Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nežinau, kodėl čia nuolat užkliūna 21-asis maršrutas,- gal šio maršruto troleibusai neretai ir nebūna pilni, bet juk tas pats būna ir su kitų maršrutų troleibusais. Pvz., antradienio ryte važiavau su pilnutėliu 21, o antra juosta pralėkė tuštutėlis 3-ukas, vos su keliais keleiviais - bet juk niekas ir nekalba apie 3 maršruto panaikinimą Esmė su 21-uoju yra ta, ar jis atvažiuoja "laiku", kai prisirenka žmonių, ar jo grafikas tiesiog būna toks, kad žmogus nusprendžia nelaukti beveik pusvalandžio ir važiuoti su persėdimais 19-tu.
Dėl "perkrauto" Antakalnio žiedo. Bus labai keista, jei į Antakalnio žiedą tevažiuos trijų retai pasirodančių maršrutų (3,4, 11?) troleibusai, o į Saulėtekį - net penkių (2, 10?, 14, 19, 21) - kurie bendroje sumoje važiuoja labai, labai dažnai.
Bėda Antakalnio žiedo yra ta, kad "mikrobai" rezervuoja nemažą dalį zonos - jei jie būtų perkelti ten, kur sustoja 45 autobusas (aišku, tam reikėtų kiek praplatinti gatvę), ir dabar nesigrūstų vienoje vietoje keleivius išlaipinantys troleibusai ir maršrutiniai autobusai - būtų viskas kitaip. Tuo tarpu dabar sustoja du ar trys autobusai/troleibusai, kurie kartais užtrunka, išlaipinantys keleivius, šalia dar stovi 18 ar 38 autobusas - štai ir viskas, niekas nebegali pravažiuoti, kamštis...
O dėl VT bilietų branginimo... Geriau pirmiau savivaldybė sumokėtų tuos milijonus parkams, kuriuos skolinga ir net nesiruošia mokėti - tada nereiktų galvot gan ilgai, iš kur gauti pinigųUž Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTikrai, visai pamiršau apie planus pirkti naujus kontrolės autobusiukus.
Dabar įdomu, kas per mobilių mokėjimų sistema planuojama?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą52A maršruto trasa prailginta ne tiek dėl Tarandės/Perkūnkiemio gyventojų, kiek dėl patogesnio susisiekimo tarp Ukmergės g. ir miesto centro. Nepamirškime, kad nebėra 4 ir 62 mikroautobusų maršrutų, kurie tikrai nevežiojo oro, jų panaikinimą juk reikėjo kažkaip kompensuoti. Mano nuomone, priimtas tikrai geras sprendimas.
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąPrieš pora dienų buvo diskusija apie priekinių durų tvarką. Oficialus atsakymas.
Išlipti pro priekines sostinės viešojo transporto duris – negalima
http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...-negalima.html
Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).Paskutinis taisė c2h5oh; 2012.03.23, 08:24.
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąBėda Antakalnio žiedo yra ta, kad "mikrobai" rezervuoja nemažą dalį zonos
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJeigu tikslas buvo pagerinti susisiekimą Ukmergės g. - tai geresnis sprendimas būtų padažninti kurį nors iš ten jau važiuojančių maršrutų. O ne kurti naują, važinėjantį 30 - 60 min tarpais.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?
Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).
Leidžiant pro priekines duris tik įlipti, sudaromos sąlygos keleiviams jau pirkti bilietus kol pro kitas duris dar gali būti išlipančių. Taip padidėja tikimybė jog vairuotojas suspės parduoti bilietus dar stovėdamas stotelėje, t.y. jam nereiks pažeidinėti tvarkos ir rizikuoti saugumu skaičiuojant pinigus jau važiuojančioje transporto priemonėje.
Comment
-
Parašė c2h5ohNesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?
Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).
Parašė sleader Rodyti pranešimąNeleisti įlipti pro priekines kaip tik yra nelogiška. Tada perkantys bilietus iš vairuotojo yra priversti grūstis iki priekio, o nusipirkę vėl judėti link salono vidurio, kad netrukdytu kitiems perkantiems bilietus.
Leidžiant pro priekines duris tik įlipti, sudaromos sąlygos keleiviams jau pirkti bilietus kol pro kitas duris dar gali būti išlipančių. Taip padidėja tikimybė jog vairuotojas suspės parduoti bilietus dar stovėdamas stotelėje, t.y. jam nereiks pažeidinėti tvarkos ir rizikuoti saugumu skaičiuojant pinigus jau važiuojančioje transporto priemonėje.
Vairuotojai turi būti rūpestingi, atidūs ir paslaugūs, <...>
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąDėl tų talonėlių pirkimo. Nu jau ten tokios eilės būna, tokios grūstys, kad tikrai reikia čia tiek aimanuoti, kad keleiviai nepasidalins vietos. Reikia pažymėti, jog keleiviai dažnai vienas kitam būna daug geranoriškesni nei kartais būna vairuotojai. Todėl toks motyvas, kodėl neleidžiama išlipti pro priekines duris man atrodo per daug nerimtas, per daug išpūstas burbulas, o pati "naujoji" tvarka turėtų būti labiau rekomendacinio pobūdžio.
Buvo pasakyta, kad derėtu neleisti įlipti pro priekines duris. Esmė yra tame, kad keleivis įlipęs pro vidurines duris ir judėdamas iki vairuotoju į priekį užtruks tiek laiko, kad pirks bilietą jau transporto priemonei pajudėjus iš stotelės. Vairuotojas šiuo atveju bus "priverstas" prekiauti bilietais ir vairuoti transporto priemonę tuo pačiu metu, o toks elgesys nėra saugus. Kai tuo tarpu leidžiant pro priekį tik įlipti, tai galima suspėti parduoti bilietą stovint stotelėje ir laukiant kol sulips likę keleiviai.
Comment
-
Nežinau kur dėti, todėl keliu čia.
Incidento Vilniaus autobuse liudininkė: plytgalis praskrido visai greta mano galvos, džiaugiuosi likusi gyva
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz1q2uANQYI
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNežinau kur dėti, todėl keliu čia.
Incidento Vilniaus autobuse liudininkė: plytgalis praskrido visai greta mano galvos, džiaugiuosi likusi gyva
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz1q2uANQYI
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąjeigu rašoma, kad išdaužti abu stiklai, tai brangiai kainuos pakeitimas
Comment
-
Aš tai pykstu, kad mikriukus pradėjo bubyt. Savivaldybė autobusų parko konkurencingumą kelia ne gerindama paslaugą, o naikindama konkurentus.
Retais atvejais tenka iš Fabijoniškų į Naujamiestį VT nusigauti. Taksui pinigų gaila, o papildomą litą už 2 mikriuką mokėjau nė nemirktelėjęs. Sėdai į naują tvarkingą mersiuką ir per 20 min. esi vietoj.
Praeitą pirmadienį vėl reikėjo tą patį maršrutą pakartoti ir tik stotelėje Fabuose sužinojau, kad mikriukų nebėr! 20 min laukiau 6 autobuso. Atvažiavo smirdanti plerpianti Karosa. Viduje šalta ir tokia antisanitarija, kad baisu net prisiliesti prie ko nors. Autobusų parkas salonus gal tik kartą į metus valo? Velniam.
Aš tokią situaciją traktuoju, kaip totalią nepagarbą. Ne nuo to galo tvarkytis pradėjo.Paskutinis taisė vytauc; 2012.03.25, 10:02.
Comment
-
Ne visoms. Kitoms 13-14. Faktas tas, kad norint atnaujinti parką, kad autobusai būtų iki 10 metų, reikia kasmet pirkti po 100 autobusų - per 4 metus pilnai atsinaujins. O šiaip, kasmet reikia pirkti po maždaug 8 proc. naujų autobusų nuo turimo parke kiekio.Paskutinis taisė Al1; 2012.03.24, 21:27.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąO man mikriukai netrukdo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobai nereikalingi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobai nereikalingi.
Comment
Comment