Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė FRT Rodyti pranešimą
    kur dingo sis grazuolis?
    Atvaizdas
    Jau nurašytas..
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Jau nurašytas..
      Gaila jo.Nors ir ne stebina tas manes-vienintelis toks parko troleibusas.Neverta vienam trulikui užsakinėti dalys
      Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.06.06, 14:50.

      Comment


        Perkelta iš temos "Kauno troleibusų ir autobusų eismo stebėjimas"

        Parašė FRT
        http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=463




        kiek suprantu po pietu isriedes rezerviniai, kurie diebs iki 3h? ar pailgins abi pamainas?
        Manau, bus 2 pamainos po 9 val. Gal ir atrodo, kad pamaina bus nepaprastai ilga, bet iki viešojo transporto darbo laiko sutrumpinimo 2009 metais, 9 valandų pamaina buvo įprastas reiškinys.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          vienu zodziu draugas nori nusipirkt sena turekla is transporto. ar imanoma?

          Comment


            Tas Jelcz tai nevykusiai sukonstruotas kaip viešojo transporto priemonė. Įlipti tai vos ne kaip į palėpę reikia. Kurių galų jame taip aukštai tos grindys buvo ?

            Comment


              O Ikarusai žemi buvo? Taip, Jelcz'ai kiek aukštesni, bet tik gale, nes variklis gale. O priekyje ir per vidurį jie normalūs. Tuo labiau, kad prancūziškas variantas buvo tik su dviem durimis, todėl grindų aukštis gale nebuvo aktualus. O lenkai padarė trečias duris gale, bet grindų numežinti nesugebėjo, nes būtų tekę perkonstruoti visą variklio skyrių ir galbūt patį variklį.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                O Ikarusai žemi buvo? Taip, Jelcz'ai kiek aukštesni, bet tik gale, nes variklis gale. O priekyje ir per vidurį jie normalūs. Tuo labiau, kad prancūziškas variantas buvo tik su dviem durimis, todėl grindų aukštis gale nebuvo aktualus. O lenkai padarė trečias duris gale, bet grindų numežinti nesugebėjo, nes būtų tekę perkonstruoti visą variklio skyrių ir galbūt patį variklį.
                Ikarusai nebuvo žemi. Tačiau šitas gana moderniai atrodė, su elektronine švieslentė, bet kai teko važiuoti ir taip aukštai ilipti - paliko nekokį įspūdį.

                Comment


                  Nes kėbulas autobuso. Troleibusui iš tiktųjų buvo galima galo grindis pažeminti. Bet lenkai nesuko dėl to galvos.

                  Comment


                    „TEBŪNIE NAKTIS 2012“ RENGINIO METU VAŽIUOS NAKTINIAI AUTOBUSAI

                    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=463

                    Comment


                      Parašė 1132 Rodyti pranešimą
                      „TEBŪNIE NAKTIS 2012“ RENGINIO METU VAŽIUOS NAKTINIAI AUTOBUSAI

                      http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=463

                      Šitoks naktinis transportas turėtų veikti kiekvieną naktį.

                      Comment


                        Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                        Šitoks naktinis transportas turėtų veikti kiekvieną naktį.
                        Važinės pailginti, trumpi, ar „Mikrobai“?

                        Comment


                          Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                          Šitoks naktinis transportas turėtų veikti kiekvieną naktį.
                          Kaip tik nešitoks, nes niekas nežino kur jie važiuoja. Geriausia būtų palikti keletą populiariausių maršrutų naktimis, kai žmonės įprastų, kad ir naktimis važinėja - keleivių užtektų.

                          Comment


                            Dabartinė naktinių maršrutų sistema yra neefektyvi: patogaus persėdimo galimybių yra pernelyg mažai. Miestuose, kurie turi didesnę naktinio transporto patirtį, visi maršrutai vienu metu susieina tam tikroje vietoje miesto centre ir ten visi, kam reikia, perlipa į kito maršruto autobusą/troleibusą/tramvajų.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Dabartinė naktinių maršrutų sistema yra neefektyvi: patogaus persėdimo galimybių yra pernelyg mažai. Miestuose, kurie turi didesnę naktinio transporto patirtį, visi maršrutai vienu metu susieina tam tikroje vietoje miesto centre ir ten visi, kam reikia, perlipa į kito maršruto autobusą/troleibusą/tramvajų.
                              Pvz dieną yra tokių maršrutų kur tušti važinėja. Tarkim 20as autas, Todėl naktį juo labiau neapsimoka jų leisti.

                              Comment


                                Naktį į kiekvieną mikrorajoną po autobusą ir bus gerai. O dar efektyviau bus jei važinėtų naktį mikroautobusai, o ne autobusai su troleibusais.

                                Comment


                                  20 niekaip nesusijęs su naktiniais maršrutais.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Dabartinė naktinių maršrutų sistema yra neefektyvi: patogaus persėdimo galimybių yra pernelyg mažai. Miestuose, kurie turi didesnę naktinio transporto patirtį, visi maršrutai vienu metu susieina tam tikroje vietoje miesto centre ir ten visi, kam reikia, perlipa į kito maršruto autobusą/troleibusą/tramvajų.
                                    O kaip jie gali vienu metu suvažiuoti į vieną vietą? Stotelėse visada stoja po 2 autobusus. Vis tiek vienas nuvažiuos vėliau, kitas anksčiau ir jeigu atvažiuosi su tuo, kuris važiuoja vėliau negu tas, į kurį reikia tai vis tiek turėsi laukti.
                                    Man atrodo, kad pakaktų palikti naktį tokius maršrutus kaip T2,7,16,17,19. A53,26,44(galbūt 2,47). Tokiu atveju keleiviai puikiai žinos kur jie važiuoja, todėl ims naudotis. Beto trasų korekcijos galimos (pvz 26 užvažiuotų į Baltupius), tik tam atskirti būtų pridėta prie maršruto nr. raidė N.
                                    Beto VVT galėtų papildomai prisidurti: naktinio transporto kaina galėtų būti įskaičiuojama į el.bilietą (paliekant galimybę nepildyti naktiniam važiavimui). Tarkime kokius papildomus 5lt daug studentų sutiktų mokėti, o tai jau ir ketvirtadalis jų viso bilieto kainos.

                                    Comment


                                      Kaip gali keli autobusai suvažiuoti į vieną vietą ir palaukti, jei kuris vėluoja, galima įsitikinti kad ir Lenkijoje. Naktinis transportas niekur nesutampa su dieniniu, nors vienas kitas maršrutas gali būti ir toks pat. Dėl apmokestinimo užsienyje naktinio VT - dažniausiai naktinis VT kainuoja tiek pat, kiek ir dieną. Visgi manau, kad pas mus dėl prastos VT situacijos naktiniuose neturėtų galioti mėnesiniai bilietai ir paprasti bilietai. Važiavimas naktį turėtų būti brangesnis ir be lengvatų. Mėnesinio bilieto naktiniams maršrutams nereikia, nes paprastai niekas naktimis nuolat nevažinėja, o ir maršrutai tai atsiranda, tai uždaromi.

                                      Comment


                                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                        O kaip jie gali vienu metu suvažiuoti į vieną vietą?
                                        Varšuvos, Rygos, Čekijos miestų pavyzdys: kas 30-60 min. vienu metu į centrinę stotelę suvažiuoja visi naktinių maršrutų autobusai (Prahoje - dar ir tramvajai). Ten stovi kažkiek laiko (Prahos tramvajai lyg ir apie 10 min.) ir laukia kol persės visi norintys. Atėjus tam tikram laiko momentui (0:30, 1:00 ir pan.) visi vienu metu išsivažiuoja į visas puses.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Varšuvos, Rygos, Čekijos miestų pavyzdys: kas 30-60 min. vienu metu į centrinę stotelę suvažiuoja visi naktinių maršrutų autobusai (Prahoje - dar ir tramvajai). Ten stovi kažkiek laiko (Prahos tramvajai lyg ir apie 10 min.) ir laukia kol persės visi norintys. Atėjus tam tikram laiko momentui (0:30, 1:00 ir pan.) visi vienu metu išsivažiuoja į visas puses.
                                          Vilniuje tokiu persėdimo punktu galėtų būti Stoties žiedas. Tik reikalinga protingesnė kainodara, nes dabar, važiuojant naktiniais autobusais su persėdimu, reikės mokėti 6 litus, o tai yra pakankamai daug.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X