Parašė Buss fanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNemanau, visgi tai būtų privataus verslo žlugdymas ir Vilniaus miesto savivaldybę galima paduoti į teismą ir laisvai laimėti
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuvo naikinama, nes buvo pagrindas - visos jos slėpė mokesčius. Tik tai reikėjo daryti (kratyti) seniai, valdžia nieko nedarė, nes buvo tepama.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDrausti savivaldybė ar trukdyti įkurti įmonę negali. Bet įmonės įkūrimas ir veikla yra skirtingi dalykai. Vat veikti gali ir neleisti, jei neišpildysi tam tikrų reikalavimų.
Comment
-
Pirmiausia pasidomek ar tai toks jau pelningas verslas, jei dirbsi pagal visus istatymus ir mokesi visus mokescius. Tai veikla ir buvo pagrista kad gudri zmones dare vaizda kad dirba o is tikruju rinko stavkes is prie stulpu mieganciu balvonu ir rode kad jie idarbinti puse etato, padirba diena po to pasiima atostogu savo saskaita. Kas ten ziures, ko ten koks chmyrius prasmirdusia Audi 100, apklijuota kaip taksi, po miesta malasi?
O tai bus kaip Vokietijoj, nusipirk masina, gauk licencija, paruosk darbui, pripilk kura, pasodink zmogu uz vairo, ir pasakyk dirbsi uz 1500 litu i menesi neatskaicius mokesciu, pinigai menesio gale i kortele. Viska ka surenki, vedi per skaitliuka ir priduodi po pamainos i kasa. Ir kai atves 200 litu, kas siaip yra is fantastikos srities darbo diena per 12 valandu. o kuro sudegins uz 100. o dar reikia kad ir PVM is ju atimt. Tada suprasi kad kazkas ne to. Nes verslas labai lietuviskai paprastas ( vezu, perku, parduodu, kertu miska ), ir norinciju juo uzsiimt netruksta.
Kokia tada persasi mintis?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąDabar taxi įmonės Lietuvoje kuriamos šiek tiek kitaip. Taxi įmonė tik teikia operatoriaus ir siųstuvų nuomos paslaugos, o vairuotojai dirba savo automobiliais, juos apklijuoja taxi įmonės atributika ir iš jos nuomojasi siųstuvus (neteigiu, kad visos įmonės taip daro). Įmonė vairuotojui algos nemoka, jis uždarbį ir kitus mokesčius/kaštus susirenka pats iš klientų, tik sumoka įmonei už minėto siųstuvo nuomą. Viena ausimi esu nugirdęs, kad tas mokestis yra apytikriai 100Lt/mėn. Tokiu atveju įmonei sumažėja buhalterija, o prasižengus vairuotojui niekas negali nubausti įmonės.
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTegul ką nors greičiau daro su tais taksi, nes naktį neįmanoma išsikviesti. Dar nė vienam pasaulio mieste kviečiant taksą nereikėjo laukti minimum valandą. Šiandien ryte apie 4.30h bandžiau išsikviesti, tai pranešė kad atvyks 5.45h. Ar tai normalu? Darosi nebejuokina
Comment
-
Aštuntojo troleibuso žiedas (stotelė "Paupys") Aukštaičių gatvėje. Manyčiau - apie 2000-tuosius...
Šaltinis: www.paveldas.vilnius.lt
Comment
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPrisistato namų soduose apie nieką negalvodami, o po to skundžiasi, kad autobusas neatvažiuoja prie kiekvienos trobos.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąĮ Valus kažkada važiuodavo (mikro)autobusas iš Trakų ar tai Lentvario per Grigiškes. Tiesa, kaip jis tiksliai iki Valų važiavo - man nežinoma.
2009
Comment
-
Pro Valus galėtų važiuoti 73 maršrutinis taksi. Nors jį kažkodėl visi yra pamiršę: juk jis pravažiuoja šią sankryžą (http://maps.lt/map/?lang=lt#obj=5677...or,stops,zebra), o nuo čia yra 1,5 km nuo įvažiavimo į Valus iš Grigiškių pusės (Kauno Vokės g., Vokės sodų g.) (http://maps.lt/map/?lang=lt#obj=5685...or,stops,zebra)
Comment
Comment