O kodėl negali tų monitorių reklamai panaudot? Ar ten ne LCD tipo monitorius?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kodėl negali tų monitorių reklamai panaudot? Ar ten ne LCD tipo monitorius?دائما الليتوانيه
Comment
-
Rodos LED, tiksliai neatsimenu ir aš Tuomet tikrai reklamai netinkamos...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Štai iki ko nusigyvenome: http://www.va.lt/pagrindinis.php?men...dami_autobusai . Dabar jau ir 3 metus išdirbę, bet retai gedę autobusai yra parduodami, o paliekami "ekonomiški" dujiniai laužai...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠtai iki ko nusigyvenome: http://www.va.lt/pagrindinis.php?men...dami_autobusai . Dabar jau ir 3 metus išdirbę, bet retai gedę autobusai yra parduodami, o paliekami "ekonomiški" dujiniai laužai...
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAnekdoto verta situacija Arba kaip politikai patys nežino ko nori
Apie eismo sąlygas Vilniaus gatvėse informuoti turinčios didžiulės švieslentės artimiausiu metu turėtų būti išjungtos. Ateityje jos veiks tik išskirtiniais atvejais, rašo „Lietuvos rytas”. Tai esą daroma, nes nežinoma, kaip išnaudoti šių švieslenčių galimybes.
Comment
-
Vakar ir šiandien vietoje dujinių autobusų važinėjo 2 Karosos B832, kurios įprastai varinėjamos į Regitrą - nr.302 26-u ir šiandien nr.203 30-u.
302 - jau dabar trumpa Karosa yra retenybė
Nuo 2009-09-24 buvo padaryti gana įdomūs, bet nesamoningi pertvarkymai 5, 18, 30 ir 38 autobusų grafikuose. Turbūt tie, kas naudojasi 5 autobusu, pastebėjo, kad piko metu važiuoja tik ilgi autobusai, o dieną ir vakare - tik trumpi. Pasirodo, visą dieną dirbusius ilgus autobusus pervedė į pertraukiamus grafikus, o ne piko metu paėmė po 1 autobusą iš 18, 30 ir 38 maršrutų. Pastarieji dirba savo maršrutais tik piko metu ir po to pereina į 5-ą. Dabar 38-o maršruto autobusas, išvykstantis iš Žirmūnų 15:32 vėluos labai smarkiai, nes net ir be keleivių lėkdamas iš Saulėtekio (5-o maršruto) į Žirmūnus jis niekaip negali suspėti nuvažiuoti per 7 minutes ir iš karto važiuoti į maršrutą (nėra atstovos po reiso)! Važiuoti atgal iš Žirmūnų į Saulėtekį duodama 10 minučių, bet piko metu ir jų nepakanka (19 val. beveik nestovėjus prie šviesoforų nuvažiuojama per 9-10 min.). Dar reikia pridurti, kad tvarkaraščiai keleiviams nepasikeitė .Va taip pas mus sudarinėja grafikus...
5-o maršruto autobusas Pašilaičių žiede darbo dieną:
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo 2009-09-24 buvo padaryti gana įdomūs, bet nesamoningi pertvarkymai 5, 18, 30 ir 38 autobusų grafikuose. Turbūt tie, kas naudojasi 5 autobusu, pastebėjo, kad piko metu važiuoja tik ilgi autobusai, o dieną ir vakare - tik trumpi.
Comment
-
Sutinku be abejo, bet tai, aišku, mažina vairuotojų kultūrą. Pvz. šiandien - 30 maršruto autobusas vėlavo 15 min., nes 10 min. stovėjo ant Šilo tilto prie šviesoforo, o likusias 5 min. stovėjo prie kitų šviesoforų mieste... O kur dar pietūs po 1 val. 20 min. nuo darbo pradžios (t.y. po 1 rato 5-u maršrutu; pietūs 15:20-15:50) 2-oje pamainoje, o tada lėkimas be sustojimų poilsiui 30 maršrutu ir vilkimasis 5-uoju iki 23 val. Gerai, kad dar 5 duodamos atstovos vakare po 20 minučių...
Comment
-
Džiaugiuosi, kad gyvenu Kaune Čia retai kada autobusai vėluoja daugiau nei 10 min.
Kita vertus, čia vairuotojams prastovos laikas suteikiamas labai gailint laiko - po 2-5 min., ilgesniems arba daug keleivių pervežantiems maršrutams - apie 10 min., pietums skiriama laiko labai mažai - po 31 - 40 min. Tik kai kuriems maršrutams daugiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
5 teko važiuoti dienos gale, tai į trumpą įlipau. tik tiek kad nusistebėjau, kodėl čia taip vyksta. o vakar man akyse nesusišvietė, bet kad ir 34 darbo dienos gale vakar buvo trumpas, o ne ilgas... sakykit, juk vis tiek daugiau nusimanot, kiek tokiu būdu ko nors sutaupoma? negi taip kuro sąnaudos skiriasi?
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimą5 teko važiuoti dienos gale, tai į trumpą įlipau. tik tiek kad nusistebėjau, kodėl čia taip vyksta. o vakar man akyse nesusišvietė, bet kad ir 34 darbo dienos gale vakar buvo trumpas, o ne ilgas... sakykit, juk vis tiek daugiau nusimanot, kiek tokiu būdu ko nors sutaupoma? negi taip kuro sąnaudos skiriasi?
Plačiau dėl autobusų galingumų galbūt pakomentuos Mettalwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBeje, jau antrą savaię nemačiau nei vieno ilgo 34-o. Važinėjo tik trumpi jei neklystu.
Atrodo, 34-as perėjo prie tik trumpų autobusų, nors rugsėjo pradžioje darbo dienomis važinėjo tik ilgi... Tikrai nesuprantu, argi keleivių srautas sumažėjo
O kalbant apskritai, ne apie konkretų maršrutą - tai faktas, kad tiek miestų, tiek priemiestiniuose maršrutuose keleivių smarkiai sumažėjo. Ypač tai matyti pramoniniuose miesto maršrutuose. Juk viskas ir taip aišku - ekonomika smunka, įmonės užsidaro, daugėja bedarbių. Viskas logiška, juk mažėja keleivių ne šiaip sauwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Keleivių srauto nemačiau, nes šiaip 34-u nesinaudoju, tik gyvenu rajone kurį jis aptarnauja...
Vis dėl to, manau, žiemą kai paspaus šaltis ir netgi automobolius nelengva bus kasryt užvesti, keleivių srautas padidės.. Dabar dar žmonės dviračiais ir pėsčiom nedidelius atstumus įveikia , krizė vis dėl to, bilietai nepigūs, taigi naudojamasi transportu dabar tik labai apgalvota. Bet žiemą pasirinkimo nebebus.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2009.10.03, 14:59.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKeleivių srauto nemačiau, nes šiaip 34-u nesinaudoju, tik gyvenu rajone kurį jis aptarnauja...
Vis dėl to, manau, žiemą kai paspaus šaltis ir netgi automobolius nelengva bus kasryt užvesti, keleivių srautas padidės.. Dabar dar žmonės dviračiais ir pėsčiom nedidelius atstumus įveikia. Bet žiemą pasirinkimo nebebus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Su 34 tikrai darosi nesamonės. Pats matau, kad autobusai važinėja mišriai - ilgi su trumpais. Kažkodėl kai kuriems vairuotojams, kurie turi dirbti 34-u su trumpa mašina keičia maršrutą. Važiuosiu ir žiūrėsiu pirmadienį, kokia ten situacija su šiuo maršrutu. Beje, trumpų autobusų ten tikrai pakanka.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSu 34 tikrai darosi nesamonės. Pats matau, kad autobusai važinėja mišriai - ilgi su trumpais. Kažkodėl kai kuriems vairuotojams, kurie turi dirbti 34-u su trumpa mašina keičia maršrutą. Važiuosiu ir žiūrėsiu pirmadienį, kokia ten situacija su šiuo maršrutu. Beje, trumpų autobusų ten tikrai pakanka.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNesuprantu, ką tu vadini nesąmonėmis? Kad maršrute važiuoja ir ilgi, ir trumpi, nėra nesąmonė. Kol kas tik pasakei, kad nesąmonė, bet argumentų nepateikei.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment