Parašė groundzer
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Profsąjungų „solidarumas“ ir viešasis transportas
http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/p....d?id=51056149
Comment
-
Visuomenė atidengia Vilniaus visuomeninio transporto spragas
Vis dėlto pokyčių prašoma ne tik dėl užsieniečių, bet ir dėl iš kitų Lietuvos miestų atvykusių sostinės svečių. Pavyzdžiui, kaip turistui nuvažiuoti iki Arkikatedros ar televizijos bokšto? Tereikia Vilniaus visuomeninio transporto tinklalapyje, maršrutų paieškoje įtraukti reikšminius žodžius su žymiausiomis Vilniaus vietomis, kad bet kas juos įvedęs matytų siūlymus, kaip jas pasiekti
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąkažkaip patyliukais pakeitė 88 ir 89autobusų maršrutų trasas nuo lapkričio 1d. link Rotušės a88 važiuos tilto g., o link Nepriklausomybės a. a89 - Žygimantų g., Vilniaus g.
anksčiau stotelė "Vinco Kudirkos aikštė", buvusi Gedimino pr. dabar vadinsis "Antano Vienuolio st."
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąSu 89 viskas gerai.O stotelė pakeista tam kad keleiviai nesipainuotų.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimągi anksčiau a89 nuo T. Vrublevskio g. sukdavo į Gedo pr. o dabar važiuos iki Karaliaus Mindaugo tilto, suks į Žygimantų g. ir toliau važiuos Vilniaus g. iki Gedo pr., toliau senąja trasa
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAtleisk,nepastėbėjau.Greičiausiai Gedemino pr. kažkas bus.Gal kažkoks ribojimas.Tik koks?
Comment
-
Nuo lapkričio 02d. keičiasi 15-o troleibusų maršruto tvarkaraštis.
Rytinis darbo rėžimas nesikeičia. Esminiai pokyčiai - po pietų. Vakarinių reisų skaičius vienu padidintas. Pirmasis troleibusas po pietų pajudės 14.35val. (iki šiolei pirmasis pajudėdavo 13.09val.) Darbą taip pat baigs vėliau ir gerokai. Paskutinis troleibusas iš Titnago st. išvyks 19.08val. (iki šiolei 17.12val.)
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAtleisk,nepastėbėjau.Greičiausiai Gedemino pr. kažkas bus.Gal kažkoks ribojimas.Tik koks?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąateinantis antradienis mums parodys, dėl ko tokias permainas atnešė
http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=1301
Comment
-
Senamiesčio maršrutuose galios vienkartinis automobilių stovėjimo aikštelių bilietas
rašo, kad galios tik Tilto g. ir Gedimino pr. aikštelės bilietai. taip galima suprasti, kad pasistačius mašiną prie Seimo ir Maironio g. negalios vienkartiniai automobilių stovėjimo aikštelių bilietai?
Comment
-
Renkamas vardas lietuviškam troleibusui!
Į viešojoje erdvėje kilusį šurmulį dėl pirmųjų lietuviškų troleibusų pavadinimo jų kūrėjai sureagavo žaibiškai – inicijuotas geriausio lietuviško troleibuso pavadinimo konkursas. UAB „Vilniaus troleibusai“ kviečia plačiąją visuomenę iki lapkričio pabaigos drauge išrinkti lietuviškam viešojo transporto „pirmagimiui“ patį geriausią vardą.
Comment
-
Parašė ssnaiperisSenamiesčio maršrutuose galios vienkartinis automobilių stovėjimo aikštelių bilietas
rašo, kad galios tik Tilto g. ir Gedimino pr. aikštelės bilietai. taip galima suprasti, kad pasistačius mašiną prie Seimo ir Maironio g. negalios vienkartiniai automobilių stovėjimo aikštelių bilietai?
Dabar bent jau aišku, kodėl keičiasi 88/89 trasos. Visgi labai įdomu, kaip veiks šita sistema ir kas kontroliuos keleivius.
Pirma, juk parkavimo kvitas yra uždedamas prie automobilio priekinio stiklo, tai kaip žmogus galės jį pasiimti į autobusą? Koek žinau, automatas išduoda tik 1 kvituką.
Antra, ar su kvitu bus galima važiuoti tik vieną kartą, ar visą dieną?
Trečia, kaip iš viso veiks sistema? Ar čekį reikės kažkaip žymėti, ar kontrolieriams jį tiesiog rodyti? Ir kas iš viso kontroliuos, ar keleiviai nevažiuoja daugiau kartų nei priklauso ir tt.? Kontrolieriai? Bet kad neteko matyti jų Senamiesčio autobusuose? Vairuotojai? Bet priekinių durų tvarka jau panaikinta...
Žodžiu, įdomu kaip visa sistema veiks.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai prie Seimo, berods, yra nemokama aikštelė.
Dabar bent jau aišku, kodėl keičiasi 88/89 trasos. Visgi labai įdomu, kaip veiks šita sistema ir kas kontroliuos keleivius.
Pirma, juk parkavimo kvitas yra uždedamas prie automobilio priekinio stiklo, tai kaip žmogus galės jį pasiimti į autobusą? Koek žinau, automatas išduoda tik 1 kvituką.
Antra, ar su kvitu bus galima važiuoti tik vieną kartą, ar visą dieną?
Trečia, kaip iš viso veiks sistema? Ar čekį reikės kažkaip žymėti, ar kontrolieriams jį tiesiog rodyti? Ir kas iš viso kontroliuos, ar keleiviai nevažiuoja daugiau kartų nei priklauso ir tt.? Kontrolieriai? Bet kad neteko matyti jų Senamiesčio autobusuose? Vairuotojai? Bet priekinių durų tvarka jau panaikinta...
Žodžiu, įdomu kaip visa sistema veiks.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNu tai ten priekinės yra vienintelės
Comment
-
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=95019
Plačiau apie 88 ir 89 autobusus Tilto ir Žygymantų gatvese.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąnebent tektų išimti sėdynę, kuri yra prie vairuotojo ir lipti kaip paprastuose "mikrobuose"
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPirma, juk parkavimo kvitas yra uždedamas prie automobilio priekinio stiklo, tai kaip žmogus galės jį pasiimti į autobusą? Koek žinau, automatas išduoda tik 1 kvituką.
Comment
-
Taip, jokių kvitų palikinėti nereikia. Kalba eina tik apie Gedimino pr. požeminę ir Tilto g. esančią daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę. Įvažiavus į aikštelę gautas bilietas - kartu ir 88 89 maršrutų bilietas. Jis galioja tiek, kiek automobilis yra automobilių stovėjimo aikštelėje, t.y. išvažiuojant vis tiek bilietą reikia atiduoti.
O keleivių kontrolė yra informuota, kaip tikrinti tokius bilietus tuose dvejuose maršrutuose.
Comment
Comment