Unikalūs pasikeitimai tarp autobusų maršrutų grafikų nuo rugsėjo 1 d.: 5 piko metu dirbs 7 autobusai (vietoje įprastų 6; viso jame 10 grafikų). 6 piko metu dirbs 8 autobusai (vietoje įprastų 7; viso jame 11 grafikų). 7 dienos metu dirbs 4 autobusai (vietoje įprastų 3; viso jame 7 grafikai). 11 negrąžinamas pertraukiamas grafikas - lieka tie patys 2 autobusai (dėl 88/89 maršrutų). 17 darbo d. pridedamas dar 1 reisas po 22 val. Mano akimis žiūrint - labai "sumautas" grafikas gaunasi - pietūs per patį piką, o po to 6 valandos darbo (su 2 14/15 min. atstovom). 18 visi 3 pertraukiami grafikai ne piko metu darbo d. dirbs 5 maršrutu (nelieka grafikų 38+5 ir 30+5). 30 nelieka sujungto grafiko su 5, tačiau važiuos 4 autobusai, iš jų 2 visą dieną (vietoje 3 (1 visą dieną) įprastų). 33 darbo d. važiuos 3 autobusai visą dieną (vietoje 2 įprastų, viso 5 grafikai), o poilsio dienomis prisidės 1 vienos pamainos grafikas - šitaip dar niekad nėra buvę (33 dirbdavo tik 1 autobusas). 38 nelabai suprantama, kam dienos metu vietoje beveik 2 val. intervalo padarytas 30 min. - keleivių nuo to nemanau, kad padaugės. Derėjo 1 palikti pamaininį kas 60 min., o kitą pertraukiamą (20 maršrutui taip pat šitai galioja). Be to, nelieka grafiko jungimo su 5 maršrutu. 45, 49, 55+55A piko metu dirbs po 10 autobusų - lyginant su pavasariu - tik 49-ame buvo 10 autobusų. 48 matyt šiemet nusimato, kad juo važiuos daug moksleivių, nes piko metu važiuos 6 autobusai (vietoje 5 įprastų). 74 poilsio dienomis važiuos rekordinis (kaip ir 33) autobusų skaičius: pridedamas 1 pamaininis grafikas (viso 3 grafikai). Tai greičiausiai susiję su tuo, kad 31 dar trumpi autobusai. 75 darbo d. pridedamas 1 pamaininis autobusas (įprastai būdavo 2 pamaininiai ir 4 pertraukiami; viso 7 grafikai).
Prisegtas sąrašas su autobusų/troleibusų išleidimo į maršrutus skaičiais iki ir po 2011-09-01.
Pastebėjau, kad labai daug kur pradėjo veikti ir teisingai rodyti švieslentės. Bet pavyzdžiui stotyje prie 12, 16 ir 19 maršrutų stotelių esančioje švieslentėje rodomas tik 19 autobuso išvykimo laikas. Gal kas žino ar jas jau prijungė tiesiai iš nuolatinės srovės ar ir vėl iš troleibusų tinklo.
Jo, jau tikrai daug kur sugrąžino švieslentes. Kol kas juk nėra švieslenčių ne prie troleibusų tinklo, tai matomai tik iš jo ir maitinamos.
Dėl 19 - gal ten individuali 19 maršruto švieslentė, o 12/16 skirta kita?
(????) 88 ir 89 maršrutų grafikuose jau nebėra išskirtų žemagrindžių TP reisų.
Susizgribo žmonės ir pamatė, kad mikroautobusas nėra žemagrindis, kaip ir likę VanHool A508 (065, 066, 067) - pas juos gale yra laiptelis, o pas nurašytuosius 061, 062, 063, 034 ir 037 jo nebuvo - ten buvo lygi aikštelė ir arčiau privažiavus prie bordiūro galima buvo įvažiuoti su neįgaliojo vežimėliu.
Jo, jau tikrai daug kur sugrąžino švieslentes. Kol kas juk nėra švieslenčių ne prie troleibusų tinklo, tai matomai tik iš jo ir maitinamos.
Dėl 19 - gal ten individuali 19 maršruto švieslentė, o 12/16 skirta kita?
nemanau, ji kaip tik yra prie 12 ir 16 stotelių, toliau nuo 19
Greit atkeliaus nauji panaudoti autobusas,iš viso bus 11 autobusų,5 trumpi dyzeliniai,6 ilgi dujiniai.Dabar jie stovi po kapitalinio remonto Vokietijoje.
Greit atkeliaus nauji panaudoti autobusas,iš viso bus 11 autobusų,5 trumpi dyzeliniai,6 ilgi dujiniai.Dabar jie stovi po kapitalinio remonto Vokietijoje.
Kokios markės ir kokio modelio jie yra? Gal galima pamatyti būsimų autobusų nuotraukas?
Greit atkeliaus nauji panaudoti autobusas,iš viso bus 11 autobusų,5 trumpi dyzeliniai,6 ilgi dujiniai.Dabar jie stovi po kapitalinio remonto Vokietijoje.
keista girdet, kad bus dyzeliniai autobusai perkami. gi parka domina dujiniai autobusai, kiek man yra zinoma
Kaip čia niekas neskuba pranešt tokios žinios: Sostinės gatvėse – ekologiški autobusiukai
Tiesa pasakius, apgailėtina . Tikėjausi va ko (foto iš savos muilinės, kuri buvo romoje):
Ir tie mikriukai visai neblogai, jei aišku ten įmanoma normaliai stovėti 2m aukščio keleiviams. O tokie autobusai kokie pavaizduoti nuotraukose, kažin ar yra geras sprendimas. Toks autobusas palyginti su mikroautobusu turėtu sverti gerokai daugiau - visa tai atsiliepia kuro sąnaudoms, o salono erdvės atžvilgiu skirtumo didelio nėra.
Na ir moksleiviams iš tikrųjų reikalingas tas 35A maršrutas?Pinigų švaistymas tai ir viskas,tik del to ,kad tame rajone gyvena seimo nariai.Matyt bus tas maršrutas vairuotojams ,kurie blogai atliko savo pareigas.
Comment