Parašė autobusas36
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau ne kartą esu rašęs, kad toks „įsakymas iš viršaus“ autobusų parke įsigaliojęs mažų mažiausiai nuo 2011 rugsėjo. Kas jo autorius, ar tai teisėta ar ne - man nesvarbu. Svarbu yra tai, kad vairuotojas turi vykdyti įsakymus.
Kas dėl troleibusų - matomai iki kovo 1 pas juos nebuvo tokio įsakymo, tai dabar ir kyla konfliktai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiemet vasarį patvirtintos naujos keleivių vežimo taisyklės Vilniaus mieste.
Comment
-
Na ką Vilniečiai, po nedidelių nesklandumų pagaliau pasirašė sutarti su "MAN" gamykla, tai laukiam naujų autobusų.
Naujieji vilniečių MAN bus sidabro spalvos
Prieš porą savaičių paaiškėjo, jog sostinėje skelbtą viešųjų pirkimų konkursą ekologiškiems autobusams įsigyti už ES lėšas laimėjo UAB „Adampolis“ bei MAN Truck & Bus Polska“. Bendrovių „Vilniaus viešasis transportas“ bei „Adampolis“ vadovams praėjusią savaitę pasirašius sutartį, maždaug po poros mėnesių autobusai vilniečiams bus pradėti gaminti.
Na o ,kad neliūdėtumėte, jau greit išbandysim naują "LAZ" markės autobusą.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąNa ką Vilniečiai, po nedidelių nesklandumų pagaliau pasirašė sutarti su "MAN" gamykla, tai laukiam naujų autobusų.
Naujieji vilniečių MAN bus sidabro spalvos
http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...ro-spalva.html
Na o ,kad neliūdėtumėte, jau greit išbandysim naują "LAZ" markės autobusą.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Bus CityLAZ 12 LF CNG
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Priekinės durys autobusuose ir troleibusuose yra suprojektuotos ir įrengtos ne dėl grožio, o dėl keleivių patogumo. Netgi Karosų kabinos priekinių durų isterijos metu buvo puikiai pertvarkytos taip, kad keleiviai galėtų lengvai patekti vidun. Vadinasi visi autobusai ir troleibusai Vilniuje TURI galimybę bent jau įleidinėti keleivius pro priekines duris, bet to nedaro, nes NENORI.
Paprastai dauguma vairuotojų ekipažų turi jiems priskirtas transporto priemones ir jų dažnai nekaitalioja. Per ilgą laiką vairuotojai pripranta prie to autobuso ar troleibuso ir šiek tiek įsijaučia. Užuolaidėlės, puokštytės, kilimukai - gaunasi vos ne kaip savi namučiai. Natūraliai ima save traktuoti kaip tos "savos erdvės" valdytoju, ar viršininku ir ima reikšti tm tikras pretenzijas į tą transporto priemonę, vos ne atseit mano ir jose savivaliauti.
Bet tai yra muilo burbulas. Vairuotojas nėra joks transporto priemonės savininkas ar viršininkas, o tik paprastas samdinys, kuriam patikėta tą transporto priemonę vairuoti. Taip jis yra už ją atsakingas ir turi ją prižiūrėti, tačiau nėra įgaliotas primetinėti savo tvarkos ar remtis įvairiomis savo interpretacijomis.
Ir štai vienas atsiranda, kuris nori daugiau savos erdvės, įskaitant ir priekines duris. Kitas atsiranda. Dar vienas prisijungia. Galų gale susidaro visas pulkas tokių, jie ima prašyti, reikalauti, daryti spaudimą savo valdžiai, profsąjungoms (o tai išvis idealu, nes Eismo skyriaus viršininkas kartu yra ir aktyvus vairuotojų profsąjungos narys, kažkuriuo metu buvęs, o gal ir dabar yra jų pirmininkas) - atseit ginkite mūsų teises. Ir tos galų gale nusileidžia ir vairuotojai gauna, ko pageidavę - (ne)teisėtas įsakymas "iš viršaus" ir lipdukas draudžiantis artintis prie priekinių durų net per atstumą.
Tai kam gi tarnauja viešasis transportas? Vairuotojams ar keleiviams?
Be jokios abejonės šita tvarka yra įteisinta valdžios, bet tai padaryta vairuotojų iniciatyva. Jeigu tas įsakymas yra neteisėtas, jis turi būti atšauktas, o ne vykdomas. Reikės bus ir iki mero nueita ir išsiaiškinta.
O teiginys, kad autobusuose jau seniai taip buvo, čia tik troleibusai tik dabar kažką įteisino - išvis juokingas. Jis reiškia, kad arba toji garsioji reorganizacija buvo visiškai popierinė ir visiškai nefunkcionuojanti arba autobusų vairuotojai patys nutarė ir visą tą laiką savavališkai vykdė savo politiką. Bet kuriuo atveju skamba gerai.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąPaprastai dauguma vairuotojų ekipažų turi jiems priskirtas transporto priemones ir jų dažnai nekaitalioja. Per ilgą laiką vairuotojai pripranta prie to autobuso ar troleibuso ir šiek tiek įsijaučia. Užuolaidėlės, puokštytės, kilimukai - gaunasi vos ne kaip savi namučiai. Natūraliai ima save traktuoti kaip tos "savos erdvės" valdytoju, ar viršininku ir ima reikšti tam tikras pretenzijas į tą transporto priemonę, vos ne atseit mano ir jose savivaliauti.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąPaprastai dauguma vairuotojų ekipažų turi jiems priskirtas transporto priemones ir jų dažnai nekaitalioja. Per ilgą laiką vairuotojai pripranta prie to autobuso ar troleibuso ir šiek tiek įsijaučia. Užuolaidėlės, puokštytės, kilimukai - gaunasi vos ne kaip savi namučiai. Natūraliai ima save traktuoti kaip tos "savos erdvės" valdytoju, ar viršininku ir ima reikšti tm tikras pretenzijas į tą transporto priemonę, vos ne atseit mano ir jose savivaliauti.
Comment
-
Priekinių durų problemos nebuvo tol, kol nebuvo nupirkti Solariai ir Karosos. Škodose 14 Tr kabinos pilnai atskirtos ir vairuotojai duris atidarinėdavo. Nors kartais pasitaikydavo ir nenoro atidaryti, bet visgi vairuotojas nei šalo, nei skersvėjis juos pratraukinėdavo... Todėl retai kada neatidarydavo. Škodų 9Tr vairuotojai buvo priversti atidarinėti visas duris - dviejų durų Škodose be jokių kalbų. Taip pat ir tridurėse, nes dviejų durų nepakako, kad keleiviai greitai įliptų ir išliptų - vidurinės gi buvo siauros. Ikarusų kabinos taip pat buvo pilnai atskirtos, tiek senesnės, su durimis į saloną, tiek ir paskutinės modifikacijos - su atskiru įėjimu iš lauko. Todėl vairuotojai nešalo ir turėjo pakankamai vietos, o priekinių durų pusę varčios visada atidarydavo.
LAZ'ų vairuotojai buvo priversti varstyti ir priekines duris, nes per per vienas siauras duris gale išlipimas ir įlipimas būtų trukęs minutes... Pirmųjų partijų naudoti MB ir MAN greitai buvo "modernizuoti" įrengiant kabinas ir pusę priekinių durų paimant vairuotojo kabinai. Bet likusi pusė buvo keleiviams atidaroma.
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąGal minimalus papuošimas ir nėra blogai, bet kai peržengiamos ribos, tai atrodo išties ne kaip. Viename Klap"o autobuse, trumpame MAN, priekyje buvo išklijuoti "Barbie" plakatai ir alaus reklamos, pilna širdelių ir kitokių "lipūčkų". Nežinau, ar dar dirba tas autobusas linijose, bet vaizdas būdavo keistas ir kartu liūdnas, pagalvojus kaip jis atrodė dirbdamas Vokietijoje ir kaip jį "pagražino" vietiniai vairuotojai..
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąO teiginys, kad autobusuose jau seniai taip buvo, čia tik troleibusai tik dabar kažką įteisino - išvis juokingas. Jis reiškia, kad arba toji garsioji reorganizacija buvo visiškai popierinė ir visiškai nefunkcionuojanti arba autobusų vairuotojai patys nutarė ir visą tą laiką savavališkai vykdė savo politiką. Bet kuriuo atveju skamba gerai.
Dauguma autobusų vairuotojų įlipantiems keleiviams atidarinėja priekines duris. Daugiau neatidarančių būna Karosose.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąTas kuris jus parodėt paveikslėlyje neegzistuoja
Čia naujas eksportinis modelis. Makedonijos sostinė neseniai nusipirko jų net 84.
http://vimeo.com/28055551
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąKaip tai neegzistuoja?
Čia naujas eksportinis modelis. Makedonijos sostinė neseniai nusipirko jų net 84.
http://vimeo.com/28055551
http://www.corpnews.com.ua/upload/me...f1d/MAK_01.jpg
, čia ir yra grynas CityLAZ 12 LF, tik žinoma komplektacija prabangesnė.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąTaip neegzistuoja, čia tiesiog planavo naują dizainą (arba suprantamai pasakysiu, čia yra photoshopas), kuris taip ir nebuvo įgyvendintas. O Makedonija gavo paprastus LAZ'us. Keli iš tų Makedonijos LAZ'u atrodo taip
http://www.corpnews.com.ua/upload/me...f1d/MAK_01.jpg
, čia ir yra grynas CityLAZ 12 LF, tik žinoma komplektacija prabangesnė.
Tas naujas dizainas gal ir neblogai dar būtų pabandymui, bet CityLAZ 12 tikrai Vilniui nereikalingas.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąViskas aišku, buvau suklaidintas
Tas naujas dizainas gal ir neblogai dar būtų pabandymui, bet CityLAZ 12 tikrai Vilniui nereikalingas.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąGal visgi nesutiksiu, nauji autobusai Vilniuj tikrai reikalingi, , šiais metais pirks 40 autobusų, bet tai nelabai ką pakeis, Karosos jau važinėja savo paskutinius metus, tai autobusų atnaujinimas labai reikalingas.
Comment
Comment