Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gegužę parašiau atsiliepimą VAP'ui.

    Atsiliepimas: Vakar važiavau namo 44 autobusu iš Žaliojo tilto į Naująją Vilnią, kuris važiavo 12:12 iš Žaliojo tilto. Autobuso Volvo 7700 garažo numeris 741. Norėčiau padėkoti vairuotojui už temperatūros palaikymą autobuso salone. Buvo įjungtas kondicionerius, kuris puikiai veikė ir puikiai buvo parengta temperaturą. Taip kad neteko prakaituoti. Norėčiau, kad autobusų parkas atkreiptų dėmesį į tai, kad daug vairuotojų neįjungia kondicionerius, o kai kurie net šildo autobuso saloną, kai ir taip karšta lauke. Dar kartą dėkoju 44 autobuso vairuotojui, kurio autobuse aš pasijutau kaip pavėsyje. P.S. Kondicionerių problema ypač aktuali žmonėms su širdies problemomis arba asmatikams.
    Man atrašė:

    Laba diena!

    Jūsų 2011-05-20 atsiliepimas yra įregistruotas UAB „Vilniaus autobusai” Eismo tarnybos Eismo skyriuje, dokumento nr. 153-303.
    Eismo tarnybos Transporto skyriaus viršininkas padėkojo 2011-05-19 44-uoju maršrutu 5 grafiku dirbusiam autobuso vairuotojui-kontrolieriui už tinkamą pareiginių nuostatų vykdymą.
    Dėkojame, kad naudojatės mūsų įmonės paslaugomis. Geros dienos! Laba diena!
    Taip kad autobusų parkas reaguoja į tokius atsiliepimus, manau reaguotų ir į blogus atsiliepimus.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Tai turėtu būti viena iš vairuotojo pareigų - prižiūrėti autobusą ir jei yra gedimai apie juos informuoti. Taigi jei jie nevykdo savo pareigų, turi susilaukti sankcijų. Kodėl turėtu būti kažkokie paskatinimai daryti tai ką tu privalai daryti.
      Ech, visi taip mėgsta sakyti apie vairuotojų pareigas... Užmiršdami apie keleivių pareigas... Vat jeigu mūsų keleiviai nelaužtų durys, negadintu langų, neatidarydavo orlaidžių, kai veikia kondicionierius, nedraskytų ir nepieštų ant sedynių, jeigu grafitistai nepieštu ant autobusų, šiukšlina autobusuose, tai koks tada būtų mūsų transportas? Kiek lėšas galėtų sutaupyt VVT , jeigu bent keleiviai atliktu gerai savo pareigas? Aš nesakau, kad visi keleiviai tokie, bet reikia prisipažinti, kad nuo "ypač protingų keleivių" VVT labai kenkia.
      O paskatinimas aš manau turėtų būti privalomas, gal net ir jeigu tik žodžiais ji pateikti vairuotojui, kad gerai atlieka, vistiek bus malonu. Nors ,ką aš čia sakau, tokia jau mūsų tauta, visus apkaltinti ir rašyti skundus...
      Nors ką ir tebesakytumėte, bent parko valdžia yra gera, mano pagarba Gen. Direktoriui ir kitiems Viršininkams už sunkų darbą, ir kad stengiasi išleisti kuo daugiau autobusų ir kuo greičiau juos remontuoti, ypač kai trūksta mašinų, o ilgai remontuoja nes ne visada parkas turi atsarginių dalių.
      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

      Comment


        Jei pasitaiko keleivių tarpe kažkokių chuliganų, tai nėra pretekstas vairuotojui blogai dirbti savo darbą ir nevykdyti pareigų.
        Paskatinimas turėtu būti, kai sugebi dirbti geriau nei reikia arba sulauki kažkokių teigiamų įvertinimų iš keleivių, kolegų ar pan. už savo darbą. Nemanau jog verta skatinti visus vien už tai, kad jie atliko savo pareigas. Gal tada nebausti ir darbo dieną neatėjusių į darbą, o atėjusius paskatinti padėkos raštais.

        Skundas yra darbo įvertinimas iš šalies. Jeigu skundas gautas nepelnytai - problema. Tačiau kai kažkas blogai atliko savo darbą, o už tai gavo skundą iš keleivio, tikrai nėra ko stebėtis ir pykti galima tik ant savęs, o ne ant "tautos".

        Comment


          Chuliganai... Vakar mačiau storą pagyvenusią bobą, kuri sėdėjo rankas ant pilvo susidėjusi ir kojas susikėlusi ant priešakyje esančios sėdynės.

          Comment


            http://www.vilnius.lt/index.php?766198679

            Perkūnkiemyje ir Tarandėje bus padidinti viešojo transporto srautai, tvarkomos gatvės

            taip pat Savivaldybė artimiausiu metu sutvarkys gatves ir šaligatvius, kad Perkūnkiemio gyventojai lengviau ir patogiau pasiektų Skalvių ir Pavilionių viešojo transporto taškus.
            Kaip suprasti sutvarkys? Gal geriau nutiesti gatvę Perkūnkiemyje, ir iš ten leisti autobusus?

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Jei pasitaiko keleivių tarpe kažkokių chuliganų, tai nėra pretekstas vairuotojui blogai dirbti savo darbą ir nevykdyti pareigų.
              Paskatinimas turėtu būti, kai sugebi dirbti geriau nei reikia arba sulauki kažkokių teigiamų įvertinimų iš keleivių, kolegų ar pan. už savo darbą. Nemanau jog verta skatinti visus vien už tai, kad jie atliko savo pareigas. Gal tada nebausti ir darbo dieną neatėjusių į darbą, o atėjusius paskatinti padėkos raštais.

              Skundas yra darbo įvertinimas iš šalies. Jeigu skundas gautas nepelnytai - problema. Tačiau kai kažkas blogai atliko savo darbą, o už tai gavo skundą iš keleivio, tikrai nėra ko stebėtis ir pykti galima tik ant savęs, o ne ant "tautos".
              Gerai tarkim jus teisingai pasakėte, bet kas būtų jei vairuotojai darytų viską ką reikalauja iš jų. Pvz paimkim tokią situaciją, neveikia komposteris, pagal viso,vairuotojas gali laisvai nuvažiuoti tada į parką, ar tai bus patuogu kitiems keleiviams? Žinoma,ne, todėl vairuotojai ir dirbo pvz visą dieną net jeigu neveikia komposteris, Mijolta, elektroninių biletų sistema ir jeigu už miesto ribų (pvz 16,19,29 maršrutuose) durys kažkokios neveikia arba kondicionierius, o jeigu į parką varyt autobusą tai naudos iš to nebus niekam, nei vairuotojams, nei keleiviams, nei parkui. Todėl ir stengiasi dienos metų užtikrinti ,kad visi autobusai važiuotų, kad nors ir atsirastu kažkokie nepatuogumai,bet tik keleiviau būtų nuvežti iš punkto A iki punkto B.
              Dar yra tas aspektas ,kad yra tokie žmones kurie tik ir rašo skundus, net jeigu nėra pagrindo,pavyzdžiui žymiausias rašytojas gyvena Lazdynuose, jis kiekvieną dieną rašydavo skundus apie vairuotoju darba, dabar tik nusiramino. Irgi bausti vairuotojus? Kad bausti rekia tam tikrai išnagrinėti visus galimus variantus tam tikros situacijos kas yra daroma parke, ne rodyti ,kad mokykloje mūsų išmokė rašyti.
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Niekas ir nesako, kad reikia aklai, sulaukus skundo ar pastabos, neišanalizavus situacijos pulti bausti vairuotojų. Visada pirmiausia reikia vadovautis protingumo principu.
                Jei tie pasitaikantys gedimai nesukelia saugumo problemų ir yra įmanoma toliau tęsti darbą jų nepašalinus, tai kam važiuoti į parką ? Vairuotojas toliau dirbdamas maršrute elgiasi visiškai teisingai.
                Nežinau kokia tvarka yra transporto parkuose ir kaip ten registruojami gedimai. Mano manymu turėtu kiekviename autobuse/troleibuse būti lapai gedimų registravimui. Vairuotojas, pastebėjęs gedimą, nurodo datą, laiką ir gedimo pobūdį. Grįžus vakare į parką šie lapai atiduodami atsakingiems asmenims. Ir viskas, vairuotojas atsikrato atsakomybės dėl skundų apie kažkokias blogybes transporto priemonėje. Jei jis tinkamai viska užfiksavo ir nesant būtinybei grįžti į parką toliau dirbo, jokių sankcijų prieš jį neturi būti imtasi.
                Jūs minėjote, kad vairuotojai nepraneša ir neregistruoja gedimų. Tokius ir reikia bausti. Pvz. kondicionierius neveikia, vairuotojas važinėja visą savaitę ir nėra informavęs apie šį gedimą - prieš tokius ir reikia imtis priemonių. Jeigu apie gedimą informuota, tačiau jis dėl kažkokių priežasčių nėra pašalintas, tai jau irgi ne vairuotojo atsakomybė.

                Comment


                  Viskam yra savos ribos: tiek skundimuisi, tiek vairuotojų sprendimams nutraukti reisus ar dirbti toliau. Nu neveikia 1 komposteris - ką padarysi - 1 dieną teks pakentėti, o rytoj jį jau sutaisys. Neveikia Mijola - parašai paraišką remontui ir važiuoji be jos. Ne taip baisu juk popieriniu grafiku vadovautis .

                  Jeigu atsitiko tikrai nemaloni situacija, kur vairuotojas akivaizdžiai buvo neteisus (juk pats puikiai žinai, kad tokių yra), tai negi dabar nerašyti skundo vien dėl to, kad yra Vilniuje bukapročių, kurie ir be tavęs jų per dieną prirašo po keliasdešimt? Nelabai suprantu, ką tu nori tuo pasakyti.

                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Mano manymu turėtu kiekviename autobuse/troleibuse būti lapai gedimų registravimui. Vairuotojas, pastebėjęs gedimą, nurodo datą, laiką ir gedimo pobūdį. Grįžus vakare į parką šie lapai atiduodami atsakingiems asmenims. Ir viskas, vairuotojas atsikrato atsakomybės dėl skundų apie kažkokias blogybes transporto priemonėje. Jei jis tinkamai viska užfiksavo ir nesant būtinybei grįžti į parką toliau dirbo, jokių sankcijų prieš jį neturi būti imtasi.
                  Jūs minėjote, kad vairuotojai nepraneša ir neregistruoja gedimų. Tokius ir reikia bausti. Pvz. kondicionierius neveikia, vairuotojas važinėja visą savaitę ir nėra informavęs apie šį gedimą - prieš tokius ir reikia imtis priemonių. Jeigu apie gedimą informuota, tačiau jis dėl kažkokių priežasčių nėra pašalintas, tai jau irgi ne vairuotojo atsakomybė.
                  Būtent taip ir yra: kelionės lape surašomi visi gedimai, o vakare, grįžus į parką, visos paraiškos remontui yra registruojamos ir turi būti įvykdytos per naktį. Jeigu fiziškai neįmanoma suspėti ir gedimas nėra labai rimtas, remontas gali būti atidėtas kitai dienai ir vairuotojui tada gali būti keičiamas darbo grafikas (vietoje pamaininio - pertraukiamas, su grįžimu į parką dieninės pertraukos metu). Jeigu keleivis parašo skundą, kad autobuse neįjungtas arba neveikia (čia skirtumo nėra) kondicionierius ar šildymas, tada visų pirma žiūrima į tos dienos kelionės lapą: yra paraiška remontui - vairuotojas nėra baudžiamas, nėra paraiškos - vairuotojas baudžiamas arba už neįjungimą arba už remonto paraiškų nerašymą.
                  Jeigu paraiška remontui buvo, o skundas po kelių dienų vėl ateina, t.y. gedimas nebuvo pašalintas, tada gali būti nubaustas techninis personalas (čia vėlgi labai slidus dalykas - priežastis gali būti tiek jų aplaidumas, tiek laiko trūkumas, nes fiziškai nespėjama remontuoti visus autobusus; šiuo atveju jie nėra baudžiami, nors, tiesą sakant, nemanau, kad juos išvis kažkada baudžia).
                  Paskutinis taisė Mettal; 2012.03.07, 13:04. Priežastis: Papildyta citata ir atsakymu.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                    Gerai tarkim jus teisingai pasakėte, bet kas būtų jei vairuotojai darytų viską ką reikalauja iš jų. Pvz paimkim tokią situaciją, neveikia komposteris, pagal viso,vairuotojas gali laisvai nuvažiuoti tada į parką, ar tai bus patuogu kitiems keleiviams? Žinoma,ne, todėl vairuotojai ir dirbo pvz visą dieną net jeigu neveikia komposteris, Mijolta, elektroninių biletų sistema ir jeigu už miesto ribų (pvz 16,19,29 maršrutuose) durys kažkokios neveikia arba kondicionierius, o jeigu į parką varyt autobusą tai naudos iš to nebus niekam, nei vairuotojams, nei keleiviams, nei parkui. Todėl ir stengiasi dienos metų užtikrinti ,kad visi autobusai važiuotų, kad nors ir atsirastu kažkokie nepatuogumai,bet tik keleiviau būtų nuvežti iš punkto A iki punkto B.
                    Tai yra sovietinio mąstymo reliktai. Jei neveikia komposteriai ir instrukcijoje parašyta, kad vairuotojas turi važiuoti į parką - jis tą ir turi daryti, o ne "važiuoti, kad visiems būtų gerai" Tada ir komposterius greičiau parko tarnybos taisys, o gal įrengs naujus, kurie negenda.
                    Na o dėl to, kad keleiviai blogai elgiasi - visiškai pritariu sleader, tai neatleidžia VT darbuotojų nuo savo pareigų. Netgi sakyčiau savigarbos.
                    Paskutinis taisė oranger; 2012.03.07, 12:55.

                    Comment


                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                      Tai yra sovietinio mąstymo reliktai. Jei neveikia komposteriai ir instrukcijoje parašyta, kad vairuotojas turi važiuoti į parką - jis tą ir turi daryti, o ne "važiuoti, kad visiems būtų gerai" Tada ir komposterius greičiau parko tarnybos taisys, o gal įrengs naujus, kurie negenda.
                      Na o dėl to, kad keleiviai blogai elgiasi - visiškai pritariu sleader, tai neatleidžia VT darbuotojų nuo savo pareigų. Netgi sakyčiau savigarbos.
                      Taip, taip. Turi važiuoti į parką. O jei tai toks maršrutas, kuriuo autobusai kursuoja kas valandą??? Gal keleiviams geriau, jei iš viso nevažiuos?

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Viskam yra savos ribos: tiek skundimuisi, tiek vairuotojų sprendimams nutraukti reisus ar dirbti toliau. Nu neveikia 1 komposteris - ką padarysi - 1 dieną teks pakentėti, o rytoj jį jau sutaisys. Neveikia Mijola - parašai paraišką remontui ir važiuoji be jos. Ne taip baisu juk popieriniu grafiku vadovautis .

                        Jeigu atsitiko tikrai nemaloni situacija, kur vairuotojas akivaizdžiai buvo neteisus (juk pats puikiai žinai, kad tokių yra), tai negi dabar nerašyti skundo vien dėl to, kad yra Vilniuje bukapročių, kurie ir be tavęs jų per dieną prirašo po keliasdešimt? Nelabai suprantu, ką tu nori tuo pasakyti.
                        Jis nori pasakyti tik tiek, kad jei nebus bukapročių vairuotojų, nebus ir bukapročių "skundikų".

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Taip, taip. Turi važiuoti į parką. O jei tai toks maršrutas, kuriuo autobusai kursuoja kas valandą??? Gal keleiviams geriau, jei iš viso nevažiuos?
                          Siūlote vadovautis rusiška patarle "Abasramsia, no ne zdamsia"?
                          Ok, bet tokiu atveju niekada nebus tvarkos.
                          Vakaruose paprasčiausiai vairuotojas eina namo, jei kažkas neatliko savo pareigų ir dėl to jis negali vykdyti savo. Ir jis visiškai teisus. Ne jis organizuoja VT darbą.
                          Paskutinis taisė oranger; 2012.03.07, 13:00.

                          Comment


                            Komposterio neveikimas jokios įtakos eismo saugumui neturi. Vadinasi, autobusas gali vežti keleivius. O kad negaus pajamų - tai čia jau parko reikalas. Jei taip pigiau nei siųsti kitą autobusą, tai kodėl gi ne? Mūsų VT daug daugiau problemų ir jei dėl tokių smulkmenų bus nutraukiam reisai, tai ar keleiviui nuo to bus geriau?

                            Comment


                              Parašė Al1

                              Taip, taip. Turi važiuoti į parką. O jei tai toks maršrutas, kuriuo autobusai kursuoja kas valandą??? Gal keleiviams geriau, jei iš viso nevažiuos?
                              Jeigu instrukcijoje parašyta, kad vairuotojas, pastebėjęs kokį smulkų gedimą, kad ir neveikiantį vieną komposteri ar perdegusią vieną iš salono apšvietimo lempuciu, privalo nedelsdamas vaziuoti i parka, tai reiskia, kad instrukcija yra netobula ir ja reikia kuo skubiau keisti.
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.03.07, 13:10.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Taip, taip. Turi važiuoti į parką. O jei tai toks maršrutas, kuriuo autobusai kursuoja kas valandą??? Gal keleiviams geriau, jei iš viso nevažiuos?
                                Na jo, tada pas mus kaip minimum puse transporto apskritai negali išvažiuoti iš parko.
                                "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                Adam Mickiewicz

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Komposterio neveikimas jokios įtakos eismo saugumui neturi. Vadinasi, autobusas gali vežti keleivius. O kad negaus pajamų - tai čia jau parko reikalas. Jei taip pigiau nei siųsti kitą autobusą, tai kodėl gi ne? Mūsų VT daug daugiau problemų ir jei dėl tokių smulkmenų bus nutraukiam reisai, tai ar keleiviui nuo to bus geriau?
                                  Nuo aplaidaus požiūrio į detales ir prasideda didžiosios problemos. Tai aksioma.

                                  Comment


                                    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                                    Na jo, tada pas mus kaip minimum puse transporto apskritai negali išvažiuoti iš parko.
                                    Tai tegu nevažiuoja, Vakaruose padaro streiką ir susitvarko reikalai kuriam laikui. O tu siūlai važiuoti kol apskritai ratai nukris?

                                    Comment


                                      Nu tai vaikščiosi pėsčias, jei toks principingas esi. O jei rimtai, tai VT problemos visiškai ne tame ir ne nuo to jas reikia pradėti spręsti.

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Tai tegu nevažiuoja, Vakaruose padaro streiką ir susitvarko reikalai kuriam laikui. O tu siūlai važiuoti kol apskritai ratai nukris?
                                        Darbuotojai dėl darbo dreba ir niekas neis streikuoti. Ratai nekrenta, o lemputė ar komposteris yra menkniekis.

                                        Comment


                                          Jeigu ruošiamasi važiuoti į parką dėl gedimo, tačiau autobusas dar gali dirbti maršrutuose, vairuotojas iš anksto privalo pranešti dispečeriui, kad jis nusiųstų rezervinį autobusą į galinį punktą.
                                          Pvz.: 16 maršruto autobuse, važiuojančiame Minsko plentu link Skaidiškių neatsidaro galinės durys. Vairuotojas praneša apie tai dispečeriui, tačiau vis tiek užbaigia ratą: nuvažiuoja iki Skaidiškių ir grįžta atgal į stotį (su keleiviais). Stotyje jau stovi rezervinis autobusas, kuris išvažiuoja vietoje sugedusio. Jokių nutrauktų reisų, tik nepatogumas dėl neveikiančių durų.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X