Siek tiek sugrisiu prie naujuju autobusu marsrutu miesto centre: greiciausiai bus taip, kad ant apsvietimo stulpo bus pakabintas zenklas [kaip Klaipedoje]
Ne, manau Zuokas skirs pinigų irengiant naujas, gražias stoteles
Na tai kas kad daug? Nuo Tauro kalno važiuojant, arba Pamėnkalnio ar Goštauto gatvėje irgi būna kamščiai kur reikia stovėti apie 10 minučių, o Goštauto gatvėje būna tokių kamščių kad ir 40 minučių galima ta gatve važiuoti, tai ka tada daryti?
38 retai važiuoją, ir manau kad vis dėl to 21 troleibusas bus gerai, o 38 į Šilėnus tegu nuo Antakalnio žiedo važiuoja. Ir išvis kas iš to kad mes čia tą diskutuojam? Savivaldybei nusispjauti į tai, pagal juos jie geriau žino už kitus ir pasipriešinti jų sprendimams yra beprasmiška... Nes jie žino geriau...
Goštauto gatve eina maršrutų trasos, kurių kitur nenukreipsi. O 21 maršruto nebuvo ir niekas jo nepasigedo... Taip, valdininkai "geriau žino". Galės po to piarintis: "Mes atidarėmė naują troleibusų maršrutą"...
RUGPJŪČIO 21 D. (SEKMADIENĮ) DĖL DVIRAČIŲ MARATONO „VELOMARATONAS 2011”, MIESTE BUS RIBOJAMAS EISMAS IR KEISIS KAI KURIŲ TROLEIBUSŲ IR AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ TRASOS.
RUGPJŪČIO 21 D. (SEKMADIENĮ) DĖL DVIRAČIŲ MARATONO „VELOMARATONAS 2011”, MIESTE BUS RIBOJAMAS EISMAS IR KEISIS KAI KURIŲ TROLEIBUSŲ IR AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ TRASOS.
Vis dėlto laidai prie Šilo tilto tiesiami į abi puses. Link Šiaurės miestelio linija jau baigta, o link tilto - tik iki sankryžos - toliau laidai eina virš kito tinklo (nėra įrengtos kryžmės).
Tie 4 troleibusai 21 maršrutu važiuos kas 15 min. - kam to reikia? 20 žymiai reikalingesnis yra, bet jis kursuoja rečiau.
geriau tokiu atveju nevažiuot iš namų, nes bus siaubas su tuo VT. teko važiuot pernai per tą maratoną, tai siaubas buvo
Pries pora dienu teko matyti vilniuje konkreciai kvaila dviratininka. Vaziuoja keliu nelaikydamas rankomis vairo,o autobusas ji lenkia isvaziuodamas net i priesinga kelio puse. Tas jaunas studenciokas net nesupranta,kad jei jis nelaiko vairo,tai pro sali 50 km/h greiciu pravaziuojancio autobuso sukeltas vejo gusis,gali ji tiesiog parbloksti po ratais. Kai pasiziuri: didelis ,bet dar pakankamai kvailas.
O kiek dar teko matyti tokiu,kurie vakare , gatvemis vaziuoja be jokiu sviesu. Arba vaziuoja dviraciu kalvariju gatve,kur siauros juostos ir troleibusai juos tiesiog spaudzia prie saligatvio.
O per perejas jie kaip vaziuoja..vairuotojas praleidzia pesciuosius ir jau pradeda vaziuoti,o tuomet pro mane einanti saligatviu i sankryza iskrieja dviratininkas. Jis spejo pralekti,bet garantuoju,kad tas vairuotojas jo nemate ir negalejo matyti taip staigiai is sono atlekiancio.
Rizikuoja jie savo gyvybemis kiekviename zingsnyje, reiketu jiems mieste drausti vazineti keliais.
Aš gyvenu Antakalnyje ir galiu patikinti, kad čia aptarinėjamas 21 maršrutas tikrai reikalingas. Dažnai tenka važiuot į kitą Neries pusę, būtent į Šiaurės Miestelį ir ne man vienam taip, nes ten arčiausiai Antakalnio esantis prekybos komplekas (Hyper Rimi, Banginis, visas Ogmios ir tt), plius dar ir Žirmūnų gimnazija ten, kurioje mokosi tikrai nemažai mokinių iš Antakalnio ar gyvenančių soduose Nemenčinės kryptim, kuriem patogu Saulėteky persėst. Kad 38 važiuoja pustuštis, tai dar ne rodiklis, nes kai skubi nelauksi autobuso, kuris važiuoja vieną kartą per valandą, nebent turi laiko, tai pasiplanuoji išėjimo laiką pagal jį, ir tai tik į vieną važiavimo pusę. Perėjimas gatvės Minties st. važiuojant su 19 - išeitis, bet labai užknisantis dalykas, ir tai kiekviename 19 mažiausiai 5-10 žmonės persėdinėja, tad 21 tikrai nevažiuos tuščias. Bent su kuo iš pažįstamų, aplink gyvenančių, bendravau, tai visi labai laimingi, kad toks maršrutas atsiras, tai čia nemanau, kad teisinga sakyti, kad niekam jo nereikia.
O tai jeigu kokį T-10 ar T-11 "užlenktų" nuo Kareivių/Žirmūnų sankryžos per Žirmūnų gatvę, Šilo tiltą į Antakalnį/Saulėtekį?.... Toks lankas gal ir nelabai logiškas, bet va bobutės iš Kalvarijų gatvės galėtų iki Antakalnio ligoninės nuvažiuoti....
Na tau geriau žinot, bet įdomu kokia bus tavo reakcija kai bus įdėtas 21 troleibuso grafikas prieš Rugsėjo mėnesį.
aš tai pavyzdžiui išgirdęs šiame forume, jog bus nauji troleibusų maršrutai, tikiu, jog tai yra tiesa žinoma, suabejočiau, jei kokia nors naujiena apie naują maršrutą pasirodytų balandžio pirmąją
O tai jeigu kokį T-10 ar T-11 "užlenktų" nuo Kareivių/Žirmūnų sankryžos per Žirmūnų gatvę, Šilo tiltą į Antakalnį/Saulėtekį?.... Toks lankas gal ir nelabai logiškas, bet va bobutės iš Kalvarijų gatvės galėtų iki Antakalnio ligoninės nuvažiuoti....
Iš Kalvarijų gatvės į ligoninę jau ir taip važiuoja 30 ir 50 autobusai. Keleivių nėra tiek daug, kad reikėtų dažniau kursuojančio transporto.
Ilgai troleibusais važiuojantys ir neturintys ką veikti vilniečiai nuo šiol čia gali skaityti knygas. Tiesa, jos pritvirtintos prie sėdynių – išsinešti vargu pavyks.
Prieš tris savaites sostinės viešajame transporte grąžinus senąją tvarką – keleivių įlaipinimą pro visas duris – vilniečiai susiduria su naujais akibrokštais. Dalis vairuotojų dabar apskritai vengia atidaryti įlipantiems keleiviams priekines duris.
Pripratę į autobusus ir troleibusus įlipti pro priekines duris prie jų atsistoję keleiviai kartais lieka it musę kandę. Visuomeninio transporto vairuotojai priekinių durų gali visai neatidaryti.
„Praėjusį pirmadienį stotelėje Ateities gatvėje laukiau 10-ojo autobuso ir neturėjau bilieto, todėl norėjau įlipti pro priekines duris ir jį įsigyti.
Tačiau vairuotojas durų neatidarė.
Teko lipti pro vidurines ir, kad nusipirkčiau bilietą, iki vairuotojo brautis pro žmones”, – piktinosi Fabijoniškių gyventojas Visvaldas Jakubauskas.
Į panašias situacijas pastaruoju metu ne kartą patenka ir troleibusų keleiviai.
Įmonės „Vilniaus autobusai” eksploatacijos direktorius Rimas Markauskas teigė, kad pagal dabar galiojančią tvarką vairuotojai įlipantiems keleiviams privalo atverti visas duris.
Vienam vairuotojui, šią savaitę transporto stotelėje neatidariusiam priekinių autobuso durų, jau sumažintas atlyginimas.
„Vairuotojų alga susideda iš kelių dalių, viena jų – priedai už keleivių aptarnavimo kultūrą ir saugų eismą. Šis priedas gali siekti iki 500 litų”, – paaiškino R.Markauskas.
Šią savaitę nubaustas autobuso vairuotojas neteko dalies priedo – alga sumažės 125 litais.
„Anksčiau žiemą vairuotojai teisindavosi, kad priekinių durų neatidaro, nes šalta, bet kodėl jie taip daro vasarą, nesuprantu.
Šią savaitę nubaustas vairuotojas tikino priekinių durų neatidaręs todėl, kad prie jų nebuvo keleivių”, – sakė R.Markauskas.
Mažesnes algas gauti gali ir priekinių durų neatveriantys troleibusų vairuotojai.
Tiesa, už tokį nusižengimą nubaustų įmonėje „Vilniaus troleibusai” kol kas nėra.
Tačiau jeigu keleiviai įmonei praneštų apie nedrausmingus troleibusų vairuotojus, jų algos būtų sumažintos.
Politikai mikroautobusus palieka ramybėje – jie dar metus Vilniuje kursuos. Dabar jų galvose nauja vizija, esą vilniečiai galėtų važinėti mįslinga transporto priemone – nei metro, nei tramvajumi.
"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Politikai mikroautobusus palieka ramybėje – jie dar metus Vilniuje kursuos. Dabar jų galvose nauja vizija, esą vilniečiai galėtų važinėti mįslinga transporto priemone – nei metro, nei tramvajumi.
Šis pranešimas labiau tinka temoje Metro Vilniuje .
Comment