Šiandien važiavau iš Rudaminos į Baltupius. Rudaminoje 12 maršruto 11:57 autobusas nuvažiavo 2min per anksti, aš ir dar vienas kažkoks vyrukas pavėlavome į jį dar spėti kokias 40s, tad teko laukti kito. Tas kitas, berods 12:47, atvažiavo laiku. Visas bajeris nutiko už Žirnių stotelės — autobusui besileidžiant nuo kalno, vairuotojas visiškai sustabdė autobusą ir pradėjo kažką krapštytis. Po geros minutės atsidaro priekinės durys, vairuotojas išeina iš autobuso. Ne iškart pamačiau, kad jis rankose laiko termosą ir tuščią bambalį; pamaniau, kad autobusas sugedo, pradėjau mintyse keiktis. O vairuotojas neskubėdamas nusvirduliavo kelis metrus į šoną, vandens kolonėlės link. Ten prisipylė bambalį vandeniuko, tada gurkštelėjo kelis gurkšnius, tada išplovė termosą, grįžo atgal į autobusą. Atsigręžiu atgal, ir... oba... autobuso gale sustojęs kitas autobusas, 19 maršruto, ir jo vairuotojas irgi su bambaliu skuodžia tos pačios kolonėlės link. Gal čia kokia tarnybinė stotelė???
Dėl per ankstyvo atvykimo - tvarkaraščiuose stotelių cilindruose aiškiai parašyta, kad galima paklaida +-2 min., vadinasi vairuotojas turi visišką teisę atvykti 2 min. anksčiau ir dėl to nebūtų baudžiamas net jei skųstųsi keleiviai. Tokiam paklaidos egzistavimui ir nebaudžiamumui visiškai pritariu, Lietuvoje ir taip viešasis transportas, lyginant su kai kurių Europos miestų, yra superpunktualus.
Dėl tų bambalių tai gal paaiškins Mettal, aš ne to miesto specialistas
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Pirmą kartą girdžiu tokį įvykį. Kiek važinėjau 19 maršrutu, nė karto nemačiau, kad čia kas nors stotų...
O man teko net keliskart būti liudininku, tik pirmą kartą iš karto 2 autobusų. Nuotraukomis, savaime suprantama, to neįrodysiu, nebent netyčia pėsčiomis pro šalį eičiau. Mano aprašytas sustojimas įvyko (gal tiksliau dažnai įvyksta) tarp Žirnių ir Liepkalnio stotelių, autobusui važiuojant į stoties pusę.
Nežinau, kas ten darosi su šiais maršrutais, bet va draugas neseniai važiavo 19-u Neoplanu (retenybė) tai ten labai originaliai veikė informatorius: "Kita stotelė - stotelė, stotelė, stotelė, stotelė..." ir taip visą maršrutą .
Nežinau, kas ten darosi su šiais maršrutais, bet va draugas neseniai važiavo 19-u Neoplanu (retenybė) tai ten labai originaliai veikė informatorius: "Kita stotelė - stotelė, stotelė, stotelė, stotelė..." ir taip visą maršrutą .
Paaiškinimas paprastas: autobusų parke borto kompiuteris užstatytas ne iki galo. Į borto kompiuterį įkrauti tik tekstiniai maršruto stotelių pavadinimai, bet neįkrauti balsiniai pavadinimai. Kartais taip būna su Kaune esančiomis kai kuriomis stotelėmis. Taip yra dėl to, kad po sukurtų įrašų, Kaune atsirado kai kurios naujos stotelės arba kai kurių pavadinimai pakeisti, tokiu atveju nėra įrašo ir pasako tik "kita stotelė" ir "stotelė", o pavadinimo nepasako.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Paaiškinimas paprastas: autobusų parke borto kompiuteris užstatytas ne iki galo. Į borto kompiuterį įkrauti tik tekstiniai maršruto stotelių pavadinimai, bet neįkrauti balsiniai pavadinimai. Kartais taip būna su Kaune esančiomis kai kuriomis stotelėmis. Taip yra dėl to, kad po sukurtų įrašų, Kaune atsirado kai kurios naujos stotelės arba kai kurių pavadinimai pakeisti, tokiu atveju nėra įrašo ir pasako tik "kita stotelė" ir "stotelė", o pavadinimo nepasako.
Ne, čia ta prasme, kad visą važiavimo laiką kartoja be perstojo tą patį: stotelė. Pirma žmonės juokėsi, bet kai prisiklausė to 20 minučių, tai jau pradėjo įgrįsti.
O kai tiesiog pasako "Kita stotelė..." ir tyli, tai tokių atvejų buvo ir Vilniuje (pvz. 63 maršrute išvažiavus iš Pilaitės link Karveliškių nieko nebuvo įgarsinta). Dar vienas kuriozas yra 23-ame maršrute važiuojant link stoties iš "Paparčio" st. sako: "Kita stotelė: Gerbiamieji keleiviai, įlipę į autobusą pasirūpinkite savo saugumu: laikykitės už turėklų, jei yra laisvų vietų - atsisėskite. Padėkite atsisėsti neįgaliems ir vyresnio amžiaus keleiviams bei tėvams su mažais vaikais. Geros jums kelionės mūsų transportu!" Nieko sau stotelės pavadinimas (turėtų būti "Erfurto"). Kažkur dar yra panašios nesamonės, tik neatsimenu kuriuose maršrutuose. Troleibusuose dar blogiau. Dalis vairuotojų iš viso neįjungia naujo kompiuterio, o ten, kur jis įjungtas, stotelių pranešinėjimas ir naudojimosi VT instrukcija kaip autobusuose mane tiesiog varo iš proto. Tiek įrašo kokybe, tiek informacijos kartojimu kas 2-ą stotelę, tiek "pilstymu iš tuščio į kiaurą": vienu metu praneša kelis skirtingus, patobulintus autobusuose skelbiamos instrukcijos variantus
Šiandien važiavau iš Rudaminos į Baltupius. Rudaminoje 12 maršruto 11:57 autobusas nuvažiavo 2min per anksti, aš ir dar vienas kažkoks vyrukas pavėlavome į jį dar spėti kokias 40s, tad teko laukti kito. Tas kitas, berods 12:47, atvažiavo laiku. Visas bajeris nutiko už Žirnių stotelės — autobusui besileidžiant nuo kalno, vairuotojas visiškai sustabdė autobusą ir pradėjo kažką krapštytis. Po geros minutės atsidaro priekinės durys, vairuotojas išeina iš autobuso. Ne iškart pamačiau, kad jis rankose laiko termosą ir tuščią bambalį; pamaniau, kad autobusas sugedo, pradėjau mintyse keiktis. O vairuotojas neskubėdamas nusvirduliavo kelis metrus į šoną, vandens kolonėlės link. Ten prisipylė bambalį vandeniuko, tada gurkštelėjo kelis gurkšnius, tada išplovė termosą, grįžo atgal į autobusą. Atsigręžiu atgal, ir... oba... autobuso gale sustojęs kitas autobusas, 19 maršruto, ir jo vairuotojas irgi su bambaliu skuodžia tos pačios kolonėlės link. Gal čia kokia tarnybinė stotelė???
Nuo zirniu stoteles iki stoties pagal grafika (praktiskai visiems marsrutams,nes anksciau ten budavo kamsciai) DUOTA 10-12 min, kai ten vaziuoti tereikia tik max 5 minutes. Kadangi dabar visuose autobusuose ijungti komiuteriai,tai parko administracija mato,kuris autobusas skuba ar veluoja ir pan. Jei vairuotojas atvaziuos anksciau nei 2 min, jam gali nuimti procentus nuo atlyginimo,kas gali sudaryti 200-300 litu. Todel visai nesvarbu ar jis su bambaliu vaiksciojo,ar tempesi vezlio greiciu,ar stoviniavo kiekvienoje stotelej-taip tempiamas laikas,kad atvaziuoti nustatytu laiku pagal grafika.
Kaune tokių klaidų pasitaiko mažai ir vien dėl to, kad keleiviai anksčiau labai aktyviai pranešdavo apie tokias klaidas Transporto skyriui, dabar dauguma klaidų ištaisyta. Tačiau atvejų, kai vairuotojai pamiršta arba blogai užprogramuoja borto kompiuterį - pasitaiko. Apie kiekvieną tokį atvejį pranešu Transporto skyriui, vairuotojas baudžiamas už pareigybinių nuostatų nesilaikymą. Šiuo metu borto kompiuterio neteisingas užprogramavimas yra blogai tik dėl dviejų priežasčių: dispečerinė gauna neteisingą informaciją apie transporto priemonės buvimo vietą, o keleiviai neteisingai informuojami apie stoteles. Po maždaug pusmečio Kaune atsiras vienkartiniai el. bilietai ir jei transporte nebus įjungtas borto kompiuteris, tada nebus galimybės pažymėti e. bilieto, o jei borto kompiuteris bus užprogramuotas neteisingai - nuo e. bilieto gali būti, kad nuims per daug arba per mažai pinigų už važiavimą. Šiuo metu kaip tik glaudžiai bendrauju su Kauno Transporto skyriumi, pagelbėju kuo galiu kaip keleivis, nes dabar labai aktyviai ruošiamasi pristatyti visuomenei visas e. bilieto funkcijas ir pradėti prekiauti naujomis rūšimis.
Todėl visos klaidos dėl borto kompiuterio užprogramavimo pranešamos, jei reikia, baudžiami vairuotojai. Nesigiriu, toks jau mūsų tikslas - padaryti, kad kai jau veiks e. bilietas - nebūtų netikėtų atsitiktinumų, dėl kurių kentėtų keleiviai, taigi dabar prie tvarkos pratinami vairuotojai. Nes pradėjus visiškai funkcionuoti e. bilietui, teisingai užprogramuotas borto kompiuteris bus būtinybė.
Tas pats taikytina ir Vilniaus miestui - reikėtų, kad ir jie taisytųsi greičiau klaidas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nuo zirniu stoteles iki stoties pagal grafika (praktiskai visiems marsrutams,nes anksciau ten budavo kamsciai) DUOTA 10-12 min, kai ten vaziuoti tereikia tik max 5 minutes. Kadangi dabar visuose autobusuose ijungti komiuteriai,tai parko administracija mato,kuris autobusas skuba ar veluoja ir pan. Jei vairuotojas atvaziuos anksciau nei 2 min, jam gali nuimti procentus nuo atlyginimo,kas gali sudaryti 200-300 litu. Todel visai nesvarbu ar jis su bambaliu vaiksciojo,ar tempesi vezlio greiciu,ar stoviniavo kiekvienoje stotelej-taip tempiamas laikas,kad atvaziuoti nustatytu laiku pagal grafika.
Gal tai ne esmė, bet max 5 minutės yra nebent gryno važiavo, bet pamiršai sustojimus stotelėse ir du šviesoforus sankryžose + pėsčiųjų šviesoforą ties Liepkalnio mokykla. Beje, autobusas (paprastai ir lengvoji mašina) iš Liepkalnio gatvės į Geležinkelio gatvę per vieną šviesoforo ciklą niekada neišsuka, nebent tai būtų pats pirmasis ar paskutinis tos dienos reisas.
Nuo zirniu stoteles iki stoties pagal grafika (praktiskai visiems marsrutams,nes anksciau ten budavo kamsciai) DUOTA 10-12 min, kai ten vaziuoti tereikia tik max 5 minutes. Kadangi dabar visuose autobusuose ijungti komiuteriai,tai parko administracija mato,kuris autobusas skuba ar veluoja ir pan. Jei vairuotojas atvaziuos anksciau nei 2 min, jam gali nuimti procentus nuo atlyginimo,kas gali sudaryti 200-300 litu. Todel visai nesvarbu ar jis su bambaliu vaiksciojo,ar tempesi vezlio greiciu,ar stoviniavo kiekvienoje stotelej-taip tempiamas laikas,kad atvaziuoti nustatytu laiku pagal grafika.
Taip, šiuo atveju tikrai taip ir gali būti. Kaune irgi kartais matyti, kad dirbtinai tempiamas laikas. Visa bėda, kad autobusai turi derintis prie troleibusų. Troleibusai trasą, jei kelias daugiau vingiuotas, įveikia kur kas lėčiau nei autobusai. Dėl bendros tvarkaraščių kūrimo programos ir vieningos sistemos, tuo pačiu paros metu tų stotelių atstumai, besikertantys su troleibusais, autobusams skiriami nuvažiuoti per tokį pat laiką, kaip ir troleibusams. O kur troleibusai nevažiuoja, kartais tiesiog Transporto skyrius tiesiog pamiršta pakoreguoti tarp stotelių skirtus nuvažiuoti laikus. Bent jau Kaune tai šiuo atžvilgiu dažnai stengiamasi vis pastumti laiką, kad būtų trasa įveikta greičiau - tokiu būdu sutaupoma laiko, pagerėja intervalas, be papildomo laiko nuvežama daugiau žmonių ir nereikia papildomo transporto.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Gal tai ne esmė, bet max 5 minutės yra nebent gryno važiavo, bet pamiršai sustojimus stotelėse ir du šviesoforus sankryžose + pėsčiųjų šviesoforą ties Liepkalnio mokykla. Beje, autobusas (paprastai ir lengvoji mašina) iš Liepkalnio gatvės į Geležinkelio gatvę per vieną šviesoforo ciklą niekada neišsuka, nebent tai būtų pats pirmasis ar paskutinis tos dienos reisas.
Na as neskaiciuoju sekundziu tikslumu,gal 6 gal 7 minutes (iskaitant visus tavo sviesoforus ir stoteles),bet duota pagal grafika beveik dvigubai daugiau. yRA VILNIUJE IR DAUGIAU TOKIU MARSRUTU:is N.Vilnios vaziuojant nuo rudens iki subaciaus stoteles irgi duota dvigubai daugiau laiko nei reikia ir ten autobusai arba atvaziuoja truputi per anksti arba nuo kalno (is n.vilnios puses) leidziasi vezlio greiciu tempdami guma. Veluoti galima,o per daug skubeti ne. joks vairuotojas nenori,kad sefui nesautu i galva pamazinti jam atlyginima. ir daugybe yra tokiu tik pats kaip keleivis ju ne visada pastebi,nes vairuotojas zinodamas ,kad stai toje marsruto dalyje jam bus per daug laiko ,jau is anksto pradeda per letai vaziuoti,kad keleiviai nesipiktintu jog jis stoviniuoja stotelese.
5 min. tai tikrai būtų tik gryno važiavimo. Aš duočiau tokį grafiką:
Žirnių st. -> Liepkalnis | 3 min.
Liepkalnis -> Stadionas | 2 min.
Stadionas -> Pelesos st. | 2 min.
Pelesos st. -> Stotis | 3 min.
Viso - 10 min. viskas padaryta gerai. Važiuojant atgal reikėtų pridėti po 1 min. atkarpoms Stotis -> Pelesos st. (apsuka ratą stotyje), Pelesos st. -> Stadionas (kyla į kalną), Liepkalnis -> Žirnių (kyla į ilgą ir statų kalną ir stovi prie 2 šviesoforų)
Skubėjimas gaunasi dėl to, kad autobusai dažnai nestoja Liepkalnio g. nuo Žirnių st. iki Kinelių (12)/Lydos st. (19)
5 min. tai tikrai būtų tik gryno važiavimo. Aš duočiau tokį grafiką:
Žirnių st. -> Liepkalnis | 3 min.
Liepkalnis -> Stadionas | 2 min.
Stadionas -> Pelesos st. | 2 min.
Pelesos st. -> Stotis | 3 min.
Viso - 10 min. viskas padaryta gerai. Važiuojant atgal reikėtų pridėti po 1 min. atkarpoms Stotis -> Pelesos st. (apsuka ratą stotyje), Pelesos st. -> Stadionas (kyla į kalną), Liepkalnis -> Žirnių (kyla į ilgą ir statų kalną ir stovi prie 2 šviesoforų)
Skubėjimas gaunasi dėl to, kad autobusai dažnai nestoja Liepkalnio g. nuo Žirnių st. iki Kinelių (12)/Lydos st. (19)
Juokauji tikriausiai. Ka daryti vairuotojui ,kai tu vienai stotelei iveikti (zirniu-liepkalnis ) duodi net 3 minutes,o po to kitai stotelei dar 2(kur praktiskai niekas nelipa) ir t.t. O nuo pelesos iki stoties net 3 minutes,kai ten atstumas gal tik kokie 600 metru. Vairuotojui tik ir belieka sustojus eiti plauti termoso:-))) Duodi ratui apsukti pacioje stotyje 1 min papildomai...per 1 min ten tris ratus apsuksi ir dar laiko liks. Autobusai savo dinamika mazai nusileidzia lengvosioms masinoms, visi velavimai gaunasi tik del kamsciu,o ne todel kad autobusas negali greitai vaziuoti. Bet grafikai sudaryti taip,kad autobusas spetu ir kamsciu metu,todel kai transporto susigrudimo nera ,vairuotojai visada priversti vilktis vezlio greiciu. Tur but ne karta pastebejai,kad jie megsta is galutiniu stoteliu isvaziuoti minute kita veliau,kad po to nereiketu temptis.
pelesos iki stoties net 3 minutes,kai ten atstumas gal tik kokie 600 metru. Vairuotojui tik ir belieka sustojus eiti plauti termoso:-)))
Atstumas gal ir 600 metrų, bet įvertinkime: a) šviesoforas, ties kuriuo beveik visada susidaro įvairių ilgių kamštukas; b) Geležinkelio gatvė yra gana siaura ir grįsta bazalto trinkelėm, taigi greitai važiuodamas protezus ant žemės paliksi.
Atstumas gal ir 600 metrų, bet įvertinkime: a) šviesoforas, ties kuriuo beveik visada susidaro įvairių ilgių kamštukas; b) Geležinkelio gatvė yra gana siaura ir grįsta bazalto trinkelėm, taigi greitai važiuodamas protezus ant žemės paliksi.
Na as nesigincysiu,tik pasakiau kodel autobusai stengiasi letai vaziuoti,ar veliau pajudeti is galiniu stoteliu. Paimk ir pravaziuok ten pats su savo masina neskubedamas,po to kiekvienai stotelei pridek 30 sek keleiviu ilaipinimui ir pamatysi koki turesi laiko rezerva.
Na as nesigincysiu,tik pasakiau kodel autobusai stengiasi letai vaziuoti,ar veliau pajudeti is galiniu stoteliu. Paimk ir pravaziuok ten pats su savo masina neskubedamas,po to kiekvienai stotelei pridek 30 sek keleiviu ilaipinimui ir pamatysi koki turesi laiko rezerva.
Esmę supratau. Pats keli metai nevairuoju, bet esu šioje atkarpoje daug kartų važiavęs automobiliu kaip keleivis. Laikas labai priklauso nuo paros laiko ir nuo to, kaip "užsirausi" ant šviesoforų. Beje, rytais labai eismą stabdo automobiliai, važiuojantys į kalną ir sukantys į kairę į Liepkalnio mokyklą, nes ten nėra tam papildomos juostos. Aišku, tada ir pėsčiųjų šviesoforas dažniau dega raudonai Net smulki avarija atkarpoje nuo Pelesos iki Dunojaus/Dzūkų gatvių yra tikra tragedija eismui.
Juokauji tikriausiai. Ka daryti vairuotojui ,kai tu vienai stotelei iveikti (zirniu-liepkalnis ) duodi net 3 minutes,o po to kitai stotelei dar 2(kur praktiskai niekas nelipa) ir t.t. O nuo pelesos iki stoties net 3 minutes,kai ten atstumas gal tik kokie 600 metru. Vairuotojui tik ir belieka sustojus eiti plauti termoso:-))) Duodi ratui apsukti pacioje stotyje 1 min papildomai...per 1 min ten tris ratus apsuksi ir dar laiko liks. Autobusai savo dinamika mazai nusileidzia lengvosioms masinoms, visi velavimai gaunasi tik del kamsciu,o ne todel kad autobusas negali greitai vaziuoti. Bet grafikai sudaryti taip,kad autobusas spetu ir kamsciu metu,todel kai transporto susigrudimo nera ,vairuotojai visada priversti vilktis vezlio greiciu. Tur but ne karta pastebejai,kad jie megsta is galutiniu stoteliu isvaziuoti minute kita veliau,kad po to nereiketu temptis.
Geležinkelio gatve tu ir su lengvąja nelabai palakstysi. Stoties žiede piko metu dažnai susigrūda daug mašinų, autobusų ir troleibusų, o kur dar nesibaigiantis pėsčiųjų srautas 3 perėjose. Vienoje praleidai žmones, apsukai pusę rato ir vėl turi tuos pačius žmones praleisti jau kitoje. Nepamiršk dar visada vėluojančių keleivių, kurių vairuotojas negali nematyti ir nepalaukti - jie bėga nuo 16 trol. stotelės.
Stadiono stotelėje, patikėk, yra išlipančių ir įlipančių. Iki stoties 3 min., nes ten ne tik kelio danga tragiška, bet ir "superlaidus" šviesoforas stovi, apie kurį kalbėjo Wycka.
Spartinami elektroninio viešojo transporto bilieto įdiegimo darbai
2009-08-25 14:22:54
Vilniaus miesto savivaldybėje vykusiame posėdyje dėl elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimo sutarta spartinti šio bilieto įdiegimo darbus.
Iki šios dienos sukurta reikiama elektroninio bilieto infrastruktūra Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, veikia mėnesiniai, vienos ir trijų parų elektroniniai bilietai. Kaip elektroninis bilietas gali būti naudojamas Lietuvos studento pažymėjimas, taip pat tarptautinis studento pažymėjimas (ISIC). Tą pačią elektroninio bilieto kortelę galima naudoti visuose trijuose miestuose. Tačiau, Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) direktoriaus Viktoro Sirvydžio teigimu, CPVA netenkina tai, kad nors projektas vykdomas ne vienerius metus, iki šiol neveikia vienkartiniai elektroniniai bilietai. Būtent, vienkartinių popierinių bilietų atsisakymas ir buvo vienas svarbiausių projektų tikslų.
„2007 – 2008 m. p. Juozo Imbraso valdymo metu elektroninio bilieto projektas buvo visiškai sustojęs - praradome beveik du metus. Apmaudu, kad Vilnius, inicijavęs modernią, patogią miestiečiams paslaugą, dabar turi „lopyti“ paliktas spragas ir teisintis prieš valstybines institucijas“, – komentavo Vilniaus miesto mero pavaduotojas Gintautas Babravičius.
Vilniaus miesto mero pavaduotojas Romas Adomavičius teigė, kad perėmus šį projektą, peržiūrėtos ir pakoreguotos vykdomos priemonės,geriau koordinuojami skirtingų įstaigų atliekami darbai. „Elektroninio bilieto projektas pajudėjo iš mirties taško ir bus sėkmingai baigtas“, – pažymėjo jis.
Nors projektą vykdančios Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovai nenurodė tikslios vienkartinio elektroninio bilieto atsiradimo pradžios, tikėtina, kad miestiečiai šiuo bilietu viešajame transporte galės pradėti naudotis šių metų gruodį.
Elektroninio bilieto sistemos sukūrimo ir įdiegimo projektą iš dalies finansuoja Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondas, šiam tikslui skyręs didžiąją reikiamų lėšų dalį – 14 mln. litų. Iš viso 19,3 mln. litų kainuosiantis projektas vykdomas trijuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.
Geležinkelio gatve tu ir su lengvąja nelabai palakstysi. Stoties žiede piko metu dažnai susigrūda daug mašinų, autobusų ir troleibusų, o kur dar nesibaigiantis pėsčiųjų srautas 3 perėjose. Vienoje praleidai žmones, apsukai pusę rato ir vėl turi tuos pačius žmones praleisti jau kitoje. Nepamiršk dar visada vėluojančių keleivių, kurių vairuotojas negali nematyti ir nepalaukti - jie bėga nuo 16 trol. stotelės.
Stadiono stotelėje, patikėk, yra išlipančių ir įlipančių. Iki stoties 3 min., nes ten ne tik kelio danga tragiška, bet ir "superlaidus" šviesoforas stovi, apie kurį kalbėjo Wycka.
Cia tik teoriniai pamastymai. atsistok ten su laikrodziu ir pasiziurek per kiek sekundziu apvaziuoja rata praleisdamas pesciuosius,pasiziurek kaip per 20 sek. pravaziuoja ta tavo gelezinkelio gatve. Bet as nieko nenoriu irodineti.Tiesiog cia buvo klausimas kodel stoja autobusai ir neskuba. pasakiau. jei jums atrodo,kad autobusams laikas ten nustatytas normaliai,o jie siaip sau iseina pasivaikscioti,tai pateikite savo versija: gal tie vairuotojai tada nesveiki,neturi kas veikti ir pan.:-))
Sviesoforas ten nera pralaidus,bet atkreipk demesi i tai,kad krize ir ziauriai sumazejo masinu,nes dabar kiekvienas jau nebesiryzta palakstyti po miesta be reikalo. ir ten kamsciu jau nebebuna ir masinos labai greitai issivazineja,daugiausia praleidi viena sviesoforo signala.
dabar jau net baltupiuosie i kalvariju gatve kamsciu nebebuna,kai anksciau rytais masinos jau nuo kalno virsaus rikiuodavosi. siandien darbo diena,pazvelk pro langa ,pamatysi kiek daug masinu stovi tavo namo kieme,kai anksciau jis tokiu metu budavo pustustis.
Sviesoforas ten nera pralaidus,bet atkreipk demesi i tai,kad krize ir ziauriai sumazejo masinu,nes dabar kiekvienas jau nebesiryzta palakstyti po miesta be reikalo. ir ten kamsciu jau nebebuna ir masinos labai greitai issivazineja,daugiausia praleidi viena sviesoforo signala.
dabar jau net baltupiuosie i kalvariju gatve kamsciu nebebuna,kai anksciau rytais masinos jau nuo kalno virsaus rikiuodavosi. siandien darbo diena,pazvelk pro langa ,pamatysi kiek daug masinu stovi tavo namo kieme,kai anksciau jis tokiu metu budavo pustustis.
Krizė ne krizė, bet jeigu žmogus turi darbą, jis į jį vis tiek važiuos, kaip studentas į paskaitas ar mokinys į pamokas. Automobilių sumažėjo ne tik dėl krizės, bet ir dėl to, kad statybininkai išvyko iš Vilniaus namo, vasarą mažiau studentų, daug kas atostogauja prie jūros arba užsienyje, taip pat vasarą padaugėja dviratininkų. Palaukim, kol įsibėgės rugsėjis, tada ir pamatysime Kalvarijų gatvę Baltupiuose ar Liepkalnio gatvę Naujininkuose. O VT autobusai/troleibusai bus tie patys, tik dar metais senesni, nes kas tau per krizę pirks kažką naujo???
P.S.: Baltupiuose kiemai vakare kaip buvo, taip ir liko perpildyti automobilių
Comment