Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė music Rodyti pranešimą
    Todėl galima iš karto daryti greitojo tramvajaus ar vienbėgio sistemą, kuri daug pasaulio miestų pasiteisino, o kai kur perveža tiek pat/daugiau keleivių, kiek kitur metro.
    Vieną smulkmeną pamiršai, taccido minėtas variantas būtų daug pigesnis, beto ir universalesnis, nereiktų persėsti iš tramvajaus į troleibusą ir toliau važiuoti.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Vieną smulkmeną pamiršai, taccido minėtas variantas būtų daug pigesnis, beto ir universalesnis, nereiktų persėsti iš tramvajaus į troleibusą ir toliau važiuoti.
      Jo, panaikinam visus troleibusus, autobusus, juk prie kiekvienų durų priveš nemokamai Kalėdų Senelio įrengtas BRT
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Dėl ko Zuokas ir šneka apie tramvajus, o kai kurie politikai ir apie metro. Nes tai elektra, o ne naftos produktais varomas VT. Ne tik ekologiškiau, bet ir pigiau, nes elektros gamintojų konkurencija yra žymiai didesnė nei naftos gavėjų. Be to, nemaža dalis elektros yra pagaminama Lietuvoje (ir dar ne visas potencialas išnaudotas), o kas dėl naftos... mes net su latviais dėl baltijos šelfo telkinio nesugebame broliškai susitarti.
        Be to, artėja tas momentas, kai kai kuriuose maršrutuose esamų transporto priemonių nebepakaks, kad ir kiek dar tankinsime troleibusų ir autobusų tvarkaraščius. Reikės talpesnių transporto priemonių. Kol kas tai sprendžiama triašiais troleibusais ir autobusais su priekaba. Vis tiek ne tiek daug laiko beliko laukti, kol nutiks viena iš dviejų blogybių: a) VT bus nebepajėgus piko metu pervežti visų keleivių; b) esamos gatvės, visų pirma senesniuose mikrorajonuose, užsikimš nuo lengvųjų automobilių, taigi bus dar daugiau laiko praleidžiama kamščiuose, sudeginama daugiau kuro ir labiau teršiamas miesto oras. Todėl jau dabar reikia apsispręsti, kuo važinėsime po 15-20 metų — tramvajais ar metro. Net hibridiniai ar elektromobiliai nebus išeitis. Tuo jau įsitikino ne vienas Vakarų pasaulio didmiestis, pvz Paryžius, Bogota, Los Andželas, San Franciskas.
        Wycka, Lietuvoje, elektros praktiskai negaminame...
        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

        Comment


          Parašė music
          Turbūt dėl to, kad naftos labai daug Lietuvoje išgauname, o jos kaina ne didesnė nei JAV, Rusijoje ar bent Saudo Arabijoje.
          Lenkai naftos irgi BEVEIK neisgauna. ir latviai. ir Estai. Bet jie gamina, o mes - ne
          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

          Comment


            Parašė music
            Tauziji nesąmones. Tiek latviai, tiek jau berods ir estai, tiek ir lenkai (tiksliai nežinau ar jau ar netrukus) patiria elektros deficitą.
            Bet tai jiems netrukdo eksploatuoti savo miestuose ekologišką transportą- troleibusus, tramvajus, o Varšuvoje- ir metro ir tas sistemas sėkmingai plėtoti.
            Latviai turi energijos pertekliu. Ypac pavasariais neturi kur jos deti.
            Estai neturi jokio deficito. Tiesa, 2015 uzdarys pora bloku, bet dabar statosi naujus.
            Lenkai apskritai kita sneka. bet degina jie smarkiai ne nafta.
            Latviai irgi. ir Estai.
            Mes, beje, irgi, elektros gamybai naudojame bisken duju, bisken biokuro. Vienok elektra gaminama praktiskai tik ziema. vasara tik HES'as su kruoniu biski burbina. Na, mazeikiai ant minimumo...

            daugiau tai - asaros.
            Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
            Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

            Comment


              Parašė yessuz Rodyti pranešimą
              Wycka, Lietuvoje, elektros praktiskai negaminame...
              Tai nėra tiesioginis transporto klausimas, bet elektrą Lietuvoje pasigaminti yra lengviau nei išgauti naftą (kodėl — pats žinai, ar tai reikės man pirštu parodyti?).
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Tai nėra tiesioginis transporto klausimas, bet elektrą Lietuvoje pasigaminti yra lengviau nei išgauti naftą (kodėl — pats žinai, ar tai reikės man pirštu parodyti?).
                Na, apie elektra... Nu nera taip lengva ja gaminti. Pagaminus - reikia ja parduoti kad kiti galetu pirkti.

                O transporto tik tame, kad nuskambejo, kad su elektra bedu nera - yra, ir dar kokios...
                Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                Comment


                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                  Na, apie elektra... Nu nera taip lengva ja gaminti. Pagaminus - reikia ja parduoti kad kiti galetu pirkti...
                  Vis tiek šiek tiek nesutinku. Ne tik visoje Europoje, bet ir Lietuvoje plinta energetika iš atsinaujinančių šaltinių. Maža to, elektros gamyba, tobulėjant technologijoms, tampa vis efektyvesnė. Beje, naftą perkame beveik visą iš Rusijos (savos turime tik katino ašaras, o Baltijos šelfo niekaip nepasidaliname su latviais), na o elektrą galima pirkti iš didesnio rato kaimynų. Elektros jungtys su Švedija ir Lenkija dar labiau išplečia galimybių ratą.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Vis tiek šiek tiek nesutinku. Ne tik visoje Europoje, bet ir Lietuvoje plinta energetika iš atsinaujinančių šaltinių. Maža to, elektros gamyba, tobulėjant technologijoms, tampa vis efektyvesnė. Beje, naftą perkame beveik visą iš Rusijos (savos turime tik katino ašaras, o Baltijos šelfo niekaip nepasidaliname su latviais), na o elektrą galima pirkti iš didesnio rato kaimynų. Elektros jungtys su Švedija ir Lenkija dar labiau išplečia galimybių ratą.
                    Galima toki paprasta klausima - tu Energetikos srityje gal dirbi?
                    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                    Comment


                      Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                      Galima toki paprasta klausima - tu Energetikos srityje gal dirbi?
                      Galima taip paprastai neatsakyti?
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Galima taip paprastai neatsakyti?
                        Na, nepyk kad klausiu... Tiesiog idomiai rasai.

                        Vis tiek šiek tiek nesutinku. Ne tik visoje Europoje, bet ir Lietuvoje plinta energetika iš atsinaujinančių šaltinių. Maža to, elektros gamyba, tobulėjant technologijoms, tampa vis efektyvesnė. Beje, naftą perkame beveik visą iš Rusijos (savos turime tik katino ašaras, o Baltijos šelfo niekaip nepasidaliname su latviais), na o elektrą galima pirkti iš didesnio rato kaimynų. Elektros jungtys su Švedija ir Lenkija dar labiau išplečia galimybių ratą.
                        Suds su bruknem tie atsinaujinantieji saltiniai. Vejo apskritai nelaikau normalia energetikos rusimi, biomase - tik mazi galingumai (pvz Vilniaus Energijos TEC2 esantis biomases katilas - 16 MW elektros isgeneruoja.) - ju per mazai.
                        Kad elektros gamyba siek tiek efektyvesne - tai taip, bet tik ne musu elektrinese, kur Elektrenai su 30% naudingumo dirba.. Nafta perkame is visur, kuria paskui perdirbame.
                        Mazutas Lietuvoje - tik kaip labai rezervinis kuras, kadangi turi daug sieros.
                        pagrindinis kuras - Dujos. Elektrenai turi nusierinima, tie gali dirbti ir ant mazuto/orimulsijos (kurios neturi).

                        Elektra galime pirkti is kaimynu, ir ja perkame. bet patys beveik negaminame. is 1300 MW poreikio pasigaminame siai valandai - 460, - trecdali. Is ju - ~300 sugeneruoja Elektrenai. Vejas dar prideda 40. Dar mazeikiai siek tiek, ir kiti smulkus.

                        daugumos elektriniu padetis - prasta, svelniai tariant.

                        Mes elektros praktiskai nesigaminame, nes ja nusipirkti is estu ar latviu - pigiau! O kadangi mes nesigaminame, tai teigti, kad elektros belenkiek - tai drasu biski. nebeparduos latviai/estai/rusai/belarusai, deginsim elektrenuose ir kituose ant pilnos katuskes ir verksim kruvinom asarom kad elektra brungi.
                        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                        Comment


                          Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                          Na, nepyk kad klausiu... Tiesiog idomiai rasai..
                          Nepykstu nė kiek. Man tik keista, nes dauguma forumo nenaujokų puikiai žino ką aš dirbu, plius sulaukiu kritikos, kad per daug apie save atvirauju.

                          Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                          Suds su bruknem tie atsinaujinantieji saltiniai. Vejo apskritai nelaikau normalia energetikos rusimi, biomase - tik mazi galingumai (pvz Vilniaus Energijos TEC2 esantis biomases katilas - 16 MW elektros isgeneruoja.) - ju per mazai.
                          Kad elektros gamyba siek tiek efektyvesne - tai taip, bet tik ne musu elektrinese, kur Elektrenai su 30% naudingumo dirba.. Nafta perkame is visur, kuria paskui perdirbame.
                          Mazutas Lietuvoje - tik kaip labai rezervinis kuras, kadangi turi daug sieros.
                          pagrindinis kuras - Dujos. Elektrenai turi nusierinima, tie gali dirbti ir ant mazuto/orimulsijos (kurios neturi).

                          Elektra galime pirkti is kaimynu, ir ja perkame. bet patys beveik negaminame. is 1300 MW poreikio pasigaminame siai valandai - 460, - trecdali. Is ju - ~300 sugeneruoja Elektrenai. Vejas dar prideda 40. Dar mazeikiai siek tiek, ir kiti smulkus.

                          daugumos elektriniu padetis - prasta, svelniai tariant.

                          Mes elektros praktiskai nesigaminame, nes ja nusipirkti is estu ar latviu - pigiau! O kadangi mes nesigaminame, tai teigti, kad elektros belenkiek - tai drasu biski. nebeparduos latviai/estai/rusai/belarusai, deginsim elektrenuose ir kituose ant pilnos katuskes ir verksim kruvinom asarom kad elektra brungi.
                          Viskas tiesa, bet ignoruoji du dalykus — hidroenergetiką (Lietuva ten, kur lietūs lyja) ir atominę energetiką. Juk ne šiaip sau Lietuva deda (ne visada sėkmingas) pastangas pastatyti Visagine naują atominę elektrinę. Reikia skubėti, kol esami specialistai neemigravo, nepaseno ir nesusirado kitų gerai apmokamų darbų. Vienas (bet ne pagrindinis) iš keliamų klausimų — kur mes dėsime tiek daug energijos, nes pritūkus Kruonio HAE pajėgumų, ją tektų pardavinėti pusvelčiui, kaip kažkada baltarusiams. Žinoma, padėtį pataisytų elektros jungtys su Švedija ir Lenkija, bet bent jau man susidaro įspūdis, kad lenkai ir švedai mieliau patys pardavinėtų savo elektrą, nei pirktų iš mūsų. Teko girdėti net minčių (iš aukšto rango valdininkų), kad Lietuvoje reikėtų populiarinti šildymą elektra.
                          O aš manau, kad vienas iš būdų didinti elektros suvartojimą vidaus rinkoje yra VT — taip mes taptume mažiau priklausomi nuo daugiausiai rusiškos naftos ir dujų, o tinkamą uraną galima pirkti nebūtinai iš Rusijos, bet pvz iš Indijos ar Afrikos Sacharos valstybių. Plius, branduolinio kuro vienos užpirkimo partijos iki šiol IAE užtekdavo kiek ilgiau nei metams (o gal ir ilgiau, tai nėra labai vieša informacija).
                          Taigi ką turime? Elektrifikuotą geležinkelio ruožą Naujoji Vilnia-Kaunas + Lentvaris-Trakai, troleibusų parkai Vilniuje ir Kaune. Jeigu Vilniuje nebeliktų troleibusų, juos pakeistų elektra varomas tramvajus arba metro. Klaipėda taip pat turi minčių nusitiesti tramvajų Gargždai-Klaipėda-Palanga-Šventoji. Šiauliai pusbalsiu jau galvoja apie troleibusus. Jau kalbama apie geležinkelio elektrifikavimą Naujoji Vilnia-BY/LT siena. Neabejoju, kad tik laiko klausimas, kada bus elektrifikuotos linijos Kaišiadorys-Šiauliai ir Kaunas-LT/RU siena. Dar pridėkime naują žaidėją — elektromobilius. Žinoma, sakysi — ai, tai dar kada jie paplis... O atominę elektrinę per naktį pastatys?
                          Apibendrinus, manau, kad Lietuva turėtų jau dabar turėtų pradėti investuoti į elektrinį transportą.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Nepykstu nė kiek. Man tik keista, nes dauguma forumo nenaujokų puikiai žino ką aš dirbu, plius sulaukiu kritikos, kad per daug apie save atvirauju.



                            Viskas tiesa, bet ignoruoji du dalykus — hidroenergetiką (Lietuva ten, kur lietūs lyja) ir atominę energetiką. Juk ne šiaip sau Lietuva deda (ne visada sėkmingas) pastangas pastatyti Visagine naują atominę elektrinę. Reikia skubėti, kol esami specialistai neemigravo, nepaseno ir nesusirado kitų gerai apmokamų darbų. Vienas (bet ne pagrindinis) iš keliamų klausimų — kur mes dėsime tiek daug energijos, nes pritūkus Kruonio HAE pajėgumų, ją tektų pardavinėti pusvelčiui, kaip kažkada baltarusiams. Žinoma, padėtį pataisytų elektros jungtys su Švedija ir Lenkija, bet bent jau man susidaro įspūdis, kad lenkai ir švedai mieliau patys pardavinėtų savo elektrą, nei pirktų iš mūsų. Teko girdėti net minčių (iš aukšto rango valdininkų), kad Lietuvoje reikėtų populiarinti šildymą elektra.
                            O aš manau, kad vienas iš būdų didinti elektros suvartojimą vidaus rinkoje yra VT — taip mes taptume mažiau priklausomi nuo daugiausiai rusiškos naftos ir dujų, o tinkamą uraną galima pirkti nebūtinai iš Rusijos, bet pvz iš Indijos ar Afrikos Sacharos valstybių. Plius, branduolinio kuro vienos užpirkimo partijos iki šiol IAE užtekdavo kiek ilgiau nei metams (o gal ir ilgiau, tai nėra labai vieša informacija).
                            Taigi ką turime? Elektrifikuotą geležinkelio ruožą Naujoji Vilnia-Kaunas + Lentvaris-Trakai, troleibusų parkai Vilniuje ir Kaune. Jeigu Vilniuje nebeliktų troleibusų, juos pakeistų elektra varomas tramvajus arba metro. Klaipėda taip pat turi minčių nusitiesti tramvajų Gargždai-Klaipėda-Palanga-Šventoji. Šiauliai pusbalsiu jau galvoja apie troleibusus. Jau kalbama apie geležinkelio elektrifikavimą Naujoji Vilnia-BY/LT siena. Neabejoju, kad tik laiko klausimas, kada bus elektrifikuotos linijos Kaišiadorys-Šiauliai ir Kaunas-LT/RU siena. Dar pridėkime naują žaidėją — elektromobilius. Žinoma, sakysi — ai, tai dar kada jie paplis... O atominę elektrinę per naktį pastatys?
                            Apibendrinus, manau, kad Lietuva turėtų jau dabar turėtų pradėti investuoti į elektrinį transportą.
                            del to kur dirbi - nelabai domiuosi. Apskritai, nors forume uzsiregistravau dar tada kai tik per pakvietimus buvo galima papulti, berods, bet nelabai aktyviai naudojuos...
                            Gal as paliesiu tik elektrines - lietuvoje atomines kol kas nera. Kai bus, tada taip, turesime mes tos aliektros. bet siai dienai - neturime.
                            Hidro, isvis yra sakem ant vandens. Turime Kauno HE - 110 MW. na, mazdaug Kaunui.
                            Turime Kruoni HAE - bet jai uzsipumpuoti reikia.

                            ir gaunasi, kad nieko is to hidro mes ir neturime.

                            Beje, labai noreciau kad Vilniuje atsirastu nauja, modernus tram'as. o klaipeda - jie tik sneka.. net galimybiu studijos neturi
                            Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                            Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                            Comment


                              o hidro energijos irgi daug neprisigaminsim. Rodos lietuvoje teoriskai galima gauti 700mW hidro energijos, realiai apsimoketu daugiausia to kiekio, tam reiketu uztvenkti neri ir dar karta nemuna - galiausiai iseina, kad su Kauno HE 100MW is hidro nelabai turime ir ka pasiulyti. O visi vejai lietuvoje siuo metu gamina ~10-20MW - gerai, kad yra kas parduoda elektra...

                              Comment


                                Kuo Vilniaus VT susijęs su atsinaujinačiais energijos šaltiniais?
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  Kuo Vilniaus VT susijęs su atsinaujinačiais energijos šaltiniais?
                                  cia mes bisken uzsidiskutavom del termino "turim daug elektros"
                                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                  Comment


                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    Todėl galima iš karto daryti greitojo tramvajaus ar vienbėgio sistemą, kuri daug pasaulio miestų pasiteisino, o kai kur perveža tiek pat/daugiau keleivių, kiek kitur metro.
                                    Pasidarė įdomu kur pasiteisino vienbėgio sistema, Maskvoje kiek žinau ji nepasiteisno.

                                    Comment


                                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                      Pasidarė įdomu kur pasiteisino vienbėgio sistema, Maskvoje kiek žinau ji nepasiteisno.
                                      kaip ir siulomo LOHR sistema su tramautobusais - irgi biski lubinai )
                                      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                      Comment


                                        2011 06 29 - NUO LIEPOS 1 D. KEIČIASI 7 ir 19 TROLEIBUSŲ MARŠRUTŲ TVARKARAŠČIAI, O NUO LIEPOS 4 D. 38, 52A, 55 AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ EISMO TVARKARAŠČIAI

                                        http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=385

                                        P.S. Jie pamiršo parašyti dar, kad ir 5-ojo maršruto autobuso tvarkaraštis yra keičiamas
                                        Paskutinis taisė 1132; 2011.06.30, 08:55.

                                        Comment


                                          Labiausiai "džiugina" 5 maršruto grafikas, nes ten dienos metu liks tik 1 autobusas (ir greičiausiai trumpas), kuris tarp piko kursuos kas 90 minučių...
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X