O gal jums visiems trims (Buss fanui, 2120 ir centras85) metas baigti šitą vaikų darželį, kol visų nepašalino už šiukšlinimą forume ir tarpusavio replikas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO gal jums visiems trims (Buss fanui, 2120 ir centras85) metas baigti šitą vaikų darželį, kol visų nepašalino už šiukšlinimą forume ir tarpusavio replikas?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMan atrodo, kad kaip tik labiau trūksta trumpų autobusų nei ilgų.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąĮdomu tai, jog VAP'e dar yra trumpų Karosų bei Vanhool'ų, kuriuos norima parduoti...
Comment
-
Parašė Vilnietizz;Gal Karosas kas ir nupirks, bet dėl Vanhoolų tai labai abejoju. Kiek žinau, jie yra pakankamai nepatikimi (neretai genda), o ir ne pirmos jaunystės jau.
Comment
-
Sostinei nereikia naujų autobusų bei troleibusųKo gero, taip nusprendė Vilniaus miesto tarybos atstovai, net du kartus iš posėdžių dienotvarkės išbraukę sprendimo dėl pritarimo projektams „Ekologiškų autobusų įsigijimas Vilniaus mieste“ ir „Troleibusų įsigijimas Vilniaus mieste“ svarstymą.
Comment
-
Parašė rvr Rodyti pranešimąDėl 29 maršruto pakeistos trasos manau, kad nuspręsta neapgalvotai.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKą reiškia neapgalvotai? Kitos išeities jie neturi. Vyksta to ruožo rekonstrukcija. Kodėl kelininkai nepaliko galimybės viešajam transportui važiuoti sena trasa- čia jau klausk jų, aš nesu kelių statybos specialistas.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKą reiškia neapgalvotai? Kitos išeities jie neturi. Vyksta to ruožo rekonstrukcija. Kodėl kelininkai nepaliko galimybės viešajam transportui važiuoti sena trasa- čia jau klausk jų, aš nesu kelių statybos specialistas.
Comment
-
Tai jie apsispres pagaliau ar ne, tai nori tai nenori
Vilniaus miestas nori pirkti ekologiškus autobusus ir troleibusus
Vilniaus miesto savivaldybės taryba penktadienį pritarė sprendimui pirkti naujų ekologiškų autobusų ir troleibusų iš Europos Sąjungos fondų ir savivaldybės lėšų. 18 naujų autobusų iš viso kainuos 16,3 mln. Lt, troleibusai – 17,3 mln. Lt, savivaldybės indėlis abiem atvejais sudarys 15 proc. šių lėšų.
Penktadienį vykusiame sostinės savivaldybės tarybos posėdyje naujų autobusų ir troleibusų pirkimas sulaukė tam tikrų abejonių – kaip tarybos narius įspėjo Vyriausybės atstovė, savivaldybės kontrolierius abu sandorius įvertino kritiškai ir išreiškė pastabų.
Tačiau vienas didžiausių tokio sprendimo šalininkų ir iniciatorių vicemeras Romas Adomavičius pabrėžė, kad liepos 15 d. yra paskutinioji, kai savivaldybė gali teikti paraišką gauti ES lėšoms. Todėl esą nepritarus sprendimui penktadienį, finansavimas gali atitekti kuriam nors kitam miestui.
Remiantis sprendimo projektu, iš 17,3 mln. Lt, skirtų pirkti troleibusams, Europos Sąjungos fondų lėšos sudarys 12,1 mln. Lt, savivaldybė prisidės 2,1 mln. Lt, dar 3 mln. Lt turės būti skirta iš projekto partnerio „Vilniaus troleibusai“ padengti įvairioms kitoms išlaidoms, pavyzdžiui, pridėtinės vertės mokesčiui.
Perkant autobusus visa projekto vertė sudarys 16,3 mln. Lt, iš jų 11,4 mln. Lt turėtų būti skiriami iš Europos Sąjungos lėšų, apie 2 mln. Lt – iš savivaldybės biudžeto, 2,8 mln. Lt turėtų skirti projekto partneris „Vilniaus autobusai“.
Sprendimui, nepaisant neigiamos savivaldybės kontrolieriaus išvados, penktadienį kadenciją baigianti taryba pritarė skubos tvarka.
Comment
Comment