Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
    O aš priešingai manau, kad gerai. Reikalingas vieningesnis eismo organizavimas.
    Eismą organizuoja "Susisiekimo paslaugos", o ne šios dvi bendrovės.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Sujungimas, jei jis būtų atliktas tikrai kokybiškai ir būtų sumažintas biurokratinis aparatas, atlikta kai kurių kitų veiklų optimizacija (tiekimo, tech. pagalbos, remonto ir kt.), duotų naudos. Tačiau čia Lietuva...

      Comment


        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Visiška kvailystė tas sujungimas. Nematau jokių to privalumų, tiesiog naujiems žmonėms sukuriami aukšti postai. Džiugu bent tai, kad generalinis tikriausiai bus paskirtas "Vilniaus autobusų" direktorius...
        Sujungimas - puiku. Tik jis kažkoks pusinis - reikia ir "Susisiekimo paslaugas" prijungti. Juk SĮ "koordinuoja" tik pačios savivaldybės įmones, kurios dabar bus sujungtos į vieną - tad nebeliks ką koordinuoti. Turėti atskirą įmonę privačių mikriukų tvarkaraščių įdėjimui į internetą ir stoteles - prabanga.

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          Sujungimas - puiku. Tik jis kažkoks pusinis - reikia ir "Susisiekimo paslaugas" prijungti. Juk SĮ "koordinuoja" tik pačios savivaldybės įmones, kurios dabar bus sujungtos į vieną - tad nebeliks ką koordinuoti. Turėti atskirą įmonę privačių mikriukų tvarkaraščių įdėjimui į internetą ir stoteles - prabanga.
          Susisiekimo paslaugos ne tik koordinuoja VT, bet ir prižiūri mokamo parkavimo mieste sistemą ir eismo valdymo sistemą.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Susisiekimo paslaugos ne tik koordinuoja VT, bet ir prižiūri mokamo parkavimo mieste sistemą ir eismo valdymo sistemą.
            O sujungta su autobusų ir troleibusų parkais ji to daryti negalėtų?

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              O sujungta su autobusų ir troleibusų parkais ji to daryti negalėtų?
              Gal ir galėtu, bet tada įmonės veikla tampa labai plati ir toks modelis būtų tikrai neefektyvus. Kitas dalykas, kad autobusų ir troleibusų parkai yra tiktai vežėjai, o juos kontroliuoti kažkas turi. Nesuprantu iš kur toks noras sujungti šiuos subjektus į vieną, nors jų veikla yra visiškai skirtinga.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Gal ir galėtu, bet tada įmonės veikla tampa labai plati ir toks modelis būtų tikrai neefektyvus. Kitas dalykas, kad autobusų ir troleibusų parkai yra tiktai vežėjai, o juos kontroliuoti kažkas turi. Nesuprantu iš kur toks noras sujungti šiuos subjektus į vieną, nors jų veikla yra visiškai skirtinga.
                Yra pavyzdys Rygoje. "Rigas Satiksme" yra viena įmonė, kuriai priklauso troleibusų, autobusų ir tramvajų parkai (jie nėra atskiri juridiniai asmenys), bilietų platinimas, tvarkaraščių sudarymas ir t.t., parkavimo aišktelių žriežiūra ir mokesčių už stovėjimą rinkimas. Beje, dalis pinigų už parkavimą eina VT reikmėms. Kai pas mus to nėra.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Gal ir galėtu, bet tada įmonės veikla tampa labai plati ir toks modelis būtų tikrai neefektyvus. Kitas dalykas, kad autobusų ir troleibusų parkai yra tiktai vežėjai, o juos kontroliuoti kažkas turi. Nesuprantu iš kur toks noras sujungti šiuos subjektus į vieną, nors jų veikla yra visiškai skirtinga.
                  Sakyčiau, kad dabartinis modelis visiškai neefektyvus. SĮ tik "koordinuoja". Parkai tik "veža". Rezultatas - niekas už nieką neatsako.

                  Mikrūškės gyvena atskiroj planetoj (jeigu jos būtų integruotos į bendrą sistemą, tada sutikčiau, kad yra prasmės turėti bendrą "koordinatorių"). "Lietuvos geležinkeliai" (kurių traukiniai važinėja tarp stoties ir Naujosios Vilnios, dubliuodami autobusus) - išvis Andromedos galaktika.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Yra pavyzdys Rygoje. "Rigas Satiksme" yra viena įmonė, kuriai priklauso troleibusų, autobusų ir tramvajų parkai (jie nėra atskiri juridiniai asmenys), bilietų platinimas, tvarkaraščių sudarymas ir t.t., parkavimo aišktelių žriežiūra ir mokesčių už stovėjimą rinkimas. Beje, dalis pinigų už parkavimą eina VT reikmėms. Kai pas mus to nėra.
                    Nežinojau kaip viskas veikia Rygoje. Jei tokio pavyzdžio veikla efektyvi, tada gal tikrai vertėtu viską apjungti į vieną įmonę ir pas mus.

                    Comment


                      Tiems, kas šiandien nori pravažiuoti bandomuoju žaliu Solaris Urbino 12 CNG - jo šiandienos grafikas 10 maršrutu:
                      Iš Kaimelio žiedo - iš Žaliojo tilto - atvyksta į Markučius
                      15:08 - 15:38 - 15:56
                      16:57 - 17:27 - 17:45
                      19:19 - 19:44 - 19:59
                      20:56 - 21:17 - 21:32
                      [22:19 į autobusų parką]

                      Iš Markučių - iš Žaliojo tilto - atvyksta į Kaimelio žiedą
                      16:02 - 16:20 - 16:52
                      17:53 - 18:11 - 18:39
                      20:08 - 20:22 - 20:45
                      21:40 - 21:54 - 22:17
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Nuo 2011 m. balandžio 15 d. dėl gatvės remonto darbų 13 „Liepkalnis–Dzūkų g.–Stotis–Markučiai–Žemasis Pavilnys” maršruto autobusai į stotelę „Žemasis Pavilnys“ nevažiuos, o apsisuks ties stotele „Žiedas“:

                        http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=380

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Sujungimas - puiku. Tik jis kažkoks pusinis - reikia ir "Susisiekimo paslaugas" prijungti. Juk SĮ "koordinuoja" tik pačios savivaldybės įmones, kurios dabar bus sujungtos į vieną - tad nebeliks ką koordinuoti. Turėti atskirą įmonę privačių mikriukų tvarkaraščių įdėjimui į internetą ir stoteles - prabanga.
                          Mano nuomone, "Susisiekimo paslaugos" išvis yra nereikalingos. Juk yra Savivaldybėje Eismo organizavimo skyrius ir jam priklausantis viešojo transporto poskyris. "Susisiekimo paslaugos" tik dubliuoja jų funkcijas. Šie skyriai, manau, galėtų kuo puikiausiai vykdyti tas funkcijas, kurias dabar vykdo SĮSP- mokesčių už stovėjimą rinkliava, VT tvarkaraščiai, maršrutai ir tt.

                          Kaune jokių panašių savivaldybės įmonių nėra, o viešąjį transportą organizuoja savivaldybės Eismo organizavimo skyrius. Rezultatas? Palyginkite, kaip VT yra organizuotas Kaune, ir kaip- Vilniuje.

                          O autobusų ir troleibusų parkų sujungimas - puiku, bet su sąlyga, jog jiems tai išties padės optimizuoti veiklą.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Taip, MB, MAN senesni autobusai turi tik po vieną kiekvienoje pusėje orlaidę gale. Bet juose yra stogo liukai. O dujiniuose net ir jų nėra.
                            paskelbe siandien VA konkursa galiniams ir soniniams stiklams pirkti, tai kiekiai nera nurodyti, bet modeliai kuriems jie perkami, isvardinti beveik visi VA turimi - naujieji Volvo, MB405, Karosa, Cito-Citaro, Man ir dujiniai Volvo.
                            Beje, konkursos salygose nenurodyta kad su orlaidem, kaip buvo spaudoje skelbta, tai gal cia siaip paprastas stiklu pirkimas vietoje isdaustu...

                            Comment


                              http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=381

                              Comment


                                Atsižvelgiant į keleivių prašymus nuimamamas 1 autobusas iš 10 maršruto .
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Atsižvelgiant į gamtosaugininkų prašymus dėl CO2 emisijos mažinimo, žmonės prašomi mažiau kvėpuoti...

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Atsižvelgiant į keleivių prašymus nuimamamas 1 autobusas iš 10 maršruto .
                                    Jis nukeliavo į 33-ią

                                    Comment


                                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                      Jis nukeliavo į 33-ią
                                      Vis vien keleiviams paslauga pablogėjo, nes 10-ame nuimtas vienas visą dieną dirbęs autobusas, o 33-ame pridėtas tik piko metu dirbantis autobusas. Mat keleiviai labai prašė dažninti 33 kursavimą, tai ir pagalvota, ką būtų galima apkirpti vietoj jo
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Vis vien keleiviams paslauga pablogėjo, nes 10-ame nuimtas vienas visą dieną dirbęs autobusas, o 33-ame pridėtas tik piko metu dirbantis autobusas. Mat keleiviai labai prašė dažninti 33 kursavimą, tai ir pagalvota, ką būtų galima apkirpti vietoj jo
                                        Tas apts buvo padaryta su 55: iš 29 nuėmė pamaininį, o 55 pridėjo pikinį.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Atsižvelgiant į gyventojų prašymus, nuo 2011 m. birželio 22 dienos koreguojamas 12 maršruto „Stotis – Rudamina – Skaidiškės“ autobusų tvarkaraštis.

                                          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=382

                                          Comment

                                          Working...
                                          X