Jau dabar aišku, kad 21-o maršruto iki Saulėtekio tikrai nereikia. Keleivių pikas (jei tai galima pavadinti piku) Klinikos-Šiaurės miestelis. Norintiems važiuoti toliau troleibusų parkui labiau apsimokėtų iškviesti taksi. Taigi 21-am maršrutui užtektų važinėti trasa Antakalnis-P.Lukšio g.
Nors, mano nuomone, pakaktų grąžinti 38-ą maršrutą senąją trasa, o 21-ą uždaryti ir daugiau dėl to nesukti galvos.
10-o maršruto pratęsimą iki Saulėtekio palaikyčiau. Tiek nuo Naujininkų, tiek nuo Naujamiesčio, tiek nuo Lukiškių aikštės, tiek nuo gabalo Kalvarijų gatvės efektyviai pasiekti Saulėtekį - keblu. Be kita ko, būtų sumažintas 10-o ir 11-o maršrutų dubliavimasis. 10-as maršrutas taptų savitesnis. Kitas klausimas, ar tikrai reikia, kad visi 10-o maršruto troleibusai važinėtų iki Saulėtekio. Gal tada geriau būtų 10-ą maršrutą skelti į dvi dalis - 10 ir 10A.
Jau dabar aišku, kad 21-o maršruto iki Saulėtekio tikrai nereikia. Keleivių pikas (jei tai galima pavadinti piku) Klinikos-Šiaurės miestelis. Norintiems važiuoti toliau troleibusų parkui labiau apsimokėtų iškviesti taksi. Taigi 21-am maršrutui užtektų važinėti trasa Antakalnis-P.Lukšio g.
Nors, mano nuomone, pakaktų grąžinti 38-ą maršrutą senąją trasa, o 21-ą uždaryti ir daugiau dėl to nesukti galvos.
Dėl 21-o ir taip viskas buvo aišku. Tikiuosi, susiprotėta bus jį panaikinti, o 38 ir 45 grąžinti senąsias trasas. Akcentuoju, 45-am irgi, nes dabar Antakalnio gyventojai prarado patogų susisiekimą su didžiaisiais prekybos centrais, o poilsio dienomis kaip tik didžiausias tokio susisiekimo poreikis. O važiavimas pro Valakampių tiltą poilsio dienomis yra visiškai tuščias.
10-o maršruto pratęsimą iki Saulėtekio palaikyčiau. Tiek nuo Naujininkų, tiek nuo Naujamiesčio, tiek nuo Lukiškių aikštės, tiek nuo gabalo Kalvarijų gatvės efektyviai pasiekti Saulėtekį - keblu. Be kita ko, būtų sumažintas 10-o ir 11-o maršrutų dubliavimasis. 10-as maršrutas taptų savitesnis. Kitas klausimas, ar tikrai reikia, kad visi 10-o maršruto troleibusai važinėtų iki Saulėtekio. Gal tada geriau būtų 10-ą maršrutą skelti į dvi dalis - 10 ir 10A.
10-o maršruto pratęsimą iki Saulėtekio palaikyčiau. Tiek nuo Naujininkų, tiek nuo Naujamiesčio, tiek nuo Lukiškių aikštės, tiek nuo gabalo Kalvarijų gatvės efektyviai pasiekti Saulėtekį - keblu. Be kita ko, būtų sumažintas 10-o ir 11-o maršrutų dubliavimasis. 10-as maršrutas taptų savitesnis. Kitas klausimas, ar tikrai reikia, kad visi 10-o maršruto troleibusai važinėtų iki Saulėtekio. Gal tada geriau būtų 10-ą maršrutą skelti į dvi dalis - 10 ir 10A.
Kaip esantis 10 maršruto klientas nuo studijų metų iki dabar, sakau atsakingai - maršrutas į Saulėtekį nereikalingas. Nėra važiuojančių tiek daug, kad vertėtų gainioti troleibusus į Saulėtekį. Kareivių g. Žirmūnuose gyvenantys tiesiogiai gali nuvažiuoti į Saulėtekį 45 autobusu. Seniau kursavo 5 autobusas. Net ir mano studijų metais, kuomet tekdavo rytais važiuoti sausakimšuose troleibusuose, iki Saulėtekio važiuojančių mažai. Tiesa, tuomet visi nuo žiedo eidavo pėsti, nelaukdami 5, 18, 38 ar 47 autobusų, kurie rytais važiuodavo pilni. Dabar situacija kita, keleivių tiek nėra. Iš viso 10 ir 11 nuo Kareivių stotelės važiuoja į Antakalnį pustuštis.
Kaip esantis 10 maršruto klientas nuo studijų metų iki dabar, sakau atsakingai - maršrutas į Saulėtekį nereikalingas. Iš viso 10 ir 11 nuo Kareivių stotelės važiuoja į Antakalnį pustuštis.
Gal dėl to ir važiuoja pustuštis, kad neveža į Saulėtekį? Nematau nieko blogo, jeigu kokie 3-4 reisai rytinio ir 4-5 vakarinio piko metu būtų pratęsti iki Saulėtekio. Aišku, pirmus 3-4 mėnesius jie ir toliau važinėtų pustuščiai, nes keleiviams reikėtų priprasti prie pailgėjusio maršruto. Šiaip ar taip, dabar nėra tiesioginės jungties tarp Naujininkų — Spartos — Lukiškių a. ir Saulėtekio.
Gal dėl to ir važiuoja pustuštis, kad neveža į Saulėtekį? Nematau nieko blogo, jeigu kokie 3-4 reisai rytinio ir 4-5 vakarinio piko metu būtų pratęsti iki Saulėtekio. Aišku, pirmus 3-4 mėnesius jie ir toliau važinėtų pustuščiai, nes keleiviams reikėtų priprasti prie pailgėjusio maršruto. Šiaip ar taip, dabar nėra tiesioginės jungties tarp Naujininkų — Spartos — Lukiškių a. ir Saulėtekio.
Nėra tų keleivių. Visi norintys iš Kareivių g. gali nuvažiuoti 45 autobusu, kuris, beje, net dažniau už 10 troleibusą kursuoja. Iš Šnipiškių visi važiuoja su persėdimu prie "Kuro aparatūros". Nuo Žalgirio g. dalis Šnipiškių studentų gali važiuoti 5 autobusu. Prie turgaus ne tas kontingentas. O nuo Konstitucijos pr. važiuoja 19 troleibusas. Iš Naujininkų iš viso tiesiau yra važiuoti 17 troleibusu su persėdimu į 2 ar 14 Karaliaus Mindaugo, Kalnų parko ar Petro ir Povilo bažnyčios stotelėse.
Turbūt tokia pačia kaip dabar,, tik būtų ilgesnė- iki Saulėtekio.
manau netikslinga daryti 10a troleibuso maršruto. na, jei jau tektų daryt, tai siūlyčiau maršrutą Antakalnis - Saulėtekis. bet ir tai nemanau, ar geras sprendimas būtų
Nėra tų keleivių. Visi norintys iš Kareivių g. gali nuvažiuoti 45 autobusu, kuris, beje, net dažniau už 10 troleibusą kursuoja. Iš Šnipiškių visi važiuoja su persėdimu prie "Kuro aparatūros". Nuo Žalgirio g. dalis Šnipiškių studentų gali važiuoti 5 autobusu. Prie turgaus ne tas kontingentas. O nuo Konstitucijos pr. važiuoja 19 troleibusas. Iš Naujininkų iš viso tiesiau yra važiuoti 17 troleibusu su persėdimu į 2 ar 14 Karaliaus Mindaugo, Kalnų parko ar Petro ir Povilo bažnyčios stotelėse.
Netyčia pats paprieštaravai pats sau. Rašei, kad beveik visi studentai naudojasi terminuotais bilietais. Neabejoju, kad nemaža dalis perka tik troleibusų terminuotą bilietą. O pats dar pridedi, kad galima nuvažiuoti 45 autobusu...
Beje, į Saulėtekį važiuoja ne tik studentai, bet ir dėstytojai, techninis universitetų ir bendrabučių personalas, per stojamuosius egzaminus būsimus studentus dažnai atlydi tėvai. Taip pat Saulėtekyje bei viena stotelė už jo yra gyvenamųjų namų ir butų (nuolat gyvena šeimos, o ne studentai).
Dėl kelių litų per mėnesį nesubiednės. Nėra susisiekimo problemos su Saulėtekiu. Problema yra su miegamaisiais rajonais. Jie neturi deramo susisiekimo net su centrine miesto dalimi, kas sąlygoja didelį kiekį važiuojančių automobiliais.
manau netikslinga daryti 10a troleibuso maršruto. na, jei jau tektų daryt, tai siūlyčiau maršrutą Antakalnis - Saulėtekis. bet ir tai nemanau, ar geras sprendimas būtų
Tai 10A būtų ne visiškai naujas maršrutas, o paprasčiausiai atskiri 10 maršruto reisai ilgesne trasa- iki Saulėtekio.
Paprasčiau tariant- troleibusų skaičius 10/10A maršrute išliks tas pats, bet, tarkime 4 ar 5 troleibusai iš 10 kursuos iki Saulėtekio ir bus pažymėti 10A numeriu. O likę 5 troleibusai kursuos iki Antakalnio, kaip ir dabar, ir bus pažymėti dabartiniu 10 numeriu.
Tai 10A būtų ne visiškai naujas maršrutas, o paprasčiausiai atskiri 10 maršruto reisai ilgesne trasa- iki Saulėtekio.
na, aš siūlyčiau piko metu iki Saulėtekio siųsti 10a maršrutą berods 4pertraukiami troleibusai dirba 10maršrutu, tai manau juos ir tikslingiausia leisti
Dėl kelių litų per mėnesį nesubiednės. Nėra susisiekimo problemos su Saulėtekiu. Problema yra su miegamaisiais rajonais. Jie neturi deramo susisiekimo net su centrine miesto dalimi, kas sąlygoja didelį kiekį važiuojančių automobiliais.
Žinoma, kad nenubiednės — tėvai nupirks automobilius. Dėl to ir manau, kad keli papildomi troleibusų, o tebūnie ir autobusų reisai į Saulėtekį (darbo dienomis) duos visokeriopos naudos. Dar praverstų, jeigu parkavimas Saulėtekio alėjoje būtų uždraustas, o aikštelėse prie universitetų — mokamas (tegul ir simboline kaina).
Netyčia pats paprieštaravai pats sau. Rašei, kad beveik visi studentai naudojasi terminuotais bilietais. Neabejoju, kad nemaža dalis perka tik troleibusų terminuotą bilietą. O pats dar pridedi, kad galima nuvažiuoti 45 autobusu...
Manau, kvaila yra pirkti tik troleibusų terminuotus bilietus ir dar reikalauti tiesioginio susisiekimo savo kryptimi būtent troleibusais. Ar ne per gerai? Studentams mėnesinis bilietas visom transporto rūšim kainuoja tik 5 litais daugiau- juk tai, sutik, nedaug.
Nors, mano nuomone, pakaktų grąžinti 38-ą maršrutą senąją trasa, o 21-ą uždaryti ir daugiau dėl to nesukti galvos.
Autobusų vairuotojai tau už tokį pasiūlymą tikrai nepadėkos . Iki sutrumpinimo, 38 buvo vienas bjauriausių maršrutų mieste dėl savo vėlavimų ir keleivių kontingento.
21 važiuoja iki Saulėtekio ne vien dėl potencialių keleivių, bet ir dėl to, kad Antakalnio žiedas yra perpildytas.
Žinoma, kad nenubiednės — tėvai nupirks automobilius. Dėl to ir manau, kad keli papildomi troleibusų, o tebūnie ir autobusų reisai į Saulėtekį (darbo dienomis) duos visokeriopos naudos. Dar praverstų, jeigu parkavimas Saulėtekio alėjoje būtų uždraustas, o aikštelėse prie universitetų — mokamas (tegul ir simboline kaina).
Parkavimas uždraustas, netgi yra po A juostą į abi puses. Aikštelės taip pat mokamos prie kai kurių mokslo įstaigų, arba tiesiog privačios uždaros aikštelės, kur studentai neįleidžiami.
Autobusų vairuotojai tau už tokį pasiūlymą tikrai nepadėkos . Iki sutrumpinimo, 38 buvo vienas bjauriausių maršrutų mieste dėl savo vėlavimų ir keleivių kontingento.
21 važiuoja iki Saulėtekio ne vien dėl potencialių keleivių, bet ir dėl to, kad Antakalnio žiedas yra perpildytas.
Hm, koks gi ten kontingentas tarp Antakalnio ir Žirmūnų žiedų prisirenka? Ar pensininkai yra blogas kontingentas?
Be to, neliko 38 autobuso, tai tas kontingentas (vis tiek nesuprantu, ką turi omeny) renkasi 21 troleibuse.
Comment