FRT, 206 ar 207 budintis ten buvo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaip, tie 3, 6, 9 mėnesių bilietai irgi yra kažkokia nesąmonė. Jie būtų naudingi, jeigu, tarkime, iš karto pusmečiui nusipirkęs bilietą žmogus bent kažkiek (15-20 proc.) sutaupytų. lyginant su mėnesinio bilieto pirkimu kiekvieną mėnesį. O su dabartine kainodara tie ilgalaikiai bilietai turbūt įvedami tik dėl akių. Gyvenime dažnai kažkas įvyksta netikėtai - liga, avarija, mirtis ar pan. Niekada negali būti tikras net dėl rytojaus. Todėl vargu ar bent dalis keleivių rizikuos ir pildys bilietą iš karto keliems mėnesiams, kai, be kita ko, tokia rizika nepadės jiems sutaupyti nė cento.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip jau turbūt turėjo būti aišku, kad aš esu už šias atliekamas permainas ir jos mano nuomone yra teigiamos ir jau seniai reikalingos.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąNepyk,bet tu baisiai nusisneki,totaliai pjauni gryba ir pats to nejauti ir nepripazisti.
Tokiais argumentais paremta diskusija toli nenueis
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO aš pasakysiu, kad tu pjauni grybą ir to nejauti.
Tokiais argumentais paremta diskusija toli nenueis
Suprasciau jei zmogus nesidomintis VT taip mastytu.
Comment
-
Straipsnis Zuoko gerbėjams :
Vilnius neįsileido e.bilieto už 100 tūkst. Lt, iki šiol neturi sistemos už 13 mln. Lt
Kas tinka Afrikai, pasirodo, netinka Lietuvos sotinei, net kalbant apie išmaniąsias technologijas, ir net jeigu tai daug pigiau. Tokia išvada peršasi stebint Vilniuje stringantį elektroninio bilieto diegimą viešajame transporte. 13 mln. Lt kainuosianti sistema dar neveikia, nors buvo siūlyti sprendimai už 100 tūkst. Lt. Gerokai pigesne sistema pasinaudos Kenijos sostinė Nairobis, rašo „Verslo žinios“.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąIsiskaityk i savo teiginius,siulymus ir t.t. jie tiesiog-absurdiski.
Suprasciau jei zmogus nesidomintis VT taip mastytu.
Comment
-
Apie Vilniaus viešojo transporto pertvarką: kodėl turime mokėti už tai, kuo nesinaudojame?
Kaip pavyzdį paimkime 26 maršruto autobusą. Iki naujosios tvarkos žmogus, sumokėjęs 2-2,5 Lt, galėdavo nuvažiuoti nuo Santariškių iki Stoties arba atvirkščiai. Įsigaliojus naujajai tvarkai, žmogui kelionė kainuos 3,5 Lt, nes nusipirkus bilietą 30 minučių už 2,5 Lt, į tą laiką netelpama jokiais būdais, nes kelionės trukmė yra 49 min. <...>
Pvz., kelionės trukmė nuo taško A iki taško B trunka apie 30 min. Tarkime, su vienu bilietu gali važiuoti 30 min ir kiek nori kartų gali persėsti, bet, jei nusipirkus 30 min bilietą ir pavažiavus 10 min kitoje stotelėje turiu laukti 9-10 min kitos transporto priemonės, kuri dažnai vėluoja arba nuvažiuoja per anksti, o kartais ir išvis neatvažiuoja, tai kodėl aš turiu mokėti uz tą laiką, kurį stoviu stotelėje ir laukiu kitos priemonės?Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
„Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
http://www.vilniausviesasistransport...s-siuetas.htmlViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą„Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą„Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
http://www.vilniausviesasistransport...s-siuetas.html
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą„Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
http://www.vilniausviesasistransport...s-siuetas.html
Comment
-
Ačiū Denis_Simonov už video, ir, žinoma, autoriui (jei žinočiau, kaip čia įvertinti įrašą 10 balų, taip ir padaryčiau)!
Gražus žmoniškas pasakojimas iš paprasto žmogelio - kurio darbas yra svarbus ir neretai, deja, neįvertinamas - gyvenimo.
O štai čia - interviu su "kalbančia galva", kaip aš vadinu tuos, kurie nors gauna aiškų klausimą, atsakymą sugeba išsukti atbulai...
G.Bliuvas: tie, kam viešojo transporto bilietai brangs, važiuos patogiau
Dėl ko man pikta? Pvz:
Daugelis viešojo transporto keleivių važiuoja ilgiau negu pusvalandį. Pvz., iš Pašilaičių į Antakalnį piko metu galima nusigauti vienu troleibusu. Tačiau dabar tokie žmonės turės pirkti netgi ne 30 min., o 60 min. bilietą. Ar nemanote juos nuskriaudę?
– Jei tokiais maršrutais važiuojama pastoviai, pravartu įsigyti terminuotąjį 30 dienų bilietą. Laikinis bilietas leis važiuoti su persėdimais, kas daugeliu atveju yra greičiau, nei vykti be persėdimų.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Dabar tai mergaitės nesvajoja tapti troleibusų vairuotojomis. Neprestyyyžas . Berniukai irgi apie tai nesvajoja. Turbūt išvis retenybė žmonės, kurie džiaugtųsi dirbdami paprastą darbą. O ji 30 m. dirba tai, ką ir norėjo dirbti, o ne todėl, kad neįstojo į universitetą ar pan. (nebent nutyli ) Tokie darbuotojai ir yra patys geriausi ir atsakingiausi, nes dirba pagal pašaukimą, o ne tol, kol susiras šiltesnę vietą. Pats darbas tai vienas iš monotoniškesnių - kas dieną tos pačios stotelės ir sankryžos. Turbūt didžiausi galimi pokyčiai darbe - maršruto pasikeitimas arba nauja transporto priemonė. Užsisvajoti irgi negalima, iškart ką nors priversi durimis ar kur nors įvažiuosi. Manau, laikui bėgant ši specialybė nunyks - viešasis miestų transportas bus automatizuotas. Sėdės keli žmonės prie monitorių bei valdymo pultų ir analizuos gaunamus signalus. Aišku, tai įvyks ne šiais metais .
Comment
-
Viešojo transporto darbuotojai grasina streikais
http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...streikais.html
Streiko pradžia rytoj 9:45 prie SeimoPaskutinis taisė ssnaiperis; 2012.06.20, 18:50.
Comment
Comment