Vilniaus autobusai išparduoda visokį šlamštą: http://www.va.lt/pagrindinis.php?men...alingos_prekes
Kainos gana įdomios - Karosos svyruoja tarp 16-20 tūkst. Lt. O šiaip pritrenkė tai, kad išparduodamų prekių sąraše yra ir sukarpytų į metalo laužą autobusų dalių (Scania CN112 ir Repstad (ar VBK)).
P.S. pačioje sąrašo pabaigoje - siurprizas
Na ka aš žinau, neblogas "šlamštas" man atrodo, ir kainos nieko Tik va, niekaip nesuprantu kaip AP sugebėjo įsigyti valtį - katerį Geras prizas siurprizas
Na ka aš žinau, neblogas "šlamštas" man atrodo, ir kainos nieko Tik va, niekaip nesuprantu kaip AP sugebėjo įsigyti valtį - katerį Geras prizas siurprizas
Valties turbūt prireikdavo po smarkių liūčių. Dėl didelio vandens kiekio ir užsikimšusių kanalizacijos angų užtvinsta gatvės ir autobusai kartais tokiu atveju negali važiuoti. Kateris reikalingas iš autobuso keleivius pergabent iki bordiūro
Na, o ne tokiomis baisiomis dienomis laisvadieniais pakaitomis kateriu plaukiodavo vairuotojai pažvelgot
Valties turbūt prireikdavo po smarkių liūčių. Dėl didelio vandens kiekio ir užsikimšusių kanalizacijos angų užtvinsta gatvės ir autobusai kartais tokiu atveju negali važiuoti. Kateris reikalingas iš autobuso keleivius pergabent iki bordiūro
Na, o ne tokiomis baisiomis dienomis laisvadieniais pakaitomis kateriu plaukiodavo vairuotojai pažvelgot Linoleumas, kad direktoriui nebūtų šalta kabinete. Veidrodis - sekretorei lygiai pasidažyti lūpas, kad būtų graži ir direktorius jai būtų geras.
/\ Atrodo šios versijos įtikinamiausios
Spėju, kad per aukcioną didžiausia kova užvirs ne dėl kažkokių autobusų, kaladėlių ar stabdymo blokų, o dėl jau paminėtų veidrodžio, linoleumo ir katerio. Ko gero, daugiau nei pusė aukciono pajamų bus iš pastarųjų trijų 'prekių'
Prieš pat nosį užtrenktos durys, keleivių „tąsymas“, troleibusų lenktynės su lengvosiomis mašinomis - dažniausios Vilniaus viešojo transporto vairuotojų nuodėmės, su kuriomis pradėta kovoti net trečdaliu mažinant algas.
Statistika rodo, kad per metus skundų dėl troleibusų vairuotojų darbo šiek tiek sumažėjo, tačiau kol kas negali būti tikras, kad, įlipęs į troleibusą, be nuotykių pasieksi namus.
Pagrindinė problema, kurią įvardija keleiviai - staigus greičio didinimas ir stabdymas.
„Nespėjai įlipti, o vairuotojas kiek gali spaudžia „gazą“. Aš tai jaunas, šiaip taip išsilaikau ant kojų, bet ką daryti senukams? Juk paprastai ne jauni ir stiprūs žmonės, o seneliai, moterys ir vaikai važinėja viršuoju transportu“, - sakė DELFI kalbintas studentiško amžiaus vaikinas.
Kita pašnekovė – dvimečio vaikučio mama, pasakojo, kad besilaukdama ypač vengdavo kelionių troleibusais.
„Kartą įlipau į pustuštį, galvojau, nereiks stumdytis, normaliai grįšiu namo, bet iškart pasigailėjau, nes vairuotojas pradėjo lėkti didžiausiu greičiu, o priartėjęs prie stotelės taip staigiai stabdė, kad netgi stipriausiai įsitvėrę turėklų vos nenudardėjo į priekį“, - pasakojo vilnietė. Žmogus – ne mašina
Vilniaus mero pavaduotojui Romui Adomavičiui taip pat yra tekę lenktyniauti su troleibusais. „Kartais jie važiuoja tokiu greičiu, kad negali aplenkti. Veždamas žmones jis lenktyniauja su lengvąja mašina – tai nenormalu!“, - piktinosi savivaldybės atstovas.
Gal toks vairavimas, keleivių „tampymas“, spaudimas durimis – pasyvaus agresyvumo išraiška?
Pasak R.Adomavičiaus, tai labai tikėtina. „Vairuotojo elgesį lemia labai daug veiksnių, pradedant, kaip jis išsimiegojo, baigiant, ar jis šiandien valgęs“, – sakė DELFI pašnekovas.
Mero pavaduotojui antrino ir laikinasis bendrovės „Vilniaus troleibusai“ vadovas Jurijus Komarovas: „Kas žino, kodėl vairuotojai būna nervingi, gal šeimoje kas nors negerai, gal dar kažkas. Žinoma, jie neturėtų savo nuotaikų išlieti ant keleivių, tačiau juk žmogus yra žmogus, o ne mašina“. Rašo skundus
Per dešimt 2008 metų mėnesių dėl netinkamo troleibusų vairuotojų darbo elektroniniu paštu bendrovei skundėsi 24, raštu ir telefonu – 47 žmonės.
Šiemet skundų kiek mažiau. Per tą patį laikotarpį elektroniniu paštu skundus atsiuntė 20 žmonių, raštu ir telefonu apie nemandagius vairuotojus pranešė 36 žmonės.
Pasak J. Komarovo, dalis pranešimų – nuolat dėl visko nepatenkintų žmonių skundai, tačiau dauguma – pagrįsti.
Dažniausiai priekaištų sulaukia troleibusų vairuotojai, kurie stotelėse neatidaro durų, neįleidžia ar neišleidžia keleivių, prispaudžia juos durimis, grubiai kalba.
Vairuotojams daugiausiai nepatogumų sudaro keleiviai, kurie, pirkdami vienkartinius bilietus, duoda per smulkius arba per stambius pinigus, todėl reikia ilgai gaišti skaičiuojant centus ar rankiojant grąžą. Bijo papeikimų
Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ vadovo teigimu, transporto kontrolieriai, tikrindami keleivių bilietus, turėtų atkreipti dėmesį ir į vairuotojų darbą, ar jie saugiai, mandagiai veža keleivius.
Nors „įdavinėti“ kolegas – negražu, pasak J.Komarovo, kai kurie apie pastebėtas negeroves praneša, nes supranta, kad nemandagūs vairuotojai kenkia įmonės ir visų joje dirbančių žmonių prestižui.
Paprašytas paklausti, kokios nuodėmės būdingos troleibusų vairuotojams, J. Komarovas minėjo tas pačias, dėl kurių skundžiasi keleiviai.
„Beje, ne visus prasižengusius drausmina finansinės sankcijos. Dalį vairuotojų labiau veikia administracinės nuobaudos – pastabos, įspėjimai ir papeikimai“, – sakė DELFI pašnekovas. Priversti staigiai stabdyti
Pasak J. Komarovo, staigus stabdymas nepriklauso nuo troleibuso markės ir senumo. Ar jis važiuoja tolygiai, lemia vairuotojo profesionalumas.
„Tačiau ne visada ir vairuotojai kalti, kad reikia staigiai stabdyti. Nors keleiviai dažnai nemato priežasties, vairuotojai tik tokiu būdu gali išvengti autoįvykio. Tarp kitko, neretai tokiais atvejais salone važiuojantys žmonės krisdami susižaloja“, – atkreipė dėmesį laikinasis generalinis direktorius.
Pagal nuostatus, pagrindinis „Vilniaus troleibusų“ tikslas – teikti sostinės gyventojams ir svečiams saugaus, punktualaus ir dėmesingo keleivių vežimo ir aptarnavimo paslaugas.
Pirmasis troleibusas į reisą išvyksta 4.40 valandą ryto, paskutinis grįžta 24.10 val. nakties.
Štai ir matau problemos šaknis - per 10 mėn. troleibusų parkas sulaukė tik 67 skundų! Tai juoko vertas skaičius, nes Kaune per savaitę sulaukiama 5-8 skundų dėl abiejų parkų vairuotojų netinkamo darbo. Vadinasi kauniečiai per 10 mėn. dėl vieno parko netinkamo vairuotojų darbo skundžiasi vidutiniškai 120 kartų, o tai beveik dvigubai daugiau, nei Vilniuje.
Beje, reikėtų suprasti troleibusų vairuotojus, nes jų darbas sunkesnis, nei autobusų vairuotojų.
Štai ir matau problemos šaknis - per 10 mėn. troleibusų parkas sulaukė tik 67 skundų! Tai juoko vertas skaičius, nes Kaune per savaitę sulaukiama 5-8 skundų dėl abiejų parkų vairuotojų netinkamo darbo. Vadinasi kauniečiai per 10 mėn. dėl vieno parko netinkamo vairuotojų darbo skundžiasi vidutiniškai 120 kartų, o tai beveik dvigubai daugiau, nei Vilniuje.
Reiškia Kaune keturis kartus blogiau vairuotojai dirba.
Reiškia Kaune keturis kartus blogiau vairuotojai dirba.
Nepasakyčiau. Kiek tenka naudotis Kauno ir Vilniaus VT, sakyčiau, kad Kaune VT punktualesnis, vairuotojai dėmesingesni, bilietus stengiasi pardavinėti troleibusui stovint... Visko pasitaiko tiek Vilniuje, tiek Kaune. Vilniuje sudėtingesnės eismo sąlygos, o Kaune troleibusų parko valdžia labai šlykšti, tai automatiškai vairuotojams darbo atmosfera yra žalinga.
Šiaip tai sunku mus objektyviai sakyti, kuriame mieste VT vairuotojai paslaugas teikia kokybiškiau. Kaune paslaugos teikiama gana tinkamai, o dėl susižalojimų salone dažniausia būna kalti patys keleiviai, nes nesilaiko arba troleibuse vaikšto būtent tada, kai troleibusas būna sankryžoje, šalia perėjų ar pan. Tiesiog keleiviai patys per mažai save saugo, būdami troleibuse, visiškai nestebi eismo situacijos.
Troleibusų vairuotojus šiek tiek suprantu, nes jie per tą patį laiką turi įveikti sudėtingesnę trasą - turi dažniau stabdyti ir perveža dažnai didesnį žmonių kiekį (bent jau Kaune). Todėl autobusai važiuoja šiek tiek ramiau ir ne taip skuba, nes jiems laiko pakanka.
Parašė Wycka
Ar tik nebus pusę tų kauniečių skundų parašęs pats amiko?
Nesu etatinis skundų rašytojas. Prie Kauno VT situacijos gerinimo prisidedu įvairiais būdais, nesu tendencingas skundų rašinėtojas. Kartais netgi neparašau, nors reikėtų - tiesiog esu žmogiškas ir suprantu vairuotojus, nors būna labai įvairių situacijų.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Neimk taip giliai į širdį — juk tiesiog pajuokavau
Aš ir neimu Tik gal per daug "kirstai" atsakiau
Norėčiau, kad Kaune daugiau būtų tokių visuomeniškai nusiteikusių žmonių, kaip aš. Tai ir miestas kur kas sparčiau gražėtų, ir valdžios požiūris į visuomenę sparčiau keistųsi...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Man tai juokingai skamba tie nepasitenkinimai dėl greičio, kai per lėtai važiuoja negerai, kai jau greičiau, tai jau neva su automobiliais lenktyniauja, tubūt troleibusas pagal juos turi ant 30 važinėti? Nėra turbūt žmonės metro važiavę.
Man tai juokingai skamba tie nepasitenkinimai dėl greičio, kai per lėtai važiuoja negerai, kai jau greičiau, tai jau neva su automobiliais lenktyniauja, tubūt troleibusas pagal juos turi ant 30 važinėti? Nėra turbūt žmonės metro važiavę.
Metro tai ne troleibusas
Troleibusas gali ir važiavimo trajektoriją staiga keist, ir greitis bei stabdymas netolygus. Neabejoju, kad metropoliteno traukiniai, valdomi automatiškai, yra sureguliuoti važiuoti tinkamai, o valdomi žmogaus - važiuoja saugiai (nors ir greitai). Esu ne kartą važiavęs Dublino ir Londono autobusais. Tiesą sakant, nesitikėjau, kad jie taip greit važinėja. Ypač baisu, kai esu antrame aukšte ir greitai važiuoja vingiuotomis gatvelėmis arba žiedu. Lietuvoje žmonės tiesiog nemoka naudotis VT, jie mano, kad vairuotojas atsakingas už visus keleivius. Na taip, atsakingas, bet tik avarijos atveju, o ne tada, kai žmogus nesugeba išsilaikyti.
Situacija nėra vienareikšmiška - būna atvejų, kai vairuotojai iš tiesų staigiai stabdo (didesnė problema) ar gazuoja (dar ne taip blogai).
O šiaip tai tau pasakysiu - žemagrindžių autobusų ir troleibusų eksploatacinis greitis būtent ir yra 35-38 km/h
Nors iš tiesų tai dar nesu rašęs nei vieno skundo dėl vairuotojo vairavimo, tiesiog manau, kad tegul vairuotojai vairuoja kaip jie sau nori, o jei padarys avariją tai jau jų bėdos
O šiaip tai tau pasakysiu - žemagrindžių autobusų ir troleibusų eksploatacinis greitis būtent ir yra 35-38 km/h
Nors iš tiesų tai dar nesu rašęs nei vieno skundo dėl vairuotojo vairavimo, tiesiog manau, kad tegul vairuotojai vairuoja kaip jie sau nori, o jei padarys avariją tai jau jų bėdos
Jei tokiu maksimaliu greičiu važiuotų apskritai jais beveik niekas nebevažinėtų. Esmė tame, kad žmonės skundžiasi dėl per didelio pagreičio ir stabdymo, o metro, kiek važiavau, jis gerokai didesnis, atitinkamai ir maksimalus greitis didesnis.
Jei tokiu maksimaliu greičiu važiuotų apskritai jais beveik niekas nebevažinėtų. Esmė tame, kad žmonės skundžiasi dėl per didelio pagreičio ir stabdymo, o metro, kiek važiavau, jis gerokai didesnis, atitinkamai ir maksimalus greitis didesnis.
Bet metropoliteno traukiniuose yra įspėjimai: "Atsargiai, traukinys stabdomas. Stotelė tokia ir tokia". Tada pradeda stabdyt. Tiesa, ne visur taip yra...
Na aš pagrindinę problemą įvardijau: troleibusų per daug suspaustas grafikas, nekultūringi ir netolerantiški vairuotojai, nuolat užkišantys troleibusams ir keleiviai, nesugebantys tinkamai laikytis ir stebėti eismo situaciją. Dauguma stovinčiųjų jaučiasi kaip Kanarų salose ir žiūrėdami pro langą tiesiog laukia savo stotelės. Nors iš tiesų reikia ne tik tvirtai laikytis kojomis ir rankomis, bet dar ne pro šalį būtų ir saugoti savo rankinukus.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Vilniaus mero pavaduotojui Romui Adomavičiui taip pat yra tekę lenktyniauti su troleibusais. „Kartais jie važiuoja tokiu greičiu, kad negali aplenkti. Veždamas žmones jis lenktyniauja su lengvąja mašina – tai nenormalu!“, - piktinosi savivaldybės atstovas.
Čia matomai ponui kažkokia nuoskauda atsirado, kad jį aplenkė troleibusas. Juk mero pavaduotojas važiavo automobiliu ir degino brangų kurą, o čia akiplešiškas troleibusas (kuriuo kelionė pigesnė), važiavo taip greit, kad net su mašina negalėjo aplenkt (įdomu kokia jau ten ta mašina). Ir kodėl būtent troleibuso vairuotojas lenktiniauja su lengvosiom mašinom, jis tiesiog važiuoja ir važiuoja greitai - nesivilkdamas, o pagal tekstą tai gerbiamasis savivaldybės atstovas pajuto įžeistą garbę ir orumą, bei sumanė palenktiniaut...
Visa problema yra grafikuose, kurie yra per daug suspausti, kai to nereikia ir per daug ištęsti, kai vėl to nereikia. Jeigu pavyktų kaip nors juos sutvarkyti, tada vairuotojų grubumas sumažės (bet neišnyks, aišku) ir tada vairuotojas negalės pasiteisinti didele įtampa. Dėl staigaus stabdymo galiu pasakyti tai, kad atsiranda tikrai nemažai tokių klounų, kurie net nesusimąsto, kad užlenda prieš greitai lekiantį troleibusą ir ima staigiai stabdyti. Be to, kas liečia autobusus, tai vairuotojai dažnai mėtomi iš vienos mašinos į kitą. Pedalų jautrumas pas kiekvieną labai skiriasi. Pavyzdžiui, pas dujinius arba MAN stabžių pedalai spaudžiasi sunkiai, pas Volvo - vidutiniškai, pas MB - labai labai jautrūs.
Autobusų eismo tvarkaraščių pakeitimai
Atsižvelgiant į moksleivių tėvų prašymus, nuo 2009 m. lapkričio 25 dienos, koreguojami 32 maršruto „Žvėrynas – Zujūnai – Gineitiškės – Pašilaičiai“ [Pastaba: keičiasi tik išvykimai tarp 10-19/20 val.] ir 33 maršruto „Pašilaičiai – Baltupiai – Rinktinės g. – Sukilėlių g. – Guriai“ [Pastaba: keičiasi tik 1 reiso grafikas - vietoje 8:11 iš st. Šumsko kryptis išvyks 8:20] autobusų tvarkaraščiai.
Informuojame, kad nuo 2009 m. lapkričio 25 dienos, 52A maršruto „Pašilaičiai – Tarandė“ autobusai sustos papildomai įrengtuose Pagrandos [Pastaba: dvipusė; įrengta Putiniškių gatvėje, prieš sankryžą su Tarandės g.] ir Kelmiškių [Pastaba: vienpusė; įrengta Kelmiškių g. prieš posūkį į Raudonbalės g.] stotelėse.
Kaip galima skųstis, kad troleibusas važiuoja per greit? Kuo greičiau, tuo geriau! Aš būčiau linkęs skųstis, kad Vilniaus autobusai dažnai važiuoje per lėtai, nors gatvės dažnai būna tuščios...
Matau dar vieną rezervą - sekmadienio vakarą važiavau autobusu. Nemažą kelio dalį buvo 3 ar 4 keleiviai, bet autobusas užsukdavo ir jei ne visai sustodavo, tai bent jau pristabdydavo kiekvienoj stotelėj. Sustodavo net tuščioj stotelėj tam kad neaplenktų grafiko.
Ne piko metu išmokius žmones paspaust mygtukus "susojimas pagal pageidavimą" pakoregavus grafikus ir stojant tik ten kur reikia būtų sutaupyta ir stabdžių (nestabdant), ir kuro (neįsibėgėjant iš naujo) ir mano laikos (bent 5 min.)
Žinoma, kad būtų galima! Bet kol nepasikeis mūsų keleivių karta (naivu tikėtis, kad senoliai spės laiku spustelėti mygtuką) ir vairuotojų kultūra (naivu tikėtis, kad nuspaudus mygtuką vairuotojai tikrai sustos), tol tokia sistema gali būti tik svajone. Žinoma, jei VT bus valdomas tokiu pat principu, kai keleivių tik mažėja, tai gal po dešimties metų jau galėsime džiaugtis mygtukų funkcija, nes keleivių po tiek laiko VT važinės tikrai mažiau.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Žinoma, kad būtų galima! Bet kol nepasikeis mūsų keleivių karta (naivu tikėtis, kad senoliai spės laiku spustelėti mygtuką) ir vairuotojų kultūra (naivu tikėtis, kad nuspaudus mygtuką vairuotojai tikrai sustos), tol tokia sistema gali būti tik svajone. Žinoma, jei VT bus valdomas tokiu pat principu, kai keleivių tik mažėja, tai gal po dešimties metų jau galėsime džiaugtis mygtukų funkcija, nes keleivių po tiek laiko VT važinės tikrai mažiau.
Kodėl reikia tik naiviai tikėtis ? Čia jau pasireiškia mūsų kraštui būdingi metodai. Reikia kryptingai dirbti ir siekti to, o ne tik tikėtis ir viltis, kad savaime pasijungs atjungti stop mygtukai, vairuotojai ims jų paisyti ir pan.
Dėl vairuotojų, tai bent man Vilniuje neteko susidurti, kad paspaudus stop mygtuką jie nesustotų, net jei nesiskubini iš anksto atsistoti prie durų. Ir čia parko vadovų kompetencija duoti savo pavaldiniams įsakymą paisyti šios sistemos, ją skatinti, o nesilaikančius taisyklės, "apdovanoti" nuobaudomis.
Dėl keleivių, tai keleiviai nepradės naudotis kažkuom, jei nebus informacijos kaip tai daryti, kodėl ir kada (čia kalbu apie tuos, kurie nežino kam tie mygtukai ir kaip jie veikia). Reikia kabinti kažkokius informacinius plakatus transporto priemonėse, pajungti visus esančius ir esant reikalui įrengti papildomų mygtukų; skelbti garsinę, o jei yra kažkokie monitoriai viduje ir vaizdinę informaciją. Informuoti apie pokyčius ir tokią sistemą spaudoje ir kituose informacijos platinimo šaltiniuose.
Čia kaip pvz. galima paimti Klaipėdą ir įlaipinimą per priekines duris. Jei butų tik naiviai tikimasi jog visi neturėdami nei reikalavimų taip įleisti keleivius, nei informacijos, kad reikia taip įlipti - butų ėmę taip daryti, tai galimą butų naiviai tikėtis iki ateinat kitam tūkstantmečiui.
Yra kas valdo visuomeninį transportą ir jie turi nustatyti taisykles ar tvarką kaip važiuoti, bei skatina taip daryti ar informuoja apie tokią tvarką.
Comment