Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    As manau,kad siuo atveju kazkokie apribojimai yra "sostines taksi" belaukiant
    Nemanau, visgi tai būtų privataus verslo žlugdymas ir Vilniaus miesto savivaldybę galima paduoti į teismą ir laisvai laimėti

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Nemanau, visgi tai būtų privataus verslo žlugdymas ir Vilniaus miesto savivaldybę galima paduoti į teismą ir laisvai laimėti
      Bet juk taip entuziastingai buvo naikinama dauguma taksi imoniu,kurios nepanaikintos,tai intensyviai "kratomos". Apie mikrobus jau is vis nekalbu-naikinami!

      Comment


        Buvo naikinama, nes buvo pagrindas - visos jos slėpė mokesčius. Tik tai reikėjo daryti (kratyti) seniai, valdžia nieko nedarė, nes buvo tepama.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Buvo naikinama, nes buvo pagrindas - visos jos slėpė mokesčius. Tik tai reikėjo daryti (kratyti) seniai, valdžia nieko nedarė, nes buvo tepama.
          Bet nauju, privaciu, taksi imoniu kurimui, kaip suprantu sunkumu nera?

          Comment


            Drausti savivaldybė ar trukdyti įkurti įmonę negali. Bet įmonės įkūrimas ir veikla yra skirtingi dalykai. Vat veikti gali ir neleisti, jei neišpildysi tam tikrų reikalavimų.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Drausti savivaldybė ar trukdyti įkurti įmonę negali. Bet įmonės įkūrimas ir veikla yra skirtingi dalykai. Vat veikti gali ir neleisti, jei neišpildysi tam tikrų reikalavimų.
              Idomu siandienai ar lengva ikurti taksi imone Vilniaus mieste? Ko gali neleisti veikti?

              Comment


                Tai kreipkis į savivaldybę ir sužinosi.

                Comment


                  Tikrai, be kreipimosi į Savivaldybę tikslaus atsakymo nesužinosi Mes juk ne Dievai, visų niuansų nežinom. Aš tik žinau, kad uždrausti įkurti negalima, nes tai privatus verslas.

                  Comment


                    Pirmiausia pasidomek ar tai toks jau pelningas verslas, jei dirbsi pagal visus istatymus ir mokesi visus mokescius. Tai veikla ir buvo pagrista kad gudri zmones dare vaizda kad dirba o is tikruju rinko stavkes is prie stulpu mieganciu balvonu ir rode kad jie idarbinti puse etato, padirba diena po to pasiima atostogu savo saskaita. Kas ten ziures, ko ten koks chmyrius prasmirdusia Audi 100, apklijuota kaip taksi, po miesta malasi?
                    O tai bus kaip Vokietijoj, nusipirk masina, gauk licencija, paruosk darbui, pripilk kura, pasodink zmogu uz vairo, ir pasakyk dirbsi uz 1500 litu i menesi neatskaicius mokesciu, pinigai menesio gale i kortele. Viska ka surenki, vedi per skaitliuka ir priduodi po pamainos i kasa. Ir kai atves 200 litu, kas siaip yra is fantastikos srities darbo diena per 12 valandu. o kuro sudegins uz 100. o dar reikia kad ir PVM is ju atimt. Tada suprasi kad kazkas ne to. Nes verslas labai lietuviskai paprastas ( vezu, perku, parduodu, kertu miska ), ir norinciju juo uzsiimt netruksta.
                    Kokia tada persasi mintis?

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Dabar taxi įmonės Lietuvoje kuriamos šiek tiek kitaip. Taxi įmonė tik teikia operatoriaus ir siųstuvų nuomos paslaugos, o vairuotojai dirba savo automobiliais, juos apklijuoja taxi įmonės atributika ir iš jos nuomojasi siųstuvus (neteigiu, kad visos įmonės taip daro). Įmonė vairuotojui algos nemoka, jis uždarbį ir kitus mokesčius/kaštus susirenka pats iš klientų, tik sumoka įmonei už minėto siųstuvo nuomą. Viena ausimi esu nugirdęs, kad tas mokestis yra apytikriai 100Lt/mėn. Tokiu atveju įmonei sumažėja buhalterija, o prasižengus vairuotojui niekas negali nubausti įmonės.
                      Realijas žinau. Tiesiog jei jau prakalbom apie taksi firmos kūrimą, tai verta kalbėti apie įmonę su nuosavu autoparku. Tokia jau ir galėtu susidurti su kažkokiomis kliūtimis, o paprastiems "siųstuvų dalintojams", tai didžiausios kliūtys būtu iš konkurentų taksistų.

                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                      Tegul ką nors greičiau daro su tais taksi, nes naktį neįmanoma išsikviesti. Dar nė vienam pasaulio mieste kviečiant taksą nereikėjo laukti minimum valandą. Šiandien ryte apie 4.30h bandžiau išsikviesti, tai pranešė kad atvyks 5.45h. Ar tai normalu? Darosi nebejuokina
                      Į kur čia buvo kviestas tas taksi ir kokios įmonės ? Kiek pastaruoju metu tenka važiuoti taksi, tai ilgiausiai laukti 15-20 min teko.

                      Comment


                        Aštuntojo troleibuso žiedas (stotelė "Paupys") Aukštaičių gatvėje. Manyčiau - apie 2000-tuosius...







                        Šaltinis: www.paveldas.vilnius.lt

                        Comment


                          Kontaktinis tinklas ties Pilies gatve, 1967...

                          Autorius: Z. Kazėnas

                          Troleibusas prie Onos bažnyčios, 1973...

                          Autorius: M. Baranauskas

                          Laidai, 1987...

                          Autorius: M. Baranauskas
                          Paskutinis taisė railman; 2012.04.03, 00:23.

                          Comment


                            DĖL 4 IR 22 AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ TRASŲ

                            http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=452

                            Comment


                              Parašė 1132 Rodyti pranešimą
                              DĖL 4 IR 22 AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ TRASŲ

                              http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=452
                              Seniai jau buvo ikelta si naujiena. Neatidus esi.

                              Comment


                                Prisistato namų soduose apie nieką negalvodami, o po to skundžiasi, kad autobusas neatvažiuoja prie kiekvienos trobos.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Prisistato namų soduose apie nieką negalvodami, o po to skundžiasi, kad autobusas neatvažiuoja prie kiekvienos trobos.
                                  Į Valus kažkada važiuodavo (mikro)autobusas iš Trakų ar tai Lentvario per Grigiškes. Tiesa, kaip jis tiksliai iki Valų važiavo - man nežinoma.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Į Valus kažkada važiuodavo (mikro)autobusas iš Trakų ar tai Lentvario per Grigiškes. Tiesa, kaip jis tiksliai iki Valų važiavo - man nežinoma.
                                    Iš Lentvario, vasarą.


                                    2009

                                    Comment


                                      Na ne 9 km iki Grigiškių, o tik 6 km pėsčiomis. Iki Maluvėnų tik 3 km. Maluvėnuose stoja Elektrėnų priemiestiniai. Ryte kiek per anksti - 7.08 į Vilnių. Bet iš Grigiškių išvažiuoja 13:41, 16:16, 18:41

                                      Comment


                                        Pro Valus galėtų važiuoti 73 maršrutinis taksi. Nors jį kažkodėl visi yra pamiršę: juk jis pravažiuoja šią sankryžą (http://maps.lt/map/?lang=lt#obj=5677...or,stops,zebra), o nuo čia yra 1,5 km nuo įvažiavimo į Valus iš Grigiškių pusės (Kauno Vokės g., Vokės sodų g.) (http://maps.lt/map/?lang=lt#obj=5685...or,stops,zebra)
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment

                                        Working...
                                        X