Parašė kaskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąMatosi, kad žmogus nelabai gaudosi kame yra reikalas. Taigi paaiškinsiu kas ir kaip:
32 Šiais išvardintais važiavimo laikais maršrutu važiuoja 1 ir tas pats autobusas. Kaip tu manai ką čia dar retinti? Po 20-30 min. atstovas padaryti? Vasarai nuims 1 pikinį autobusą ir viskas. Dabar piko metu prie vieno 32-ojo prisijungia dar 2 mašinos.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAš manau žmogui nereikia aiškinti, kad tai jam sukelia problemas Jei jis susiduria su problemomis, tai kreipsis į rajono savivaldybę ir ji spręs problemą.
32 darbo dienomis
8:48-10:20-11:24-12:29-13:38-14:42-15:46 ir čia ne vasaros metu.. vasaros metu praretins. Tiem, kam reikia laukti virš valandos stotelėje, gali tuos 4-5 km NUEITI iki Justiniškių g. tarp garažų, laukais, stepėmis ir prerijomis..
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąPastatyti paslaugos pirkėją (keleivį) prie visą biurokratinę sistemą - bloga išeitis. Jeigo to reikia, vadinasi - ta sistema blogai veikia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąViešasis transportas šiuo atveju nėra tas dalykas, kuris yra toks pelningas, kad įmonė stengtųsi dėl keleivių. Jei viešasis transportas būtų toks pelningas, tai viskas būtų kitaip.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Nuo 2009-04-28 pakeistas 17-ojo autobusų maršruto tvarkaraštis. Dabar autobusas nevažiuos 5 val. iš AP į Antakalnio žiedą, o važiuos tiesiai į Antavilius. Vakare ankstinamas paskutinis reisas - 21.37, sekmadienį nebus reiso 5.30 iš Antakalnio, šeštadienį grafikas nepakeistas.
Nuo 2009-05-01 naikinami keli paskutiniai 7-o autobusų maršruto reisai (po 23 val.)
Jei tai nebūtų susiję su 52 autobusų maršruto uždarymu, tai būtų "VLN Viešojo transporto plėtra". Nuo 2009-05-01 Keičiamas 52A autobusų maršruto darbo laikas - 6-19 val. (2 vairuotojų pamainos) vietoje esamo 7-16 val. Deja, poilsio dienomis nebus vieno reiso 7.35 iš Pašilaičių, 7.57 iš Tarandės atitinkamai.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKol miesto vežėjų akcijos priklausys savivaldybėms, tol jos ir bus tiesioginiai viršininkai, kurie leidžia arba neleidžia keisti, koreguoti maršrutus. Čia ne joks pastatymas prieš biurokratiją.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąDaug kartų rašiau — viešasis transportas būtų pelningas, jei ne tas išsidirbinėjimas su lengvatomis. Valdžia nori atrodyti gražiai prieš rinkėjus, todėl prašom — pigiai važiuokite. O kas už tai sumoka? Ogi kiti keleiviai, o jei ir to nepakanka — tada visi mokesčių mokėtojai, nepriklausomai nuo to ar jie važiavo ar ne. Niekas man įtikinamai dar nepaaiškino, kodėl negalima tiem patiems pensininkams, invalidams, karo veteranams, studentams, vaikų tėvams padidinti išmokas ir panaikinti tas transporto lengvatas?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąSkundus, prašymus ir atsišaukimus savivaldybei rašo tie, kas aktyviausi ir turi tam noro bei laiko, o ne tie, kam labiausiai reikia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Bet tas lengvatas skirsto per daug plačiai ir neracionaliai.... Dalis jų yra nepagrįstos, nes gauna jas tie, kurie yra pajėgūs ir be lengvatų išsiversti, be to valstybė ne visada pasiskaičiuoja kiek ji pajėgi tų lengvatų suteikti: pirma prižada lengvatų, po to galvoja iš kur joms paimti pinigų....
Juk pensininkas pensininkui nelygus, tai gal lengvatas turėtų gauti tie kurių pensija+kitos pajamos (jei jų turi) yra mažesnės nei dydis X... Tas pats ir su studentais... Jei dabar vykdo studijų reformą, kuria studentų krepšelius, viską riša prie studento pažangumo, tai gal ir lengvatų nusipelno tik pažangūs, ar tik studijuojantys ir nedirbantys ar studijuojantys ir neturintys automobilio ar pan studentai....
Dabartinėje sistemoje lengvatos prasmė ir esmė gaunasi iškreipta kai ji automatiškai suteikiama tapus studentu/pensininku etc.... Gal ji (lengvata) tiems, kuriems labiausiai reikia, galėtų būti dar didesnė, o daliai vis tik jinai nepriklausytų, kad ir kaip socialiai žiauriai skambėtų, bet iš ekonominės pusės būtų labai logiška....
Comment
-
Dėl lengvatų studentams, tai manau viskas gerai, nes beveik visi studentai važinėja daug, nes paskaitos vyksta įvairiose vietose, taip pat reikia keliauti į bibliotekas ieškant reikalingų knygų. Ir dauguma studentų dar nėra socialiai tvirti, todėl beveik visiems nuolaida reikalinga. Bet sutikčiau ir su lengvatinės nuolaidos sumažinimu vietoj 80 iki 70 proc. studentams, o moksleiviams palikti esamą (kalbu apie nuolatinius bilietus). Tuo tarpu su pensininkais yra ne taip, kaip parašei. Pensininkai gauną nuolaidą ne iškart tapę jais, bet sulaukę 65 m. (Vilniuje, rodos, iškart - tai priklauso nuo savivaldybės). Taip, sutinku, kad pensininkų yra ir galinčių mokėti visą kainą. Bet manau nuolaida skiriama ne tam, kad jis neišgali susimokėti, bet dar ir dėl solidarumo. O gaunantys didesnes pensijas žmonės taip pat jas gauna pelnytai (sausio 13-osios aukos, partizanai, gynėjai, buvę valdžios atstovai ir pan.). Pensininkams ir studentams viešajame transporte nuolaidos taikomos visame pasaulyje. Ir nemažai kur pensininkai ir moksleiviai gali važinėti išvis nemokamai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Apie pensininkus. Esmė pats principas: sulaukę 65 metų VISI automatiškai gauna lengvatą. Bet tada kuo pensininkas gaunantis 1500Lt pensiją yra labiau remtinas nei darbingo amžiaus žmogus gaunantis minimalų atlyginimą ir auginantis mažamečius vaikus?
Mano galva lengvatos esmė yra padėti finansiškai silpnesniam, pagalbos reikalingam žmogui. Solidarumas manau turėtų ir pasireiškia tuo, kad valstybė VISŲ piliečių sąskaita APLAMAI teikia lengvatas tam tikroms socialinėms grupėms, bet, lengvatų "lygiava" jau ne solidarumas, o tiesiog neracionalus lengvatų skyrimas (lėšų švaistymas)....
Comment
-
Tai jei problema tik "teisingame" lengvatu paskirstyme, tai pasaulyje jau senai zinomas jos sprendimas.
Tereikia jas suristi su mokesciu deklaracijom ir baigtas kriukis. Pensininkas mokestinio periodo gale gali deklaruot savo pajamas ir jei jos nevirsyja X litu gauti minetas kompensacijas realiai pirktiems bilietams (kurie zinoma pridedami prie deklaracijos). Jei jau visai nera pinigu ir ju neplanuojama gauti galima taikyti avansini ismokejima. Visos papildomos pensininko pajamos (jei jis dirba ar turi kapitalo iplauku) matysis toje pacioje deklaracijoje.
Klausimas tik ar viso sito reikalo administravimas nebus brangesnis uz tiesiog lengvatas "visiems".
Comment
-
Tas pats ir dėl studentų. Juk dabar jau daug žmonių deklaruoja pajamas ir nėra sunku nustatyti kas ir kaip, todel jei studento + jo tėvų šeimos pajamos (juk dažną studentą studijų laikotarpiu finansiškai remia tėvai) yra mažesnės už dydį X tai jam priklauso lengvata, kitu atveju tektų mokėti pilną kainą.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąApie pensininkus. Esmė pats principas: sulaukę 65 metų VISI automatiškai gauna lengvatą. Bet tada kuo pensininkas gaunantis 1500Lt pensiją yra labiau remtinas nei darbingo amžiaus žmogus gaunantis minimalų atlyginimą ir auginantis mažamečius vaikus?
Mano galva lengvatos esmė yra padėti finansiškai silpnesniam, pagalbos reikalingam žmogui. Solidarumas manau turėtų ir pasireiškia tuo, kad valstybė VISŲ piliečių sąskaita APLAMAI teikia lengvatas tam tikroms socialinėms grupėms, bet, lengvatų "lygiava" jau ne solidarumas, o tiesiog neracionalus lengvatų skyrimas (lėšų švaistymas)....
Deja, socialinė nelygybė yra. Pensininkas gauna didelę pensiją, nes to, matyt, vertas ir užtarnavo per daug metų. O jauna šeima dar tik kuria gyvenimą ir turi mokėti gyventi esamomis pinigų sumomis. Lietuva - ne socialistinė valstybė. Būtent socialistai ir bandė "rusų laikais" įvesti tokią tvarką, kad visi būtų socialiai lygūs... Deja, tai neįmanoma. Nepavyko ir jiems. Kiekvienas savo padėties šeimininkas ir laukti sudėjus rankas, kad tau kas nors padėtų - beviltiška.
Kaip jau neseniai kažkas minėjo, lengvatų taikymas nėra lėšų švaistymas, nes jei nebūtų taikomos lengvatos, bet didinamos algos, pensijos, studentams mokamos stipendijos (žodžiu - pinigai, už kurie padengtų kompensacijų nebuvimą), tai visa tai kainuotų kur kas daugiau. Tai apie kokį neracionalumą kalbam? Aš suprantu, sistema netobula, bet nelabai matau, kur ją galima būtų pakeisti...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTas pats ir dėl studentų. Juk dabar jau daug žmonių deklaruoja pajamas ir nėra sunku nustatyti kas ir kaip, todel jei studento + jo tėvų šeimos pajamos (juk dažną studentą studijų laikotarpiu finansiškai remia tėvai) yra mažesnės už dydį X tai jam priklauso lengvata, kitu atveju tektų mokėti pilną kainą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai jau čia jų problemos, kad nesikreipia tie, kam iš tiesų kyla kokios nors problemos. Demokratija, vaikai - dabar niekas į duris nepasibels ir nepaklaus, ar viskas gerai...
Dabartinėje sistemoje lengvatos prasmė ir esmė gaunasi iškreipta kai ji automatiškai suteikiama tapus studentu/pensininku etc.... Gal ji (lengvata) tiems, kuriems labiausiai reikia, galėtų būti dar didesnė, o daliai vis tik jinai nepriklausytų, kad ir kaip socialiai žiauriai skambėtų, bet iš ekonominės pusės būtų labai logiška....
Mano galva, problema ne lengvatos, o tai, kad vežėjams nesumokami pažadėti pinigai, o tarifai yra politikų manipuliacijos objektas.
Comment
-
Tai vat jei nori gauti lengvatą - turi užpildyti deklaraciją. Šiais IT laikais viskas vyksta elektroninių būdu ir čia neina kalba apie milijoną popieriukų ir pan. Jau kas kas bet studentas elektroninę pajamų deklaraciją išsiųsti tikrai sugebės. O visa deklaravimo sistema jau sukurta... ir jei dar įvestų papildomą elektroninę prašymo formą suteikti legvatą - baisingų išlaidų nereikės....
Praktinis pavyzdys: darbe kartais būna pardavimas pirkėjui lizingu. Tai va į lizingo įmonės programą suvedi pirkėjo duomenis (vardas, pavardė, asmens kodas, adresas, telefonas, perkama prekė, jos kaina) ir per sekundę išlenda atsakymas ar galima sudaryti sutartį ar ne. Tai lygiai tas pats ir su lengvata : užpildei paraišką lengvatą gauti ir yra atsakymas ar lengvata priklauso ar ne.
O dar kai didžiuosiuose miestuose veikia e-bilietas ir jei priklauso lengvata valstybė perveda kas menesi "papildyma" i e-bilieta - šioje situacijoje nematau didelių esminių problemų sistemos patobulinimui.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVisi kiti verslininkai pasiklausia - ir skiria daug pastangų tam, kad sužinotų, ko gi tie klientai nori. Transportas - irgi verslas. Bet čia jau mes nukrypstame nuo temos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąBet reikia nepamiršti ir apie administravimo kainą, kaip ką tik minėjo a_p. Dabar tikrai ne visi studentai deklaruoja pajamas, nes ne visiems reikalinga tai daryti. O dėl šeimos pajamų pririšimo prie studento pajamų - tai taip negali būti, nes nuo pilnametystės vieno asmens pajamos rišamos tik su jo vieno pajamomis. Tai prieštarautų įstatymams... Bandau tau atverti akis, kad ne viskas, apie ką svajojame, yra įmanoma įgyvendinti. Deja, toks jau tas gyvenimas. O su socialine nelygybe irgi sunku pakovot.
Visiškai teisingai - studento pajamos yra jo asmeninės pajamos ir jis pildo savo asmeninę deklaraciją, bet jei jis prašyme (jei toks būtų įvestas) transporto lengvatai gauti pažymi, kad jį išlaiko tėvai, tai tiesiog prideda tėvų deklaracijas ir tiek....
Comment
Comment