Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
O dėl to, kad tokios schemos skirtos ekskliuzyviai tik metro aš nesutinku. Aš manau, kad jos labai naudingos keleiviams bet kokiam transporte, nes jos neturi perteklinės informacijos. Kitas labai svarbus tokių schemų aspektas, tai kad jos atveria akis patiems vežėjams, kaip ir bet kokia kita gera infografika atveria akis apie bet kokią statistiką. Pradedant stotelių vadinimais ir planavimais ir baigiant transporto sistema apskritai. Kai dariau Vilniaus troleibusų schemą pamačiau ant kiek redundant yra kai kurie Vilniaus troleibusų maršrutai. Dėl kažkokio kvailo apribojimo - vienas įlipimas=vienas bilietėlis (kuris tuoj taps nebeaktualus), troleibusai dubliuoja vienas kito maršrutus iki 70%, vien tik tam, kad galima būtų iš taško A į tašką B nuvažiuoti neperlipant. Vietoje to, kad turėti kelis pagrindinius kritinius maršrutus su dideliu greičiu, talpumu ir dažnumu, kad perlipimas nebūtų problema, o kitus sutrumpinant ir paliekant feedint tą maršrutą. Nereikėtų jokių metro ir tramvajų. Ir tą padaryt yra tikrai įmonama ir nekainuoja kažkokių kosminių pinigų.
Čia buvo kažkas iš Leeds'o, tai žinos. Bet siūlau pasižiūrėt kokį projektą planuoja šitas miestas. Ne metro ir ne tramvajų, o troleibusą. Bet ne šiaip sau lietuvišką vielabraukį, o tokį troleibusą kuris būtų ilgas ir talpus, važiuotų netrukdomas savo dedikuota juosta, turėtų prioritetą sankryžose, turėtų dengtas stoteles ir apskritai tarnautų kaip mass transit. Mums kai reikia keistis tai atrodo neįmanoma, nors mes jau turim didžiąją dalį infrastruktūros, bet labai įdomu pasižiūrėt į tai kaip žmonės švaria galva kuria troleibusų sistemą nuo nulio.
Oficiali Leeds'o projekto svetainė:
http://www.ngtmetro.com/
Comment