Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
    Tai yra keletas kitų momentų, kurie, šiaip neblogai, bet kainą kelia:
    Turi būti superkondensatoriai/energoakumuliatoriai 500 metrų nuvažiuoti autonomiškai, elektros rekuperacija.
    Kadangi visi varikliai AC, pagalbiniams varikliams maitinti numatytas DC/AC konverteris (jų iš viso yra 3- pagrindiniam varikliui, pagalbiniams ir 24V) ir žinoma, naujausia lietuviškų autobusų mados klyksmas - keleivių skaičiavimo sistema ir filmavimo kameros. Deja, tokioms "smulkmenoms" kaip langai su stiklo paketais ar kondicionierius visam troleibusui, o ne tik vairuotojui - pamiršo...
    Jei jau perkamos naujos transporto priemonės be kondicionierių (keleivių salone) ir be stiklo paketų, tai kyla klausimas ar išvis vertą kažką pirkti, o juo labiau už tokias sumas. Turime gražias kalbas, kad reikia turėti patogų ir greitą visuomeninį transportą kaip atsvarą lengviesiems automobiliams. Tačiau kai prasideda planų realizavimas, tai patogumo ir greitumo nelabai belieka.

    Comment


      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
      Deja, tokioms "smulkmenoms" kaip langai su stiklo paketais ar kondicionierius visam troleibusui, o ne tik vairuotojui - pamiršo...
      Bet čia juk skandalas!

      Comment


        "Aš irgi nežinau, kokie tie specialistai. Bet kai pasižiūri į rezultatus (planus), tai suabejoji jų kompetencija."

        Paskaičius jūsų paskutinius pokalbius susidaro tvirtas įspūdis kad Al1 teisus, nors aš to praktiškai neabejojau.
        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

        Adam Mickiewicz

        Comment


          Troleibusai be kondicionierių? Tai jau tikrai ne faina vasarą bus.

          Comment


            Na tikrai mažų mažiausiai keista, kad kondicionierių nereikalaujama.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Keistas man tas jūsų sujudimas dėl kondicionierių (ir dar kovo mėnesį ). Solariuose jie buvo - kas iš to, vis tiek antrą vasarą iš eilės jie neveikė. Taip, kad pats buvimas dar nereiškia funkcionavimo.

              Esminis dalykas, kurio tikrai reikėtų naujuose troleibusuose, tai platūs varstomi langai. Nes net ir geriausias kondicionierius vieną gražią dieną vis tiek nusibaigia.

              Ir šiaip jau mieste netrūksta visokių Saffl'u ir Mersų, kuriuose kondicionierių nėra ir nebus (nors kažkada ir buvo). Ten ir langų varstomų trūksta.

              Comment


                Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                Ir šiaip jau mieste netrūksta visokių Saffl'u ir Mersų, kuriuose kondicionierių nėra ir nebus (nors kažkada ir buvo). Ten ir langų varstomų trūksta.
                O tai pagal tave yra gerai? Juk nevisi žmonės turi sveiką širdį pvz. Kodėl neveikia kondicionierius reikia autobusų ir troleibusų parkų klausti. Jei neturi meistrų - suraskit, jei meistrai nieko nemoka - pakeiskit juos, jei parkai patys nenori nieko taisyti - atsistatydinkit. Žmonės moka už kokybišką paslaugą.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  O tai pagal tave yra gerai? Juk nevisi žmonės turi sveiką širdį pvz. Kodėl neveikia kondicionierius reikia autobusų ir troleibusų parkų klausti. Jei neturi meistrų - suraskit, jei meistrai nieko nemoka - pakeiskit juos, jei parkai patys nenori nieko taisyti - atsistatydinkit. Žmonės moka už kokybišką paslaugą.
                  Čia daugiau priklauso ne nuo tech. persnalo ,o nuo vairuotojų, jie nerašo apie gedimus,nes arba jiems ir taip gerai arba nenori dirbti ant dujokų. Tie vairuotojai, kurie nori ,kad pataisytų kondicionierių ir rašo ir prašo ir net atvyksta į parką, kad patikrinti ar sutvarkė autobusą.
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                    Kažkoks bezabrazas, jie kur atsiprašant gyvena? Tai kam tada 7 troleibusas važinėja?
                    Tiek 7, tiek 16 važiuoja iki stoties iš skirtingų Pašilaičių žiedų. Todėl jų priekaištai ir man nesuprantami.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                      Čia daugiau priklauso ne nuo tech. persnalo ,o nuo vairuotojų, jie nerašo apie gedimus,nes arba jiems ir taip gerai arba nenori dirbti ant dujokų. Tie vairuotojai, kurie nori ,kad pataisytų kondicionierių ir rašo ir prašo ir net atvyksta į parką, kad patikrinti ar sutvarkė autobusą.
                      Tada reikia daryti reidus ir bausti vairuotojus už neatsakingą darbą.

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Tada reikia daryti reidus ir bausti vairuotojus už neatsakingą darbą.
                        Kodėl iškart bausti? Kaip tik reikia kažkiek procentų pridėti tiems kas gerai atlieka savo pareigas, prižiūri savo mašinas ,taip sakant stimuliuoti jų darbo kokybę.
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                          O tai pagal tave yra gerai? Juk nevisi žmonės turi sveiką širdį pvz. Kodėl neveikia kondicionierius reikia autobusų ir troleibusų parkų klausti. Jei neturi meistrų - suraskit, jei meistrai nieko nemoka - pakeiskit juos, jei parkai patys nenori nieko taisyti - atsistatydinkit. Žmonės moka už kokybišką paslaugą.
                          Viena iš priežasčių, kodėl tuos autobusus nurašė, o po to mum pardavė, net neabejoju, yra dėl parėjusių kondicionierių. Nei vienas vokietis ar švedas neleis sau kaisti salone vasarą, ar šalti jame žiemą.

                          Pas mus yra kitaip. Pas mus neveikiantis kondicionierius, neveikiantis šildytuvas, varvantis stogas ir t.t. yra smulkus defektas - autobusas ar troleibusas vis dar juda, gali važiuoti - tai ir važiuoja. Jokiu būdu nesakau, kad tai gerai. Paprasčiausiai taip yra. Ir klausti, kodėl taip yra, turbūt reikėtų ne parko, o mūsų visos visuomenės, nes ne vien parke vyrauja toks visuotinis suvokimas, kad čia nieko tokio , atseit galima pakentėti...

                          Comment


                            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                            Kodėl iškart bausti? Kaip tik reikia kažkiek procentų pridėti tiems kas gerai atlieka savo pareigas, prižiūri savo mašinas ,taip sakant stimuliuoti jų darbo kokybę.
                            Žmonės mėgsta pinigus, bet tinginystę mėgsta labiau, todėl nemanau, kad premijos už gerą darbą pakeis situaciją.


                            Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                            Viena iš priežasčių, kodėl tuos autobusus nurašė, o po to mum pardavė, net neabejoju, yra dėl parėjusių kondicionierių. Nei vienas vokietis ar švedas neleis sau kaisti salone vasarą, ar šalti jame žiemą.

                            Pas mus yra kitaip. Pas mus neveikiantis kondicionierius, neveikiantis šildytuvas, varvantis stogas ir t.t. yra smulkus defektas - autobusas ar troleibusas vis dar juda, gali važiuoti - tai ir važiuoja. Jokiu būdu nesakau, kad tai gerai. Paprasčiausiai taip yra. Ir klausti, kodėl taip yra, turbūt reikėtų ne parko, o mūsų visos visuomenės, nes ne vien parke vyrauja toks visuotinis suvokimas, kad čia nieko tokio , atseit galima pakentėti...
                            Tai yra visuomenės problemą, bet nors kai kuriose įstaigose galėtų būti viskas kitaip. Šiuo atvejų - viešasis transportas, tai Vilniaus veidas pasauliui.

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Žmonės mėgsta pinigus, bet tinginystę mėgsta labiau, todėl nemanau, kad premijos už gerą darbą pakeis situaciją.




                              Tai yra visuomenės problemą, bet nors kai kuriose įstaigose galėtų būti viskas kitaip. Šiuo atvejų - viešasis transportas, tai Vilniaus veidas pasauliui.
                              Jei nežinot nieko tai nesakykit nesąmonių ,VAP'as nupirko dujokus (800-907) tik dėl to, konkurso sąlygose reikėjo buvo nupirkti daug autobusų,per trumpąjį laiką ir už tą pinigų sumą kuriuos davė savivaldybė. Užtat didelio pasirinkimo nebuvo.
                              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                              Comment


                                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                Jei nežinot nieko tai nesakykit nesąmonių ,VAP'as nupirko dujokus (800-907) tik dėl to, konkurso sąlygose reikėjo buvo nupirkti daug autobusų,per trumpąjį laiką ir už tą pinigų sumą kuriuos davė savivaldybė. Užtat didelio pasirinkimo nebuvo.
                                Nežinau aš tos situacijos dėl jūsų parko, aš kalbu apie žmonių nusiteikimą dirbti ir atsakingumą.

                                Comment


                                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                  Kodėl iškart bausti? Kaip tik reikia kažkiek procentų pridėti tiems kas gerai atlieka savo pareigas, prižiūri savo mašinas ,taip sakant stimuliuoti jų darbo kokybę.
                                  Tai turėtu būti viena iš vairuotojo pareigų - prižiūrėti autobusą ir jei yra gedimai apie juos informuoti. Taigi jei jie nevykdo savo pareigų, turi susilaukti sankcijų. Kodėl turėtu būti kažkokie paskatinimai daryti tai ką tu privalai daryti.

                                  Comment


                                    Kas dėl kondicionierių - jie miesto VT nėra efektyvūs dėl dažnai varstomų durų, ryja daug energijos ir dažnai genda. Vidutinio klimato šalyse jie miestų VT nepasiteisina. Ir dabartinė tendencija yra grįžimas į praitį - didžiulės fortkės per pusė lango aukščio ar pan. Atstumiamos, o ne atverčiamos. Nes atverčiamos irgi nėra efektyvios.

                                    Comment


                                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                      Čia daugiau priklauso ne nuo tech. persnalo ,o nuo vairuotojų, jie nerašo apie gedimus,nes arba jiems ir taip gerai arba nenori dirbti ant dujokų. Tie vairuotojai, kurie nori ,kad pataisytų kondicionierių ir rašo ir prašo ir net atvyksta į parką, kad patikrinti ar sutvarkė autobusą.
                                      Būtų gerai, jei visa tai būtų tiesa. Tik kažkodėl tie, kurie tvarkingai rašo paraiškas dėl visų gedimų, turi laukti keletą savaičių, kol gedimą pagaliau sutaisys. Sutinku, kad yra tokių vairuotojų, kurie specialiai nerašo, bet realiai tiek jie, tiek rašantys paraiškas gauna tą patį rezultatą.
                                      Paskutinis taisė Mettal; 2012.03.06, 23:13.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Būtų gerai, jei visa tai būtų tiesa. Tik kažkodėl tie, kurie tvarkingai rašo paraiškas dėl visų gedimų, turi laukti keletą savaičių, kol gedimą pagaliau sutaisys. Sutinku, kad yra tokių vairuotojų, kurie specialiai nerašo, bet realiai tiek jie, tiek rašantys paraiškas gauna tą patį rezultatą.
                                        O yra koks specialus parko "aptarnavimo kokybės numeris", kuriuo bet kuris keleivis galėtų skambinti ir pasiskųsti?

                                        Comment


                                          Rašyti el. paštu per specialią formą: http://www.vap.lt/pagrindinis.php?menu=atsiliepimas

                                          Arba skambinti telefonu:

                                          Keleivių pervežimo klausimais
                                          (Eismo skyriaus Dispečerinė)
                                          Tel. (8 5) 273 8655 / 273 8614 / 273 8695
                                          http://www.vap.lt/pagrindinis.php?menu=kontaktai
                                          (Bent jau man atrodo, kad kreiptis reikia ten)
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X