Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne visai dublis - juk važiuos iš AS ir nestos tarpinėse stotelėse. Nemanau, kad čia koks stebuklas - juk kažkada važinėjo 18 maršrutinis taksi Stotis-Oro uostas-Kirtimai, o juo važiavo net 2 mikroautobusai.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      o mums, vilniečiams, pilnai pakaks ir automatrisės
      Automatrsė skaitau irgi turistams padarytas maršrutas. Kad išprotėje taksistai iš Oro uosto iki Stoties po 50 Litų neprašytu. Mums užteks ir autobuso nors iš kitos dalies automatrisė irgi neblogai, bet nelabai kas ten ir važiuoja su ja, daugiausiai tuščias arba du keleiviai...

      Comment


        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
        Bet juk tai gautusi Vap'o 1 marsruto (Stotis-Oro uostas) dublis..!?
        Ir kaina,aisku bus "mikriukine"
        Ka jau kalbeti apie LG drezina i oro uosta..
        nesuprantu ka Toksas galvoja,atidarydamas miesto marsrutus..
        Pagaliau vargo liaudis supras, kad mieste gali važinėti ir specialieji ekspresai.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Ne visai dublis - juk važiuos iš AS ir nestos tarpinėse stotelėse. Nemanau, kad čia koks stebuklas - juk kažkada važinėjo 18 maršrutinis taksi Stotis-Oro uostas-Kirtimai, o juo važiavo net 2 mikroautobusai.
          18 mikroautobusas išsilaikė dėl narkomanų.

          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Pagaliau vargo liaudis supras, kad mieste gali važinėti ir specialieji ekspresai.
          Bankrutuos, nes iš jo naudos mažai. O reisus į "Akropolį" galbūt dotuoja "Akropolis". Įdomu, ar oro uostas nedotuos? Jei nedotuos, tai manau, kad šis maršrutas mirs. O šiaip tai oro uosto vadovai apleidę susisiekimo su miestu problemą. Nes nei taksistų sugeba pažaboti, nei prisidėti prie normalaus miesto VT kursavimo į oro uostą. Viskas tik dėl automobilistų daroma - daugiaaukščiai parkingai.
          Paskutinis taisė Al1; 2011.07.31, 08:32.

          Comment


            Parašė 1132 Rodyti pranešimą
            Automatrsė skaitau irgi turistams padarytas maršrutas. Kad išprotėje taksistai iš Oro uosto iki Stoties po 50 Litų neprašytu. Mums užteks ir autobuso nors iš kitos dalies automatrisė irgi neblogai, bet nelabai kas ten ir važiuoja su ja, daugiausiai tuščias arba du keleiviai...
            pakankamai keleivių automatrisėj į Juodšilius rytiniame reise ~7:45. ryt įdėsiu čia saitą, kur buvo apklausa, ar reikia geležinkelio stotelės Salininkuose
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              ėjo čia kalbos apie geležinkelio stotelės įrengimą Salininkuose kaip tik apsimoka leisti automatrisę iki Juodšilių, Jašiūnų
              Gal Valčiūnų?
              Jau prieš metus esu rašęs šiame forume, kad siūlau maršrutą ištęsti iki Naujoji Vilnia - Pavilnys - Stotis - Oro uostas - Salininkai - Juodšiliai - Valčiūnai. Dabar nėra jokio tiesioginio VT (išskyrus taxi), jungiančio Naująją Vilnią ar Valčiūnus/Juodšilius su Oro uostu.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Nelabai suprantu Naujos Vilnios išskirtinumo - Vilniuje daug rajonų, neturinčių tiesioginio susisiekimo su Oro uostu. O ir kažin ar Naujoji Vilnia yra tas rajonas, iš kurio labai daug skrendančių. Beje, tau tą patį prieš metus kažkas ir sakė...

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Gal Valčiūnų?
                  Jau prieš metus esu rašęs šiame forume, kad siūlau maršrutą ištęsti iki Naujoji Vilnia - Pavilnys - Stotis - Oro uostas - Salininkai - Juodšiliai - Valčiūnai. Dabar nėra jokio tiesioginio VT (išskyrus taxi), jungiančio Naująją Vilnią ar Valčiūnus/Juodšilius su Oro uostu.
                  Tiesa. Jašiūnai priklauso jau Šalčininkų rajonui, ir tolokai nuo Vilniaus įsikūrę. Nors dviračiu atstumas nelabai tolimas

                  Poreikio tiesioginiam susisiekimui tarp Naujosios Vilnios ir Oro uosto tikrai nėra- galima nesunkiai su 1 persėdimu nuvažiuoti. Žinoma, keleiviams būtų daug patogiau, jei traukiniuose galiotų miesto bilietai, bet ar galima tikėtis, kad tai artimiausiu metu bus įgyvendinta? Labai abejoju.

                  Anksčiau siūliau į miesto bilietų sistemą integruoti maršrutus Naujoji Vilnia-Trakai (arba sutrumpintą variantą iki Lentvario) ir Vilnius-Oro uostas (gal reikėtų jį pratęsti iki Juodšilių/valčiūnų?). Bet kad tai apsimokėtų, reikėtų įrengti daugiau stotelių Vilniuje. Salininkuose, be abejonės, stotelės reikėtų, bet ar daug keleivių naudosis traukiniais, jei jiems reikės pirkti atskirus bilietus. Abejoju, ar daug, nes į Salininkus kursuoja miesto autobusai ir mikroautobusai.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Nelabai suprantu Naujos Vilnios išskirtinumo - Vilniuje daug rajonų, neturinčių tiesioginio susisiekimo su Oro uostu. O ir kažin ar Naujoji Vilnia yra tas rajonas, iš kurio labai daug skrendančių. Beje, tau tą patį prieš metus kažkas ir sakė...
                    Išskirtinumas tik tas, kad Naujojoje Vilnioje jau senokai yra geležinkelių infrastruktūra ir vietiniai gyventojai jau pripratinti ja naudotis. Beje, pagal mano siūlomą maršrutą būtų galima pasiekti traukiniu ne tik oro uostą, bet ir Salininkus ir tolimesnius miestelius.

                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Poreikio tiesioginiam susisiekimui tarp Naujosios Vilnios ir Oro uosto tikrai nėra- galima nesunkiai su 1 persėdimu nuvažiuoti. Žinoma, keleiviams būtų daug patogiau, jei traukiniuose galiotų miesto bilietai, bet ar galima tikėtis, kad tai artimiausiu metu bus įgyvendinta? Labai abejoju.
                    Anksčiau siūliau į miesto bilietų sistemą integruoti maršrutus Naujoji Vilnia-Trakai (arba sutrumpintą variantą iki Lentvario) ir Vilnius-Oro uostas (gal reikėtų jį pratęsti iki Juodšilių/valčiūnų?). Bet kad tai apsimokėtų, reikėtų įrengti daugiau stotelių Vilniuje. Salininkuose, be abejonės, stotelės reikėtų, bet ar daug keleivių naudosis traukiniais, jei jiems reikės pirkti atskirus bilietus. Abejoju, ar daug, nes į Salininkus kursuoja miesto autobusai ir mikroautobusai.
                    Važiuojant iš NV autobusu su persėdimu, kainuoja brangiau nei traukiniu be persėdimo (nebent turimas miesto terminuotas bilietas), o ir užtrunka greičiau. Salininkai taip pat neturi tiesioginio susisiekimo su oro uostu.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Išskirtinumas tik tas, kad Naujojoje Vilnioje jau senokai yra geležinkelių infrastruktūra ir vietiniai gyventojai jau pripratinti ja naudotis. Beje, pagal mano siūlomą maršrutą būtų galima pasiekti traukiniu ne tik oro uostą, bet ir Salininkus ir tolimesnius miestelius.
                      Jei lyginti kiek vaziuoja autobusais i stoti ir traukiniu , tai santykis tikriausiai butu 1000:1

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        Jei lyginti kiek vaziuoja autobusais i stoti ir traukiniu , tai santykis tikriausiai butu 1000:1
                        Tamsta lygini skaičius pagal situaciją, kuri yra dabar; t.y. atsižvelgus į kainą ir reisų dažnumą.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Tamsta lygini skaičius pagal situaciją, kuri yra dabar; t.y. atsižvelgus į kainą ir reisų dažnumą.

                          Taip as lyginu pagal realybe ,o pats pagal ka? Bandai fantazuoti? Joks zmogus gyvenantis parko gatveje ,neis i pestute iki gelzkelio stoties. O jei iki stoties jis vis tiek vaziuos autobusu,tai kam jam daryti persedima ir vel laukti? Tuomet jis geriau jau is karto ses i 74 ir viens du nuvaziuos. Jus cia kartais taip snekate sureiksmindami tuos rajonus ,kuriuose patys gyvenate...kaip ir cia kazkas vis sneka apie balsius ir ta mokykla ,lyg ten kas ruostusi siusti koki keleivini transporta, ten kur visiskai neapsimoka ...:-)

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Taip as lyginu pagal realybe ,o pats pagal ka? Bandai fantazuoti? Joks zmogus gyvenantis parko gatveje ,neis i pestute iki gelzkelio stoties. O jei iki stoties jis vis tiek vaziuos autobusu,tai kam jam daryti persedima ir vel laukti? Tuomet jis geriau jau is karto ses i 74 ir viens du nuvaziuos. Jus cia kartais taip snekate sureiksmindami tuos rajonus ,kuriuose patys gyvenate...kaip ir cia kazkas vis sneka apie balsius ir ta mokykla ,lyg ten kas ruostusi siusti koki keleivini transporta, ten kur visiskai neapsimoka ...:-)
                            Aš niekada negyvenau NV, bet keliolika kartų ten buvau. Ir keliskart ėjau iš Genių g. (netoli Parko g.) iki geležinkelio stoties. Ėjimas užtruko apie 8 minutes. Kaskart į traukinį (esamoje situacijoje) įlipa ne mažiau kaip 5 keleiviai. Beje, traukinys nuveža per 10-13 minučių, kai autobusas veža 3 kartus ilgiau (piko metu ir dar ilgiau).
                            Šiaip ar taip, juk nesiūlau išvis atsisakyti autobusų.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Aš niekada negyvenau NV, bet keliolika kartų ten buvau. Ir keliskart ėjau iš Genių g. (netoli Parko g.) iki geležinkelio stoties. Ėjimas užtruko apie 8 minutes. Kaskart į traukinį (esamoje situacijoje) įlipa ne mažiau kaip 5 keleiviai. Beje, traukinys nuveža per 10-13 minučių, kai autobusas veža 3 kartus ilgiau (piko metu ir dar ilgiau).
                              Šiaip ar taip, juk nesiūlau išvis atsisakyti autobusų.
                              5 keleiviai i traukini-tai jau katastrofa,kai visiskai aisku,kad ta nepelninga linija reikia uzdaryti. Tu esi jaunas,tai tau nieko nereiskia praeiti tas 4 autobuso stoteles, bet tu lygini taip,lyg viesasis transportas butu sukurtas tik tau. Juo vazineja ir vyresni zmines ir seni zmones, o tu pats pasiulai praeiti 4 stoteles,atseit cia nieko tokio:-) geniu gatve nera 100metru ilgio. Jei ejai nuo geniu-parko sankryzos tai gal ir nuejai per kelias minutes,bet jei reiktu eiti nuo kito galo geniu-karklenu...tai gal jau nebesneketum apie kelias minutes. Be to gal nelygink vien tik su savim. Gal palygink per kiek toki gabala kelio nueitu tavo pagyene tevai?

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Išskirtinumas tik tas, kad Naujojoje Vilnioje jau senokai yra geležinkelių infrastruktūra ir vietiniai gyventojai jau pripratinti ja naudotis. Beje, pagal mano siūlomą maršrutą būtų galima pasiekti traukiniu ne tik oro uostą, bet ir Salininkus ir tolimesnius miestelius.

                                Važiuojant iš NV autobusu su persėdimu, kainuoja brangiau nei traukiniu be persėdimo (nebent turimas miesto terminuotas bilietas), o ir užtrunka greičiau. Salininkai taip pat neturi tiesioginio susisiekimo su oro uostu.
                                Pilaitė, Grigiškės, Žirmūnai, Grigiškės irgin neturi tiesioginio susisiekimo su Oro uostu, į kitus rajonus, išskyrus Šeškinę, iš TVOU kursuoja tik mikriukai. Gal atidarykim dar 5-6 autobusų maršrutus, kad iš Oro uosto būtų galima į bet kurį miesto tašką be persėdimo nuvažiuoti??
                                Žinau, pasakysi, kad N.Vilnioje, skirtingai nei kituose rajonuose, yra geležinkelis. Bet būkim realistiškesni- į oro uostą didžioji dauguma keleivių važiuoja taksi arba pavežami draugų/giminių, prabangesni viešbučiai patys savo klientams organizuoja "transferą" į/iš oro uosto. Jei jau pratęsti tą automotrisę iki Naujosios Vilnios, joje ir Pavilnyje nesusirinks tiek keleivių, kad padengtų reisų organizavimo išlaidas. Tie kam reikia į miestą, gali važiuoti ir esamais traukinių maršrutais, o į oro uostą, kaip minėjau, važiuos nedaug žmonių. Ir vėl gi, nesvarbu, kad N.Vilnioje yra traukiniai. Traukinio taip pat neapsimoka išlaikyti, jei nėra keleivių. Kas dėl Juodšilių/Valčiūnų ir tolesnių miestelių, tai ten iš Naujosios Vilnios išvis važiuos vienetai.
                                Būtent, kad didžioji dauguma VT keleivių turi terminuotus bilietus. O jie nepersės į traukinius, jei juos į bendrą sistemą neįtrauks. Kad jie bus integruoti į bendrą sistemą- labai abejoju. Tad į priemiestinius traukinius nedaug kas persės. Neapsimokės išlaikyti.
                                Praeivis buvo teisus, nuo Parko gatvės iki Gel.stoties toloka pėsčiom eiti. Kartais galima pasivaikščioti, bet kasdien ar su lagaminais tikrai niekas nevaikščios ten. Verčiau sės į 74 maršruto autobusą, juolab iki stoties jis pakankamai greitai nuveža.

                                Kas dėl Salininkų, tai ir iki ten oro uostą pasiekti pakankamai nesunku. Važiuoji 42 maršruto autobusu iki Eišiškių stotelės, ten jau persėdi į 1, 1A arba 2 autobusus, ir jau po 4-5 min. esi oro uoste.

                                Taigi išvada. Traukinį Vilnius-Oro uostas pratęsti iki N.Vilnios iš vienos pusės ir iki Juodšilių/Valčiūnų- iš kitos, įrengiant stotelę Salininkuose, apsimokėti tik tuo atveju, jei jame galiotų tie patys bilietai ir lengvatos, kaip ir miesto autobusuose ir troleibusuose. Priešingu atveju nedaug keleivių naudosis juo
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Pilaitė, Grigiškės, Žirmūnai, Grigiškės irgin neturi tiesioginio susisiekimo su Oro uostu, į kitus rajonus, išskyrus Šeškinę, iš TVOU kursuoja tik mikriukai. Gal atidarykim dar 5-6 autobusų maršrutus, kad iš Oro uosto būtų galima į bet kurį miesto tašką be persėdimo nuvažiuoti??
                                  Žinau, pasakysi, kad N.Vilnioje, skirtingai nei kituose rajonuose, yra geležinkelis. Bet būkim realistiškesni- į oro uostą didžioji dauguma keleivių važiuoja taksi arba pavežami draugų/giminių, prabangesni viešbučiai patys savo klientams organizuoja "transferą" į/iš oro uosto. Jei jau pratęsti tą automotrisę iki Naujosios Vilnios, joje ir Pavilnyje nesusirinks tiek keleivių, kad padengtų reisų organizavimo išlaidas. Tie kam reikia į miestą, gali važiuoti ir esamais traukinių maršrutais, o į oro uostą, kaip minėjau, važiuos nedaug žmonių. Ir vėl gi, nesvarbu, kad N.Vilnioje yra traukiniai. Traukinio taip pat neapsimoka išlaikyti, jei nėra keleivių. Kas dėl Juodšilių/Valčiūnų ir tolesnių miestelių, tai ten iš Naujosios Vilnios išvis važiuos vienetai.
                                  Būtent, kad didžioji dauguma VT keleivių turi terminuotus bilietus. O jie nepersės į traukinius, jei juos į bendrą sistemą neįtrauks. Kad jie bus integruoti į bendrą sistemą- labai abejoju. Tad į priemiestinius traukinius nedaug kas persės. Neapsimokės išlaikyti.
                                  Praeivis buvo teisus, nuo Parko gatvės iki Gel.stoties toloka pėsčiom eiti. Kartais galima pasivaikščioti, bet kasdien ar su lagaminais tikrai niekas nevaikščios ten. Verčiau sės į 74 maršruto autobusą, juolab iki stoties jis pakankamai greitai nuveža.

                                  Kas dėl Salininkų, tai ir iki ten oro uostą pasiekti pakankamai nesunku. Važiuoji 42 maršruto autobusu iki Eišiškių stotelės, ten jau persėdi į 1, 1A arba 2 autobusus, ir jau po 4-5 min. esi oro uoste.

                                  Taigi išvada. Traukinį Vilnius-Oro uostas pratęsti iki N.Vilnios iš vienos pusės ir iki Juodšilių/Valčiūnų- iš kitos, įrengiant stotelę Salininkuose, apsimokėti tik tuo atveju, jei jame galiotų tie patys bilietai ir lengvatos, kaip ir miesto autobusuose ir troleibusuose. Priešingu atveju nedaug keleivių naudosis juo
                                  į Juodšilius/Valčiūnus pilna automatrisė būna. įrengus stotelę Salininkuose tikrai padaugės keleivių [vasarą sodininkai traukiniu važiuotų, kuriems sodas iškart už pervažos] taip ir susidarytų daugiau keleivių
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Juodšiliai ir Valčiūnai yra Vilniaus rajonas. Ten kursuoja ir priemiestiniai autobusai. Todėl negalioja miesto bilietai ir keleiviai renkasi pigesnį traukinį. Dalis keleivių turi mėnesinius traukinių bilietus, su kuriais važinėti pigiau nei autobusais be mėnesinio. Todėl neintegravus traukinių į miesto bilietų sistemą, keleivių bus vienas kitas.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      5 keleiviai i traukini-tai jau katastrofa,kai visiskai aisku,kad ta nepelninga linija reikia uzdaryti.
                                      Kokią liniją reikia uždaryti?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Tyliai, be piaro ir triukšmo Vilniun sugrįžo įlaipinimo per visas duris tvarka...

                                        Comment


                                          Ar tiesa, kad Vilniaus troleibusų 19 maršrutą po lygiai aptarnauja abu parkai?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X