Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Senai jau reikėjo išgyvendinti tokią afrikietišką VT rūšį, niekur normaliose šalyje nėra lakstančių ir stojančių kur nori mikrobų. Ką keleiviai patys mano nėra svarbu, jei atsiranda norinčių stovėti mikroautobuse, nereiškia, kad reikia tą leisti daryti.
    Afrika ne afrika, bet matyt ne tuo keliu eina, kai riboja administraciškai. Gi taip mylima pas mus rinka, kodėl neleidžia jai visko sutvarkyti? Paaiškinu: visos mikrūškės savaime išnyktų, jei būtų pakankamai gerai sutvarkytas normalus miesto transportas:
    1) padidėjęs VT greitis (įskaitant naujos transporto rūšies diegimą)
    2) lankstesnė bilietų sistema (na kiek iš jeruzalės iki oro uosto kainuoja nuvažiuot mikruške ir kiek kainuotų autobusais + laiko sąnaudos)
    3) VT reguliarumas (beje ar čia mano pastebėjimas, ar iš tiesų 7 mikrūškė važiuoja kur kas rečiau nei kokia 5, 62. Ir greičiausiai todėl, kad su 7 truliku, kuris važiuoja labai dažnai, konkuruoti labai sudėtinga)
    Jei nėra struktūrinių pakeitimų, tai nebus ir naudos. Beje turiu įtarimą, kad tiek keli procentai keleivių pasidalins į 2 dalis: pusė persės atgal į automobilius (nes dažnas labai nemėgsta uostyti vargšų piliečių kvapo, ir šiaip socialinis statusas neleistų iki tiek nusižeminti), o pusė gal pasirinks VT

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      čia kažkur 2009metais Salininkų žiede mačiau, kaip benzas bėgo iš bako. na, dar 14:05 išvažiavo iš žiedo į maršrutą, o jau 15:17 lėkė akis išdegęs be keleivių link parko. nebijok, nesugrius


      nu, o gal žmogus nori pavažinėti šiuo autobusu
      Aš tokiu autobusų važiavau kai man buvo 8 metai. Tai nelabai pamenu jį jau.
      P.s ir to kelionė baigėsi tuom, kad sugedo sankaba ir teko laukti 1h kito autobuso :/

      Comment


        Parašė Ametistas
        Bet reikia pripažinti - Lietuvoje be mikroautobusų neišsiversime, nes yra daug vietovių, kur VT būtinas, bet autobusus leisti ten klaikiai neapsimoka. Mano svajonė - mikroautobusų integravimas į bendrą VT sistema. O patys mikroautobusai turėtų būti ne esamo tipo, bet kiek didesni, su automatinėmis durimis.
        Savivaldybės sprendimas ir yra naikinti tik VT maršrutus dubliuojančius mikroautobus ir palikti į užmiestį važiuojančius (Tarandė, Salininkai), kurie atvežtų iki pagrindinių VT maršrutų ir taip būti integruotas VT, o ne laukinis kaip dabar.
        Flickr

        Comment


          O į Tarandę ar Salininkus mikroautobusai nedubliuoja VT?

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            ir automatiškai nukeliaus tam, kas yra už stoteles atsakingas?
            Nukeliaus i siuksliu deze. O istaisys tada,kai vel keis grafikus ar pavadinimus,tada tuo paciu pakeis ir ta:-)

            Comment


              Parašė kostasas
              O į Tarandę ar Salininkus mikroautobusai nedubliuoja VT?
              Į Salininkus - dubliuoja, bet 71 vistiek yra pakankamai naudingas salininkiečiams. Autobusai važiuoja tik iki Stoties, kai 71 mikriukas greitai ir be persėdimų nuveš į daugelį svarbiu vietų, objektų visame mieste, įskaitant centrą, Šeškinės ir Santariškių klinikas, VU ir MRU. Mikriuku nuvažiuosi per 30 min., miesto VT- ne mažiau nei per 80 min. Taip kad šio maršruto naikinimas tikrai per daug pablogins gyventojų susisiekimą, tad verta gerai pagalvoti prieš naikinant. Kitus transrevio maršrutus galima ir naikinti, bet su sąlyga, kad bus sudažnintas 26, 47, 53 kursavimas.

              Į Tarandę didelių autobusų nereikia, bet VT reikia. Daryk išvadas
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Kol kas mikrobų niekas nenaikins

                http://m.15min.lt/id/miestas/vilnius...iais-41-173125
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.05, 16:13.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Savivaldybės sprendimas ir yra naikinti tik VT maršrutus dubliuojančius mikroautobus ir palikti į užmiestį važiuojančius (Tarandė, Salininkai), kurie atvežtų iki pagrindinių VT maršrutų ir taip būti integruotas VT, o ne laukinis kaip dabar.
                  Kažin kodėl mikroautobusų nesunaikina tokie faktai, kaip didesnė bilieto kaina ir terminuoto bilieto nebuvimas???
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    O kaip 89 maršruto užpildymas, ar nėra jis nuostolingas?
                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                    Comment


                      Man tai nepatinka tie "mikrobai". Akivaizdu, kad jie nepritaikyti tokiam formatui.
                      Geriau važinėtų kažkas tokio



                      Beje, kokia bilieto kaina nuo Seimo iki Rotušės?
                      Paskutinis taisė oranger; 2011.10.05, 17:10.

                      Comment


                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Man tai nepatinka tie "mikrobai".
                        Geriau važinėtų kažkas tokio

                        Atvaizdas


                        Beje, kokia bilieto kaina nuo Seimo iki Rotušės?
                        Čia ne "mikrobai". 88 ir 89 yra miesto autobusų maršrutai ir juose galioja tie patys biletai, kaip ir bet kuriuose kituose meisto autobusuose ir troleibusuose.
                        Šie mikriukai varomi gamtinėmis dujomis.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Tai ir naikina. Anksčiau kiek maršrutų buvo. O kiek dabar liko? Kai kur pagerėjo susisiekimas ir mikrobams teko pasitraukti. Žinoma, automobilizacija daugiau lemia. Tačiau akivaizdu, kad naikinant mikrobus Stotis - Santariškės, Stotis - Fabijoniškės reikia adekvačiai ir rimtai sustiprinti autobusų maršrutus, kad 26 ir 53 kursuotų kas 7-10 min. piko metu ir ne piko metu bent kas 12-15 min. Jie dabar per retai kursuoja.

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Čia ne "mikrobai". 88 ir 89 yra miesto autobusų maršrutai ir juose galioja tie patys biletai, kaip ir bet kuriuose kituose meisto autobusuose ir troleibusuose.
                            Šie mikriukai varomi gamtinėmis dujomis.
                            Koks skirtumai kuo jie varomi? Nors ir arklių mėšlu...
                            Aš kalbu apie tai, kad jie nepritaikyti tokiems maršrutams. Tai tas pats kaip "Eurolines" autobusais vežioti iš Žvėryno į Užupį.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai ir naikina. Anksčiau kiek maršrutų buvo. O kiek dabar liko? Kai kur pagerėjo susisiekimas ir mikrobams teko pasitraukti. Žinoma, automobilizacija daugiau lemia. Tačiau akivaizdu, kad naikinant mikrobus Stotis - Santariškės, Stotis - Fabijoniškės reikia adekvačiai ir rimtai sustiprinti autobusų maršrutus, kad 26 ir 53 kursuotų kas 7-10 min. piko metu ir ne piko metu bent kas 12-15 min. Jie dabar per retai kursuoja.
                              Nepamiršk, kad yra dar ir 05 ir 062 privatūs maršrutai. Greičiui pirmenybę teikiantys nuolatiniai mikrobų keleiviai persės nei į miesto autobusus, o į šiuos maršrutus. O jei jau ir juos sumąstys panikinti, tai 26 ir 53 išvis turės kas 3-4 min. piko metu kursuoti.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                Koks skirtumai kuo jie varomi? Nors ir arklių mėšlu...
                                Aš kalbu apie tai, kad jie nepritaikyti tokiems maršrutams. Tai tas pats kaip "Eurolines" autobusais vežioti iš Žvėryno į Užupį.
                                Kodėl nepritaikyti? Kaip tik pats tas. Siauromis Senamiesčio gatvėmis didesnės transporto priemonės nepravažiuos (ypač Subačiaus g. atkarpa tarp Misionierių st. ir Rotušės). O keleivių srautai kol kas labai maži, todėl didesnių autobusų net teoriškai nereikia.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Akivaizdu, kad naikinant mikrobus Stotis - Santariškės, Stotis - Fabijoniškės reikia adekvačiai ir rimtai sustiprinti autobusų maršrutus, kad 26 ir 53 kursuotų kas 7-10 min. piko metu ir ne piko metu bent kas 12-15 min. Jie dabar per retai kursuoja.
                                  Manau vien to nepakaktų. Teoriškai, kad 26 ir 53 maršrutų autobusai nors apytikriai prilygtų mikroautobusams greičiu, reikia nuo pat Stoties iki pat Santariškių/Fabijoniškių ištisinės (nenutrūkstančios) A juostos į abi puses. Netikiu, kad nuo 2012m. sausio 1d. tokia būtų, jau vien dėl per siaurų Pylimo, Gelvonų, Stanevičiaus, vietomis Kalvarijų gatvių.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Kodėl nepritaikyti? Kaip tik pats tas. Siauromis Senamiesčio gatvėmis didesnės transporto priemonės nepravažiuos (ypač Subačiaus g. atkarpa tarp Misionierių st. ir Rotušės). O keleivių srautai kol kas labai maži, todėl didesnių autobusų net teoriškai nereikia.
                                    Kalba ne apie jų gabaritus.

                                    Comment


                                      Norėjo dujomis varomų, bet nelabai kas mikroautobusų, varomų dujomis, gamina. Nes jei nebūtų kriterijumi kuro rūšis, tai šitie Fiatai visiškai netinkami miestui. Yra gaminami specialiai miestui pritaikyti Sprinteriai, Iveco Daily. Netgi su dvejomis durimis. Ar su plačiomis dviejų varčių durimis.

                                      Comment


                                        Parašė oranger

                                        Kalba ne apie jų gabaritus.
                                        O apie ką kalba tuomet? Nesuprantu tavęs
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Problema ne vien tik greityje. Esant dabartiniams keleivių srautams, autobusai kursuoja per retai. Todėl ir penosi mikrobai bei privatūs autobusai. Jei tiek vienus, tiek kitus naikinti, tai autobusai turėtų kursuoti kas 5-7 min. visą dieną, o ne piko metu. Ir tik anksti ryte bei vėlai vakare kas 10-15 min.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X