taipogi dabar vargu ar kas Lazdynuose tiestu troleibusu linijas. Ta reikejo padaryti dar statant mikrorajona.
Mano nuomone, nors ir skirta Lenino premija, visai nebuvo atsizvelgta i transporto infrastruktura - gatviu tinklo planas visai netinkamas racionaliam viesojo transporto eismo organizavimui. Magistraline arterija yra gana toli nuo mikrorajono pakrasciu ir eiti pesciomis toli. Tuo tarpu autobusu susisiekimas, nepakankamas buvo net tarybinias laikasi, nors ir buvo intensyvesnis nei dabar.
Kaip tais laikais, kai viesasis transportas buvo pagrindine keleivinio tranpsorto rusis, i tai buvo nusispjauta???
Beveik 5-10 minuciu kelio iki stoteles yra daug. Tai sveikam ar jaunam zmogui nedaug. Bet zmonems su mazais vaikais, seniems, turintiems sveikatos problemu to atstumo nuejimas gali uztrukti ir 15 ir 30 min. O tai jau daug. Man Naujamiestyje iki stoteles 7 min. Man nera problemu. Taciau mano mociute eina 20 min. Ir jai sunku.
Miestas, gi ne kaimas, vazinejama zymiai dazniau. Kaime iki stoteles 3 km yra netaip jau ir daug, be to kasdien ne visi vazineja.
Butent del to, kad dabar jau ir jauni nenori 5-10 min. kelio eiti iki stotels yra viena is daugelio priezasciu, kodel daugeja automobiliu. Pagal neseniai atliktos apklausos rezultatus daug Lietuvos gyventoju automobiliu vaziuoja ir 0,5 km atstuma.
O tai vercia susimastyti, kad pletojant viesajo transporta jis turi buti pletojams vos ne iki duru.
Comment