Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Niekas jų nedalina. Tai liekana iš laukinių 90-ųjų. Manau, jei prasidės mikroautobusų išgujimas iš miesto, neliks ir šių autobusų. Beje, Kaune buvo komerciniai autobusai mieste, tik jau seniausiai jų nebeliko.

    Comment


      aš labai tikiuos ir norėčiau jei į jūsų rinką įžengs Kautra, tai norėtųsi , kad būtų kaip Druskininkuose-patogūs nauji, gal mažiau devėti nei dabar 05 ir 062, kur vis taikosi perdėti valstybinius numerius vengiant tech.apžiūrų, na tiksliai nepamenu, mettal mane pataisys kodėl ten buvo kaitaliojami numeriai senienuoms iš vokietijos.


      gal Vilniui Kautros ir nelabai reikia, bet abonentas padarys savaip

      dėl Kauno, tas privatus autobusas buvo koks vienas, pats juo prieš 15 metų važiavau is uromo bazės, tai buvo iš Kautros nupirkti senieji ikarusai, nepamenu įmonės pavadinimo, bet buvo 50 maršrutas ir bilietas jame kainavo 50 centų. Bet tokios pornografijos kai dubliuojami pelningiausi maršrutai 26 ir 53 pas jus-pas mus nebuvo ir tikiuos nebebus, nepykite-bet tai nonsensas.
      Paskutinis taisė OneMillion; 2011.12.09, 10:20.

      Comment


        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
        aš labai tikiuos ir norėčiau jei į jūsų rinką įžengs Kautra, tai norėtųsi , kad būtų kaip Druskininkuose-patogūs nauji, gal mažiau devėti nei dabar 05 ir 062, kur vis taikosi perdėti valstybinius numerius vengiant tech.apžiūrų, na tiksliai nepamenu, mettal mane pataisys kodėl ten buvo kaitaliojami numeriai senienuoms iš vokietijos.

        dėl Kauno, tas privatus autobusas buvo koks vienas, pats juo prieš 15 metų važiavau is uromo bazės, tai buvo iš Kautros nupirkti senieji ikarusai, nepamenu įmonės pavadinimo, bet buvo 50 maršrutas ir bilietas jame kainavo 50 centų. Bet tokios pornografijos kai dubliuojami pelningiausi maršrutai 26 ir 53 pas jus-pas mus nebuvo ir tikiuos nebebus, nepykite-bet tai nonsensas.
        O Kaune mikrobų nėra, kurie dubliuotų pelningiausius maršrutus? Koks skirtumas, autobusas ar mikrobas (jei jie dar ir važiuoja kas 2-3 min., tai dar blogiau nei autobusas).
        Kodėl sakai, kad "Kautra" taikytųsi į 05 ir 062? Jie taikytųsi į daugybę kitų gan pelningų maršrutų, pavyzdžiui 26, 44, 31, 43, 45, 2 ir kt. Esmė tame, kad Vilniui "Kautra" nereikalinga, autobusų pakanka ir AP susitvarko su maršrutais. Naujų maršrutų atidarymui ir esamų dažninimui nėra pinigų, kurių nebūtų ir atėjus "Kautrai". Galiausiai kas gali paneigti, kad "Kautra" laiku ir pilnai gautų visas kompensacijas ir dotacijas, o savivaldybės VT jų lauktų kaip išmaldos. O juk miesto biudžetas tuščias, pinigai būtų imami iš tos pačios kiauros kišenės, taip kad "Kautra" parazituotų savivaldybės VT sąskaita.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kuo čia džiaugtis? E-bilieto įdiegimas tai gerai. Tačiau į savivaldybės įmonės valdybą kviesti privataus konkurento (o "Kautra" tokia yra, nors Vilniuje ir nedirba) atstovą yra elementarus interesų konfliktas. Ir tuo labiau dalį miesto autobusų maršrutų (o kas gali paneigti, kad ne pelningiausių) atiduoti (formalaus konkurso būdu) "Kautrai".
          O kas gi čia blogo? Jeigu Kautra pradės veiklą Vilniuje, gal bent e.biletą pabaigs pagaliau, nes jau aišku, kad valdžia savarankiškai to jau tikrai negebės padaryti. Jeigu visuose maršrutuose galiotų vieningas bilietas, tai jokio skirtumo, ar Kautra, ar VA aptarnaus. Svarbiausia tik, kad naujų privačių neatsirastų. Ir mikrobų tuo labiau.

          dėl Kauno, tas privatus autobusas buvo koks vienas, pats juo prieš 15 metų važiavau is uromo bazės, tai buvo iš Kautros nupirkti senieji ikarusai, nepamenu įmonės pavadinimo, bet buvo 50 maršrutas ir bilietas jame kainavo 50 centų. Bet tokios pornografijos kai dubliuojami pelningiausi maršrutai 26 ir 53 pas jus-pas mus nebuvo ir tikiuos nebebus, nepykite-bet tai nonsensas.
          Galima plačiau? Ar archyve šis maršrutas yra?
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.12.09, 10:30.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            O kas gi čia blogo? Jeigu Kautra pradės veiklą Vilniuje, gal bent e.biletą pabaigs pagaliau, nes jau aišku, kad valdžia savarankiškai to jau tikrai negebės padaryti. Jeigu visuose maršrutuose galiotų vieningas bilietas, tai jokio skirtumo, ar Kautra, ar VA aptarnaus. Svarbiausia tik, kad naujų privačių neatsirastų. Ir mikrobų tuo labiau.
            O tai jei elektronini bilietą Vilniuje įrengs iki galo tai gražins priekinių durų tvarką?

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              O kas gi čia blogo? Jeigu Kautra pradės veiklą Vilniuje, gal bent e.biletą pabaigs pagaliau, nes jau aišku, kad valdžia savarankiškai to jau tikrai negebės padaryti. Jeigu visuose maršrutuose galiotų vieningas bilietas, tai jokio skirtumo, ar Kautra, ar VA aptarnaus. Svarbiausia tik, kad naujų privačių neatsirastų. Ir mikrobų tuo labiau.
              Elektroninio bilieto įdiegimas ir keleivių vežimas du skirtingi dalykai. Laimės konkursą įdiegti bilietą, įdiegs ir viskas. Na, dar kurį laiką gal tech. palaikymą darys. Tai čia jokio skirtumo, ar tai darys kokia Lietuvos ar užsienio (nors geriau, kad Lietuvos) kompanija, kuri užsiima elektroninių sistemų diegimu.

              Parašė 1132 Rodyti pranešimą
              O tai jei elektronini bilietą Vilniuje įrengs iki galo tai gražins priekinių durų tvarką?
              Dar neaišku, kaip tvarka atlaikys žiemą Kaune. Kiek pastebėjau, nemažai vairuotojų jau įleidžia pro visas duris net kai keleivių nedaug. T.y. atidaro išlipantiems iškart ir neuždaro, kai išlipa. Todėl žmonės lipa pro visas. Kiti priešingai, stovi stotelėje po kelias minutes, įleisdami tik pro priekines masę keleivių. Spūstis priekinėje dalyje, naujai įlipusiems keleiviams reikia brautis gilyn į salono galą.

              Comment


                O aš manau, kad "Kautra" yra viena iš profesionaliausių keleivinio transporto įmonių... O mūsų didžiausia miestų transporto įmonių problema mano galva yra ta, kad jos (įmonės) yra įrankis/priemonė/auka vietinių politinių žaidimų, intrigų ir visų panašių sveiku protu nesuvokiamų nesąmonių ir tiesiog prieglauda "specialistams" kurių vienintelis intelektualinis ir dalykis potencialas (kompetencijos) kad jis yra partijos X narys....

                Comment


                  http://verslas.delfi.lt/archive/article.php?id=52741423

                  Nuo kovo Vilniuje greičiausiai nebeliks trijų mikroautobusų maršrutų

                  Comment


                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                    http://verslas.delfi.lt/archive/article.php?id=52741423

                    Nuo kovo Vilniuje greičiausiai nebeliks trijų mikroautobusų maršrutų
                    ir ateis Kautra

                    Comment


                      Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                      ir ateis Kautra
                      Gal jau uztenka tamstai svajoti apie ta "Kautra",postas po posto

                      Comment


                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                        O aš manau, kad "Kautra" yra viena iš profesionaliausių keleivinio transporto įmonių... O mūsų didžiausia miestų transporto įmonių problema mano galva yra ta, kad jos (įmonės) yra įrankis/priemonė/auka vietinių politinių žaidimų, intrigų ir visų panašių sveiku protu nesuvokiamų nesąmonių ir tiesiog prieglauda "specialistams" kurių vienintelis intelektualinis ir dalykis potencialas (kompetencijos) kad jis yra partijos X narys....
                        Niekas ir nesako, kad jie atsilikėliai. Tačiau miesto VT yra miesto VT, o ne tarpmiestis, kuriame nėra jokių konkursų. Ar priemiestis, kuriame "Kautra" dirba senuose maršrutuose, paveldėtuose iš dar tarybinių laikų, tik dabar kiek modernizuotuose. O apie rajonus, kur jai atiteko autobusų parkų maršrutai ir net nekalbu. Druskininkai - atskira kalba. Ir tikrai tamsus miškas, kokiomis sąlygomis į šį miestą atėjo "Kautra". Viena tik aišku, kad jai tos sąlygos geros. Tik ar miestui jos tokios geros? Vilniuje situacija yra kiek kita nei Druskininkais. Vilniuje "Kautrai" tektų dirbti ne monopolio sąlygomis ir žinoma, kad ji norėtų gerų sąlygų, kurias korumpuota miesto valdžia jai galėtų suteikti savo valdomos VT įmonės sąskaita. Kitų lėšų paprasčiausiai valdžia neturi. Realiai "Kautra" gali pretenduoti į kelis maršrutus, kurie įtakos bendrai VT kokybei nepadarys.
                        Paskutinis taisė Al1; 2011.12.09, 19:45.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Niekas ir nesako, kad jie atsilikėliai. Tačiau miesto VT yra miesto VT, o ne tarpmiestis, kuriame nėra jokių konkursų. Ar priemiestis, kuriame "Kautra" dirba senuose maršrutuose, paveldėtuose iš dar tarybinių laikų, tik dabar kiek modernizuotuose. O apie rajonus, kur jai atiteko autobusų parkų maršrutai ir net nekalbu. Druskininkai - atskira kalba. Ir tikrai tamsus miškas, kokiomis sąlygomis į šį miestą atėjo "Kautra". Viena tik aišku, kad jai tos sąlygos geros. Tik ar miestui jos tokios geros? Vilniuje situacija yra kiek kita nei Druskininkais. Vilniuje "Kautrai" tektų dirbti ne monopolio sąlygomis ir žinoma, kad ji norėtų gerų sąlygų, kurias korumpuota miesto valdžia jai galėtų suteikti savo valdomos VT įmonės sąskaita. Kitų lėšų paprasčiausiai valdžia neturi.
                          Kartais taves nesuprantu.. Vis kartoji, kad savivaldybes neskiria pakankamai lesu AP veiklai ir jie merdeja, bet kaip ateina pvz "Kautra" ir sugeba tuos pinigus kazkaip istraukti, vel blogai.. Pakankamai pinigu viskam niekada nebuvo ir nebus..

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Kartais taves nesuprantu.. Vis kartoji, kad savivaldybes neskiria pakankamai lesu AP veiklai ir jie merdeja, bet kaip ateina pvz "Kautra" ir sugeba tuos pinigus kazkaip istraukti, vel blogai.. Pakankamai pinigu viskam niekada nebuvo ir nebus..
                            Tas sugebėjimas išsitraukti yra paprasčiausiai "patepant" politikus ir valdininkus. Ar tai gerai? Ar taip turi būti plėtojamas VT ir ne tik VT?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tas sugebėjimas išsitraukti yra paprasčiausiai "patepant" politikus ir valdininkus. Ar tai gerai? Ar taip turi būti plėtojamas VT ir ne tik VT?
                              netepsi nevaziuosi.. Parkuose, kurie priklauso savivaldybem irgi ne sventieji puodus lipdo. Tos pacios plovyklos kita forma.. Ziurint s sono, kas geriau-akivaizdu..

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                netepsi nevaziuosi.. Parkuose, kurie priklauso savivaldybem irgi ne sventieji puodus lipdo. Tos pacios plovyklos kita forma.. Ziurint s sono, kas geriau-akivaizdu..
                                Ne akivaizdu ir ne išeitis.

                                Comment


                                  Tai kad trūksta nuoseklumo, ilgalaikių planų ir nesiblaškymo, turiu omeny populistinį "pijarą"... Vienoj situacijoj kalbama kad maršrutas nepelningas, kitoj situacijoj aiškinama kad miesto VT yra socialinė paslauga.... Tai apsispręskim kas tas VT galų gale yra, verslas ar socialinė paslauga, kokio santykio siekiama, turiu omeny įplaukų iš bilietų ir dotacijų... Galų gale kokia prasta viešoji kad ir Vilniaus ar Kauno VT įmonių komunikacija... Užmeskit akį, kad ir Rygos miesto VT puslapį... Kiekvieną mėnesį paskelbiama kiek keleivių pervežta, vis vyksta kažkokie patobulinimai, pagerinimai, stotelių perkėlimai.... O mūsų VT "naujienų" skiltis kokio lygio? Kad dėl gatvės remonto 3 mėnesius autobusas važiuos kita gatve? Nieko daugiau nesugebama visuomenei ištransliuoti.... Tiesiog visi kažką dirba... O "specialistai" labai rimti.... Vieną pusmetį buvę vandenų tiekimo asai persikvalifikuoja į troleibusų "specialistus".... Būtų labai įdomu sužinoti kaip ir kur tų įmonių specialistai kelia kvalifikacijas tarkim miesto VT organizavimo klausimais...

                                  Comment


                                    Niekur. Bet "Kautros" atėjimas čia nieko nepakeis, nes "Kautra" tik vežtų keleivius keliais maršrutais, o visą VT ir toliau reguliuotų "Savivaldybės paslaugos".

                                    Comment


                                      Paskutiniam savo post'e jokios Kautros minty neturėjau... Tiesiog bendro pobūdžio pastebėjimai, nesigilinant į įmonių pavadinimus

                                      Comment


                                        http://verslas.delfi.lt/archive/article.php?id=52764305

                                        Pylimo gatvė – tik tramvajams

                                        Miesto valdžia po ilgų svarstymų pagaliau pasirinko, kokia transporto priemone ateityje galės keliauti vilniečiai. Tačiau daugelis jų nė nenutuokia, kaip greitaeigiai tramvajai pakeis miesto veidą. Daugiausia pertvarkų įdiegiant naują transporto priemonę įvyks Pylimo gatvėje. Realybe tai turėtų virsti po kelerių metų, rašo „Lietuvos rytas“.

                                        Kad pirmoji tramvajų linija numatyta iš stoties į Santariškes, vilniečiai žinojo jau senokai. Antroji greitojo transporto linija bus įdiegta vėliau. Ji drieksis iš Lazdynų į Naujamiestį, Centrą, o paskui – į Justiniškes.

                                        Gatvėse tramvajus įsispraus tarp įprastų transporto priemonių. Išskyrus Pylimo. Ši gatvė, kurios neįmanoma paplatinti, bus skirta vien tramvajams.
                                        Naujų transporto rūšių diegimo planą kūrę specialistai jau numatė, kaip keisis autobusų ir troleibusų maršrutai juos panaikinus Pylimo gatvėje.

                                        Pavyzdžiui, 1-ojo maršruto troleibusai iš Karoliniškių į stotį važiuotų J.Jasinskio, V.Kudirkos, Švitrigailos, Kauno, V.Šopeno gatvėmis. 2-asis maršrutas Stotis–Saulėtekis būtų iš viso panaikintas. Neliktų ir 5-ojo maršruto iš stoties, ir 6-ojo maršruto iš Žemųjų Panerių į Žirmūnus, nes jie dubliuotų tramvajaus trasą. 7-ojo maršruto troleibusai į stotį kursuotų kaip ir 1-ojo. Būtų pakeista ir 12-ojo maršruto trasa, o 14-ojo maršruto neliktų. Įdiegus pirmąją tramvajaus trasą nebereikėtų ir 26-ojo autobuso, vežusio iš stoties į Santariškes. Pylimo gatve nebevažiuotų ir 43-iojo bei 53-iojo maršrutų autobusai.

                                        Tačiau tramvajaus idėja turi ne tik šalininkų, bet ir priešininkų. Tramvajaus idėją peikė Vilniaus Gedimino technikos universiteto profesorius Artūras Kaklauskas. Anot jo, jei tramvajams bus suteikiama pirmenybė, kitus eismo dalyvius teks stabdyti. Dėl to senamiestyje padidės ne tiktai oro tarša, bet ir triukšmas.

                                        Comment


                                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                          http://verslas.delfi.lt/archive/article.php?id=52764305

                                          Pylimo gatvė — tik tramvajams

                                          1-ojo maršruto troleibusai iš Karoliniškių į stotį važiuotų J.Jasinskio, V.Kudirkos, Švitrigailos, Kauno, V.Šopeno gatvėmis. 2-asis maršrutas Stotis–Saulėtekis būtų iš viso panaikintas. Neliktų ir 5-ojo maršruto iš stoties, ir 6-ojo maršruto iš Žemųjų Panerių į Žirmūnus, nes jie dubliuotų tramvajaus trasą. 7-ojo maršruto troleibusai į stotį kursuotų kaip ir 1-ojo. Būtų pakeista ir 12-ojo maršruto trasa, o 14-ojo maršruto neliktų. Įdiegus pirmąją tramvajaus trasą nebereikėtų ir 26-ojo autobuso, vežusio iš stoties į Santariškes. Pylimo gatve nebevažiuotų ir 43-iojo bei 53-iojo maršrutų autobusai.
                                          2-asis troleibusų maršrutas Stotis–Saulėtekis dabar yra vienas populiariausių maršrutų. Neįtikėtina, jeigu jam nebus pasiūlyta alternatyva.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X