Nuo Birželio 1-os dienos, 36 maršrutą gražiną į 1-a poskiri, ir dirbs 1-ojo poskirio autobusai. Nieko nesuprantu, kodėl negali jie apsispresti, kam koki maršrutą atiduoti o paskui susigražinti.?
Nuo Birželio 1-os dienos, 36 maršrutą gražiną į 1-a poskiri, ir dirbs 1-ojo poskirio autobusai. Nieko nesuprantu, kodėl negali jie apsispresti, kam koki maršrutą atiduoti o paskui susigražinti.?
Iš kur žinai, kad grąžina?
Gal grąžina dėl to, kad 26 maršrutu vėl važinės trumpi autobusai?
Bet pirmająme poskyryje yra tik trumpi (dviašiai) autobusai.
Netiesa, abu poskyriai turi ir ilgų ir trumpų autobusų. 1-ajame poskyryje periodiškai arba ištisus metus važinėja ilgi autobusai 12, 16, 17, 19, 26, 31, 34, 37, 39, 42, 44, 47, 55, 74, 78 maršrutais. 2-ajame poskyryje ilgi autobusai periodiškai arba ištisus metus dirba 5, 6, 7, 22, 24, 29, 36, 43, 45, 46, 53, 54, 56, 63, 75 maršrutais
Sužinoję, kad nuo birželio 1 d. nebeliks 067 maršruto autobuso, važiuojančio iš Santariškių į Grigiškes, gyventojai puolė rinkti parašų, kad šis jiems gyvybiškai svarbus maršrutas išliktų.
Išsaugoti iš Santariškių į Grigiškes važiuojančius įmonės „Kolegita” 067 maršruto autobusus panoro apie 2500 vilniečių. Jų pasirašytas raštas jau iškeliavęs į miesto savivaldybę.
Vilniaus vežėjų asociacijos prezidentas Saulius Matulionis sakė, kad per mėnesį 067 maršruto autobusai veža apie 60 tūkst. keleivių.
„Tai gana daug, bet savivaldybei atrodo, kad toks keleivių skaičius per mažas”, – priežastis, kodėl miesto savivaldybė nepratęsė sutarties su įmone „Kolegita”, paaiškino S.Matulionis.
Miesto savivaldybės Komunalinio ūkio departamento direktorius Virginijus Pauža teigė, kad panaikinus 067 maršrutu kursuojančius privačius autobusus vilniečiai iš Santariškių į Grigiškes galės nuvykti kitais būdais.
Tuo pačiu maršrutu važinėja 29 ir 55 numeriais pažymėti autobusai.
Tačiau norint iš Grigiškių nuvykti į Santariškes iš vieno autobuso į kitą reikia persėsti Lazdynuose.
„Suprantu, kad privatūs autobusai buvo patogesni, keleivis ranką pakelia ir jie stoja, kur nori, tačiau taip negalima, autobusai gali sustoti tik stotelėse.
Atsižvelgsime į žmonių norus, gal pratęsime 29 arba 55 autobuso maršrutus, kad iš Santariškių į Grigiškes būtų galima nuvažiuoti be persėdimo.
Tačiau kol kas galimybių sujungti visus miesto rajonus neturime”, – kalbėjo V.Pauža.
Jis pridūrė, kad 067 autobusų maršrutas miesto savivaldybei yra nenaudingas.
Už negautas planuotas pajamas privačiam vežėjui sostinės savivaldybė turi sumokėti. Per mėnesį už šį maršrutą susidaro iki 200 tūkst. litų.
Antrąkart savivaldybė iš dangaus išgalvoja argumentus siekdama įrodyti 067 maršruto nereikalingumą. Paprasčiau tariant, pievas šneka.
Nu nė karto neteko matyti, kad kas nors stabdo privatų autobusą ranka. Bent jau Kolegitos autobusai tai stoja tik stotelėse kaip ir priklauso, čia ne mikriukai.
Jau nusibodo tokie pokštai. Kol kas jie nepasakė nė vieno tinkamo argumento, kodėl maršrutas naikinamas. Vis išgalvoja ką nors, kaip ir dėl mažo keleivių srauto.
Vienintelis panašus į tinkamą argumentas yra šis:
Už negautas planuotas pajamas privačiam vežėjui sostinės savivaldybė turi sumokėti. Per mėnesį už šį maršrutą susidaro iki 200 tūkst. litų.
Tačiau sprendžiant iš maršruto apkrovos, NETIKIU, kad jis yra toks nuostolingas. Tačiau net jei tai ir tiesa, bet 200 tūkst. Lt per mėnesį- ne tokia jau ir didelė suma. Manau, kad išleisti į gatves tiek transporto priemonių, kad pavyktų susidoroti su keleivių srautais be privačių maršrutų pagalbos, yra kur kas brangiau nei tie 200 tūkst. O ir tą nuostolį būtų galima sumažinti, jei būtų tinkama tvarkaraščių sklaida- juk keleivių dar labiau padaugėtų.
Nu nė karto neteko matyti, kad kas nors stabdo privatų autobusą ranka. Bent jau Kolegitos autobusai tai stoja tik stotelėse kaip ir priklauso, čia ne mikriukai.
Negaliu pasakyti apie 067, bet 062 ir 05 stoja ir prie pakeltos rankos (rečiau negu mikriukai, bet stoja). Taip pat galiu tiksliai pasakyti, kuriose vietose, ne stotelėje, sustoja ir išleidžia keleivius kasryt.
Negaliu pasakyti apie 067, bet 062 ir 05 stoja ir prie pakeltos rankos (rečiau negu mikriukai, bet stoja). Taip pat galiu tiksliai pasakyti, kuriose vietose, ne stotelėje, sustoja ir išleidžia keleivius kasryt.
Per metus 2.5 mln. vienam maršrutui maža suma?
Na, kartais gal ir išleidžia, bet kad įleidinėtų ne stotelėje, nė karto nemačiau, gal ir klystu. Bet kuriuo atveju, tai ne priežastis naikinti maršrutą.
O šiaip, jei jau prakalbom apie grafikų nesilaikymą, tai gal geriau jau būtų panaikinti ne 05 ar 067, o Centvalio 062. Jiems tai tikrai nei tvarkaraščiai, nei KET negalioja- daro viską, kad tik kuo daugiau keleivių pervežtų. Mettal teigė matęs pas 062 vairuotojus atspausdintus 53 ir kitų maršrutų-konkurentų tvarkaraščius. Kolegitos vairuotojai pagrinde taip nesielgia.
Turbūt kompensacijos vežėjams mokamos tik už 067, o už 05 ir 062 nemokamos , nes jie yra kur kas labiau apkrauti nei 067 (nors ir 067 ne tuščias važinėja, bet 05 ir 062 kartais vos ne sausakimši būna!). Todėl ir lieka ta 200 tūkst. Lt/mėn. suma. Gal ir ji nėra maža, bet kartoju, panaikinus privačius maršrutus ir mikriukus, autobusų parkui išleisti į gatves proporcingai daugiau transporto priemonių (kad susidoroti su padidėjusiais keleivių srautais) municipaliniam autobusų parkui kainuotų turbūt ne ką pigiau. O pelno didelio iš to tikėtis vargu ar verta.
Na, kartais gal ir išleidžia, bet kad įleidinėtų ne stotelėje, nė karto nemačiau, gal ir klystu. Bet kuriuo atveju, tai ne priežastis naikinti maršrutą.
O šiaip, jei jau prakalbom apie grafikų nesilaikymą, tai gal geriau jau būtų panaikinti ne 05 ar 067, o Centvalio 062. Jiems tai tikrai nei tvarkaraščiai, nei KET negalioja- daro viską, kad tik kuo daugiau keleivių pervežtų. Mettal teigė matęs pas 062 vairuotojus atspausdintus 53 ir kitų maršrutų-konkurentų tvarkaraščius. Kolegitos vairuotojai pagrinde taip nesielgia.
ne kartais išleidžia, o kiekvieną rytą. Ties Konstitucijos pr. arba prieš šviesoforą arba už. Tas pats su sustojimu ir paėmimu žmonių prieš Konstitucijos pr. arba už jo.
Taip pat prieš Žalgirio g. beveik visada išleidžia žmones, jei dega raudonas šviesoforo signalas.
Kurie dažniau taip elgiasi ar 062 ar 05 vairuotojai pasakyti negaliu, bet elgiasi ir tų ir tų.
ne kartais išleidžia, o kiekvieną rytą. Ties Konstitucijos pr. arba prieš šviesoforą arba už. Tas pats su sustojimu ir paėmimu žmonių prieš Konstitucijos pr. arba už jo.
Taip pat prieš Žalgirio g. beveik visada išleidžia žmones, jei dega raudonas šviesoforo signalas.
Kurie dažniau taip elgiasi ar 062 ar 05 vairuotojai pasakyti negaliu, bet elgiasi ir tų ir tų.
Pastatytu prie sankryžos su Konstitucijos pr. kamerą ir porą kartų demonstratyviai nubaustų vairuotojus- tai, manau, nebeliks tokių pažeidėjų.
Bet kuriuo atveju, tai ne priežastis naikinti 067 maršruto
Vilniaus universiteto Studentų atstovybė (VU SA) su dar aštuonių Vilniaus aukštųjų mokyklų studentų atstovais parengė peticiją su pasiūlymais, kaip gerinti viešojo transporto susisiekimą Vilniaus mieste. Po šia peticija praėjusių metų rudenį, per Tarptautinę studentų dieną, pasirašė 8071 studentas. Prie šio klausimo vėl grįžta su naujuoju miesto meru Artūru Zuoku.
...Pagrindiniai siūlymai buvo troleibusų ir autobusų važiavimo laiko vėlinimas ar maršrutų skaičiaus didinimas. Taip pat siūlyta sudaryti naujus maršrutus ir tobulinti esamus. Pavyzdžiui, buvo išaiškinta problema, kad VU Medicinos fakulteto studentams kyla problemų, kai reikia nuvažiuoti nuo M. K. Čiurlionio gatvėje esančio fakulteto iki Santariškių klinikų. Dėl šios priežasties buvo pasiūlytas maršrutas: Santariškės – Didlaukio st. – Žaliasis tiltas – Sparta – Stotis. Taip pat dauguma studentų išreiškė poreikį naktiniams autobusams miesto švenčių ar šventinių renginių naktimis.
Papildymas:
beje pats nuo savęs gal geriau pasiūlyčiau ne per žaliąjį tiltą, o lukiškių g. per geležinį vilką iki didlaukio g., tada jau baltupio g.
nesupratau, kodėl balandžio? taiso praeities klaidas?
beje ir keistai per fabijoniškes sukinėjasi...
ir kaip dar seksis ilgam autobusui nuo savanorių pr. užvažiuoti į oslo g., kai dabar ten išrausta?
Comment