Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Solaris dizainas gan geras ir gražus.Apvalus dizainas VT priemonėms ne ypač tinka,todėl nenoriu tokio dizaino matyti Vilniuje.

    Comment


      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
      Kiekvienam pagal skonį Man asmeniškai Solaris dizainas vienas geriausių, patinka tiek autobusai, tiek troleibusai.

      Tačiau iškyla kitas klausimas, ar 18m troleibusai galės be problemų išimti posūkius kai kuriose sankryžose? Problemą matyčiau Žygimantų/Vilniaus g. sankryžą (posūkis į dešinę), Pylimo/J.Basanavičiaus g. sankryža.
      Šitos sankryžos problematiškos, bet gi galima leisti 18 m troleibusus kitais maršrutais. Pvz: 8, 16, 19 ir kiti.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Apvalus dizainas VT priemonėms ne ypač tinka.
        Kodėl? Jis tiesiog urbanistinis.

        Comment


          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          Kiekvienam pagal skonį Man asmeniškai Solaris dizainas vienas geriausių, patinka tiek autobusai, tiek troleibusai.

          Tačiau iškyla kitas klausimas, ar 18m troleibusai galės be problemų išimti posūkius kai kuriose sankryžose? Problemą matyčiau Žygimantų/Vilniaus g. sankryžą (posūkis į dešinę), Pylimo/J.Basanavičiaus g. sankryža.
          Dvigubi troleibusai labiau manevringi nei triašiai. Pagal gamintojo duomenis jų posūkio radiusas yra 23 metrai, o triašių 24 m. 12 metrų ilgio troleibusų - 21,4 m. Priekis išlenda tiek pat, bet galas mažiau "užmetamas". Esant poreikiui, Žygimantų ir Vilniaus g. sankryžą galima kiek paplatinti, toliau (2 m) nukelti šviesoforus Žygimantų gatvėje, kad automobiliai sustotų toliau. Leisti dvigubų troleibusų su pasukimu iš Pylimo į J. Basanavičiaus g. nėra reikalo. 6, 12, 14 troleibusų maršrutams nereikalingi dvigubi troleibusai. Esant poreikiui, galima tankinti kursavimą.
          Paskutinis taisė Al1; 2012.01.23, 17:51.

          Comment


            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            Šitos sankryžos problematiškos, bet gi galima leisti 18 m troleibusus kitais maršrutais. Pvz: 8, 16, 19 ir kiti.
            Abi minimos sankryžos nėra neįveikiamos: 10 autobuso maršrutu birželį važiuoja vienas kitas ilgas autobusas, 21 maršrutu darbo dienomis prieš keletą metų taip pat važiavo 2 ilgi autobusai.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Abi minimos sankryžos nėra neįveikiamos: 10 autobuso maršrutu birželį važiuoja vienas kitas ilgas autobusas, 21 maršrutu darbo dienomis prieš keletą metų taip pat važiavo 2 ilgi autobusai.
              Man labiau patinka Al1 idėja švesoforą Žygimantų gatvėje perkelti toliau nuo sankryžos. Bet ilgi troleibusai tikrai reikalingi.

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Man labiau patinka Al1 idėja švesoforą Žygimantų gatvėje perkelti toliau nuo sankryžos. Bet ilgi troleibusai tikrai reikalingi.
                3-oje juostoje STOP linija ir taip jau yra atitraukta toliau nuo šviesoforo, kad galėtų pasukti Solariai. Jeigu kur ir reikia atitraukti šviesoforą ir kartu su juo pagaliau STOP linijas nubrėžti, tai leidžiantis žemyn nuo J. Basanavičiaus g. (offtopic: bei Geležinkelio g. nuo stoties link Senamiesčio pietinio aplinkkelio, kur ne kiekvienas aklasis vairuotojas mato ant stulpo sustojimo ženklą ir trukdo autobusams sukti iš Aušros vartų g. į stotį).

                Mano manymu, minimali programa troleibusams būtų išmokti tinkamai išnaudoti esamus 4 troleibusus 16 maršrute popietinio piko metu.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Vilniaus ir Žygimantų gatvių sankryžoje visgi reikėtų atitraukti šviesoforą - visgi vairuotojai labiau linkę sustoti prieš šviesoforą, o ne liniją. Taip pat būtina šaligatvio sąskaita padidinti radiusą sukant iš Vilniau g. i Žygimantų g. Juk ten problematiška pasukti net ir Škodoms.

                  Comment


                    Bandžiau pagal šiame pranešime pateiktas schemas nubrėžti maršrutų žemėlapį su stotelėmis, tačiau, pasirodo, centre yra didelė betvarkė. Vienų maršrutų stotelės pažymėtos kaip "už sankryžos", kitų - jau "prieš sankryžą". Kai kurių stotelių centre pačiose pirmosiose schemose, kur buvo nurodomos stotelės (~1981 m.) jau nebėra.

                    Štai kas gavosi dėliojant stoteles pagal maršrutus individualiai:



                    Stotelių Gedimino a. ir J. Basanavičiaus st. (4 ir 6 maršrutai) vietos skirtingiems maršrutams skyrėsi, bet palikau tokias, kokios atrodo pačios logiškiausios.

                    Čia jau suprastintas variantas:



                    Kokia bus kitų forumiečių nuomonė ir pastabos?
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Man ng262

                      Turiu naujienų dėl MAN NG262 autobusų, visi 6 autobusai dirbs tik 1-o poskirio maršrutais, 2-as poskiris šitų MAN NG262 autobusų neturės.

                      Comment


                        http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#axzz1kVQ3vtAE


                        Nuo kovo 1 d. Vilniaus viešajame transporte keičiasi bagažo vežimo taisyklės

                        Comment


                          Nuo kovo pradžios sostinės viešajame transporte kontrolę vykdys ir vairuotojai

                          Nesupratau aš to punkto dėl vairuotojų-kontrolierių. Iš esmės, teisę kontroliuoti keleivius (stotelėje išlipti iš kabinos ir patikrinti bilietus) vairuotojai turi ir dabar. Virš kabinos net užrašas toks yra- "vairuotojas-kontrolierius", ir atitinkamas punktas Keleivių vežimo taisyklėse:

                          Vairuotojai turi būti rūpestingi, atidūs ir paslaugūs, skelbti stotelių pavadinimus, informuoti apie mokėjimo už važiavimą tvarką, laikytis grafiko, pranešti apie maršruto pakeitimą, taip pat vežėjo pavedimu tikrinti keleivių bilietus arba dokumentus, patvirtinančius asmens teisę į transporto lengvatą. Vairuotojų apranga turi būti tvarkinga ir švari. Vairuotojams draudžiama rūkyti autobuse ar troleibuse, garsiai leisti muziką. Keleiviui paprašius, vairuotojas privalo sumažinti garsą arba išjungti automagnetolą.
                          Tik kad nelabai vairuotojai naudojasi tokia galimybe- paskutinį kartą su bilietus tikrinančiu vairuotoju susidūriau maždaug 2008 metų pirmoje pusėje (žinoma, priekinių durų tvarkos galiojimo laikotarpio neįskaičiuoju). Tai kuo gi nauja tvarka skirsis nuo dabartinės? Ar bus griežčiau kontroliuojama, kad vairuotojai aktyviau ir dažniau vykdytų kontrolės funkciją?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Užrašas nieko nereiškia. Realiai matyt vairuotojams tokios funkcijos prieš kelis metus buvo panaikintos. Dabar jas vėl priskirs.

                            Comment


                              Jeigu vairuotojai tikrins bilietus, tai ilgiau teks važiuoti.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Užrašas nieko nereiškia. Realiai matyt vairuotojams tokios funkcijos prieš kelis metus buvo panaikintos. Dabar jas vėl priskirs.
                                Jau nujaučiu, kaip vairuotojai šias funkcijas vykdys. Turbūt taip pat, kaip ir "vykdė" kol galiojo priekinių durų tvarka.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Vykdys, nes jiems už tai galbūt kiek primokės. Be to vairuotojas ne baus, o lieps nusipirkti bilietą jo neturinčiam keleiviui. Arba išlipti.

                                  Comment


                                    Nu negi neaišku? Keleivių kontrolės funkcijas numetus vairuotojams ant pečių, KK darbuotojų skaičius vėl bus mažinamas. Kiek pamenu, įvedus priekinių durų tvarką KK buvo sumažinta, tvarką atšaukus - nepadidinta (kiek teko girdėt).

                                    Ir kuom visa tai baigiasi... http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...au-zuikiu.aspx

                                    "Zuikių" aukso amžius.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Vykdys, nes jiems už tai galbūt kiek primokės. Be to vairuotojas ne baus, o lieps nusipirkti bilietą jo neturinčiam keleiviui. Arba išlipti.
                                      Įdomu tik, kokiu dažniu vairuotojai tikrins keleivius? Gal kas antrą ratą kokioje pasirinktoje stotelėje? Bet iš tokios "kontrolės" prasmės nedaug, o piko metu net neįsivaizduoju, kaip ji bus vykdoma.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Nuo vasario 1 d. keičiami 31 ir 38 autobusų maršrutų tvarkaraščiai

                                        http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...karasciai.aspx
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Įdomu tik, kokiu dažniu vairuotojai tikrins keleivius? Gal kas antrą ratą kokioje pasirinktoje stotelėje? Bet iš tokios "kontrolės" prasmės nedaug, o piko metu net neįsivaizduoju, kaip ji bus vykdoma.
                                          Kaip anksčiau vyko kontrolė, taip ir dabar ji vyks. Piko metu dirbs kontrolieriai, o vairuotojai netikrins. Bet ne piko metu daugiau tikrinti ims vairuotojai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X