Šiandien važiavau 74 maršruto autobusu (Volvo 7700 (trumpassis autobusas) ir vazžiuojant S. Batoro gatve už Rudens stoteles įkalneje autobusas nebeteko galios ir sustojas po minutės užgeso.. O taip šalta... pusto. Gerai kad kažkur po 5min užsivede ir visus keleivius nuvežė iki N. Vilnios. Tikriausiai kuro sistema (su dyzeliu) "gryba pjovė"...
Gyveni praeitimi. Nuo 2009-05-01 52 maršrutas nevažiuoja.
Supratau. Jei žmonės ten negyvena, nors visai šalia yra Jočionių kaimas, tai kam tada transportas į pramoninius rajonus? Juk ten niekas negyvena, o darbuotojų vežimas yra įmonių rūpestis.
Gariunai -pramoninis rajonas,kuriam reikalingas viesasis transportas? Apsidairyk. Maxima baze aptarnauja marsrutas nuo z.paneriu iki grigiskiu ,kuris ten uzsuka (nepamenu numerio) . yra 20 marsrutas,kurio keli reisai padaryti uzsukant i ta elektrine ir vandenvalos imone. pasiziurek kiek ten zmoniu vaziuoja ir islipa: 1-3 arba is vis nei vieno.i gariunu turgu visi suvaziuoja privaciais mikriukais.
Gariunai -pramoninis rajonas,kuriam reikalingas viesasis transportas? Apsidairyk. Maxima baze aptarnauja marsrutas nuo z.paneriu iki grigiskiu ,kuris ten uzsuka (nepamenu numerio) . yra 20 marsrutas,kurio keli reisai padaryti uzsukant i ta elektrine ir vandenvalos imone. pasiziurek kiek ten zmoniu vaziuoja ir islipa: 1-3 arba is vis nei vieno.i gariunu turgu visi suvaziuoja privaciais mikriukais.
Nepatikėsi, bet nepaisant gausios privačių bei nemokamų autobusų ir mikriukų bandos Gariūnuose (beje, palyginus su 2008 m., ta banda apkarpyta vos ne 3 kartus- daugelis maršrutų į Gariūnus jau panaikinta), į 20 ir 29 autobusus turgaus metu vis tiek lipa pakankamai daug keleivių. Ir tu dar nori naikinti VT į Gariūnus?
Pasidare įdomu del 8 maršruto autobuso. 16 ir 17val kaip supratau važiuoja 2 autobusai. Taigi idomu, ar iš parko atvaro papildoma autobusą, kuris važiuoja nuo 16 val iki vakaro, "pakeičiantis dieninį" , ar tiem 2 maršrutams "nuimamas" nuo kito maršruto (20, 25 ar 51) ?
Kokia firma aptarnauja 9 maršruto mikriukus (tuos, kurie pereme panaikinto 9 maršruto autobusu liniją) , ir kur galima butu rast tvarkaraštį? Ačiū.
Tai kad dabar, atšalus orams, vairuotojai dar labiau nusispjovė į priekinių durų tvarką. Daugelis atidaro visas duris, ir į lipančius pro vidurį ar galą jokio dėmesio nekreipia- stengiamasi pirmąsias duris laikyti atidarytas kuo mažiau laiko. Ir nieko nuostabaus- juk niekam nesinori sušalti. Aišku, yra ir pareigingų vairuotojų (atidarančių tik priekines duris, jei nėra išlipančių), bet reikalaujančių rodyti bilietą jau beveik neliko. Keleiviai, nors ir daugumoje lipa pro pirmąsias duris (netgi nepaisant, kad vairuotojai atidaro visas), bet e.bilieto kortelių neberodo- o ką dar bedarysi spaudžiant tokiam šalčiui, jei nusiimk pirštines keliom minutėm- ir jau rizikuoji pirštų netekti P.S. paremta asmeniniais pastebėjimais
Tai ar yra dar prasmė iš tokios tvarkos? Ar dar ilgai "žaisim" su keleivių nervais? Juk iki rinkimų nedaug teliko, ar dabartiniai valdininkai savo kėdėse likti nenori? Sakyčiau, retorinis klausimas.
Beje, kaip jau minėjau, kontrolierių skaičius pastaruoju metu netgi padidintas (bent jau mane tai daug dažniau tikrina nei anksčiau). Gal jau nebėra taip svarbu laipinti žmones pro priekines duris, jei kontrolės sąskaita niekas taupyti neketina?
mano autobuse irgi keleivius tikrina du kartus per savaitę.
Pasidare įdomu del 8 maršruto autobuso. 16 ir 17val kaip supratau važiuoja 2 autobusai. Taigi idomu, ar iš parko atvaro papildoma autobusą, kuris važiuoja nuo 16 val iki vakaro, "pakeičiantis dieninį" , ar tiem 2 maršrutams "nuimamas" nuo kito maršruto (20, 25 ar 51) ?
Kokia firma aptarnauja 9 maršruto mikriukus (tuos, kurie pereme panaikinto 9 maršruto autobusu liniją) , ir kur galima butu rast tvarkaraštį? Ačiū.
8 maršrutu rytinio ir vakarinio piko metu dirba papildomas 2-as autobusas. Toks grafikas vadinamas pertraukiamu, kai dienos metu vairuotojui yra pertrauka ir jis, palikęs autobusą galinėje stotelėje, grįžta namo. Dieninio, t.y. pamaininio niekas nekeičia.
Popiet tikrai ne 2 reisai papildomi, o 4. Tas pats ir su 25 maršrutu. 20 dirba 2 pamainiai, o 51 tik 1 pamaininis, taigi, nėra ko ten iš jų nuiminėti. Tokia pertraukiamų grafikų praktika taikoma beveik visuose maršrutuose.
Visa tai galima ir pačiam išsiaiškinti, nes tereikia tik logiškai pamastyti (ar įmanoma 8 maršrute ratą apvažiuoti per 28 min.??) ir į grafiką žiūrėti ne kaip į juodus taškus, kurie parodo, kad yra "1 reisas į valandą", o pažiūrėti į laiko tarpą tarp 2 reisų.
2Mettal , Gariūnų schemoje neteisingai atvaizduota 067 maršruto trasa- jis važiuoja ne tiesiai Ateities g., o užsukdamas į L.Giros g. ir P.Žadeikos g., taip pat Lazdynuose važiuoja ne per Akacijų st., o taip pat, kaip ir 55
Jau vien dėmesio vertas pavadinimas: E. bilietą Vilniuje už papildomą mokestį gelbės kauniečiai. Tikriausiai kiekvienam kumeliui aišku, kad tas papildomas mokestis bus sumokėtas iš Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto. Kitaip tariant keli vienetai apsi***o, ir visi miestiečiai už tai susimoka...
Atrodo, šiandien 27 maršruto autobusą vairavo naujas nepatyręs vairuotojas ryte Olandų gatvėje mačiau du vienas paskui kitą į Arimų gatvę važiuojančius 27 maršruto autobusus. O kai važiavau iš mokyklos (27 maršrutu), prie A.Kojelavičiaus ir Šiaurės gatvių sankryžų vairuotojas paklausė ar važiuoti tiesiai ar sukti į dešinę
Comment