Niekas jų nedalina. Tai liekana iš laukinių 90-ųjų. Manau, jei prasidės mikroautobusų išgujimas iš miesto, neliks ir šių autobusų. Beje, Kaune buvo komerciniai autobusai mieste, tik jau seniausiai jų nebeliko.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
aš labai tikiuos ir norėčiau jei į jūsų rinką įžengs Kautra, tai norėtųsi , kad būtų kaip Druskininkuose-patogūs nauji, gal mažiau devėti nei dabar 05 ir 062, kur vis taikosi perdėti valstybinius numerius vengiant tech.apžiūrų, na tiksliai nepamenu, mettal mane pataisys kodėl ten buvo kaitaliojami numeriai senienuoms iš vokietijos.
gal Vilniui Kautros ir nelabai reikia, bet abonentas padarys savaip
dėl Kauno, tas privatus autobusas buvo koks vienas, pats juo prieš 15 metų važiavau is uromo bazės, tai buvo iš Kautros nupirkti senieji ikarusai, nepamenu įmonės pavadinimo, bet buvo 50 maršrutas ir bilietas jame kainavo 50 centų. Bet tokios pornografijos kai dubliuojami pelningiausi maršrutai 26 ir 53 pas jus-pas mus nebuvo ir tikiuos nebebus, nepykite-bet tai nonsensas.Paskutinis taisė OneMillion; 2011.12.09, 10:20.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąaš labai tikiuos ir norėčiau jei į jūsų rinką įžengs Kautra, tai norėtųsi , kad būtų kaip Druskininkuose-patogūs nauji, gal mažiau devėti nei dabar 05 ir 062, kur vis taikosi perdėti valstybinius numerius vengiant tech.apžiūrų, na tiksliai nepamenu, mettal mane pataisys kodėl ten buvo kaitaliojami numeriai senienuoms iš vokietijos.
dėl Kauno, tas privatus autobusas buvo koks vienas, pats juo prieš 15 metų važiavau is uromo bazės, tai buvo iš Kautros nupirkti senieji ikarusai, nepamenu įmonės pavadinimo, bet buvo 50 maršrutas ir bilietas jame kainavo 50 centų. Bet tokios pornografijos kai dubliuojami pelningiausi maršrutai 26 ir 53 pas jus-pas mus nebuvo ir tikiuos nebebus, nepykite-bet tai nonsensas.
Kodėl sakai, kad "Kautra" taikytųsi į 05 ir 062? Jie taikytųsi į daugybę kitų gan pelningų maršrutų, pavyzdžiui 26, 44, 31, 43, 45, 2 ir kt. Esmė tame, kad Vilniui "Kautra" nereikalinga, autobusų pakanka ir AP susitvarko su maršrutais. Naujų maršrutų atidarymui ir esamų dažninimui nėra pinigų, kurių nebūtų ir atėjus "Kautrai". Galiausiai kas gali paneigti, kad "Kautra" laiku ir pilnai gautų visas kompensacijas ir dotacijas, o savivaldybės VT jų lauktų kaip išmaldos. O juk miesto biudžetas tuščias, pinigai būtų imami iš tos pačios kiauros kišenės, taip kad "Kautra" parazituotų savivaldybės VT sąskaita.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKuo čia džiaugtis? E-bilieto įdiegimas tai gerai. Tačiau į savivaldybės įmonės valdybą kviesti privataus konkurento (o "Kautra" tokia yra, nors Vilniuje ir nedirba) atstovą yra elementarus interesų konfliktas. Ir tuo labiau dalį miesto autobusų maršrutų (o kas gali paneigti, kad ne pelningiausių) atiduoti (formalaus konkurso būdu) "Kautrai".
dėl Kauno, tas privatus autobusas buvo koks vienas, pats juo prieš 15 metų važiavau is uromo bazės, tai buvo iš Kautros nupirkti senieji ikarusai, nepamenu įmonės pavadinimo, bet buvo 50 maršrutas ir bilietas jame kainavo 50 centų. Bet tokios pornografijos kai dubliuojami pelningiausi maršrutai 26 ir 53 pas jus-pas mus nebuvo ir tikiuos nebebus, nepykite-bet tai nonsensas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.12.09, 10:30.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kas gi čia blogo? Jeigu Kautra pradės veiklą Vilniuje, gal bent e.biletą pabaigs pagaliau, nes jau aišku, kad valdžia savarankiškai to jau tikrai negebės padaryti. Jeigu visuose maršrutuose galiotų vieningas bilietas, tai jokio skirtumo, ar Kautra, ar VA aptarnaus. Svarbiausia tik, kad naujų privačių neatsirastų. Ir mikrobų tuo labiau.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kas gi čia blogo? Jeigu Kautra pradės veiklą Vilniuje, gal bent e.biletą pabaigs pagaliau, nes jau aišku, kad valdžia savarankiškai to jau tikrai negebės padaryti. Jeigu visuose maršrutuose galiotų vieningas bilietas, tai jokio skirtumo, ar Kautra, ar VA aptarnaus. Svarbiausia tik, kad naujų privačių neatsirastų. Ir mikrobų tuo labiau.
Parašė 1132 Rodyti pranešimąO tai jei elektronini bilietą Vilniuje įrengs iki galo tai gražins priekinių durų tvarką?
Comment
-
O aš manau, kad "Kautra" yra viena iš profesionaliausių keleivinio transporto įmonių... O mūsų didžiausia miestų transporto įmonių problema mano galva yra ta, kad jos (įmonės) yra įrankis/priemonė/auka vietinių politinių žaidimų, intrigų ir visų panašių sveiku protu nesuvokiamų nesąmonių ir tiesiog prieglauda "specialistams" kurių vienintelis intelektualinis ir dalykis potencialas (kompetencijos) kad jis yra partijos X narys....
Comment
-
http://verslas.delfi.lt/archive/article.php?id=52741423
Nuo kovo Vilniuje greičiausiai nebeliks trijų mikroautobusų maršrutų
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąhttp://verslas.delfi.lt/archive/article.php?id=52741423
Nuo kovo Vilniuje greičiausiai nebeliks trijų mikroautobusų maršrutų
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąir ateis Kautra
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO aš manau, kad "Kautra" yra viena iš profesionaliausių keleivinio transporto įmonių... O mūsų didžiausia miestų transporto įmonių problema mano galva yra ta, kad jos (įmonės) yra įrankis/priemonė/auka vietinių politinių žaidimų, intrigų ir visų panašių sveiku protu nesuvokiamų nesąmonių ir tiesiog prieglauda "specialistams" kurių vienintelis intelektualinis ir dalykis potencialas (kompetencijos) kad jis yra partijos X narys....Paskutinis taisė Al1; 2011.12.09, 19:45.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas ir nesako, kad jie atsilikėliai. Tačiau miesto VT yra miesto VT, o ne tarpmiestis, kuriame nėra jokių konkursų. Ar priemiestis, kuriame "Kautra" dirba senuose maršrutuose, paveldėtuose iš dar tarybinių laikų, tik dabar kiek modernizuotuose. O apie rajonus, kur jai atiteko autobusų parkų maršrutai ir net nekalbu. Druskininkai - atskira kalba. Ir tikrai tamsus miškas, kokiomis sąlygomis į šį miestą atėjo "Kautra". Viena tik aišku, kad jai tos sąlygos geros. Tik ar miestui jos tokios geros? Vilniuje situacija yra kiek kita nei Druskininkais. Vilniuje "Kautrai" tektų dirbti ne monopolio sąlygomis ir žinoma, kad ji norėtų gerų sąlygų, kurias korumpuota miesto valdžia jai galėtų suteikti savo valdomos VT įmonės sąskaita. Kitų lėšų paprasčiausiai valdžia neturi.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKartais taves nesuprantu.. Vis kartoji, kad savivaldybes neskiria pakankamai lesu AP veiklai ir jie merdeja, bet kaip ateina pvz "Kautra" ir sugeba tuos pinigus kazkaip istraukti, vel blogai.. Pakankamai pinigu viskam niekada nebuvo ir nebus..
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTas sugebėjimas išsitraukti yra paprasčiausiai "patepant" politikus ir valdininkus. Ar tai gerai? Ar taip turi būti plėtojamas VT ir ne tik VT?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąnetepsi nevaziuosi.. Parkuose, kurie priklauso savivaldybem irgi ne sventieji puodus lipdo. Tos pacios plovyklos kita forma.. Ziurint s sono, kas geriau-akivaizdu..
Comment
-
Tai kad trūksta nuoseklumo, ilgalaikių planų ir nesiblaškymo, turiu omeny populistinį "pijarą"... Vienoj situacijoj kalbama kad maršrutas nepelningas, kitoj situacijoj aiškinama kad miesto VT yra socialinė paslauga.... Tai apsispręskim kas tas VT galų gale yra, verslas ar socialinė paslauga, kokio santykio siekiama, turiu omeny įplaukų iš bilietų ir dotacijų... Galų gale kokia prasta viešoji kad ir Vilniaus ar Kauno VT įmonių komunikacija... Užmeskit akį, kad ir Rygos miesto VT puslapį... Kiekvieną mėnesį paskelbiama kiek keleivių pervežta, vis vyksta kažkokie patobulinimai, pagerinimai, stotelių perkėlimai.... O mūsų VT "naujienų" skiltis kokio lygio? Kad dėl gatvės remonto 3 mėnesius autobusas važiuos kita gatve? Nieko daugiau nesugebama visuomenei ištransliuoti.... Tiesiog visi kažką dirba... O "specialistai" labai rimti.... Vieną pusmetį buvę vandenų tiekimo asai persikvalifikuoja į troleibusų "specialistus".... Būtų labai įdomu sužinoti kaip ir kur tų įmonių specialistai kelia kvalifikacijas tarkim miesto VT organizavimo klausimais...
Comment
-
http://verslas.delfi.lt/archive/article.php?id=52764305
Pylimo gatvė – tik tramvajams
Miesto valdžia po ilgų svarstymų pagaliau pasirinko, kokia transporto priemone ateityje galės keliauti vilniečiai. Tačiau daugelis jų nė nenutuokia, kaip greitaeigiai tramvajai pakeis miesto veidą. Daugiausia pertvarkų įdiegiant naują transporto priemonę įvyks Pylimo gatvėje. Realybe tai turėtų virsti po kelerių metų, rašo „Lietuvos rytas“.
Kad pirmoji tramvajų linija numatyta iš stoties į Santariškes, vilniečiai žinojo jau senokai. Antroji greitojo transporto linija bus įdiegta vėliau. Ji drieksis iš Lazdynų į Naujamiestį, Centrą, o paskui – į Justiniškes.
Gatvėse tramvajus įsispraus tarp įprastų transporto priemonių. Išskyrus Pylimo. Ši gatvė, kurios neįmanoma paplatinti, bus skirta vien tramvajams.
Naujų transporto rūšių diegimo planą kūrę specialistai jau numatė, kaip keisis autobusų ir troleibusų maršrutai juos panaikinus Pylimo gatvėje.
Pavyzdžiui, 1-ojo maršruto troleibusai iš Karoliniškių į stotį važiuotų J.Jasinskio, V.Kudirkos, Švitrigailos, Kauno, V.Šopeno gatvėmis. 2-asis maršrutas Stotis–Saulėtekis būtų iš viso panaikintas. Neliktų ir 5-ojo maršruto iš stoties, ir 6-ojo maršruto iš Žemųjų Panerių į Žirmūnus, nes jie dubliuotų tramvajaus trasą. 7-ojo maršruto troleibusai į stotį kursuotų kaip ir 1-ojo. Būtų pakeista ir 12-ojo maršruto trasa, o 14-ojo maršruto neliktų. Įdiegus pirmąją tramvajaus trasą nebereikėtų ir 26-ojo autobuso, vežusio iš stoties į Santariškes. Pylimo gatve nebevažiuotų ir 43-iojo bei 53-iojo maršrutų autobusai.
Tačiau tramvajaus idėja turi ne tik šalininkų, bet ir priešininkų. Tramvajaus idėją peikė Vilniaus Gedimino technikos universiteto profesorius Artūras Kaklauskas. Anot jo, jei tramvajams bus suteikiama pirmenybė, kitus eismo dalyvius teks stabdyti. Dėl to senamiestyje padidės ne tiktai oro tarša, bet ir triukšmas.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąhttp://verslas.delfi.lt/archive/article.php?id=52764305
Pylimo gatvė — tik tramvajams
1-ojo maršruto troleibusai iš Karoliniškių į stotį važiuotų J.Jasinskio, V.Kudirkos, Švitrigailos, Kauno, V.Šopeno gatvėmis. 2-asis maršrutas Stotis–Saulėtekis būtų iš viso panaikintas. Neliktų ir 5-ojo maršruto iš stoties, ir 6-ojo maršruto iš Žemųjų Panerių į Žirmūnus, nes jie dubliuotų tramvajaus trasą. 7-ojo maršruto troleibusai į stotį kursuotų kaip ir 1-ojo. Būtų pakeista ir 12-ojo maršruto trasa, o 14-ojo maršruto neliktų. Įdiegus pirmąją tramvajaus trasą nebereikėtų ir 26-ojo autobuso, vežusio iš stoties į Santariškes. Pylimo gatve nebevažiuotų ir 43-iojo bei 53-iojo maršrutų autobusai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment