Norėjau pasiklausti kitų nuomonės, ką jūs manote apie Vilniaus autobusuose ir troleibusuose esančias švieslentes?
Mano nuomone, jos dažniausiai rodo pieno riebumą, nesuteikia konkrečios informacijos. Galėtų padaryti taip pat, kaip Kaune: VISOSE transporto priemonėse įtaisyti vienodas, kryptį, trasą, laiką, bei stotelių pavadinimus rodančias švieslentes.
Dar vienas pastebėjimas. Ar kada nors veikdavo ilguosiuose Volvo 7700 gale esančios švieslentės, ar visada tik priekinė?
Norėjau pasiklausti kitų nuomonės, ką jūs manote apie Vilniaus autobusuose ir troleibusuose esančias švieslentes?
Mano nuomone, jos dažniausiai rodo pieno riebumą, nesuteikia konkrečios informacijos. Galėtų padaryti taip pat, kaip Kaune: VISOSE transporto priemonėse įtaisyti vienodas, kryptį, trasą, laiką, bei stotelių pavadinimus rodančias švieslentes.
Dar vienas pastebėjimas. Ar kada nors veikdavo ilguosiuose Volvo 7700 gale esančios švieslentės, ar visada tik priekinė?
Apie vidines ar išorines švieslentes kalbama ?
Volvo 7700 galinėje dalyje nėra vidinės švieslentės, nes matyt sutaupyta pinigų jos atsisakant.
Apie vidines ar išorines švieslentes kalbama ?
Volvo 7700 galinėje dalyje nėra vidinės švieslentės, nes matyt sutaupyta pinigų jos atsisakant.
Kalbu apie vidines švieslentes. Man kažkaip pasirodė, kad jos ilguose autobuose yra, bet klydau.
O šiaip, tai elementariausios trasos pateikimo reikia, nes man, kaip keleiviui, vien užrašas FABIJONIŠKĖS, netenkina. Visiškai nepagalvota. Reiktų pateikti info, pro kurias gatves važiuoja, ir KUR tos Fabijoniškės. Nes dabar yra 3 žiedai, kurie vadinasi tuo pačiu pavadinimu, ir dabar atspėk kur kuris važiuoja. Taip pat stotelių skelbimas švieslentėje toli nuo realybės, rodo nesąmones, kartais parodo jau pravažiavus stotelę. Žodžiu, švieslentės visiškai neatitinka savo paskirties. Apsileista šioje vietoje. Tai ačiū dievui, gelbėja garsinis stotelių skelbimas.
Kalbu apie vidines švieslentes. Man kažkaip pasirodė, kad jos ilguose autobuose yra, bet klydau.
O šiaip, tai elementariausios trasos pateikimo reikia, nes man, kaip keleiviui, vien užrašas FABIJONIŠKĖS, netenkina. Visiškai nepagalvota. Reiktų pateikti info, pro kurias gatves važiuoja, ir KUR tos Fabijoniškės. Nes dabar yra 3 žiedai, kurie vadinasi tuo pačiu pavadinimu, ir dabar atspėk kur kuris važiuoja. Taip pat stotelių skelbimas švieslentėje toli nuo realybės, rodo nesąmones, kartais parodo jau pravažiavus stotelę. Žodžiu, švieslentės visiškai neatitinka savo paskirties. Apsileista šioje vietoje. Tai ačiū dievui, gelbėja garsinis stotelių skelbimas.
autobusuose "Karosa" jau neberašo stotelių pavadinimo. būna atvejų, kad vairuotojai tiesiog pamiršta perjungti borto kompus
autobusuose "Karosa" jau neberašo stotelių pavadinimo. būna atvejų, kad vairuotojai tiesiog pamiršta perjungti borto kompus
Ir čia ne tik dėl turistų, bet ir dėl pačių vilniečių. Juk tikrai ne visi žmonės mintinai žino 80 maršrutų, kur kas važiuoja, ir taip toliau. O tokia informacija yra būtina autobuso viduje.
Tuo ir skiriasi Vilniaus ir Kauno VT. Vilnius turi gerus, gražius autobusus ir troleibusus, geriau atsinaujinęs, bet kas liečia kitus dalykus, susijusius su informacija, gerokai atsilieka, ir yra kur stengtis.
O šiaip, tai elementariausios trasos pateikimo reikia, nes man, kaip keleiviui, vien užrašas FABIJONIŠKĖS, netenkina. Visiškai nepagalvota. Reiktų pateikti info, pro kurias gatves važiuoja, ir KUR tos Fabijoniškės. Nes dabar yra 3 žiedai, kurie vadinasi tuo pačiu pavadinimu, ir dabar atspėk kur kuris važiuoja. Taip pat stotelių skelbimas švieslentėje toli nuo realybės, rodo nesąmones, kartais parodo jau pravažiavus stotelę. Žodžiu, švieslentės visiškai neatitinka savo paskirties. Apsileista šioje vietoje. Tai ačiū dievui, gelbėja garsinis stotelių skelbimas.
Tikrai yra neaiškumo kai krypties nuoroda FABIJONIŠKĖS nenurodo tikslios krypties ir galinio punkto. Juo labiau galinės stotelės gali būti priešingose mikrorajono pusėse. Šioje vietoje galetu papildomai rašyti galinės stotelės pavadinimą.
Ir čia ne tik dėl turistų, bet ir dėl pačių vilniečių. Juk tikrai ne visi žmonės mintinai žino 80 maršrutų, kur kas važiuoja, ir taip toliau. O tokia informacija yra būtina autobuso viduje.
Didesnę naudą duotu, jei visose transporto priemonėse būtu iškabinamos tokios to maršruto stotelių schemos, kokias padarė naujuose Amber troleibusuose. Svarbu, kad ir švieslentėje rodytu kokioje stotelėje sustojo ir kokia bus sekanti stotelė.
Tikrai yra neaiškumo kai krypties nuoroda FABIJONIŠKĖS nenurodo tikslios krypties ir galinio punkto. Juo labiau galinės stotelės gali būti priešingose mikrorajono pusėse. Šioje vietoje galetu papildomai rašyti galinės stotelės pavadinimą.
Kažkur man jau tai girdėta. Ar tik ne šioje temoje prieš kokius gerus 100 puslapių jau buvo diskutuojama apie Vilniaus problemą su vienodais pavadinimais skirtingose vietose esančių arba ten pat esančių su skirtingais pavadinimais (Lukiškės-Centras, Žaliasis tiltas-Centras) galinių punktų.
Kažkur man jau tai girdėta. Ar tik ne šioje temoje prieš kokius gerus 100 puslapių jau buvo diskutuojama apie Vilniaus problemą su vienodais pavadinimais skirtingose vietose esančių arba ten pat esančių su skirtingais pavadinimais (Lukiškės-Centras, Žaliasis tiltas-Centras) galinių punktų.
Sveiki. Kaip manote, ar reikia Vilniuje naujų autobusų maršrutų? Jei taip, tai kokius maršrutus pasiūlytumėte?
Aš siūlau tokį: Žalgirio g. - Maxima bazė - Regitra - Mūrinė Vokė. Labai tingėjau važiuoti 38 mikrobu iki Regitros, ir plius iki jo reikia su persėdimais dar. Manau pasiteisintų maršrutas su kaupu, nes tikrai porą šimtų vien į Regitrą ir atgal važiuotų, plius dar jei į Maxima bazę užvažiuotų tai dar padidintų keleivių srautą.
Trasa šiomis gatvėmis: Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Geležinio Vilko g., Laisvės pr., Oslo g., Gariūnų g., Pirklių g. (jei užvažiutų į Bazę), Kirtimų g., Lentvario g.
Ką manote?
P.S. 20 autobusas netinka, nes jis tik nuo Lazdynų.
Sveiki. Kaip manote, ar reikia Vilniuje naujų autobusų maršrutų? Jei taip, tai kokius maršrutus pasiūlytumėte?
Aš siūlau tokį: Žalgirio g. - Maxima bazė - Regitra - Mūrinė Vokė. Labai tingėjau važiuoti 38 mikrobu iki Regitros, ir plius iki jo reikia su persėdimais dar. Manau pasiteisintų maršrutas su kaupu, nes tikrai porą šimtų vien į Regitrą ir atgal važiuotų, plius dar jei į Maxima bazę užvažiuotų tai dar padidintų keleivių srautą.
Trasa šiomis gatvėmis: Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Geležinio Vilko g., Laisvės pr., Oslo g., Gariūnų g., Pirklių g. (jei užvažiutų į Bazę), Kirtimų g., Lentvario g.
Ką manote?
P.S. 20 autobusas netinka, nes jis tik nuo Lazdynų.
O kaip ten su naujais autobusais ar troleibusais? Praeitais metais buvo diskutuojama ar spės valdžia priimti sprendimus dėl jų, kur ES dengia didžiąją dalį sumos. Kaunas su Šiauliais berods buvo prašymus pateikę, o Vilnius delsė. Kiek girdėjau lyg paskui spėjo, tai šiais metais pagal tą projektą turėtų atsirast naujos transporto priemonės? Kas nors ką nors žino apie tai? Ar kadangi pradėjo surinkinėt Lietuvoj tai projekto atsisakyta?
O kaip ten su naujais autobusais ar troleibusais? Praeitais metais buvo diskutuojama ar spės valdžia priimti sprendimus dėl jų, kur ES dengia didžiąją dalį sumos. Kaunas su Šiauliais berods buvo prašymus pateikę, o Vilnius delsė. Kiek girdėjau lyg paskui spėjo, tai šiais metais pagal tą projektą turėtų atsirast naujos transporto priemonės? Kas nors ką nors žino apie tai? Ar kadangi pradėjo surinkinėt Lietuvoj tai projekto atsisakyta?
Konkursai buvo paskelbti vasara, bandymai jau atlikti, dabar dar vyksta proceduros, nors pabaiga turetu buti jau arti. Kaunas dar praejusiu metu pabaigoje spejo sutarti pasirasyti
Comment