Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinau kodėl sumažėjęs srautas 16 ir 12, bet taip yra. Kad jie nėra pilni - tikrai nesakiau. Dabartiniai grafikai yra kaip tik ir nieko keisti nereikia. Vienintelė problema būna su 19, nes jis yra laikomas pusiau rajoniniu. Pavyzdžiui, šiandien prancūzu 873 14:48 reisu iš Salininkų važiavo gal 10-12 žmonių ir autobusas nuo Melioratorių st. praktiškai nestojo iki pat stoties. Ryte būna visiškai kita situacija - į abi puses autobusas būna apypilnis. Šiaip žiemos sezonui poilsio dienomis, manau, pakaktų ir trumpų. 16 ir 12 irgi nerekomenduočiau keisti ilgų trumpais. Vasarą dar galima būtų. 42 srautas irgi normalus, o štai 78 iš 42-o greitojo tapo dideliu nesusipratimu. Pagal grafiką jis turi pastoviai vilktis ir važiuoti po 42-o. Jis nepasižymi ir dideliu užpildymu. Man jau seniai kyla klausimas, kam Pagirių gyventojams toks "greitasis", kai jis važiuoja tik 7 min. trumpiau? Tada jau reikia nuimti nuo jo 1 dviejų pamainų grafiką, paliekant tik pertraukiamą ir mažinti stotelių skaičių (Stotis-Aguonų-Sparta-Prūsų-Naujininkai-Panerių miškas(nes ten tik jis ir stoja)-Pirmieji Pagiriai-Žemieji Pagiriai-Pagiriai).
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Prieš keleta metų teko Vilniuje važiuot 78-u. Tikrai, kad vilkosi

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Nežinau kodėl sumažėjęs srautas 16 ir 12, bet taip yra. Kad jie nėra pilni - tikrai nesakiau. Dabartiniai grafikai yra kaip tik ir nieko keisti nereikia.
        Užtat aš galiu pasakyti priežastis, kodėl tų keleivių nebeliko. Čia kažkiek panašu į Britanijos geležinkelių reformą http://lt.wikipedia.org/wiki/Gele%C5...erslo_ypatumai / arba taip vadinamą Beeching Axe 1963m.: http://en.wikipedia.org/wiki/Beeching_Axe. Žinoma, labai lengva Vilniaus AP konstatuoti, kad 'keleivių žymiai sumažėjo', kada ir bilietai pabrango, ir autobusai rečiau važiuoja, ir yra galimybė nuvažiuoti nemokamai.
        Tik dabar pagalvojau. Į Salininkus, Pagirius ir Skaidiškes važiuoja bent 2 miesto maršrutai, o į Nemėžį ir Rudaminą — tik po 1 (neskaičiuojant tų 2 rytinio ir vakarinio 16-o reisų). Nesunku atsivertus tvarkaraščius įsitikinti, kad 16 maršrutas kursuoja gerokai dažniau nei 12, nors Rudaminoje yra net 3 traukos centrai (lietuviška ir rusiška-lenkiška mokyklos + paukštynas, bažnyčios neskaičiuokime). Jau pats faktas, kad kursuoja 13 ir 32 maršruto troleibusai įrodo, kad šie maršrutai turi potencialo būti pelningais, nes vietinis kontingentas tikrai nėra tarp turtingiausiųjų, ir automobilį/motorolerį perka greičiau 'iš reikalo' negu iš prabangos. Nemažai žmonių dirba Vilniuje, nemažai atvažiuoja pas juos dirbti, dar + darbo dienomis važiuoja mokiniai į/iš mokyklos. jeigu jau labai nuostolinga tuos maršrutų tvarkaraščius tankinti, rekomenduočiau kontrolės autobusiuką kelias savaites palaikyti Žirnių stotelėje
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Vilniuje moksleiviams mėnesinis bilietas kainuoja 22 Lt autobusui ir troleibusui. Jei moksleivis važiuoja į mokyklą 20 kartų per mėnesį po 2 kartus, tai už vieną važiavimą gaunami vos 0,55 Lt. Kadangi savivaldybė kompensuoja ne tiek, kiek turėtų, tai pajamos būtų maždaug 0,75-1 Lt vietoj 2,5 Lt. Moksleiviai autobusų parkui labiau ne pelnas, bet nuostolis. Tai prie tų svarbių objektų, traukos vietų mokyklos, universitetai, bibliotekos, bažnyčios neturėtų būti priskiriami. Tinka prekybos centrai, gamyklos, didelės įmonės, prekybos miesteliai, pramogų centrai ir pan. vietos, traukiančios įvairaus amžiaus žmones, kurie perka ne tik lengvatinius bilietus. Situacija būtų geresnė moksleiviams, studentams ir vyresniems pensininkams sumažinus lengvatą nuo 80 iki 65-70 proc.

          Keleivių maršrutuose mažėja ne tik dėl reisų mažinimo (na juk negali nemažinti reisų jei mažėja keleivių skaičius), bet ir dėl natūralaus keleivių skaičiaus mažėjimo. Augant pragyvenimo lygiui ir modernėjant technologijoms pinga automobiliai ir kelionė jais, dauguma žmonių geba įsigyti ir išlaikyti automobilius. Kol kas šis faktorius susilpnėjo, bet netrukus vėl sustiprės augant ekonomikai. Neginčiju, yra toks faktorius, kad mažinant reisų skaičiui mažėja ir keleivių, bet yra faktorius, kai keleivių skaičius mažėja savaime dėl kitų faktorių.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.13, 22:44.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Įdomi apžvalga - straipsnis, tinkantis beveik visiems miestams.

            Viešasis transportas: sodrios gyvenimo spalvos ir kvapai

            Daugelyje miestų nuolatos rezgami planai, kaip į viešąjį transportą privilioti daugiau žmonių – sumažėtų spūstys, tarša. Anglijoje netgi buvo sukurta socialinė reklama „Mano mamos automobilis – autobusas“. Lietuvoje tiktų šūkis „Ir viešuoju transportu galima važinėti!“.
            Didinti straipsnio tekstą Mažinti straipsnio tekstą

            Daugelį metų prie nuosavo automobilio vairo praleidusi bendradarbė kartą atlėkė į darbą išpūtusi akis ir išpyškino: „Įsivaizduoji, į darbą atvažiavau autobusu!!!“ Ir puolė pasakoti patirtus įspūdžius, kuriuos išklausiau atlaidžiai šypsodamasi.

            Viešuoju transportu besinaudojantys piliečiai puikiai žino, kad per šias keliones beveik kasdien galima patirti daugybę nepakartojamų įspūdžių. Tiesa, tik nedaugelį žmonių galima privilioti tokiomis „pramogomis“ – kol viešasis transportas nebus bent kiek patrauklesnis, kiekvienas, kas tik išgali, stengsis važiuoti nuosavu automobiliu, net ir būdamas „žaliasis“ ar suvokdamas, kad asmeninė transporto priemonė ne visai atitinka finansines galimybes.

            Toliau >>>
            15min.lt
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Problema ne kontrolierių trūkume (žmonių dirbti tokį darbą tikrai rastų, ypač dabar), bet pinigų trūkume. Nėra už ką išlaikyti papildomų etatų.
              Keista logika - juk kontrolierius autobuse yra tas pats, kas kasininkė maximoje. Jeigu "nėra etatų" užtikrinti pinigų surinkimą - tai nieko nuostabaus, kad veikla "nuostolinga".

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Tai Bireliai, lygiai kaip ir Didieji Gulbinai, yra miesto teritorijai, Verkių Seniūijai priklausantys rajonai, nors ir kiek kaimietiško tipo.

                Ir asmeniškai aš nematau nieko blogo, jei į artimiausius rajonus kursuoja miesto autobusai... Įdomu, ar kas pasakys, kad reisai į Pagirius, Skaidiiškes ar Mickūnus yra nepelningi ir nereikalingi ?


                O 51 marsrutas /daniliskes/ , o 14 ir dar ten pilna visokiausiu,kur uzsuka i visokius kaimelius. Yra ir grynai ;politiniu' marsrutu ,kurie buvo padaryti pagal tuomet valdzioje buvusiu komunistu (brazausko ir pan) nurodymus: tai 15 marsrutas, dabar jau ir 52 beveik toks pasidare,kad aptarnauti ta rajona kur paulauskas namus pasistate ir t.t.,nors keleiviu ten buna labai nedaug.

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Keista logika - juk kontrolierius autobuse yra tas pats, kas kasininkė maximoje. Jeigu "nėra etatų" užtikrinti pinigų surinkimą - tai nieko nuostabaus, kad veikla "nuostolinga".


                  Maximoje pinigu surinkima dar uztikrina ir apsauginis stovintis uz kasu ir reikalui esant atlekiantis policijos ekipazas is miesto. Kontrolieriai tokiu palaikymu pasigirti negali.

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Tokius duomenis lengva patikrinti, nes pvz. Kaune, kontrolės metu blokuojami komposteriai ir į autobuso kompiuterį įrašoma informacija: blokavimo laikas, data, vieta, kur tada buvo autobusas. Autobusui atvykus į parką duomenys patenka į bendrą duomenų bazę, prie kurios lengvai prieina Transporto skyriaus darbuotojai. Jie gavę skundą gali patikrint ar tas žmogus tikrai kalba tiesą..


                    Is kur tu cia istraukei,kad uzblokavus komposterius,kazkas isiraso i autobuso kompiuteri??? Man atrodo,kad cia tu pats primastei:-))))

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Na nebent tokiu atveju Bet už tokį dalyką nėra pagrindo nubausti. Bent aš nežinau nei vieno Įstatyminio ar KET punkto, draudžiančio baladoti į autobuso stiklą, esant lauke. Dėl nesaugumo pritariu.
                      Nes normaliam zmogui tai ir taip savaime suprantama:-)) Lygiai taip pat nera istatymo ir draudziancio kisti koja po pravaziuojancio autobuso ratais,...nes atrodo tai turetu buti visiems suprantama:-)))

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        Maximoje pinigu surinkima dar uztikrina ir apsauginis stovintis uz kasu ir reikalui esant atlekiantis policijos ekipazas is miesto. Kontrolieriai tokiu palaikymu pasigirti negali.
                        Visai tai - "atmazkės". Esmė nuo to nesikeičia - pinigus reikia susirinkti, ir tai įmonės reikalas pasirūpinti visa "infrastruktūra".

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Visai tai - "atmazkės". Esmė nuo to nesikeičia - pinigus reikia susirinkti, ir tai įmonės reikalas pasirūpinti visa "infrastruktūra".



                          Galetu buti kaip privaciuose autobusuose-kontrolierius visa laika. Ir vazinetu tik tol kol apsimoka. O vakare galetu dirbti mikriukai ar is viso tik taksi:-)) Koks cia gali buti to visuomeninio transporto islaikymas,jei jis dirba iki velaus vakaro ir vezioja narkomanus i cigonu tabora ar i n. vilnios ivairius kaimus po zmogeli kita. O visi likusieji turi islaikyti tokius nepelningus reisus. Jei zmogus gyvena kaime,tai ir reikia pripazinti,kad tai yra kaimas,o ne miestas ir kad miesto transportas ten nekursuoja. O dabar kazkokie priplauke miesto projektuotojai nubreze ' su skriestuvu' rata zemelapyje ir visokie kaimai pasirodo,kad jau miesto teritorijoje:-))

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Viešasis transportas: sodrios gyvenimo spalvos ir kvapai
                            Man čia yra eilinis hiperbolizuotas straipsnis. Autorius net neįvardina vairuotojų skubėjimo priežasties, parodo tik neigiamas emocijas ir nenori susimąstyti apie tai, ką jis pats darytų vairuotojo vietoje. Be to, pralinksmino mane tas "84 maršrutas į Riešę, kuris nesiderina su 53"... Tada gal suderinkime Kauno miesto 51 autobuso ir Vilniaus miesto 74 mikroautobuso grafiką ir visai nesvarbu, kad vienas neegzistuoja, o tikrovėje šie maršrutai arba tai, kas turėta omenyje sakant "51 maršrutas", niekada nesikerta.

                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            O 51 marsrutas /daniliskes/ , o 14 ir dar ten pilna visokiausiu,kur uzsuka i visokius kaimelius. Yra ir grynai ;politiniu' marsrutu ,kurie buvo padaryti pagal tuomet valdzioje buvusiu komunistu (brazausko ir pan) nurodymus: tai 15 marsrutas, dabar jau ir 52 beveik toks pasidare,kad aptarnauti ta rajona kur paulauskas namus pasistate ir t.t.,nors keleiviu ten buna labai nedaug.
                            14 yra socialinis maršrutas. Juo važiuoja pensininkai iš "naujosios" N. Vilnios į "senąją" bei Grigaičių moksleiviai.
                            15 jau yra socialinis-politinis-rekreacinis maršrutas. Vasarą jo tikslas yra vežti į paplūdimius, nors tuo mažai kas naudojasi. Visais metų laikais jis vežioja orą į Turniškes, senelius maršrutu "pensionatas (Bruknių st.) - parduotuvė Antakalnyje" ir neįgaliuosius/ligonius į reabilitacijos centrą (Vaidilutės st.)
                            51 yra pilnai miesto maršrutas, bet į Daniliškes (iš viso visa J. Tiškevičiaus g.) dažniausiai veža orą.
                            52A paleido ne tik dėl Paulausko, bet ir dėl to, kad ten vyksta statybos ir yra nemažai moksleivių. Pagrindiniai keleiviai ir yra mokiniai ir statybininkai. Poilsio dienomis jis važinėja tuščias.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Man čia yra eilinis hiperbolizuotas straipsnis. Autorius net neįvardina vairuotojų skubėjimo priežasties, parodo tik neigiamas emocijas ir nenori susimąstyti apie tai, ką jis pats darytų vairuotojo vietoje. Be to, pralinksmino mane tas "84 maršrutas į Riešę, kuris nesiderina su 53"... Tada gal suderinkime Kauno miesto 51 autobuso ir Vilniaus miesto 74 mikroautobuso grafiką ir visai nesvarbu, kad vienas neegzistuoja, o tikrovėje šie maršrutai arba tai, kas turėta omenyje sakant "51 maršrutas", niekada nesikerta.



                              14 yra socialinis maršrutas. Juo važiuoja pensininkai iš "naujosios" N. Vilnios į "senąją" bei Grigaičių moksleiviai.
                              15 jau yra socialinis-politinis-rekreacinis maršrutas. Vasarą jo tikslas yra vežti į paplūdimius, nors tuo mažai kas naudojasi. Visais metų laikais jis vežioja orą į Turniškes, senelius maršrutu "pensionatas (Bruknių st.) - parduotuvė Antakalnyje" ir neįgaliuosius/ligonius į reabilitacijos centrą (Vaidilutės st.)
                              51 yra pilnai miesto maršrutas, bet į Daniliškes (iš viso visa J. Tiškevičiaus g.) dažniausiai veža orą.
                              52A paleido ne tik dėl Paulausko, bet ir dėl to, kad ten vyksta statybos ir yra nemažai moksleivių. Pagrindiniai keleiviai ir yra mokiniai ir statybininkai. Poilsio dienomis jis važinėja tuščias.
                              Siaip jau tarande,kaip ir avizieniai tikrai neturetu priklausyti miestui, cia tik paulausko nuopelnas,kad ten kursuoja miesto autobusas. Ir daugiau yra tokiu panasiu rajonu isdygusiu buvusiuose kaimuose: tai ir riese ir daugelis panasiu.

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Keista logika - juk kontrolierius autobuse yra tas pats, kas kasininkė maximoje. Jeigu "nėra etatų" užtikrinti pinigų surinkimą - tai nieko nuostabaus, kad veikla "nuostolinga".
                                Visiškai nekeista logika. "Maximoje" nepriklausomai nuo kasininkų skaičiaus, pirkėjų bus beveik tiek pat, tai ir pajamos panašios. O čia jei kontrolės vienas ekipažas - surenka X baudų, o jei ekipažai du - surenka dvigubai tiek baudų!
                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Is kur tu cia istraukei,kad uzblokavus komposterius,kazkas isiraso i autobuso kompiuteri??? Man atrodo,kad cia tu pats primastei:-))))
                                Kalbėjau apie situaciją Kaune. Ten užblokavus komposterius tokia informacija įrašoma į borto kompiuterį. Man atrodo, kad tu čia neišmanai, tavo sarkazmas šiuo atveju dabar nukreiptas į patį tave. Kitąkart ramiau reaguok, nes dabar pats taip atrodai, kaip bandei pavaizduoti mane (neva prisimąsčiau).
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.14, 12:41.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Man čia yra eilinis hiperbolizuotas straipsnis. Autorius net neįvardina vairuotojų skubėjimo priežasties, parodo tik neigiamas emocijas ir nenori susimąstyti apie tai, ką jis pats darytų vairuotojo vietoje. Be to, pralinksmino mane tas "84 maršrutas į Riešę, kuris nesiderina su 53"... Tada gal suderinkime Kauno miesto 51 autobuso ir Vilniaus miesto 74 mikroautobuso grafiką ir visai nesvarbu, kad vienas neegzistuoja, o tikrovėje šie maršrutai arba tai, kas turėta omenyje sakant "51 maršrutas", niekada nesikerta.
                                  O man kaip tik atvirkščiai - straipsnis patiko - parašytas žmogaus, per daug nesigilinančio į klausimus kodėl yra taip ar kitaip. Tiesiog rašo, ką mato su šiek tiek savo asmeninės patirties... Tačiau man straipsnis patiko dėl to, kad jame pateikti VT trūkumai, kurių jau mes - nusimanantys VT - jau kartais ir nebepastebime. Tikrai verta įsiklausyt į kai kurias straipsnyje paminėtas mintis. Nepasakyčiau, kad straipsnyje yra bent kiek pykčio - atvirkščiai - tekstas išdėstytas nuosekliai ir ramiu tonu ir tai vertinu teigiamai.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Visiškai nekeista logika. "Maximoje" nepriklausomai nuo kasininkų skaičiaus, pirkėjų bus beveik tiek pat, tai ir pajamos panašios. O čia jei kontrolės vienas ekipažas - surenka X baudų, o jei ekipažai du - surenka dvigubai tiek baudų!
                                    Kalbėjau apie situaciją Kaune. Ten užblokavus komposterius tokia informacija įrašoma į borto kompiuterį. Man atrodo, kad tu čia neišmanai, tavo sarkazmas šiuo atveju dabar nukreiptas į patį tave. Kitąkart ramiau reaguok, nes dabar pats taip atrodai, kaip bandei pavaizduoti mane (neva prisimąsčiau).


                                    Tikrai niekas neisiraso i joki borto kompiuteri nei kaune ,nei vilniuje.Tiesiog tam kartui uzblokuojamas elektroniniu komposteriu darbas ir tiek ir absoliuciai nieko daugiau. Tu jau cia pradejai kalbeti vos ne kaip apie kosminiu laivu technologijas:-). Ir niekas is susisiekimo skyriaus neperziurineja jokiu irasu borto kompiuteryje:-)

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Tikrai niekas neisiraso i joki borto kompiuteri nei kaune ,nei vilniuje.Tiesiog tam kartui uzblokuojamas elektroniniu komposteriu darbas ir tiek ir absoliuciai nieko daugiau. Tu jau cia pradejai kalbeti vos ne kaip apie kosminiu laivu technologijas:-). Ir niekas is susisiekimo skyriaus neperziurineja jokiu irasu borto kompiuteryje:-)
                                      Man nepatinka, kad tu ginčijiesi pats nežinodamas tiesos. Aš puikiai žinau, kad Kaune į borto kompiuterį tokia informacija įrašoma ir Transporto skyrius (arba bent jau parko vadovybė) per kompiuterį gali prieiti prie duomenų. Netgi į kompiuterį įrašoma informacija kiek, kokios rūšies ir kokiu metu atspausdinti bilietai autobuse, netgi kokioje stotelių atkarpoje tuo metu buvo autobusas, kai parduoti bilietai. Panaši ataskaita matoma ir blokuojant komposterius. Nežinau kuo tu vadovaujiesi tvirtindamas, kad aš kalbu kaip iš kosminių laivų technologijų, bet turiu kaip tave užginčyti ir įrodyti savo tiesą.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.14, 13:23.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Siaip jau tarande,kaip ir avizieniai tikrai neturetu priklausyti miestui, cia tik paulausko nuopelnas,kad ten kursuoja miesto autobusas. Ir daugiau yra tokiu panasiu rajonu isdygusiu buvusiuose kaimuose: tai ir riese ir daugelis panasiu.
                                        Tai Lazdynai, Žirmūnai, Baltupiai, Viršuliškės irgi kaimai patekę į miesto teritoriją. Tai pagal tokią logiką galima apsiriboti mieste maršrutu nuo Stoties iki Katedros aikštės, visą kitą per klaidą pateko į miesto teritoriją, taip išeina.

                                        Comment


                                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                          Tai Lazdynai, Žirmūnai, Baltupiai, Viršuliškės irgi kaimai patekę į miesto teritoriją. Tai pagal tokią logiką galima apsiriboti mieste maršrutu nuo Stoties iki Katedros aikštės, visą kitą per klaidą pateko į miesto teritoriją, taip išeina.


                                          Tai kompaktiski rajonai apstatyti daugiaauksciais,todel sakyciau,kad tai miestas:-)))) N.Vilnia nors ir nutolusi -bet miestas. Tas pats ir su grigiskemis-kompaktine gyvenviete su daugiaauksciais.Tokius rajonus gali aptarnauti viesasis transportas ir buti pelningas. Bet jei aptarnaujami tokie rajonai-kaimai kaip tarande,riese ir daug panasiu -tai ko noreti,kad mes turime islaikyti begale nepelningu marsrutu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X