Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Tai gal tegul tada gamina autobusus ir troleibusus be priekinių durų.



    Tegul ir vairuotojai tada įlipinėja ir išlipinėja per antrasiąs ir paskutiniąsias duris. Tegul vietoje pirmųjų durų sumontuoja papildomas sėdynes keleiviams atsisėsti, nes jos yra nenaudojamos keleiviams nei įlaipinti, nei išlaipinti. Tegul vietoje jų būna porą sėdymų vietų. Vairuotojai taip pat gali įlipti ir išlipti per antrąsias, ir per paskutiniąsias duris.
    Tai gal tu tada sukurk tokius autobusus ir troleibusus be priekinių durų? Jei jau toks tamsta protinga labai rodai...

    Comment


      Aš nesakiau, kad priekinės durys išvis turi būti nenaudojamos. Pirma perskaityk visą žinutę,o tada jau rašyk atsakymą. Va šiandien mačiau 2 identiškas situacijas: vairuotojai keleivių patogumui atidarė priekines duris, bet visi tik praėjo pro jas ir sulipo pro vidurines.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Jau ne kartą esu rašęs, kad toks „įsakymas iš viršaus“ autobusų parke įsigaliojęs mažų mažiausiai nuo 2011 rugsėjo. Kas jo autorius, ar tai teisėta ar ne - man nesvarbu. Svarbu yra tai, kad vairuotojas turi vykdyti įsakymus.
        Kas dėl troleibusų - matomai iki kovo 1 pas juos nebuvo tokio įsakymo, tai dabar ir kyla konfliktai.
        Dabar, kai autobusų ir troleibusų parkai yra sujungti ir vadovas yra vienas, tai visi pasirašomi įsakymai yra bendri (?)
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Šiemet vasarį patvirtintos naujos keleivių vežimo taisyklės Vilniaus mieste.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Šiemet vasarį patvirtintos naujos keleivių vežimo taisyklės Vilniaus mieste.
            Bet ir naujose taisyklėse nieko nepasakyta apie išlipimą pro priekines duris...
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Na ką Vilniečiai, po nedidelių nesklandumų pagaliau pasirašė sutarti su "MAN" gamykla, tai laukiam naujų autobusų.


              Naujieji vilniečių MAN bus sidabro spalvos
              Prieš porą savaičių paaiškėjo, jog sostinėje skelbtą viešųjų pirkimų konkursą ekologiškiems autobusams įsigyti už ES lėšas laimėjo UAB „Adampolis“ bei MAN Truck & Bus Polska“. Bendrovių „Vilniaus viešasis transportas“ bei „Adampolis“ vadovams praėjusią savaitę pasirašius sutartį, maždaug po poros mėnesių autobusai vilniečiams bus pradėti gaminti.
              http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...ro-spalva.html

              Na o ,kad neliūdėtumėte, jau greit išbandysim naują "LAZ" markės autobusą.
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                Na ką Vilniečiai, po nedidelių nesklandumų pagaliau pasirašė sutarti su "MAN" gamykla, tai laukiam naujų autobusų.


                Naujieji vilniečių MAN bus sidabro spalvos

                http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...ro-spalva.html

                Na o ,kad neliūdėtumėte, jau greit išbandysim naują "LAZ" markės autobusą.
                CityLAZ 13?


                Comment


                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  CityLAZ 13?


                  Atvaizdas
                  Tas kuris jus parodėt paveikslėlyje neegzistuoja

                  Bus CityLAZ 12 LF CNG
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    Priekinės durys autobusuose ir troleibusuose yra suprojektuotos ir įrengtos ne dėl grožio, o dėl keleivių patogumo. Netgi Karosų kabinos priekinių durų isterijos metu buvo puikiai pertvarkytos taip, kad keleiviai galėtų lengvai patekti vidun. Vadinasi visi autobusai ir troleibusai Vilniuje TURI galimybę bent jau įleidinėti keleivius pro priekines duris, bet to nedaro, nes NENORI.

                    Paprastai dauguma vairuotojų ekipažų turi jiems priskirtas transporto priemones ir jų dažnai nekaitalioja. Per ilgą laiką vairuotojai pripranta prie to autobuso ar troleibuso ir šiek tiek įsijaučia. Užuolaidėlės, puokštytės, kilimukai - gaunasi vos ne kaip savi namučiai. Natūraliai ima save traktuoti kaip tos "savos erdvės" valdytoju, ar viršininku ir ima reikšti tm tikras pretenzijas į tą transporto priemonę, vos ne atseit mano ir jose savivaliauti.

                    Bet tai yra muilo burbulas. Vairuotojas nėra joks transporto priemonės savininkas ar viršininkas, o tik paprastas samdinys, kuriam patikėta tą transporto priemonę vairuoti. Taip jis yra už ją atsakingas ir turi ją prižiūrėti, tačiau nėra įgaliotas primetinėti savo tvarkos ar remtis įvairiomis savo interpretacijomis.

                    Ir štai vienas atsiranda, kuris nori daugiau savos erdvės, įskaitant ir priekines duris. Kitas atsiranda. Dar vienas prisijungia. Galų gale susidaro visas pulkas tokių, jie ima prašyti, reikalauti, daryti spaudimą savo valdžiai, profsąjungoms (o tai išvis idealu, nes Eismo skyriaus viršininkas kartu yra ir aktyvus vairuotojų profsąjungos narys, kažkuriuo metu buvęs, o gal ir dabar yra jų pirmininkas) - atseit ginkite mūsų teises. Ir tos galų gale nusileidžia ir vairuotojai gauna, ko pageidavę - (ne)teisėtas įsakymas "iš viršaus" ir lipdukas draudžiantis artintis prie priekinių durų net per atstumą.

                    Tai kam gi tarnauja viešasis transportas? Vairuotojams ar keleiviams?

                    Be jokios abejonės šita tvarka yra įteisinta valdžios, bet tai padaryta vairuotojų iniciatyva. Jeigu tas įsakymas yra neteisėtas, jis turi būti atšauktas, o ne vykdomas. Reikės bus ir iki mero nueita ir išsiaiškinta.

                    O teiginys, kad autobusuose jau seniai taip buvo, čia tik troleibusai tik dabar kažką įteisino - išvis juokingas. Jis reiškia, kad arba toji garsioji reorganizacija buvo visiškai popierinė ir visiškai nefunkcionuojanti arba autobusų vairuotojai patys nutarė ir visą tą laiką savavališkai vykdė savo politiką. Bet kuriuo atveju skamba gerai.

                    Comment


                      Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                      Paprastai dauguma vairuotojų ekipažų turi jiems priskirtas transporto priemones ir jų dažnai nekaitalioja. Per ilgą laiką vairuotojai pripranta prie to autobuso ar troleibuso ir šiek tiek įsijaučia. Užuolaidėlės, puokštytės, kilimukai - gaunasi vos ne kaip savi namučiai. Natūraliai ima save traktuoti kaip tos "savos erdvės" valdytoju, ar viršininku ir ima reikšti tam tikras pretenzijas į tą transporto priemonę, vos ne atseit mano ir jose savivaliauti.
                      Na taip... Taip... Puikiai ir, svarbiausia, taikliai išdėstytos mintys. Panašūs dalykai nutinka kiekvienam parke (ir ne tik autobusų). Visuomet atsiras vairuotojų, kuriems, tarkim, autobusas - tai kaip antri namai. Savos tvarkos įvedimas keleivių atžvilgiu - tik viena medalio pusė. Dažni atvejai, kuomet autobuso gailima kolegoms ir imamasi įvairių gudrybių, kaip išeiginėmis dienomis jį išlaikyt neliestą išvengiant 'svetimo' vairuotojo, kurio mašina tuo metu sugedusi, ruošiama tech. apžiūrai ir pan. Savininkiškas požiūris, galbūt net liguistas, bet tuo pačiu ir šiek tiek suprantamas.

                      Comment


                        Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                        Paprastai dauguma vairuotojų ekipažų turi jiems priskirtas transporto priemones ir jų dažnai nekaitalioja. Per ilgą laiką vairuotojai pripranta prie to autobuso ar troleibuso ir šiek tiek įsijaučia. Užuolaidėlės, puokštytės, kilimukai - gaunasi vos ne kaip savi namučiai. Natūraliai ima save traktuoti kaip tos "savos erdvės" valdytoju, ar viršininku ir ima reikšti tm tikras pretenzijas į tą transporto priemonę, vos ne atseit mano ir jose savivaliauti.
                        Gal minimalus papuošimas ir nėra blogai, bet kai peržengiamos ribos, tai atrodo išties ne kaip. Viename Klap"o autobuse, trumpame MAN, priekyje buvo išklijuoti "Barbie" plakatai ir alaus reklamos, pilna širdelių ir kitokių "lipūčkų". Nežinau, ar dar dirba tas autobusas linijose, bet vaizdas būdavo keistas ir kartu liūdnas, pagalvojus kaip jis atrodė dirbdamas Vokietijoje ir kaip jį "pagražino" vietiniai vairuotojai..

                        Comment


                          Priekinių durų problemos nebuvo tol, kol nebuvo nupirkti Solariai ir Karosos. Škodose 14 Tr kabinos pilnai atskirtos ir vairuotojai duris atidarinėdavo. Nors kartais pasitaikydavo ir nenoro atidaryti, bet visgi vairuotojas nei šalo, nei skersvėjis juos pratraukinėdavo... Todėl retai kada neatidarydavo. Škodų 9Tr vairuotojai buvo priversti atidarinėti visas duris - dviejų durų Škodose be jokių kalbų. Taip pat ir tridurėse, nes dviejų durų nepakako, kad keleiviai greitai įliptų ir išliptų - vidurinės gi buvo siauros. Ikarusų kabinos taip pat buvo pilnai atskirtos, tiek senesnės, su durimis į saloną, tiek ir paskutinės modifikacijos - su atskiru įėjimu iš lauko. Todėl vairuotojai nešalo ir turėjo pakankamai vietos, o priekinių durų pusę varčios visada atidarydavo.
                          LAZ'ų vairuotojai buvo priversti varstyti ir priekines duris, nes per per vienas siauras duris gale išlipimas ir įlipimas būtų trukęs minutes... Pirmųjų partijų naudoti MB ir MAN greitai buvo "modernizuoti" įrengiant kabinas ir pusę priekinių durų paimant vairuotojo kabinai. Bet likusi pusė buvo keleiviams atidaroma.

                          Comment


                            Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                            Gal minimalus papuošimas ir nėra blogai, bet kai peržengiamos ribos, tai atrodo išties ne kaip. Viename Klap"o autobuse, trumpame MAN, priekyje buvo išklijuoti "Barbie" plakatai ir alaus reklamos, pilna širdelių ir kitokių "lipūčkų". Nežinau, ar dar dirba tas autobusas linijose, bet vaizdas būdavo keistas ir kartu liūdnas, pagalvojus kaip jis atrodė dirbdamas Vokietijoje ir kaip jį "pagražino" vietiniai vairuotojai..
                            Pagražino vairuotojas - KLAP'o gėda. Vairuotojas - KLAP'o gėda. Per brūkšnį. Ne kartą ir ne du buvo skųstąsi ir dėl klaikiai atrodančio autobuso salono, ir dėl pačio vairuotojo darbo (paskutinį nusiskundimą prieš pusantro mėnesio skaičiau KKT svečių knygoje), tačiau niekas nekreipia dėmesio... Autobusas (gar.nr. 04) lig šiol tebedirba, o barbės, angelai, velniai, drugiai, cigarečių reklamos ir kitoks 'grožis' spindi ir žėri visomis spalvomis.

                            Comment


                              Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                              O teiginys, kad autobusuose jau seniai taip buvo, čia tik troleibusai tik dabar kažką įteisino - išvis juokingas. Jis reiškia, kad arba toji garsioji reorganizacija buvo visiškai popierinė ir visiškai nefunkcionuojanti arba autobusų vairuotojai patys nutarė ir visą tą laiką savavališkai vykdė savo politiką. Bet kuriuo atveju skamba gerai.
                              Prie ko čia reorganizacija, kai rugsėjo mėnesį VAP ir VT buvo atskiros respublikos? Jeigu netiki, kad toks įsakymas egzistuoja, siūlau pasiskambinti į parką arba pačiam užeiti ir pasiskaityti skelbimų lentą. Aš šiaip sau tokiais teiginiais nesimėtau.

                              Dauguma autobusų vairuotojų įlipantiems keleiviams atidarinėja priekines duris. Daugiau neatidarančių būna Karosose.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                Tas kuris jus parodėt paveikslėlyje neegzistuoja
                                Kaip tai neegzistuoja?
                                Čia naujas eksportinis modelis. Makedonijos sostinė neseniai nusipirko jų net 84.

                                http://vimeo.com/28055551

                                Comment


                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Kaip tai neegzistuoja?
                                  Čia naujas eksportinis modelis. Makedonijos sostinė neseniai nusipirko jų net 84.

                                  http://vimeo.com/28055551
                                  Taip neegzistuoja, čia tiesiog planavo naują dizainą (arba suprantamai pasakysiu, čia yra photoshopas), kuris taip ir nebuvo įgyvendintas. O Makedonija gavo paprastus LAZ'us. Keli iš tų Makedonijos LAZ'u atrodo taip
                                  http://www.corpnews.com.ua/upload/me...f1d/MAK_01.jpg
                                  , čia ir yra grynas CityLAZ 12 LF, tik žinoma komplektacija prabangesnė.
                                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                  Comment


                                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                    Taip neegzistuoja, čia tiesiog planavo naują dizainą (arba suprantamai pasakysiu, čia yra photoshopas), kuris taip ir nebuvo įgyvendintas. O Makedonija gavo paprastus LAZ'us. Keli iš tų Makedonijos LAZ'u atrodo taip
                                    http://www.corpnews.com.ua/upload/me...f1d/MAK_01.jpg
                                    , čia ir yra grynas CityLAZ 12 LF, tik žinoma komplektacija prabangesnė.
                                    Viskas aišku, buvau suklaidintas
                                    Tas naujas dizainas gal ir neblogai dar būtų pabandymui, bet CityLAZ 12 tikrai Vilniui nereikalingas.

                                    Comment


                                      Autobusų pirkimui dizainas pagrindinis kriterijus??? Lenkijoje dar Ikarusai ir Jelczai važinėja, bet automobilizacija nėra tokio amerikoniško lygio kaip pas mus.

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Viskas aišku, buvau suklaidintas
                                        Tas naujas dizainas gal ir neblogai dar būtų pabandymui, bet CityLAZ 12 tikrai Vilniui nereikalingas.
                                        Gal visgi nesutiksiu, nauji autobusai Vilniuj tikrai reikalingi, , šiais metais pirks 40 autobusų, bet tai nelabai ką pakeis, Karosos jau važinėja savo paskutinius metus, tai autobusų atnaujinimas labai reikalingas.
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                          Gal visgi nesutiksiu, nauji autobusai Vilniuj tikrai reikalingi, , šiais metais pirks 40 autobusų, bet tai nelabai ką pakeis, Karosos jau važinėja savo paskutinius metus, tai autobusų atnaujinimas labai reikalingas.
                                          Atsiprašau, daug ką praleidau... 18 naujų MAN, o 22 iš kur dar? Bus naudoti ar nauji?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X