Taip išeina išdraskysim visą sistemą, atjungsim Antakalnį, Saulėtekį, Žirmūnus nuo likusio miesto tiktai tam, kad Santariškės turėtų tiesioginį tramvajaus susisiekimą su Stotimi... Sick...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąKažkaip čia neaiškiai surašyta... Tai panaikins T2 ir T14 tai kas tada iš Centro važiuos į Antakalnį/Saulėtekį? T3 ir T4????
1. Atsilaisvinusių troleibusų iš 2, 14, 5, 6 maršrutų bei 26, 43 ir 53 auto nenaudoti kitus maršrutus intensyvinant, o iškart išvežti į Panerių miškus, kad juose būtų auginami pievagrybiai.
2. Uždrausti troleibusams ir autobusams važiuoti dažniau nei kartą per pusvalandį. Nepaisantis šios taisyklės autobusas, o troleibusas iš vis be kalbų - bus sušaudytas vietoje.
3. Pamačius Tramvajų, visi eismo dalyviai privalo sustingti vietoje. Keleiviai iš troleibusų ir autobusų turi išlipti ir pagarbinti Tramvajų Jam nusilenkdami.
4. Troleibusų parką atnaujinti vienetiniais egzemplioriais iš Gruzijos
5. Didžiojo Tramvajus įsakymu, visi gyventojai, norintys nuvykti iš stoties į Antakalnį, turės važiuoti iki Santariškių žiedo, o nuo ten galės eiti kur akys mato. Jokių kitų alternatyvų nebus.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąKažkaip čia neaiškiai surašyta... Tai panaikins T2 ir T14 tai kas tada iš Centro važiuos į Antakalnį/Saulėtekį? T3 ir T4????
Comment
-
Na, straipsnyje triedžia apie maršrutų korekcijas. 2 maršruto nenaikintų, bet tikriausiai paleistų iki Lukiškių - t.y. iš Jogailos g. suktų į Pamėnkalnio ir apvažiuotų ratą aplink Lukiškes, suktų į Goštauto g. ir nuo Žaliojio tilto sankryžos važiuotų įprastu maršrutu. Persėdimo stotelė būtų vienakryptė Vilniau gatvėje. Arba dar "protingesnę" racionalizaciją padarytų - 2 troleibusą paleistų iki Žaliojo tilto, t.y. iš Goštauto suktų per Žaliąjį tiltą, po to Šeimyniškių g. iki Žirmūnų tilto, per jį atgal į Saulėtekį...
Nors iš tiesų, jei ne šikna, o galva galvoti, tai netgi ir Pylimo g. sutilptų ir tramvajus, ir troleibusai, jau nekalbant apie autobusus. Taip, 5 troleibuso tektų atsisakyti, aišku, 26 autobuso, 53 būtų galima sutrumpinti, 1-ą troleibusą galbūt paleisti trasa kaip rašo straipsnyje, 20 iš viso atsisakyti. Bet 2, 7 troleibusai laisvai galėtų kursuoti Pylimo g. Taip pat ir 6, 12 ir 14 troleibusai.
Pagrindinė problema, dėl kurios buki VT specai mano, kad troleibusai ir tramvajus negali sutilpti Pylimo g. yra ne gatvės plotis, o kontaktinis tinklas. Tramvajus su pantografu negali važiuoti po troleibuso KT. Bet juk yra elementarus sprendimas - tramvajus su pantografu ir troleibuso štanga. Kadangi tramvajaus judėjimo greitis siauroje Pylimo gatvėje vis tiek būtų ribotas, tai ir iš pantografo (kuris būtinas greituminiam judėjimui) jokios naudos. O su troleibuso štanga tramvajus naudotųsi troleibuso KT pliusiniu laidu. Labai norint tą vieną laidą galima būtų įrengti ir atskirai, lygiagrečiai troleibuso KT laidams. Kur tokia hibridinė sistema naudojama - San Franciske. Tramvajus ir troleibusas naudojasi tuo pačiu KT atskiruose ruožuose. Lisabonoje seni tramvajai turi ir pantografus ir paprastą štangą. Pantografo pakėlimas ir nuleidimas pilnai automatiniai. Štangos pakėlimas ir nuleidimas taip pat gali būti automatizuotas labai primityviomis priemonėmis. Kas puikiai veikia Rygoje (troleibusai Škoda 24Tr).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNors iš tiesų, jei ne šikna, o galva galvoti, tai netgi ir Pylimo g. sutilptų ir tramvajus, ir troleibusai, jau nekalbant apie autobusus.
Jei nesiimant tokių esminių pertvarkų, tai apskritai nereikia nieko daryti ir sėdėti turint iliuziją, jog visos problemos išsispręs pačios.
Comment
-
Iš 1 ir 7 maršrutų išnyks žemagrindžiai troleibusai, nes iš Kauno į Švitrigailos g. jie pasukti negali. Labai gerai, kai tu gyveni būsimojo tramvajaus linijos zonoje ir tau nusiš*kt ant kitų. Persėdimas nėra išeitis. Aš sunkiai įsivaizduoju, kaip visi sausakimšo 2 maršruto troleibuso keleiviai (studentai) bėga persėdinėti į tramvajų.
Beje, niekas nedidins troleibusų ir autobusų skaičiaus ten, kur paprasčiausiai nėra keleivių.
Per nagus reikia duoti tokiems "transporto ekspertams". Labai viliuosi, kad šitas projektas žlugs - jam juk reikia daugiau lėšų ir laiko, nei e-bilietui.
Comment
-
Parašė sleader
Ir kokia tada išvis prasmė iš to tramvajaus diegimo, jei viskas liks nepakitę, o į siauras gatves dar bus papildomai įgrūstas bėginis transportas. Prasmę galima įžvelgti tik reorganizuojant visą VT tinklą, keičiant maršrutus ir pan. Tuo pačiu pertvarkant Pylimo gatvę ir ją paverčiant pėsčiųjų zona su tramvajumi.
Jei nesiimant tokių esminių pertvarkų, tai apskritai nereikia nieko daryti ir sėdėti turint iliuziją, jog visos problemos išsispręs pačios.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVietoj tramvajaus, Pylimo gatvėje nebeliks automobilių, 5 troleibuso ir 26 autobuso. Ar tai nepakankamas gatvės apkrovimo sumažinimas, kad reikėtų dar kažkam bloginti susisiekimą? T20 naikinimui nepritarčiau.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVietoj tramvajaus, Pylimo gatvėje nebeliks automobilių, 5 troleibuso ir 26 autobuso. Ar tai nepakankamas gatvės apkrovimo sumažinimas, kad reikėtų dar kažkam bloginti susisiekimą? T20 naikinimui nepritarčiau.
Pradžia tam turėtu būti valandinio (1h, 1,5h ar 2h) bilieto įvedimas, kuris kainuotu tiek pat arba nežymiai daugiau nei dabartinis vienkartinis. Tada reiktu daugybę tiesioginių maršrutų pakeisti "ašiniais" maršrutais, kurie važiuotu dažnai ir talpintu daug keleivių (viena iš tokio rūšių yra tramvajus). Tada vietoje vieno, retai važinėjančio maršruto, būtu patrauklu pasinaudoti važiavimu su persėdimu, jei važiavimas neužimtu daugiau laiko ir nereiktu laukti 30 min. kol sulauksi autobuso/troleibuso.
Ką šiuo atveju prarastum, jei iš Žirmūnų ar Antakalnio atvažiuotum iki Žaliojo tilto, ten viešojo transporto mazge persėstum į tramvajų, kuris atvažiuotų už poros minučių ir greičiau nuvežtu iki stoties ?
Reiktu atsisakyti tos mados kurti tiesioginius maršrutus iš vieno galo į kitą, nes jie pakankamai nepatrauklūs kadangi važinėja retai.
Prieš kelis metus važinėdavau iš Pašilaičių į Lazdynus (Skalvių st. -> Vaivorykštės st.). Tai dažnu atveju važiuodavau su persėdimu T7 -> T16, nes laukdamas tiesiogiai vežančio T18 būčiau užtrukęs ilgiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAntakalnis su Saulėtekiu yra dideli rajonai ir turi turėti tiesioginį susisiekimą su stotimi be jokių persėdimų. Taip pat ir Pašilaičiai, Justiniškės per Narbuto g. su Žvėrynu kartu.
Pvz. Metro - nėra juk taip, kad iš vieno taško būtu linijos visomis kryptimis. Tiesiog sistemos sudarytos taip, kad vienu persėdimu nuvažiuotum visomis kryptimis. Lygiagrečiai galima palikti ir antžeminį tiesioginį susisiekimą. Tačiau kas bus populiariau - ar važiuoti tiesiogiai ilgiau, ar su persėdimu, bet greičiau.
Ir dar klausimas dėl tokių tiesioginių maršrutų realizavimo. Jei tarkim Pylimo g. reiktu sukišti autobusus, troleibusus ir tramvajų, tai galutiniame variante turėtume nebent XIX a. tramvajų viduryje važiuojamosios dalies, kur žmonės į jį laipiotų kirsdami gatvę. Toks variantas būtu niekam tikęs. Jei daryti tramvajų, tai jis turi būti vienoje gatvės pusėje prie krašto.
Comment
-
Matai, normaliai planuojant VT visada yra sudaromas tam tikras transporto skeletas, prie kurio jungiama periferija. Antakalnis yra viena iš to skeleto pagrindinių šakų, o ne periferija. Ir sakyti, kad Antakalniui nereikia tiesioginio susisiekimo su stotimi yra absurdas. Deja, bet Vilniaus centras nėra ta vieta, į kuria turėtų sueiti periferiniai maršrutai, kur būtų galima persėsti į pagrindinius magistralinius maršrutus. Iš tiesų skirti Pylimo gatvę vien tik tramvajui yra utopija. Tramvajus ir kitas VT ten pilnai telpa netgi atskiromis juostomis gali važiuoti, išskyrus porą siaurų vietų - Pylimo g. ties J. Basanavičiaus ir Trakų g. sankryža nuo centro pusės bei sankryžos nuo Vingrių g. iki Rūdninkų g., kur troleibusai ir autobusai turėtų važiuoti bėgiais. Bet tai visai normalu. Vis tiek dalį troleibusų maršrutų, tokie kaip 5, 20 reikėtų likviduoti, autobusų maršrutų irgi sumažėtų - 26, 43, 53 nebeliktų.
Jei Pylimo g. uždrausti automobilių eismą, tai tramvajus galėtų ir turėtų eiti ir viduriu gatvės, platesnėse vietose autobusai bei troleibusai turėtų savas juostas. Vėlgi, jei stotelės išliktų tose pačiose vietose kaip ir dabar, tai gatvė ten pakankamai plati, kad būtų įrengtos atitvertos stotelės tramvajui gatvėje. Tipo tokios. Išskyrus Vingrių stotelę, kurioje stotų visų rūšių VT.
Paskutinis taisė Al1; 2011.12.10, 21:14.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKodėl būtinai jie turi turėti tiesioginį susisiekimą ? Geriau netiesioginis, jei tokiu kelionė užtruktu trupiau.
Pvz. Metro - nėra juk taip, kad iš vieno taško būtu linijos visomis kryptimis. Tiesiog sistemos sudarytos taip, kad vienu persėdimu nuvažiuotum visomis kryptimis. Lygiagrečiai galima palikti ir antžeminį tiesioginį susisiekimą. Tačiau kas bus populiariau - ar važiuoti tiesiogiai ilgiau, ar su persėdimu, bet greičiau.
Ir dar klausimas dėl tokių tiesioginių maršrutų realizavimo. Jei tarkim Pylimo g. reiktu sukišti autobusus, troleibusus ir tramvajų, tai galutiniame variante turėtume nebent XIX a. tramvajų viduryje važiuojamosios dalies, kur žmonės į jį laipiotų kirsdami gatvę. Toks variantas būtu niekam tikęs. Jei daryti tramvajų, tai jis turi būti vienoje gatvės pusėje prie krašto.Dear Sir,
Comment
-
Autobusas ne išeitis. Kur ekologija? Troleibusus keisti autobusais yra nonsensas. Bet kokiu atveju tramvajus Vilniuje turės problemų dėl troleibusų KT. Jei naudoti pantografą, tai jis trumpins visur, kur tik troleibuso KT kerta tramvajaus. Todėl yra dvi išeitys - naudoti pantografą ir štangą arba naikinti susikirtimus viename kelio lygyje, ko neįmanoma padaryti. Vadinasi, visoje Stotis - Santariškės trasoje reikės likviduoti troleibusų ir tramvajaus KT susikirtimą. Bet juk tai reiškia beveik viso troleibusų tinklo padalinimą į dvi dalis - rytinę ir vakarinę. T.y. netgi Konstitucijos pr. ir Šeimyniškių gatve nebegalės važiuoti troleibusai. O kur dar Žaliojo tilto žiedas ir troleibusai, važiuojantys Žygimantų ir Goštauto gatvėmis. Taip kad tame straipsnyje triedžiama.
Bendrai reikėtų diskusiją šioje temoje baigti, nes apie tramvajų yra atskira tema.
Comment
-
Parašė sleader
Kodėl būtinai jie turi turėti tiesioginį susisiekimą ? Geriau netiesioginis, jei tokiu kelionė užtruktu trupiau.
Pvz. Metro - nėra juk taip, kad iš vieno taško būtu linijos visomis kryptimis. Tiesiog sistemos sudarytos taip, kad vienu persėdimu nuvažiuotum visomis kryptimis. Lygiagrečiai galima palikti ir antžeminį tiesioginį susisiekimą. Tačiau kas bus populiariau - ar važiuoti tiesiogiai ilgiau, ar su persėdimu, bet greičiau.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMatai, metro juk po žeme važiuoja. Tai persėdimas vyksta po stogu, ir, nepriklausomai nuo orų, keleiviai nuo to jokio diskomforto nepajunta. Bet juk orai pas mus labai permainingi, o lyjant, pūstant pūgai ar temperatūrai būnant žemesnei nei -10C, tikrai nelabai malonu papildomai daryti persėdimą. Visų maršrutų vistiek taip nesuderinsi, kad tektų laukti ne daugiau nei 1 min.
Lyjant, sningant, kai temperatūra mažesnė nei -10C išvis nėra malonu važiuoti VT, nes iki stotelės reikia nueiti (mano atveju ~750 m). Ir nuėjus dar ten pastovėti ne vieną minutę. Būna atvažiuoja ir troleibusas, kuriame šalta kaip lauke, o lyjant dar ir laša ant galvos. Taip žiūrint, tai VT apskritai jokių prošvaisčių neturi.
Laukti ne daugiau nei 1 min yra utopija. Tačiau laukti iki 5 min pakankamai normalus laiko tarpas.
Comment
Comment