Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Mikrobų naikinimas ir yra viena iš sąlygų sudarymo priemonių - mikrobai tiesiog trukdo autobusų ir troleibusų eismui, sustoja bet kur, sustoja netvarkingai stotelėse, kad autobusas ar troleibusas negali įvažiuoti, ir šiaip kelia daug problemų gatvėse, sudaro avarines situacijas...
    Gerai, panaikinsim mes greitą susisiekimą miestiečiams. Tada valdžia pradės galvoti kaip sutvarkyti VT. Pradės statyti tramą. Tai užtruks gal 3-5, gal 10 metų. Tai miestiečiams reikia 10 metų laukti greito susisiekimo? Gerai, padarom kaip Jus (tu) siūlote, nupieškim tas A linijas. Jas reikia piešti beveik visame mieste. Taip pat ne visur tai įmanoma, reikės ir gatves plėsti. Bus eilinis Nacionalinis stadionas. Sulaukėm jo? Ne. Ok, valdžia pradėjo tai daryti pvz. Kiek laiko darys? Vėl metai, du, 10? Vėl laukti? Mes grįžtam prie 20 amžiaus tada. O dar ES esame.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Į priemiesčius turi kursuoti normalūs priemiestiniai autobusai. Kažkodėl kitur Europoje jie kursuoja, o pas mus be mikrobų nieko daugiau nesugebama pasiūlyti...
      Kiek žmonių važiuoja VT į priemiestį Vakaruose ir kiek Lietuvoje- turbūt lyginti nereikia. jei į kokią gyvenvietę važiuoja mikrobas ir jame net visos sėdimos vietos neužimtos, tai kurių galų vietoj jo leisti autobusą? Didesnė transporto priemonė paskatins žmones persėsti į viešąjį transportą? Vargu, geriau jau tiesiog padažninti kursavimą.
      Žinoma, miestui tai negalioja.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė John
        Jo, aš net nustebau pamatęs, kad važinėja tiek daug senų karosų. Jei jau imamasi dusinti konkurentus, tai dėl dievo meilės, bent jau užpirkite naujų gerų autobusų. Tas amžinas chroniškas lietuviškas "nėra pinigu" jau nebelabai įtikina.
        56 ilgas Karosas vargu ar išeis labai greitu metu pakeisti. Juolab, kad perkama bus 40 trumpų autobusų. Jas ir taip stengiamasi leisti tik pertraukiamais grafikais. Čia jau sakykit ką norit, bet autobusų parkas pinigų tam neturi.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Aišku, būtų idealu, jei vietoj mikrobų maršrutų būtų paleista pakankamai dažnai autobusai ar troleibusai, kokią savaitę važinėtų visi, o po to mikrobai būtų sustabdyti. Bijau, kad tai per didelė prabanga, nors savivaldybėms tokiai operacijai reikia pasiruošti kur kas geriau, nei padaryta Vilniuje, nes mūsuose dar pakankamai gaji laukinio kapitalizmo dvasia ir atsiranda pakankamai daug visokių nutriušusių kioskelių, mikrobų, "talkučkinių" bei šaligatvinių turgelių užtarėjų. Atseit, visiems reikia gyventi. To neneigiu, bet vardan šios dienos tariamos gerovės negalima aukoti miestų įvaizdžių, modernumo ir pan.

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            To neneigiu, bet vardan šios dienos tariamos gerovės negalima aukoti miestų įvaizdžių, modernumo ir pan.
            Kas iš to miesto įvaizdžio, jei gyventojai jaučia nepatogumus? Stengiamės dėl turistų? O kada stengsimės dėl savų piliečių?

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Niekas nepagerės. VT turi važiuoti kas 15 minyčių, o ne mikrobai penimi. Kiek gali tai tęstis? Net Latvijoje ir Estijoje, kurios iš tos pačios TSRS kaip ir Lietuva, nebuvo tokio mikrobų įisgalėjimo, kaip kad Lietuvoje. Žinoma, Rusijoje, Ukrainoje dar blogiau - ten išviso tragedija su valdišku VT. Bet ir ten jau pradedama suvokti, kad mikrobai ne išeitis ir jie neskatina naudotis žmones viešuoju transportu. Nevystant normalaus VT jokie mikrobai nepadės ir žmonės automobilizuosis. Lietuva ir taip jau yra pagal automobilizacijos lygį pralenkusi daugelį Vakarų Europos šalių.
              Pernai rudeni vokiskam zurnale AutoBild buvo trumpas straipsnelis kokia gi Europos salis labiausiai automobilizuota. Kriterijus buvo toks: kiek procentu pilieciu savo kasdieniniems reikmems naudoja tik automobili. Pirma vieta - Lietuva.

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                56 ilgas Karosas vargu ar išeis labai greitu metu pakeisti. Juolab, kad perkama bus 40 trumpų autobusų. Jas ir taip stengiamasi leisti tik pertraukiamais grafikais. Čia jau sakykit ką norit, bet autobusų parkas pinigų tam neturi.
                Kol kas 40 planuoja, bet iš tikrųjų gali būti daugiau.
                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                Comment


                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                  Kol kas 40 planuoja, bet iš tikrųjų gali būti daugiau.
                  Būtų gerai, kad tie daugiau būtų ilgi (kad ir devėti) autobusai, nes šitiek ilgų autobusų pakeisti trumpais tiesiog negalima - visi ilgi autobusai yra labai reikalingi.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Ar tik nebus koks saliamonas su draugu, nukristų po sunkvežimiu visą "nitruchą" išbarstytų.

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Gerai, panaikinsim mes greitą susisiekimą miestiečiams. Tada valdžia pradės galvoti kaip sutvarkyti VT. Pradės statyti tramą. Tai užtruks gal 3-5, gal 10 metų. Tai miestiečiams reikia 10 metų laukti greito susisiekimo? Gerai, padarom kaip Jus (tu) siūlote, nupieškim tas A linijas. Jas reikia piešti beveik visame mieste. Taip pat ne visur tai įmanoma, reikės ir gatves plėsti. Bus eilinis Nacionalinis stadionas. Sulaukėm jo? Ne. Ok, valdžia pradėjo tai daryti pvz. Kiek laiko darys? Vėl metai, du, 10? Vėl laukti? Mes grįžtam prie 20 amžiaus tada. O dar ES esame.
                      Ar toks jis jau ir greitas? Kiek greičiau mikrobas įveikia trasą nuo Stoties iki, tarkim, Santariškių? 5-7 minutėm? Kodėl? Iš esmės dėl to, kad nesilaiko KET (viršija greitį, pavojingai nardo tarp juostų) ir nestoja stotelėse, jei niekas neišlipa ir neįlipa. Autobusas ar troleibusas nuvažiuotų dar greičiau, jei jiems būtų A juostos ir VT šviesoforai, o gatvėse ir stotelėse netrukdytų mikrobai.
                      A juostų nereikia visur, tik pagrindinėse gatvėse. Taip, gatves kai kur reikia platinti, pertvarkyti sankryžas, bet tai pigiau ir netgi greičiau padaroma, nei tramvajų nutiesti... Tik reikia daryti.

                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Kiek žmonių važiuoja VT į priemiestį Vakaruose ir kiek Lietuvoje- turbūt lyginti nereikia. jei į kokią gyvenvietę važiuoja mikrobas ir jame net visos sėdimos vietos neužimtos, tai kurių galų vietoj jo leisti autobusą? Didesnė transporto priemonė paskatins žmones persėsti į viešąjį transportą? Vargu, geriau jau tiesiog padažninti kursavimą.
                      Žinoma, miestui tai negalioja.
                      O kodėl Lietuvoje nevažiuoja? Kodėl užsienyje važiuoja? Atsakymas paprastas - Lietuvoje nėra normalaus, patikimo, pigaus priemiestinio VT. Antra - per pigi automobilių eksploatacija (ir mokesčių nebuvimas, pigus draudimas, ir santykinai pigus senų laužų remontas, ir nemokamas ar pigus parkavimas, kontrabandinis kuras ir kt.). Viso to pasekoje, gaunasi, kad beveik kiekvienas suaugęs šeimos narys turi po automobilį.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ar toks jis jau ir greitas?
                        Toli neinu, paimu 113 mikriuką N. Vilnia - Santariškės. Įlipu stotelėje Respublikinė psichiatrijos ligoninė, išlipu - st. Baltupiai. Trasoje važiuoja 22-25 min. Autobusais važiuoju virš valandos. Ir tu dar sakai, kad mikriuku tik truputį greičiau?

                        Comment


                          Ar kas jį naikina? Jis pats išnyks be naikinimo...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ar kas jį naikina?
                            Jus gi prieš visus mikriukus, kuo 113 išskirtinis?

                            Jis pats išnyks be naikinimo...
                            Kodėl?

                            Comment


                              Bet aš tai niekaip neįtakoju naikinimo. Jei naikina, tai aš už. Išnyks, nes tokiame maršrute nėra daug keleivių.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Išnyks, nes tokiame maršrute nėra daug keleivių.
                                Labiausiai daug ryte ir vakare. Dieną jis būna tuštokas iki Galgių, nuo ten jau renkasi žmonės, lieka 2-3 vietos laisvos.

                                Comment


                                  http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=451

                                  Comment


                                    Nu gal pagaliau sureguliuos Eišiškių pl. autobusų maršrutų grafikus, kad nesidarytų karavanai...

                                    Comment


                                      Kol kas dar anksti spėlioti, kas ten buvo padaryta - grafikai atsiras internete tik rytoj. Aišku, jeigu pagaliau 78 bent 5 minutes nuo važiavimo laiko nuimama, tai čia būtų super.
                                      Paskutinis taisė Mettal; 2012.03.26, 22:49.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Kol kas dar anksti spėlioti, kas ten buvo padaryta - grafikai atsiras internete tik rytoj. Aišku, jeigu pagaliau 78 bent 5 minutes nuo važiavimo laiko nuimama, tai čia būtų super.
                                        Būtų labai gerai, nes kiek teko pastebėti, kai važiuoja iš Pagirių, tai išvažiuoja 5-7 min vėliau nei pagal grafiką, bet Baltosios Vokės stotelėje jį jau pasivyja.
                                        Dear Sir,

                                        Comment

                                        Working...
                                        X