Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Tai ir parašiau išvadą - jeigu neturi mašinos ar negali įpirkt taksi, ir iki tavo rajono nepriveža VT - kam naktį iš vis po miestą važinėt.
    P.S. jeigu kas pavažiuos tą naktį autobusu, tai parašykit, kas dar jame važiavo. Įdomu tiesiog.


    Is ankstesniu autobusu naktiniu vazinejimu: per nakti vienas autobusas paprastai pervezdavo apie 20-30 zmoniu. Retais atvejais ,jei papuldavo is karto po kokio renginio tai aipe 100.

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą
      Išvada: nereikia baladotis po miestą naktimis ir nebus jokių problemų. Galima ir dieną namo parvažiuot. Turbūt tuose naktiniuose autobusuose tik visokie girti bomžai voliosis.

      Bent jau anksciau naktiniais autobusais paprastai vaziuodavo jaunimas iki 25 metu. viena kita vyresniu porele ir viskas.

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Nelabai žinau, kas vyks Vilniuje naujametę naktį, nes pats tikriausiai švęsiu namie...

        Bet apie tai geriau diskutuoti šiame skyriuje http://www.miestai.net/forumas/forumdisplay.php?f=65

        Na cia ne visai i tema , bet gal sudomins tuos ,kas ruosiasi vazineti naktiniais autobusais. Panarsiau internete ,o siendien dar eidamas pro sali uzsukau i turistu informacini centra prie katedros. Taigi gruodzio 31 d. viesose miesto aikstese nenumatyti jokie renginiai ir nieko nebus. Prakartele ir ta nuniokojo chuliganai ir ji jau isardoma,siandien dar tik likes stoveti tas namelis. Taigi ,jei jus nenusipirkote bilietu i kokius koncertus forum palace ir panasiose arenose,kur vyks kazkokie koncertai ir panasiai,tai daugiau neturesite kur ir vaziuoti tais autobusais ,nes vilniuje absoliuciai nieko nevyks. Sventes bus tik tiek ,kiek uzsipirksite degtines:-))) Na dar galesite tuos tuscius butelius sudauzyti i grindini prie eglutes ir viskas,daugiau jokiu atrakciju:-)))

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Kadangi bilietai perkami pas vairuotoją, o biletai nepigūs tai maža tikimybė, kad autobusas bus pilnas "bomžų" ar prisigėrusių žmonių...
          Išvada: naktiniai autobusai vežios orą, nes net ir naujametę naktį mieste tikrai ne per daug save gerbiančių žmonių. Daugelis Naujuosius metus vis dėl tio švenčia šalia savo namų. Padorus žmogus naktį nekiš nosies į centrą, jei neturi nuosavo transporto. Ir Naujieji ne išimtis- atvirkščiai, šią naktį centre net daug daugiau girtuoklių.
          Prie ko čia pagarba sau? Štai aš nepamenu, kada švenčiau naujus arti namų. Vis vienam ar kitam rajone, vienuose ar kituose svečiuose, kartais - iš vienur į kitur. Jei nori pasakyti, kad daug kas linkę naujus švęsti namie su svečiais, svečiuose, ar kitose privačiose vietose, sutinku. Bet sakymams, kad padorus žmogus tik nuosavu transportu vyks į centrą, negaliu pritarti. Pagal tave išeina, jog iš važiuojančių į centrą padorus tik tas, kuris naujametinę naktį nevartos alkoholio, t.y. parvairuos (tada padorių visuomenėj yra tik skaičius po kablelio ir kelių nulių. Aš manau, kad visgi dauguma stengiasi grįžti taksi, kuriem Naujieji yra aukso kasykla. Tuo tarpu naktiniai autobusai sudaro jiem šiokią tokią konkurenciją, o kaina 3 Lt ir dėl to atsirandantis santykinis saugumas turi tikimybę sutraukt visą mąstančią publiką, padoresnį jaunimą, kuris supranta, kad tai šiaip ar taip gerokai pigiau už taksi, be to, nereikia valandos vargti bandant prisiskambint..

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Mettal bet, pavyzdžiui , Naujojoje Vilnioje autobusams gręsia tikrai ne mažesnis pavojus nei Grigiškėse. Ir vis Dėl to į Naująją Vilnia naktinis transportas bus
          Va čia sutinku. Ok, Grigiškėse nesaugu. Bet langų daužymas bent man siejasi su bent šiek tiek organizuotais veiksmais. Nebus gi taip, kad kažkas ėjo pro šalį, toptelėjo mintis, sutarė su draugais, greit po ranka rado akmenų/gniūžčių ir dar sugebėjo taikliai mest, žalos pridaryt. Tad paleidus autobusus B]vienai nakčiai[/B] (iš kur apie juos žinoti vandalų publikai, kuri dar ir kažkur turi tykoti, kad autobusas "nepabėgtų" žalos nepatyręs?) galgi nieko nenutiktų. Turint omeny, kad Grigiškės labai toli ir taksi brangu, manau, konkurencinio transporto buvimas labai suveiktų (kas turi draugų, gyvenančių Grigiškėse, puikiai supranta, ką reiškia, kai darbo dieną su jais įmanoma susitikt tik labai trumpai).

          Comment


            Grigiškės dydžiu ir keleivių srautu neprilygsta N.Vilniai. Aš nemanau, kad tai yra organizuoti veiksmai, nes būtent Grigiškėse, autobusai važiuoja pro 2 parduotuves (Kunigiškių st. ir Šviesos st.) prie kurių visada būriuojasi jaunimas. Net ir Naujametinę naktį jie ten būna, nes privatiems kioskams prie p/c "Iki" prekyba virte verda.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Įdomu, o kokios taksi kainos lyginant važiavimą iki Grigiškių ir Naujos Vilnios?

              Dėl veiksmų tai nesakau, kad jie visiškai organizuoti, bet ir nemanau, kad jie vyksta visiškai 'iš lempos'. Tai įmanoma tik arba autobusui ilgai stovint, arba jau turint neblogos kenkimo patirties Prilyginčiau tai tiem "pokštam", kai atkabinami troleibusų ūsai (dažnai būdavo pvz. prie Narbuto stotelės). Visų pirma reikia žinoti, kad kažkas atvažiuos ir pastovės. O dėl netikėtai užsukusio naktinio - manau, pusę minutės tas girtas jaunimas stebėsis, ko jam čia reikia, tik tada gali kilti kažkokių minčių, kad va būtent dabar būtų smagu apmėtyt. O greičiausiai ir nekiltų. Juk autobusų per dieną ten važiuoja gausybė, bet apmėto tik vieną kitą?

              Comment


                Kad neužimtų daug vietos įmetu tik linką apie ,,Alternatyva metro ir tramvajui Vilniuje", kurį patalpino LAS pagal vieno lietuvio magistranto iš Grinvičio tokį kaip straipsniuką. Neilgas ir kalba eina apie DLR:

                http://www.architektusajunga.lt/LT.p...33f9219601475e

                Comment


                  Vilniaus VT vadovai, ilgai vengę drąsesnės restruktūrizacijos ir optimizacijos pagaliau susivokė - reikia ką nors daryti. Žinoma, mąstymas jų vienas - branginti bilietus.

                  Vilniaus autobusai ir troleibusai: mažės maršrutų, bilietai gali brangti

                  Vilniaus vežėjams nepavyksta išlipti iš duobės: iš savivaldybės nesulaukia milijoninių dotacijų, o valstybė ant savo pečių lengvatinių bilietų užsikrauti nenori. Prabylama apie vairuotojų atlyginimų mažinimą ir bilietų kainos kėlimą.

                  Skolos – po 60 mln. litų

                  Baigiantis 2009-iesiems Vilniaus savivaldybė miesto autobusams, troleibusams ir maršrutus kuruojančiai įmonei "Susisiekimo paslaugos" lieka skolinga 125 mln. litų. Šią sumą sudaro kompensacijos už nuostolingus maršrutus ir lengvatinius bilietus. Tačiau kasmet biudžete kompensacijoms numatoma mažiau lėšų, nei reikia. Pavyzdžiui, šiemet Vilniaus valdžia vietoj 80 mln. litų teskyrė 45 mln. litų už transporto lengvatas sumokėti. Dėl to autobusai ir troleibusai per mėnesį patyrė po 1,5–2 mln. litų nuostolių.

                  Abi bendrovės vargiai bemato, kaip dar būtų galima taupyti. Mat jau nuo šių metų kovo įgyvendintos kone visos taupymo priemonės: 20 proc. sumažintos algos darbuotojams ir vadovams, atsisakyta dalies nuostolingų maršrutų, pakoreguotas troleibusų ir autobusų darbo laikas. Per šiuos metus sutaupyta apie 20 mln. litų, tačiau to negana.

                  Šiuo metu Vilniaus autobusus slegia apie 60 mln. litų skola. Ne ką menkesnė skylė žiojėja ir "Vilniaus troleibusų" biudžete. Abi bendrovės nepajėgia laiku atsiskaityti su bankais, paslaugų teikėjais, vėluoja darbuotojams mokėti atlyginimus, o apie tryliktą algą visiškai užmiršo, nors ši numatyta abiejų bendrovių darbuotojų kolektyvinėse sutartyse.
                  Skaityti toliau
                  Kaunodiena.lt
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Vilniaus VT vadovai, ilgai vengę drąsesnės restruktūrizacijos ir optimizacijos pagaliau susivokė - reikia ką nors daryti. Žinoma, mąstymas jų vienas - branginti bilietus.
                    nežinau per kurią vietą tą "restrutūrizaciją ir optimizaciją" turėtų daryti ir kažin ką slepi po šiais žodžiais. kad nesigautų eilinis tam tikrų linijų nukarpymas ir tada tegul važiuoja žmonės kaip nori. tikrai teisūs tie, kurie sako, kad jei atsikratysim nepelningų, tai ir pelningieji taps nebepelningais. šiaip kol kas čia tik savivaldybės reikalas, bet iš principo reikalinga reforma, o ne nukarpymai
                    visos sistemos pertvarkos! kas reikštų visuom transporto konkurencingumo (su privačiu) didininimą: greitis, atvykimo intervalas ir komfortas pagal galimybes.

                    Comment


                      Tokios kalbos netyla jau metus, jei ne daugiau

                      Bet, žaisti su reisais jau nelabai kur liko, nevežiosi gi žmones kaip silkes (C) (amiko) ))

                      Ir vis dėlto keletas galimybių bent kiek išlipti iš duobės nekerpant reisų yra:

                      1) Ką, padarysi, bilietus brangint reikia
                      2) Jei valstybei ir savivaldybei nusispjaut į viešąjį transportą, reikia ieškoti privačių rėmėjų- klijuoti reklamą ant visų autobusų bei troleibusų, ir ne tik išorėje, bet visur kur tik galima- ant sėdynių, grindų, lubų, sienų ir tt...
                      3) Pardavinėti senienas, rijančias 50 L/ 100 km (beje dabar jos gerai "eina" Centrinės Azijos šalių rinkoje) ir vietoj to pirkti autobusus, naudojančius kurą taupiai)
                      4) Vežtis degalus iš Lenkijos (ten degalai daug daug pigesni nei pas mus, o transportavimo išlaidos žymiai mažesnės nei benzino kainos skirtumas), o ne pirkti Lietuvoje.
                      5) Po reisų karpymo be reikalo parke stovinčias transporto priemones pardavinėti..
                      6) Apdrausti transporto priemones, jei jos iki šiol neapdraustos
                      7) Protingai mažinti darbuotojų skaičių- pvz: viršininko pavaduotojų skaičių, jungti kelis panašią funkciją vykdančius poskyrius į vieną, taip atleidžiant dalį darbuotojų ir pan.
                      8) Mažinti visų aukštus postus užimančių VT darbuotojų atlyginimus, naikinti visas premijas, išskyrus ypatingai pasižymėjusiems.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        2010 m. sausio 1 - 3 dienomis (nuo penktadienio iki sekmadienio) autobusai važiuos sekmadieniniais tvarkaraščiais.
                        http://www.vap.lt/
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          8) Mažinti visų aukštus postus užimančių VT darbuotojų atlyginimus, naikinti visas premijas, išskyrus ypatingai pasižymėjusiems.
                          Tsakant nori profesonalios vadybos, bet mokėti kompetetingiem specialistam atitinkamo atlyginimo nenori.. Kitas dalykas ar vadovų kompetencija atitinka atlyginimą
                          Kartais sumokėti papildomi 10k per mėnesį vadovui gali įmonei sutaupyti dešimteriopai daugiau..

                          Comment


                            Tai dabar aukšuomenės atlyginimai iki padangių iškelti, o paprastų žmonių- sumažinti iki tiek, kad nesi užtikrintas, kad išgyvensi artimiausius metus...
                            Ne, negalvokit kad aš socializmo noriu
                            Bet nurėžus VT vadovybei 10-20 proc., jiems tikrai gyvenimas labai nepablogėtų, tuo tarpu socialinio stabilumo mums, paprastiems mirtingiesiems, reikia kaip oro, o to stabilumo, galima sakyt, nėra..
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                              nežinau per kurią vietą tą "restrutūrizaciją ir optimizaciją" turėtų daryti ir kažin ką slepi po šiais žodžiais. kad nesigautų eilinis tam tikrų linijų nukarpymas ir tada tegul važiuoja žmonės kaip nori. tikrai teisūs tie, kurie sako, kad jei atsikratysim nepelningų, tai ir pelningieji taps nebepelningais. šiaip kol kas čia tik savivaldybės reikalas, bet iš principo reikalinga reforma, o ne nukarpymai
                              visos sistemos pertvarkos! kas reikštų visuom transporto konkurencingumo (su privačiu) didininimą: greitis, atvykimo intervalas ir komfortas pagal galimybes.
                              Gal kai kuriems valdininkams "restruktūrizacija ir optimizacija" asocijuojasi su karpymu ir pan. dalykais. Iš dalies tai tiesa. Tačiau restruktūrizuoti veiklą, reiškia iš naujo peržiūrėti administracijos darbuotojų skaičių (gal vieną funkciją atlieka per daug žmonių, o kitą per mažai), administravimo išlaidos - tai vadybinė veikla, normalioje įmonėje atliekama kasmet (kai kada ir dukart per metus), panašiai kaip auditas. Peržiūrimos išlaidos, pajamos, priimami kai kurie su finansais susiję logiški sprendimai. Veiklos ir darbo optimizavimas - panašiai - sudažninti itin būtinus maršrutus, jei to reikia, suretinti nebūtinus, sutrumpinti, panaikinti. Žodžiu, reaguoti į pasikeitusius keleivių srautus ir stengtis aptarnauti keleivius, bet ir kuo mažiau patirti nuostolių. Valdininkai retai priima teisingus sprendimus, nes retas jų turi vadybininko išsilavinimą. Naivu tikėtis, kad valdininkas, kuris ką nors valdo ar kontroliuoja, neturintis vadybininko išsilavinimo, priims visuomenei naudingus sprendimus ir teisingai suvoks bei sugebės įvertinti situaciją.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Tokios kalbos netyla jau metus, jei ne daugiau

                                Bet, žaisti su reisais jau nelabai kur liko, nevežiosi gi žmones kaip silkes (C) (amiko) ))

                                Ir vis dėlto keletas galimybių bent kiek išlipti iš duobės nekerpant reisų yra:

                                1) Ką, padarysi, bilietus brangint reikia
                                2) Jei valstybei ir savivaldybei nusispjaut į viešąjį transportą, reikia ieškoti privačių rėmėjų- klijuoti reklamą ant visų autobusų bei troleibusų, ir ne tik išorėje, bet visur kur tik galima- ant sėdynių, grindų, lubų, sienų ir tt...
                                3) Pardavinėti senienas, rijančias 50 L/ 100 km (beje dabar jos gerai "eina" Centrinės Azijos šalių rinkoje) ir vietoj to pirkti autobusus, naudojančius kurą taupiai)
                                4) Vežtis degalus iš Lenkijos (ten degalai daug daug pigesni nei pas mus, o transportavimo išlaidos žymiai mažesnės nei benzino kainos skirtumas), o ne pirkti Lietuvoje.
                                5) Po reisų karpymo be reikalo parke stovinčias transporto priemones pardavinėti..
                                6) Apdrausti transporto priemones, jei jos iki šiol neapdraustos
                                7) Protingai mažinti darbuotojų skaičių- pvz: viršininko pavaduotojų skaičių, jungti kelis panašią funkciją vykdančius poskyrius į vieną, taip atleidžiant dalį darbuotojų ir pan.
                                8) Mažinti visų aukštus postus užimančių VT darbuotojų atlyginimus, naikinti visas premijas, išskyrus ypatingai pasižymėjusiems.
                                Išties, pritariu tau. Tokios mintys turėtų rutuliotis kiekvieno mąstančio įmonės vadovo mintyse. Deja, VT Lietuvoj yra ne privačiose rankose, tai reiškia, kad lengviau ne dirbti, bet tingėti ir išreikalauti didesnių bilietų kainų. Visada einama lengviausiu keliu.

                                Beje, didmiesčiai transporto priemones tikrai draudžia, nes jei nedraustų, tai išlaidos būtų dar didesnės. Taip pat draudžiami ir keleiviai, nors tai nėra privaloma.

                                Tai, apie ką kalbi - ir yra veiklos optimizacija, kai iš visko, kas stovi ir nebenaudojama - gaunami pinigai, persitvarkoma finansinėje srityje ir administravime. Tačiau mūsų valdininkams, o dar ir kai kuriems šio forumo dalyviams žodis "optimizacija" asocijuojasi tik su neigiamais dalykais, kas iš tiesų yra klaidingas mąstymas. Bet tai nestebina.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Tokia gatvė egzistuoja Vilniaus rajone, Buivydiškėse/Zujūnuose. Šis pavadinimas suteiktas todėl, kad nebėra jau kaip vadinti stotelės. Pavilionių gatvę iš viso mažai kas yra girdėjęs, todėl geriau tada būtų Pašilaičiai (Gabijos g.).
                                  maps.lt Pavilionių gatvės neranda nei Vilniaus mieste, nei rajone, o Pavilnionių g. randa mieste. Ir nesutinku, kad ją mažai kas yra girdėjęs, bent jau iš naujo Perkūnkiemio kvartalo tik šias gatves ir žinau (Perkūnkiemio ir Pavilnionių), o Gabijos kaip tik nieko nesakytų, nes ji yra apvali.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    maps.lt Pavilionių gatvės neranda nei Vilniaus mieste, nei rajone, o Pavilnionių g. randa mieste. Ir nesutinku, kad ją mažai kas yra girdėjęs, bent jau iš naujo Perkūnkiemio kvartalo tik šias gatves ir žinau (Perkūnkiemio ir Pavilnionių), o Gabijos kaip tik nieko nesakytų, nes ji yra apvali.
                                    Tada gautusi situacija, kad į kokį žiedą važiuoja transportas žinotų tik tie kas gyvena šalia šios gatvės ar turi joje kokių kitų reikalų. O tokie žmonės dažniausiai ir šiaip žino kur yra koks žiedas ir kas į jį važiuoja.
                                    Tie kas nežino kur tokia gatvė yra, toks užrašymo variantas tik dar labiau klaidintu.

                                    Comment


                                      Na man asmeniškai labiausiai tiktų variantas Justiniškių g., antroje vietoje - Pavilnionių g., trečioje - Gabijos g. Nors gal dar visai nieko variantas būtų Perkūnkiemis - jis gi netoli?

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Tokios kalbos netyla jau metus, jei ne daugiau

                                        Bet, žaisti su reisais jau nelabai kur liko, nevežiosi gi žmones kaip silkes (C) (amiko) ))

                                        Ir vis dėlto keletas galimybių bent kiek išlipti iš duobės nekerpant reisų yra:

                                        1) Ką, padarysi, bilietus brangint reikia
                                        2) Jei valstybei ir savivaldybei nusispjaut į viešąjį transportą, reikia ieškoti privačių rėmėjų- klijuoti reklamą ant visų autobusų bei troleibusų, ir ne tik išorėje, bet visur kur tik galima- ant sėdynių, grindų, lubų, sienų ir tt...
                                        4) Vežtis degalus iš Lenkijos (ten degalai daug daug pigesni nei pas mus, o transportavimo išlaidos žymiai mažesnės nei benzino kainos skirtumas), o ne pirkti Lietuvoje.
                                        5) Po reisų karpymo be reikalo parke stovinčias transporto priemones pardavinėti..
                                        Branginant iki kokiu 2,5 Lt bus prarasta daug keleiviu.

                                        Reklamos rinka irgi smukusi. Taip kad tiketis daug pajamu siuo metu negalima.

                                        Lenkijoje degalai pigesni? Gal kolonelese keliais centais ir pigesni. Bet VAP nepirks kuro kolonelese. VAP tures sumoketi akciza ir PVM Lietuvoje. Jei Lenkijoje sie mokesciai kurui ir mazesni, tai vargu ar juo sumokejus uz atsivezta kura, jo kaina bus mazesne.
                                        O ka daryti troleibusu parkui? Elektra pabrango.

                                        Jei tuoj pat po reisu karpymo bus isparduodami autobusai, tai kuo bus vezami keleiviai, jei prireiks vel isplesti marsrutu tinkla ir padazninti intervalus?
                                        O kaip su troleibusais? Ju tai nei taip greitai parduosi, nei taip parastai po to nupirksi.

                                        Comment


                                          kas žino, kokie naujametinės nakties nuostoliai autobusų parkui? kam nors teko gal važiuot ir nori pasidalinti patirtimi?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X