Parašė Raptor
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNemanau, kad buvo tokių kurie nenorėtų. Tiesiog žurnalistai parašė straipsnį su skambia antraštė, kad nenori pirkti. Viskas buvo paprasčiau. Miesto tarybos kadencija ėjo į pabaigą ir niekas nepasivargino apsvarstyti galimybės pirkti tuos autobusus.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąAtsakymai iš Susisiekimo paslaugų dėl vasaros eismo tvarkaraščių ir dėl Žaliųjų ežerų autobuso ilgumo
Kaip supranta šių metų vasara 36 bus dviašis ir trumpas.
Nuo Gegužės 1 dienos 36 maršrutu važinės triašiai autobusai o ne dviašiai kaip tamsta čia pranašavot...
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąIš kur ištraukei šitą beviltišką kliedesių informacija tai nesuprantu
Nuo Gegužės 1 dienos 36 maršrutu važinės triašiai autobusai o ne dviašiai kaip tamsta čia pranašavot...Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąPatys SĮ "SUSISIEKIMO PASLAUGOS" man parašė, kad važiuos dviašiai. O iš kur tu "tamsta" ištraukei, kad bus triašiai?
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąVienas iš vairuotojų sakė.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąKiek žinau, tai autobusus maršrutams skirsto SĮ "SUSIEKIMO PASLAUGOS".www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Luky2
Vakar buvau prie "Kolegitos" autobusų parko ir visiškai atsitiktinai aptikau jame autobusą, kuris nepaminėtas http://fotobus.msk.ru/list.php?did=1210 pateiktame sąraše. Gal tai dar vienas naujas pirkinys "Kolegitos" autobusų supirkinėjimo pike???
Autobuso valstybinis numeris: ERU:997
Markė: ?Mercedes-Benz O405N2Ü CNG? (bent jau išvaizda atitinka...)
Nuotrauka (atsiprašau už prastą kokybę): http://foto.terpe.lt/inkelti/20110422/i62_P1180712.JPG
Comment
-
Mero galvoje – idėjų antplūdis
– Ar nepamiršote anksčiau puoselėtos tramvajaus ar metro idėjos?
– Neatmetu nė vienos idėjos, kuri yra įdomi, nukreipta į ateitį ir padėtų spręsti susisiekimo problemas. Svarbu kalbėti apie kainas ir tokių projektų tikslingumą.
Manau, kad grįšime prie vienokio ar kitokio naujo tipo visuomeninio transporto priemonių idėjų dėl paprastos priežasties – troleibusai šiandien baigia gyvenimą, tai muziejaus eksponatai.
Po kelerių metų troleibusai bus retenybė, nes nebus tikslo turėti kontaktinį tinklą. Turime transformuoti troleibusų parką į naujo tipo transporto priemones. Pirkdami troleibusą už vieną milijoną litų perkame vakar dieną.
Vilniuje galėtų būti, pavyzdžiui, nauja transporto priemonė „Metro”. Ji yra kaip tramvajus, tik turi vieną bėgį, juda su guminiais ratais, todėl nekelia triukšmo. Ji diegiama daugelyje šalių ir gali važiuoti ir po žeme, ir ant žemės, gali turėti kontaktinį tinklą, gali važiuoti ir be jo.
Taip pat yra minčių apie elektrinę transporto priemonę, kuri sujungtų Gedimino prospektą ir Senamiestį. Ji galėtų vežti žmones nuo automobilio stovėjimo aikštelių, sumažintų transporto srautą pačiame Senamiestyje.
Comment
-
Kameros patiko
Sandra TRINKŪNAITĖ
„Sostinės” korespondentė
2011-04-23
Vilniaus viešajame transporte nebeliko vaizdo stebėjimo kamerų. Bet tik laikinai. Šiuo metu rengiamasi kameras pirkti visiems miesto autobusams ir troleibusams.
Pirmosios skaitmeninės vaizdo kameros „Mobotix” ir „Mezon 4G” interneto įranga buvo sumontuota keliuose sostinės 19-ojo maršruto troleibusuose. Vėliau vaizdo kameros įrengtos ir keliuose autobusuose.
Buvo tikimasi, kad kameros padės drausminti keleivius, sumažės kišenvagių, bus išvengta konfliktų arba jų įvykus bus nesunku rasti kaltininką.
Tačiau nė vienoje viešojo transporto priemonėje, kur buvo sumontuotos kameros, nebuvo konfliktinių situacijų.
Be to, vilniečiai aktyviai naudojosi viešajame transporte veikiančiu nemokamu belaidžiu internetu.
„Šiuo metu rengiamas siūlymas. Politikai turės nuspręsti, ar reikia, kad visuose autobusuose ir troleibusuose atsirastų kameros”, – sakė Vilniaus savivaldybės eismo priežiūros skyriaus vedėjas Algirdas Šešelgis.
Aprūpinti visas miesto viešojo transporto priemones vaizdo kameromis kainuotų apie 2,5 milijono litų.
Gali būti, kad kameros ateityje bus sumontuotos kartu su keleivių apskaitos sistema, kurią taip pat planuojama įsigyti.
Sumontavus specialius daviklius, sistema parodytų, kiek keleivių įlipo, kur išlipo, kiek važiavo neįsigiję transporto bilieto.
Skaitmeninės vaizdo kameros, sumontuotos autobuso priekyje, vaizdą aprėpia 360 laipsnių kampu.
Kamera transliuodavo ne tik vaizdą, bet ir garsą. Į jos matymo lauką patekdavo ir tai, kas vyksta lauke, stotelėje.
Skaitmeninė vaizdo kamera įsijungdavo nuo judesio.
Viena tokia vaizdo kamera kainuoja apie 3 tūkstančius litų.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąMero galvoje – idėjų antplūdis
Manau, kad grįšime prie vienokio ar kitokio naujo tipo visuomeninio transporto priemonių idėjų dėl paprastos priežasties – troleibusai šiandien baigia gyvenimą, tai muziejaus eksponatai.
Po kelerių metų troleibusai bus retenybė, nes nebus tikslo turėti kontaktinį tinklą. Turime transformuoti troleibusų parką į naujo tipo transporto priemones. Pirkdami troleibusą už vieną milijoną litų perkame vakar dieną.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Dar pravartu, Zuokui jau grįžus į valdžią, priminti kelis jo pasisakymus tik įvedus laipinimo pro priekines duris tvarką
http://www.zuokas.lt/2010/07/16/nauj...iesto-zenklas/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąZuokas varo eilinę demagogiją. O nauji troleibusai šiemet bus. Iki metro ar tramvajų dar ne vienus metus reikės kažkuo keleivius vežti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Demagogija (gr. dēmos – liaudis + agōgos – vadovas) – naudos, pripažinimo ir populiarumo siekimas apgaule, melagingais pažadais, meilikavimu, faktų iškraipymu, kritikos slopinimu, teisingos informacijos nutylėjimu.
Demagogija labai paplitusi politinėje veikloje. Savanaudiški asmeniniai arba grupiniai interesai pateikiami kaip priimtini visai tautai, norint laimėti rinkėjų balsus. Demagogija – labiausiai paplitęs manipuliavimo žmonių sąmone būdas, kuriuo siekiama paslėpti savo veiklos cinizmą, amoralumą, savanaudiškumą ir nusikaltimus.
Comment
-
iš 15min.lt konferencijos: A. Zuokas
....
Kaip įsivaizduojate viešojo transporto ateitį Vilniuje?
– Reikės kalbėti apie autobusų ir troleibusų reorganizavimą, šie parkai turės būti sujungti. Troleibusas turės keistis į naujo tipo transporto priemonę. Troleibusas yra praeitis, taigi kontaktinio tinklo išlaikymas ir troleibusų pirkimas nebeturi prasmės. Turime galvoti, į kokią naują elektrinę transporto rūšį artimiausiu metu turėsime investuoti. Yra jų ne viena: gali būti kombinuotos, tarpiniai variantai tarp metro, tramvajaus, to paties troleibuso. Kol kas sprendimo dar nėra. Pamąstymai ar rėmai jau yra. Aišku, kad troleibusų parkas turės keistis į naują transporto priemonę.
Ką manote apie įlaipinimą per priekines duris?
– Mano nuomonė yra neigiama, tokį sprendimą mes atšauksime. Tam ir autobusai projektuojami, kad žmonės įliptų pro bet kurias duris. Manau, šis eksperimentas nepasiteisino. Buvo galvojama ne apie patogumą žmogui, o apie tai, kaip lengviau sugauti zuikius.
Ką žadate daryti, kad Vilniuje pagaliau veiktų Elektroninio bilieto sistema ir švieslentės?
– Išsiaiškinsiu, kodėl šis projektas yra įstrigęs. Kodėl Kaunas ir Klaipėda sugebėjo, o Vilnius iki šiol to nepadarė.
....
Comment
-
Apie troleibusų naikinimą jis nusišneka. Net 2 ar 3 metro ar tramvajaus linijos nieko nepakeis. Dėl to visus troleibusus naikinti ir likusiuose maršrutuose pakeisti autobusais ekologija nekvepia. Blogiausia, kad dėl tokio nesupratingumo troleibusų parkui gali būti padaryta daug žalos. Šiemet užpirkus troleibusų ir po to kelis metus svaičiojant apie metro ar tramvajų, o jo realiai neįgyvendinant, troleibusų parko būklė taps labai prasta.
Tik priekinių durų tvarką galėtų greičiau atšaukti.
Comment
Comment