Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
1) padidėjęs VT greitis (įskaitant naujos transporto rūšies diegimą)
2) lankstesnė bilietų sistema (na kiek iš jeruzalės iki oro uosto kainuoja nuvažiuot mikruške ir kiek kainuotų autobusais + laiko sąnaudos)
3) VT reguliarumas (beje ar čia mano pastebėjimas, ar iš tiesų 7 mikrūškė važiuoja kur kas rečiau nei kokia 5, 62. Ir greičiausiai todėl, kad su 7 truliku, kuris važiuoja labai dažnai, konkuruoti labai sudėtinga)
Jei nėra struktūrinių pakeitimų, tai nebus ir naudos. Beje turiu įtarimą, kad tiek keli procentai keleivių pasidalins į 2 dalis: pusė persės atgal į automobilius (nes dažnas labai nemėgsta uostyti vargšų piliečių kvapo, ir šiaip socialinis statusas neleistų iki tiek nusižeminti), o pusė gal pasirinks VT
Comment