Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Dėl stotelių pavadinimų - kol kas kai važiavau 45, išgirdau naujosios moters balsą "kita stotelė", o ją pratęsė senoji pranešėja "universitetas". skamba keistai. bandyčiau įsivaizduoti, jei tokia situacija būtų, kad dalį teksto įgarsintų vyras
    Beje vėl priminsiu savo antiseksistines pažiūras - kodėl vėl tik moters balsą girdžiu? Noriu girdėt ir vyro
    Ir beje pats balsas primena kažkurios pensininkų radijo (LR) diktorės balsą. Mano požiūriu tvirtesnis ir man pakankamai malonus, priklausomai kokioje skardinėje - škodoje ar volvo - nuskamba
    funkcionalumo prasme (kad skamba jau važiuojant tarp dviejų stotelių), sakyčiau normaliai viskas, nes diedukai išgirsta ir praktiškai eina prie durų, o sakyti ką tik įlipusiems kad jie ne ta kryptimi nuvažiavo - jų reikalas, ir jei galės kitoje išlipti ir apsisukti. Beje tam būna nurodoma kryptis ant autobuso ir tvarkaraščiuose
    o šita, ir man kliūna pernelyg dažnas žodžio "stotelė" vartojimas. Pvz paryžiuje menu važiuojant naujesniais metro, pirmą kartą (važiuojant) sakoma lyg klausiamuoju sakiniu, o sustojus - teigiamuoju, maždaug "champes elisees clemanceau?", antras - "champes elisees clemanceau."
    o dėl "kita---------stotelė", tai dar menu lietuvių kalbos mokytoja visą laiką primindavo (kad jau negera pasidarydavo), kokia čia didelė kalbos vartojimo klaida, kadangi be reikalo daroma tokia pauzė.
    greičiausiai tai galėtų būti ir Sveikinimų koncerto per ltv diktorės balsas sakant stotelių pavadinimus teko šiandien 19maršruto autobuse "Volvo 7700" #741 klausyti naujo striginėjančio įrašo.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Šiuo metu tik dalyje autobusų yra pakeisti garso įrašai. Nė viename troleibuse naujų negirdėjau ir nemačiau nė vienos stotelės ženklo su nauju pavadinimu. Kitos stotelės pavadinimas sakomas kaip ir anksčiau - pusiaukelėje arba išvis prie pat kitos stotelės. Informacinį pranešimą apie pasirūpinimą savo saugumu taip pat perrašė nauja diktorė. Gal tokia konstrukcija "stotelė -- Kauno plentas" nėra bloga, tačiau tarpas tarp Kita ir stotelė tikrai nežmoniškas. Nesuprantu, kodėl negalima buvo padaryti 2 įrašų: Kita ir Kita stotelė, vietoje atskirų Kita ir Stotelė. Šitaip būtų sutaupyti resursai - nereikėtų leisti iškart 3 atskirų garso takelių.
      Dėl Vilnietizz pastebėjimo, kai sakoma "Kita stotelė Kauno stotelė" - kiek suprantu, tai yra elementariausias aplaidumas, kai pakeičiamas pavadinimo linksnis (ar pats pavadinimas su linksniu) ir nustatymuose nėra nurodoma, kad po "Kita" jau nereikalingas įrašas "stotelė". Šitaip yra įgarsinta stotelė "Fermentai", kuri dabar tapo "Fermentų stotele".
      P.S. jei gerai paieškoti, galima surasti daugiau nutylėtų stotelių pavadinimų pasikeitimų, pvz. Tuskulėnų st. -> Tuskulėnai. Kas tai būti "Tuskulėnai"? Senas kaimo pavadinimas? Gal tada Žvejų st. keičiam į st. Žvejai, o Čiurlionio į Pogulianka?
      Dar viena klaida - pasikartojantys stotelių pavadinimai. Ne paslaptis, kad iki rytojaus Vilniuje bus 2 stotelės Vilija. Viena Šiaurės g., kita - Galvės g. Keisdami įrašus mūsų protuoliai nesusimąstė, kad vienas ir tas pats įrašas naudojamas 2 stotelėms ir dabar turime Vakario stotelę Galvės g., A. Paneriuose...
      Labai tikiuosi, kad šitos klaidos bus ištaisytos ir visur (garso įrašuose, tvarkaraščiuose ir ant stotelių ženklų) stotelių pavadinimai bus suvienodinti. Kitu atveju - verdam labai tirštą košę, kurią srėbti teks keleiviams, nes VA/VT ar savivaldybė siųs pas SĮSP, o tinginys SĮSP išvis tylės.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą
        Štai kaip Lietuvoje važiuoja VT... Matyt keleiviai nelabai svarbus reikalas, kad autobusai kursuoja pagal kažkokias dirbtines ribas. Kodėl negali padaryt kaip Varšuvoj, pagal zonas? 1 zona - miesto ribose, esama kaina. 2 zona - už miesto ribų, didesnė kaina. Gal taip išsispręstų problema?
        Atsakymas į šį klausimas paprastas ir neguodžiantis. Taip yra todėl, kad su viešuoju transportu yra didelis bardakas. Ir problemos nėra sprendžiamos, o užsiimama moksline fantastika (visokie metro ir tramvajai) ir viešaisiais ryšiais (liečiamieji ekranai, įlaipininimo tvarka).

        Viskas, kas realiai daroma, tėra tik lopai (tvarkaračių pakeitinėjimai, vieno kito maršruto patiuningavimas).



        Be to, pagal kokius kriterijus buvo nustatyta miesto savivaldybės riba? Sakykim, kai kur numatyta gyvenamųjų rajonų plėtra. Bet kodėl tada laukai prie Daniliškių ir miškai Antakalnio seniūnijoje - jau miestas?
        Miesto savivaldybės riba buvo plečiama "į laukus" gyventojų noru. O tą gyventojų norą lėmė tokie veiksniai kaip:
        1) autobuso bilietuko kaina (prijungus prie miesto savivaldybės, tereikia mokėt 2 lt, o ne pagal atstumą, kaip priemiestiniuose reisuose)
        2) šildymo kaina (prijungus prie miesto savivaldybės, šildymo ūkis atitenka miesto savivaldybės įmonei ir taikoma Vilniaus miesto kaina - o ji rajonuose beveik visada smarkiai didesnė)
        3) telefono pokalbių kaina (prijungus prie miesto savivaldybės, pokabiai "Lietuvos telekomo" tinkle su Vilniaus numeriais tampa vietiniai, o ne tarpmiestiniai)
        4) Vilniaus rajono valdžios specifinė politika žemės ir statybų srityje

        Visi veiksniai realūs, objektyvūs, bet su savivalda niekaip nesusiję.

        O kodėl 1957 metais prie Naujosios Vilnios miestas buvo prijungtas prie Vilniaus, deja, nežinau. Turbūt irgi "po mnogočislennym prosbam trudiaščichsia"?

        Comment


          Taip pat "Kunigo Broniaus Laurinavičiaus st." pavadinimas pakeistas į "Broniaus Laurinavičiaus st."
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            3) telefono pokalbių kaina (prijungus prie miesto savivaldybės, pokabiai "Lietuvos telekomo" tinkle su Vilniaus numeriais tampa vietiniai, o ne tarpmiestiniai)
            Dėl telefoninių pokalbių tai yra ne taip. Nepaisant to, kad Vilniaus miestas ir rajonas yra skirtingos savivaldybės, kaip beje, ir Kauno, Alytaus, Šiaulių bei dar kelios kitos, yra vieningas telefono tinklas tiek miesto, tiek rajono ribose, kodas tas pats ir tarifai tie patys.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Dėl telefoninių pokalbių tai yra ne taip. Nepaisant to, kad Vilniaus miestas ir rajonas yra skirtingos savivaldybės, kaip beje, ir Kauno, Alytaus, Šiaulių bei dar kelios kitos, yra vieningas telefono tinklas tiek miesto, tiek rajono ribose, kodas tas pats ir tarifai tie patys.
              Grigiškių atveju buvo būtent taip - nes Grigiškės buvo Trakų rajono dalis.

              Comment


                Nuo 2011-09-01 įsigaliosiantis troleibusų maršrutų žemėlapis (Autorius - Andrej Krivuščenko).
                Paskutinis taisė Mettal; 2011.08.31, 22:44.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Nuo 2011-09-01 įsigaliosiantis troleibusų maršrutų žemėlapis (Autorius - Andrej Krivuščenko).
                  Reikėjo jam palikti angliškus paaiškinimus Dabar jų kaip tik prireiktų.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    ATSAKYMAS IŠ SUSISIEKIMO PASLAUGŲ DĖL 35A OŽKINIAI – NAUJIEJI VERKIAI – BALSIŲ G. – BALSIAI – NAUJANERIAI – PAGUBĖ

                    Labas rytas,
                    Organizuojant mokinių privežimą prie Balsių mokyklos buvo atsižvelgiama ar mokiniai iš aplinkinių mikrorajonų gali pasiekti mokyklą. Paaiškėjo, kad problematiškiausia atvažiuoti į mokyklą yra Ožkinių, Popieriaus gatvėse gyvenantiems vaikams. Todėl 35A autobuso tvarkaraštis ir buvo suderintas būtent šio mikrorajono mokiniams. Iš Pagubės, Birelių, Naujanerių važiuoja 36 ir 76 maršrutų autobusai. Šių maršrutų autobusai neužsuka į Balsių mokyklą, o važiuoja Žaliųjų Ežerų gatvę. Tvarkaraščiai yra suderinti taip, kad vaikai išlipę Ragučio ar Balsių stotelėse galėtų nueiti iki mokyklos. Tvarkaraščių laikai yra suderinti su Balsių mokyklos direktorę.
                    Prasidėjus rugsėjui, stebėsime situaciją. Koks bus pravažiavimas Bubilo gatve iki mokyklos? Ar nebus užstatytą gatvė lengvaisiais automobiliais ir ar yra galimybę dar vieną autobusą užsukti į mokyklą? Visą tai derinsime su mokyklos vadovais, o jie savo ruožtu informuos tėvus apie galimus pasikeitimus.
                    Be to, neaišku kokia bus Jūsų bendruomenės reakciją, jei Balsių gatvę pradės važiuoti papildomi autobusai.
                    Manome, kad kol kas palaukime rezultatų.
                    Geros dienos
                    Pagarbiai,
                    Irena Grigelevičiūtė
                    VT eismo valdymo inžinierė
                    SĮ "Suisiekimo paslaugos"
                    Eksploatacijos ir tyrimų skyrius
                    Žolyno g.15, LT-10209 Vilnius.
                    Tel. +370 5 234 5926
                    Kaip supratau pagal jų atsakymą tai pagal keleivių srautus nuo Birelių pusės važiuojant į mokyklą su laiku gali užsukti 76 BIRELIAI – SAKALIŠKĖS – NAUJANERIAI – BALSIAI – ATEITIES ST. maršruto autobusas. Ir taip pat dar bus koreguojamas 35A OŽKINIAI – NAUJIEJI VERKIAI – BALSIŲ G. – BALSIAI – NAUJANERIAI – PAGUBĖ eismo tvarkaraščiai.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Tai čia viskas aišku. Kadangi 35A maršrutu važiuos tik vienas autobusas, nebuvo galimybės užtikrinti, kad laiku į pamokas juo galėtų atvykti moksleiviai tiek iš Pagubės, tiek iš Ožkinių. Jei pertvarkyti grafką ir padaryti jį patogų ir Pagubės ar Naujanerių mokiniams, tai mokiniai iš Ožkinių prie mokyklos atvyktų per anskti. Savaime suprantama, buvo būtina pasirinkti vieną prioritetinę kryptį aptarnavimui. Visiškai logiška, kad pasirinkti Ožkiniai, nes būtent iš jų pusės pasiekti mokyklą yra problematiška. Tuo tarpu mokiniams iš Pagubės, Naujanerių ar net Sakališkių pasiekti mokyklą yra nesunku ir dabar. Pirmas variantas- važiuoti iki stotelės "Balsiai". Nuo šios stotelės atstumas iki mokyklos nėra toks jau tragiškai didelis, galima paeiti ir pėsčiomis. Kitas variantas- važiuoti iki stotelės "Verkių Riešė" ir persėsti į 35A, kuris iš šios stotelės išvyks 07.37 val. O 07.33 į verkių Riešės stotelę atvažiuos 76 autobusas. Trečias variantas- čia labiau tik Balsių mokiniams- važiuoti 76 mikriuku.
                      Taigi viskas čia yra logiška, ir pretenzijų gyventojai reikšti neturėtų. Kaip jau minėjau, su vienu autobusu patogiai aptarnauti dviejų krypčių neįmanoma. Dėl minėtų priežasčių kaip prioritetinė pasirinkta Ožkinių kryptis. Laikui bėgant grafikai dar bus keičiami, anokia čia problema.
                      Vienintelė problema, kurią aš įžvelgiu- reikėtų geriau suderinti 36 link miesto ir 35A link mokyklos grafikus, kad keleiviams būtų patogiau persėsti Verkių Riešės stotelėje. Dabar gi, atvykus į stotelę 07:19, 35A tenka laukti beveik 20 min., o atvykus 07:39- autobusas jau būna nuvažiavęs. Idealiu atveju užtektų 35A pirmąjį reisą pavėlinti 3 min.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        O kodėl 1957 metais prie Naujosios Vilnios miestas buvo prijungtas prie Vilniaus, deja, nežinau. Turbūt irgi "po mnogočislennym prosbam trudiaščichsia"?
                        Naujaja Vilnia prijunge prie Vilniaus pagal miesto pokario bendraji plana, kur buvo numatyta, kad Naujoji Vilnia taps stambiu Vilniaus pramoniniu rajonu Sovietmeciu buvo dideli srautai darbuotoju is miesto i N. Vilnia.
                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                        Comment


                          Įdomu, kokiems poskyriams priklausys 35A, 88, 89 maršrutai.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Šiuo metu yra įprasta, kad midi autobusai yra 2 poskyrio, tai 88 ir 89 100% bus jo. 35A - 50/50 arba 2 poskyris, arba 1 poskyrio 2 brigada (tie, kurie važinėja pelningiausiais maršrutais).
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Gedimino pr. jau irengtos stotelės.
                              Pastaba:
                              Vinco Kudirkos aikštė st. yra per toli nuo pačios aikštės.

                              Comment


                                Aiškėja, kokiais autobusais bei troleibusais važinėsime sostinėje

                                http://verslas.delfi.lt/automoto/ais....d?id=49159804

                                Comment


                                  Vadinasi 99,99 proc. tikimybė, kad Vilniuje važinės naujos "Škodos". Tik įdomu, kokios: Škoda-Solaris, Škoda-Irisbus ar Škoda-SOR?

                                  Comment


                                    Svarbiausia kad ne akcinės bendrovės MAZ nes būtų akibrokštas jei per troleibusų pirkimą finansiškai remtume Lukašenkos rėžimą....

                                    Comment


                                      Reikia tuomet visai atsisakyti importo (kurio suma yra daug kartų didesnė nei troleibusų kaina) iš Baltarusijos. Juk remiame Lukašenką... Bet jei grįžti tik prie troleibusų, tai "Vitovtas" tikrai nieko gero.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Bet jei grįžti tik prie troleibusų, tai "Vitovtas" tikrai nieko gero.
                                        "Витовт" juk yra "БелКоммунМаш" gamybos, o jie, kiek suprantu, konkurse nedalyvavo. Tai gal nebeverta jų minėti kaip galimų kandidatų?

                                        Comment


                                          A, teisingai. Susipainiojau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X