Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
    Vilniaus VT kartu su e.bilietu įrengus GPS sistemą, su ja suderintas stotelių pranešinėjimas
    O Vilniaus VT tikrai GPS įrengė?

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Vienas (pirmasis) yra pagrindinis kompiuteris. Per jį reguliuojamas įrašas ir švieslentė. Čia yra Pixel kompiuteris, fotografuota pas Volvo. Antrasis yra Mijola, kuris visada stringa ir labai daug kur vietoje stotelės pavadinimo pradeda aiškinti keleiviams kaip elgtis viešąjame transporte. Taip pat daug kur yra neteisingi atstumai nustatyti. Pvz. 36 maršrute tarp Balsių ir Pagubės stoteles pranešinėja vieną po kitos, nors autobusas tik iš žiedo išvažiavo. Panašiai yra su 51-u - čia autobusas niekada nenuvažiuoja iki Daniliškių - nuo žiedo rodo dar kokius 300m. ir pats nepersimeta važiuojant atgal ir atstumas vis didėja . Taip pat, jei šis kompiuteris pakimba (neina laikas), tai paspaudus "avarinį išjungimą" (3 klavišai vienu metu - analogas ctrl-alt-delete), jis išsijunginėja labai ilgai. Pvz. jis pakibo pakeliui iš parko į 51 maršrutą, tada jį vėl įjungus, pradirbo 15 min. ir vėl pakibo. Išsijungė tik po kažkokių 3 ratų (3 val.) - niekai .
      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Nelabai suprantu, kam atėjo į galvą mintis stotelių įgarsinimą įrengti kartu su e.bilieto sistema . Pavyzdžiui, Volvo 7700 ir MB Citaro, kur ir taip puikiai sureguliuotas stotelių pranešimas, dabar vairuotojams Žieduose ir nesustojus stotelėje tenka reguliuoti iš karto dvi sistemas, ir tai nors ir menkas, bet nepatogumas
      Manyčiau, tokią dvifunkcinę e.bilieto sistemą reikia diegti tik tuose autobusuose, kur apskritai jokio stotelių įgarsinimo nėra, o aukščiau išvardytuose autobusuose palikti senąjį įgarsinimą, įrengiamt tik pačią e.bilieto sistemą
      Nors tai ir nelabai svarbu
      36 maršrute šita problema yra nuo tik nuo Naujanerių st., o iš Pagubės iki Naujanerių st., viskas yra gerai, tokia pati problema buvo ir tada kai nebuvo e.bilieto sistemos. Neprivažiavus Krakiškių stotelės jau buvdavo pasakyta St. Balsiai. Normaliai sakyti stoteles pradeda tik nuo St. Balsiai, čia išvardinta važiuojant į miestą.
      O važiuojant iš miesto iki St. Kryžiokai stoteles sako gerai, bet jau St. Kryžiokai nepasako pagal e.bilieto sistemą. Kai jos dar nebuvo įdiegtos tada stoteles sakydavo gerai iki Kryžiokų, o po Kryžiokų jau sakydavo blogai. Dabar sako dar blogiau. Pvz. vietoj Krakiškių st., sako Naujaneriai, tai dalis keleivių lekia pas vairuotoją klausti ar nepravažiavo Naujanerių st.
      36 atstumas nuo Žalgirio iki Naujanerių yra apie 20-30 km., važiuojant iki Pagubės yra apie 35-40 km.
      O 76 nuo Ateities iki Birelių yra apie 30-35 km.

      Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
      Vilniaus VT kartu su e.bilietu įrengus GPS sistemą, su ja suderintas stotelių pranešinėjimas ir, jeigu sistema veikia gerai, toks pranešinėjimas geresnis, nei buvo iki šiol, kai pranešinėjimas buvo suderintas su durų atidarymu/uždarymu, nes jeigu autobusas pravažiuodavo stotelę joje nesustodamas, o vairuotojas pamiršdavo paspausti stotelės skelbimo mygtuką, tai toliau stolelės būdavo pranešinėjamos klaidingai. Dabar jau to nėra - bent jau aš to nepastebėjau. Aišku, geriau būtų, jei kartu prie to prijungtų ir švieslentes.
      Dabar švieslentės veikia tik su durų atidarymu ir uždarymu. Arba jos būna išjungtos tik paliktas garsinis stotelių pranešinėjimas. O kai vairuotojams atsibosta žaidimas su tuo kasos aparatu jie jį tiesiog išjungia ir įjungia senąjį stotelių pranešinėjimą susieta su durų uždarymų ir atidarymų. Senas stotelių pranešinėjimas niekur nedingo. Jis paliktas kaip atsarginis jeigų neveiktų pagal e.bilieto sistemą. O švieslentės yra skirtos kurtiesiems ir neprigirdintiems keleiviams.
      O ant e.bilieto komposterių pastebėjau, kad rašo buvusią stotelę, pagal mane tai turėtų rašyti būsimą stotelę. Ar gerai e.bilieto komposteryje rašo stoteles? O švieslentės žiba tik maršrutas, data ir laikas. O Stotelės retai būna rašomas šiuo metu. Anksčiau rašydavo daugiau.
      Paskutinis taisė Naujaneriai; 2009.12.24, 17:25.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Švieslentes būtina prijungti prie e.bilieto garsinio stotelių pranešnėjimo... Nes dabar garsinį ir vaizdinį pranešimą reguliuoja du skirtingi borto kompiuteriai, ir abu juos vairuotojams reikia kontroliuoti atskirai... tai papildomas darbas, kuris tikrai pablogina vairavimo saugumo ir aptarnavimo kokybę

        O stotelių pranešimas turi būti kiek įmanoma labiau automatizuotas
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Švieslentes būtina prijungti prie e.bilieto garsinio stotelių pranešnėjimo... Nes dabar garsinį ir vaizdinį pranešimą reguliuoja du skirtingi borto kompiuteriai, ir abu juos vairuotojams reikia kontroliuoti atskirai... tai papildomas darbas, kuris tikrai pablogina vairavimo saugumo ir aptarnavimo kokybę

          O stotelių pranešimas turi būti kiek įmanoma labiau automatizuotas
          Pritariu tau.
          Paskutinis taisė Naujaneriai; 2009.12.24, 19:37.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
            36 maršrute šita problema yra nuo tik nuo Naujanerių st., o iš Pagubės iki Naujanerių st., viskas yra gerai, tokia pati problema buvo ir tada kai nebuvo e.bilieto sistemos. Neprivažiavus Krakiškių stotelės jau buvdavo pasakyta St. Balsiai. Normaliai sakyti stoteles pradeda tik nuo St. Balsiai, čia išvardinta važiuojant į miestą.
            O važiuojant iš miesto iki St. Kryžiokai stoteles sako gerai, bet jau St. Kryžiokai nepasako pagal e.bilieto sistemą. Kai jos dar nebuvo įdiegtos tada stoteles sakydavo gerai iki Kryžiokų, o po Kryžiokų jau sakydavo blogai. Dabar sako dar blogiau. Pvz. vietoj Krakiškių st., sako Naujaneriai, tai dalis keleivių lekia pas vairuotoją klausti ar nepravažiavo Naujanerių st.
            Ne visai tiksliai. Šiandien važinėjau 36-u maršrutu (6 grafikas į Pagubę) ir tikrai puikiai žinau, kur yra problemos.
            Žalgirio -> Pagubė
            1) Neteisingas atstumas iki Kryžiokų st. ir duota per daug laiko (4min.) tarp jos ir Balsių. Kryžiokų st. praneša tik prie Krakiškių st.
            2) Krakiškių st. yra tarp Krakiškių ir Naujanerių st. Kol kas kiek jau važinėjau, niekas nėra klausęs, ar jau pravažiavom, ar ne.
            3) Neteisingas atstumas iki st. Paežerys (200 m. anksčiau važiuojant nuo Naujanerių). Beje, rekomenduoju visiems pravažiuoti pro šią stotelę autobusu - jos pranešimo garsinis įrašas tiesiog iš koto verčiantis - Paaeežeeryssss .
            4) Nėra stotelės Pagubės sodai įrašo (P.S. kažkodėl nėra ir Ožkinių st. įrašo 35 maršrute) ir vietoje jo ima aiškinti, kaip reikia naudotis VT.
            Pagubė -> Žalgirio
            5) Nėra Pagubės sodų st. įrašo.
            6) Vietoje st. Paežerys, pradeda aiškinti apie saugų naudojimąsi VT. Atvažiavus į stotelę, kuri yra 200m per toli, nepraneša jokio pavadinimo.
            7) Stoteles Krakiškių ir Kryžiokai praneša dar tik pakeliui iš Naujanerių į Krakiškių st. Privažiavus Krakiškių st. sako, kad kita stotelė Balsiai. Balsių st. jau viskas susitvarko.
            36 atstumas nuo Žalgirio iki Naujanerių yra apie 20-30 km., važiuojant iki Pagubės yra apie 35-40 km.
            O 76 nuo Ateities iki Birelių yra apie 30-35 km.
            Kokiame sapne tau prisisapnavo tokie skaičiai? Kas tau pasakė, kad nuo Naujanerių iki Pagubės yra 15 km? Kaip jis tau šitiek nuvažiuos per 6 min???
            Žalgirio-Naujaneriai abipusė rida 28,2 km
            Žalgirio-Naujaneriai 13,81 km
            Žalgirio-Pagubė 16,82 km
            Duomenys nurašyti nuo vairuotojui duodamo grafiko lapo.

            Dabar švieslentės veikia tik su durų atidarymu ir uždarymu. Arba jos būna išjungtos tik paliktas garsinis stotelių pranešinėjimas. O kai vairuotojams atsibosta žaidimas su tuo kasos aparatu jie jį tiesiog išjungia ir įjungia senąjį stotelių pranešinėjimą susieta su durų uždarymų ir atidarymų. Senas stotelių pranešinėjimas niekur nedingo. Jis paliktas kaip atsarginis jeigų neveiktų pagal e.bilieto sistemą. O švieslentės yra skirtos kurtiesiems ir neprigirdintiems keleiviams.
            Pasakei visišką nesamonę. Esant įjungtam e-bilieto kompiuteriui, stoteles pranešinėja jis. Švieslentė gali veikti ir be stotelių pranešinėjimo. Kai kuriuose dujiniuose autobusuose, kur švieslentė neįjungta, reiškia ji arba neveikia arba trūksta jos dalių. Šiaip sau noriu jungiu, noriu ne, nebūna. Jei švieslentę išjungsi, tai tau net pilnai įgalus keleivis nežinos kas per maršrutas čia. Ir neklaidink žmonių su tuo žaidimu kasos aparatu. Jei jis neveikia, tai neveikia ir niekas nesivargina jo junginėti. E-bilieto kompiuterį įjungti yra būtina. Jei pakimba - išjungi ir vėl įjungi. Seną įrašą jungia tik tada, kai e-bilieto kompiuteris meta užrašą "registracijos klaida".

            O ant e.bilieto komposterių pastebėjau, kad rašo buvusią stotelę, pagal mane tai turėtų rašyti būsimą stotelę. Ar gerai e.bilieto komposteryje rašo stoteles? O švieslentės žiba tik maršrutas, data ir laikas. O Stotelės retai būna rašomas šiuo metu. Anksčiau rašydavo daugiau.
            Jau sakiau, kad veikiant e-bilieto kompiuteriui švieslentė autobuso viduje stotelių nerodo, nes tą funkciją yra perėmęs e-bilieto kompiuteris ir komposteriai. Komposteriuose rodo stotelę, kurioje sustojo autobusas/troleibusas, o ne sekančią.
            Paskutinis taisė Mettal; 2009.12.25, 11:34.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Taigi priėjom išvadą, kad e.bilieto kompiuteriuose reikia dar daug ką tobulinti:
              1) Labai tiksliai apskaičiuoti atstumus tarp stotelių ir įdėti tai į GPRS bazę, kad garsiškai stotelės būtų pranešinėjamos panašiai kaip ir anksčiau.
              2) Prijungti prie e.bilieto sistemos tekstinį stotelių pranešinėjimą ir švieslentes, kad vairuotojams nereikėtų valdyti kelių kompiuterių iš karto
              3) Įvesti į duomenų bazę stotelių pavadinimų įgarsinimus, kurių dabar nėrą (pvz. minėti Pagubės Sodai)
              4) Vis dėlto norėčiau, kad instrukcijos kaip naudotis VT būtų kiek retesnės. ?Šiek erzina, argi ne ?
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Na jei jau yra GPS autobusuose, tai kodėl stotelėse esančiuose ekranuose 90% autobusų rodomi kaip vėluosiantys, nors atvažiuoja pagal tvarkaraštį?

                Comment


                  Parašė Lunar Rodyti pranešimą
                  Na jei jau yra GPS autobusuose, tai kodėl stotelėse esančiuose ekranuose 90% autobusų rodomi kaip vėluosiantys, nors atvažiuoja pagal tvarkaraštį?
                  Gali būti dėl to paties neteisingo atstumų apskaičiavimo tam tikrose atkarpose.
                  Kiekvienam dviejų stotelių tarpui skirtas tam tikras nuvažiuoti laikas, jį galima sužinoti pasižiūrėjus tvarkaraščiuose. Kai autobusas išvyksta iš stotelės, GPRS būdu išsiunčiami duomenys į duomenų bazę ir po to persiunčiami į švieslentes. Švieslentėje rodomas atvykimo į stotelę laikas, sprendžiant pagal tai, už kiek stotelių yra autobusas (žinoma dėl įdiegtos GPS įrangos). Jei maršrutui neteisingai nustatytas stotelių eiliškumas, neteisingai pranešamos stotelės, paliktos ridos apskaičiavimo klaidos arba stringa ryšys - tuomet švieslentėje rodomi neteisingi duomenys. Kaune tokių problemų sparčiai mažėja tik keleivių dėka, nes jie rašo į Transporto skyrių pastabas ir ten jau aiškinasi darbuotojai konkrečias problemas. Kaip aktyviai Vilniuje su tuo dirbama - sunku pasakyti. Galbūt informacijos apie klaidas pakanka, bet dirbama su techninių problemų sprendimu...
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Ne visai tiksliai. Šiandien važinėjau 36-u maršrutu (6 grafikas į Pagubę) ir tikrai puikiai žinau, kur yra problemos.
                    Žalgirio -> Pagubė
                    1) Neteisingas atstumas iki Kryžiokų st. ir duota per daug laiko (4min.) tarp jos ir Balsių. Kryžiokų st. praneša tik prie Krakiškių st.
                    2) Krakiškių st. yra tarp Krakiškių ir Naujanerių st. Kol kas kiek jau važinėjau, niekas nėra klausęs, ar jau pravažiavom, ar ne.
                    3) Neteisingas atstumas iki st. Paežerys (200 m. anksčiau važiuojant nuo Naujanerių). Beje, rekomenduoju visiems pravažiuoti pro šią stotelę autobusu - jos pranešimo garsinis įrašas tiesiog iš koto verčiantis - Paaeežeeryssss.
                    O aš dažnai važinėju 36 iki Naujanerių nes ten gyvenu ir žinau, kad nemaža dalis vėlai vakare klausia ar pravažiavom ar ne.
                    Žinau, tą stotelę, nes ir pats esu nuvažiaęs iki Pagubės.

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    7) Stoteles Krakiškių ir Kryžiokai praneša dar tik pakeliui iš Naujanerių į Krakiškių st. Privažiavus Krakiškių st. sako, kad kita stotelė Balsiai. Balsių st. jau viskas susitvarko.
                    Čia taip ir buvo, kai nebuvo e.bilieto sistemos ir liko tas pats ir dabar.

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Kokiame sapne tau prisisapnavo tokie skaičiai? Kas tau pasakė, kad nuo Naujanerių iki Pagubės yra 15 km? Kaip jis tau šitiek nuvažiuos per 6 min???
                    Žalgirio-Pagubė abipusė rida 27,96 km
                    Žalgirio-Naujaneriai 13,81 km
                    Žalgirio-Pagubė 16,82 km
                    Duomenys nurašyti nuo vairuotojui duodamo grafiko lapo.
                    Tai, kad iki Santariškių nuo Naujanerių yra 18 km., rašo ant nuorodų, kur yra surašytos gatvės ir mikrorajonai. Tai pagal Santariškės ir nustačiau, kad nuo Pagubės iki Santariškių yra 20 km., Tai gal truputį per daug parašiau, nes su dviračių iki Pagubės nulekiu per 15 min., būna ir per 5 min.

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Pasakei visišką nesamonę. Esant įjungtam e-bilieto kompiuteriui, stoteles pranešinėja jis. Švieslentė gali veikti ir be stotelių pranešinėjimo. Kai kuriuose dujiniuose autobusuose, kur švieslentė neįjungta, reiškia ji arba neveikia arba trūksta jos dalių. Šiaip sau noriu jungiu, noriu ne, nebūna. Jei švieslentę išjungsi, tai tau net pilnai įgalus keleivis nežinos kas per maršrutas čia. Ir neklaidink žmonių su tuo žaidimu kasos aparatu. Jei jis neveikia, tai neveikia ir niekas nesivargina jo junginėti. E-bilieto kompiuterį įjungti yra būtina. Jei pakimba - išjungi ir vėl įjungi. Seną įrašą jungia tik tada, kai e-bilieto kompiuteris meta užrašą "registracijos klaida".
                    Švieslentėje būna išjungtos tik stotelių tekstinis rašymas. Ir dauguma autobusų stotelių tekstinis rašymas, o paliktas tik garsinis. Kiek važinėju 36 autobusu tai dažniausiai švieslentėse stotelių nerašo.
                    Pvz. O 76 maršrute stoteles skelbia pagal E.bilieto sistemos kompiuterį. O Švieslentėje žiba toks užrašas: KITA STOTELĖ PAEŽERYS, tada data, laikas ir maršrutas 76 BIRELIAI ir šone yra uždėta lentelė su nauju maršrutu. (Duomenys 2009-12-25 d. 6:36 val., pirmas reisas iš Ateities g.).
                    O 36 autobuse buvo pranešinėjamos stotelės teisingai, pasakė St. Mokykla, o švieslentėje rašė St. Verkių Riešė taip ir buvo iki St. Žaliųjų ežerų toliau nežinau ar pataisė ar ne, nes aš išlipau (Duomenys 2009-12-25 d. 8:18 val.).

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Jau sakiau, kad veikiant e-bilieto kompiuteriui švieslentė autobuso viduje stotelių nerodo, nes tą funkciją yra perėmęs e-bilieto kompiuteris ir komposteriai. Komposteriuose rodo stotelę, kurioje sustojo autobusas/troleibusas, o ne sekančią.
                    Tai va čia ir yra bėda, nes labai dažnai sumaišiau stoteles ypač pačiame mieste. Man geriau kad e.bilieto sistemos komposteriuose galėtų rašyti po buvusios stotelės, kitą stotelės.
                    Nes kai būna stotelių garsas pritildytas (tai būna dažnas atvejis), tai aš jų neišgirstų. O ką daryti tiems, kurie yra ne Vilniečiai ir turintys klausos negalią (tai yra kurtieji kurie visai negirdi)?
                    Paskutinis taisė Naujaneriai; 2009.12.25, 14:02.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      3) Įvesti į duomenų bazę stotelių pavadinimų įgarsinimus, kurių dabar nėrą (pvz. minėti Pagubės Sodai)
                      4) Vis dėlto norėčiau, kad instrukcijos kaip naudotis VT būtų kiek retesnės. ?Šiek erzina, argi ne ?
                      3) ... ir ištaisyti klaidas, kai vietoje stotelės pavadinimo ima aiškinti, kaip naudotis VT.
                      4) Manau, kad 2 kartų per 1 reisą (pvz. Žalgirio -> Pagubė) pilnai pakanka. Mane labiausiai erzina tai, kad visą šitą informaciją ima pranešinėti ne maršruto pradžioje, o likus 2-3 stotelėms iki maršruto pabaigos, ka autobusas jau praktiškai tuščias (išimtis - 4A, kai ~12-13 val. į Mickūnus atvyksta prigrūstas), o galinėse stotelėse, kiek pamenu, nė karto nėra buvę kontrolės.

                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                      O aš dažnai važinėju 36 iki Naujanerių nes ten gyvenu ir žinau, kad nemaža dalis vėlai vakare klausia ar pravažiavom ar ne.
                      Žinau, tą stotelę, nes ir pats esu nuvažiaęs iki Pagubės.
                      Išties keista, kaip čia taip man nepasitaikydavo .
                      Tai, kad iki Santariškių nuo Naujanerių yra 18 km., rašo ant nuorodų, kur yra surašytos gatvės ir mikrorajonai. Tai pagal Santariškės ir nustačiau, kad nuo Pagubės iki Santariškių yra 20 km., Tai gal truputį per daug parašiau, nes su dviračių iki Pagubės nulekiu per 15 min., būna ir per 5 min.
                      Siūlau netikėti tuo, ką ten rašo, nes toks atstumas yra ryškiai per didelis. Palyginimui gali pamatuoti atstumą žemėlapyje. Beje, 76 niekaip negali būti ilgesnis už 36.

                      Švieslentėje būna išjungtos tik stotelių tekstinis rašymas. Ir dauguma autobusų stotelių tekstinis rašymas, o paliktas tik garsinis. Kiek važinėju 36 autobusu tai dažniausiai švieslentėse stotelių nerašo.
                      Taip, ką aš ir sakiau dabar. Kai yra įjungtas e-bilieto kompiuteris, jis perima borto kompiuterio funkciją pranešinėti stoteles, tačiau jam kažkodėl neduodama valdyti vidinių švieslenčių duomenų. Manau problema ir yra ta, kad borto kompiuteris negali būti atskirtas nuo švieslenčių, o e-bilieto kompiuteris negali jų valdyti.
                      Pvz. O 76 maršrute stoteles skelbia pagal E.bilieto sistemos kompiuterį. O Švieslentėje žiba toks užrašas: KITA STOTELĖ PAEŽERYS, tada data, laikas ir maršrutas 76 BIRELIAI ir šone yra uždėta lentelė su nauju maršrutu. (Duomenys 2009-12-25 d. 6:36 val., pirmas reisas iš Ateities g.).
                      O 36 autobuse buvo pranešinėjamos stotelės teisingai, pasakė St. Mokykla, o švieslentėje rašė St. Verkių Riešė taip ir buvo iki St. Žaliųjų ežerų toliau nežinau ar pataisė ar ne, nes aš išlipau (Duomenys 2009-12-25 d. 8:18 val.)
                      Man ir, manau, kitiems būtų daug paprasčiau vertinti situaciją, jei rašytum autobuso numerį arba markę. Dabar tik galiu spėti, kad 76 maršrute kol įsijungė e-bilieto kompiuteris, buvo naudojama sena patikima borto kompiuterio sistema. Dėl 36 tikrai nieko pasakyti negaliu.

                      Nes kai būna stotelių garsas pritildytas (tai būna dažnas atvejis), tai aš jų neišgirstų. O ką daryti tiems, kurie yra ne Vilniečiai ir turintys klausos negalią (tai yra kurtieji kurie visai negirdi)?
                      Su šita problema ir aš esu susidūręs. Kai kur stoteles pranešinėja labai garsiai, kai kur vos girdimai. Taip išeina, kad kompiuteryje galima reguliuoti garsą, bet vairuotojams to niekas neaiškino.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        Jau sakiau, kad veikiant e-bilieto kompiuteriui švieslentė autobuso viduje stotelių nerodo, nes tą funkciją yra perėmęs e-bilieto kompiuteris ir komposteriai. Komposteriuose rodo stotelę, kurioje sustojo autobusas/troleibusas, o ne sekančią.


                        Cia labai nlogai padaryta. Kai rodo viduje svieslenteje stoteliu pavadinimus -labai patogu,nes garsas gali buti nekokybiskas,gali praklausyti ir pan.

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          3) ... ir ištaisyti klaidas, kai vietoje stotelės pavadinimo ima aiškinti, kaip naudotis VT.
                          4) Manau, kad 2 kartų per 1 reisą (pvz. Žalgirio -> Pagubė) pilnai pakanka. Mane labiausiai erzina tai, kad visą šitą informaciją ima pranešinėti ne maršruto pradžioje, o likus 2-3 stotelėms iki maršruto pabaigos, ka autobusas jau praktiškai tuščias (išimtis - 4A, kai ~12-13 val. į Mickūnus atvyksta prigrūstas), o galinėse stotelėse, kiek pamenu, nė karto nėra buvę kontrolės.


                          Išties keista, kaip čia taip man nepasitaikydavo .

                          Siūlau netikėti tuo, ką ten rašo, nes toks atstumas yra ryškiai per didelis. Palyginimui gali pamatuoti atstumą žemėlapyje. Beje, 76 niekaip negali būti ilgesnis už 36.


                          Taip, ką aš ir sakiau dabar. Kai yra įjungtas e-bilieto kompiuteris, jis perima borto kompiuterio funkciją pranešinėti stoteles, tačiau jam kažkodėl neduodama valdyti vidinių švieslenčių duomenų. Manau problema ir yra ta, kad borto kompiuteris negali būti atskirtas nuo švieslenčių, o e-bilieto kompiuteris negali jų valdyti.

                          Man ir, manau, kitiems būtų daug paprasčiau vertinti situaciją, jei rašytum autobuso numerį arba markę. Dabar tik galiu spėti, kad 76 maršrute kol įsijungė e-bilieto kompiuteris, buvo naudojama sena patikima borto kompiuterio sistema. Dėl 36 tikrai nieko pasakyti negaliu.


                          Su šita problema ir aš esu susidūręs. Kai kur stoteles pranešinėja labai garsiai, kai kur vos girdimai. Taip išeina, kad kompiuteryje galima reguliuoti garsą, bet vairuotojams to niekas neaiškino.
                          36 autobuso numeris 717, o 76 autobuso numeris 750 čia šiandienos rytiniai autobusai.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            3)

                            Su šita problema ir aš esu susidūręs. Kai kur stoteles pranešinėja labai garsiai, kai kur vos girdimai. Taip išeina, kad kompiuteryje galima reguliuoti garsą, bet vairuotojams to niekas neaiškino.


                            Taip,tais kompiuteriais galima reguliuoti garsa ir tai gali padaryti pats vairuotojas.

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Taip,tais kompiuteriais galima reguliuoti garsa ir tai gali padaryti pats vairuotojas.
                              Reikės ryt palandžioti, gal pavyks .
                              P.S. jau yra įvesti 76 ir 87 maršrutai į autobusų borto kompiuterius, taigi jau neturėtų būti Volvo su trafaretais.
                              Paįvairinimui - 36-o maršruto grafikas:
                              Paskutinis taisė Mettal; 2009.12.25, 11:37.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Reikės ryt palandžioti, gal pavyks .
                                P.S. jau yra įvesti 76 ir 87 maršrutai į autobusų borto kompiuterius, taigi jau neturėtų būti Volvo su trafaretais.
                                Dar esu pastebėjęs 76 švieslentėje tokius dalykus: Vieni vairuotojai 76 maršrute rašo: taip 76 NAUJANERIAI atvažiavęs iki St. NAUJANERIAI pakeičia į 76 BIRELIAI
                                o kiti vairuotojai visą maršrutą važiuoju su užrašu 76 BIRELIAI tiek į Birelius tiek iki Ateities St.
                                praėjusią savaitę autobuso numeris 623 atrodo buvo parašyta švieslentėse parašyta 76 ATEITIES G. – SAKALIŠKĖS – BIRELIAI
                                Beje 36 maršrute pamiršta įrašyti Jeruzalės g., Kalvarijų g., baigiasi ties Kalvarijos St., šviesoforais.
                                Paskutinis taisė Naujaneriai; 2009.12.25, 11:43.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                  36 autobuso numeris 717, o 76 autobuso numeris 750 čia šiandienos rytiniai autobusai.


                                  Koks skirtumas tie autobuso numeriai,jie kasdien keiciasi.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Koks skirtumas tie autobuso numeriai,jie kasdien keiciasi.
                                    Čia jų prašė Mettal
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                      Tai va čia ir yra bėga, nes labai dažnai sumaišiau stoteles ypač pačiame mieste. Man geriau kad e.bilieto sistemos komposteriuose galėtų rašyti po buvusios stotelės, kitą stotelės.
                                      Nes kai būna stotelių garsas pritildytas (tai būna dažnas atvejis), tai aš jų neišgirstų. O ką daryti tiems, kurie yra ne Vilniečiai ir turintys klausos negalią (tai yra kurtieji kurie visai negirdi)?
                                      Kažin ar komposteris skirtas informuoti kokia bus sekanti stotelė. Jis skirtas žymėti bilietams ir neatsitiktinai jame rodoma buvusi stotelė, nes joje įlipęs ir žymėsies bilietą kai autobusas gali būti iš jos išvažiavęs. Tai nebūtų logiška, kad biliete atžymėtu ne tą stotelę kurioje įlipai, bet tą kuri bus.
                                      O stotelių pavadinimus turi rodyti švieslentės, kurios tam ir skirtos.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Kažin ar komposteris skirtas informuoti kokia bus sekanti stotelė. Jis skirtas žymėti bilietams ir neatsitiktinai jame rodoma buvusi stotelė, nes joje įlipęs ir žymėsies bilietą kai autobusas gali būti iš jos išvažiavęs. Tai nebūtų logiška, kad biliete atžymėtu ne tą stotelę kurioje įlipai, bet tą kuri bus.
                                        O stotelių pavadinimus turi rodyti švieslentės, kurios tam ir skirtos.
                                        Dabar dažniausiai švieslentėse jų nerodo, nes vairuotojai stoteles švieslentėse yra išjungę. O jei rodo, tai būna, kad stotelės atsilieka, arba būna perdaug pirmyn nukeliavusios.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Šiaip tai stotelių pranešimas yra borto kompiuterių funkcija, e-bilieto komposterių- tai tik bilieto pardavimas ir žymėjimas
                                          Bet galbūt tik E.bilieto sistemoje įmanoma integruoti GPRS, todėl ir padarė dabartinę sistemą...

                                          2)

                                          Norėčiau kiel pakeisti temą. Įtariu, kad nustačiau jei ne keleivių apgavimo, tai tikrai klaidinimo atvejį... Jo židinys- tas pats 50 maršrutas " Antakalnis–Didlaukio g.–Santariškės–Bajorai", kurio neseniai kūrėme tvarkaraščius į Saulėtekį... Taigi, jis važiuoja ne visai į Bajorus. Jo žiedas yra sodininkų bendrijoj "Bajorų Sodai", tai berods priklauso Visoriams, bet tikrai nėra mikrorajonas.
                                          Patys Bajorai išsidėstę vakariau, pavažiavus Mokslininkų gatve į Bukiškių pusę. Tai prabangių nuosavų namų ir kotedžų rajonas (priklauso rodos Fabijoniškių seniūnijai) pačiame Vilniaus vakariniame pakraštyje, ties siena su Vilniaus rajono Bukiškių miesteliu. Jį kerta Šaulių gatvė, Bukiškėse pereinanti į žvyrkelį, o važiuojant į miesto pusę - į Mokslininkų gatvę, kuri baigiasi Geležinio Vilko gatvės ir Molėtų plento sąnkryžoje... Visuose Vilniaus žemėlapiuose ši gyvenvietė vadinasi Bajorai (daugelyje žemėlapių kaip Vilniaus miesto teritorija, kai kur- kaip rajoninė gyvenvietė). Tuo tarpu gyvenvietė, kur apsisuka 50-as autobusas, žemėlapiuose jokio pavadinimo nenešioja, tik prie pačio autobuso žiedo yra nuoroda "S/B Bajorų sodai"
                                          Esmė tame- kad nelabai teisingai nurodomas vienas iš šio autobusų žiedų. Teisingumo dėlei verta pataisyti

                                          Žemėlapis:


                                          Ir dar... įtariu, kad ir pačiuose Bajoruose kažkada būta viešojo transporto...
                                          Neseniai buvau šioj gyvenvietėj, ir Šaulio ir Vandens gatvių sankryžoje, mačiau stotelės ženklą, kur buvo užrašyta "Bajorai" (jei ženkle yra užrašas, vadinasi tai įrengta miesto transportui.) bei tuščias tvarkaraščio būgnas...
                                          Kyla klausimas- o kada Bajorų gyvenvietėj važinėjo viešasis transportas ir koks maršrutas?
                                          Vieta, kur mačiau stotelę:


                                          PS atsiprašau už primityvumą
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X