Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Troleibusai Pilaitėje išties yra gera idėja, tik gal ankstoka apie tai kalbėti. Gal pirma įgyvendinkim senąjį pažadą nutiesti liniją į Santariškes.
    O jei į Pilaitę leisti troleibusus, tai, mano nuomonę, tai turėtų būti maršrutas "Stotis- Pilaitė" pro Pylimo g., Žaliąjį tiltą, Konstitucijos pr., T.Narbuto, Pilaitės pr., ir Vydūno g. Įvedus tokį maršrutą, bus galima naikinti ir 47, ir 54 autobusus- pirmas bus 99% dubliuojamas naujojo troleibuso maršruto, o antras beliks nereikalingu 16 troleibuso dubliu (dabar jis vienintelis, vežantis iš Pilaitės į Stotį)
    Pilaitės problemą galima bus sumažinti galutinai baigus formuoti tą kvartalą ir labai paprastu būdu. Smalinės gatvė lįstų po Pilaitės pr. viaduku kur jai ir numatyta trasa ir ta gatvė toliau eitų šiauriau dabar statomų gyv. namų. Kažkur viešasis transportas turėtų sukti į pietus, tik vakarinėje kvartalo dalyje su projektuojamom gatvėm neiškumas, bet jei sutvarkys Šarkuvos g. iki sangryžos-išvažiavimo link Sudervės, galima bus labai gražiai užžiedinti. Kitu atveju tektų rinktis kažkurią kitą gatvę- Tolminkiemio ar Varnės. Tokiu būdu vienas ar keli maršrutai važiuotų aplink Pilaitę, vienas ar keli- Pilaitės prospektu, ir vienas ar keli Vydūno gatve, na bet čia labiau ateities dalykas kai ten padaugės gyventojų ir praturtėjus savivaldybei galima bus daugiau maršrutų paleist.

    Dar kvailas gatvių projektavimo dalykas, kuris labiau tiktų į šiaip liūdna ar nevykusių infrastruktūros projektų temą- Justiniškių gatvės akligatvis/žiedas. Logiškiau buvo nutiesti jį toliau į šiaurę link Perkūnkiemio ir troleibusus pratęsti.. Dabar nei šis nei tas gavosi
    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Panerių gatve transportas važiuoja į Vilkpėdę, kur yra nemažai stambesnių įmonių, o piko metu 6 ir 73 maršrutų autobusai tikrai į tą pusę daug keleivių perveža.
      Tuo tarpu važiavimas Mindaugo ar Algirdo gatvėmis bus vadinamuoju "važiavimu į niekur"- į tas vieta, kur transporto ir dabar yra per akis, o nei Algirdo, nei Mindaugo g. nesusidarytų pastovių keleivių srautų, pakankamų, kad atskirą maršrutą išlaikyti. Geriau jau žmogus paėjės 5-6 min. iki stambesnio transporto mazgo, iš kurio tiesiogiai pasieks savo kelionės tikslą, negu sės į autobusą, kursuojantį prie pat jo laiptinės, kuris tik priveš prie to mazgo, ir už kelionę mokės dvigubai daugiau. Be to, tikėtina, kad tas autobusas važiuos tik kartą į valandą, todėl specialiai jo niekas nelauks, o naudosis tik keletas žmonių...
      Na, Algirdo ar Mimndaugo gatve galima nukreipti kai kurių mikriukų (pvz: 20, 62) trasas, bet daugiau tikrai nereikia

      Na, dėl Pilaitės ne visai sutiksiu.
      Šiaurinio (naujojo) kvartalo (kuriame statybos dar vyksta, taigi jis dar labiau plečiasi) gyventojų susisiekimas su centru išties prastokas- Pilaitės pr. tik 30 važiuoja (63 neįskaitysiu, nes jis ne ištisus metus važiuoja, ir tik savaitgaliais, išskyrus Vėlines) , ir tik kas 40-60 min. (savaitgaliais išvis kas 2 val. kursuoja). Ir pro patį centrą jis nevažiuoja (tik Konstitucijos pr.). Bet jei kas, ir iki Vydūno g. netaip toli paėjėti (o ten transporto jau pakankamai- 47, 54, 75 autobusai ir 1, 26 mikriukai). Galima žinoma, pro Pilaitės pr. paleisti dalį 47- ojo maršruto reisų (2-3 autobusus), bet nemanau, kad iš to daug prasmės bus. Be to, pagrindiniai srautai visgi yra Vydūno gatvėje, todėl, sumažinus 47 reisų skaičių šia gatve, kentės komiblokų gyventojai (o 47 yra pakankamai apkrautas maršrutas). 54 ten leisti nesiūlysiu- jis važiuoja į Stotį, o ne į daugelio keleivių tikslą- darbo vietas Centre, be to, tai pakankamai ilgas maršrutas.
      Troleibusai Pilaitėje išties yra gera idėja, tik gal ankstoka apie tai kalbėti. Gal pirma įgyvendinkim senąjį pažadą nutiesti liniją į Santariškes.
      O jei į Pilaitę leisti troleibusus, tai, mano nuomonę, tai turėtų būti maršrutas "Stotis- Pilaitė" pro Pylimo g., Žaliąjį tiltą, Konstitucijos pr., T.Narbuto, Pilaitės pr., ir Vydūno g. Įvedus tokį maršrutą, bus galima naikinti ir 47, ir 54 autobusus- pirmas bus 99% dubliuojamas naujojo troleibuso maršruto, o antras beliks nereikalingu 16 troleibuso dubliu (dabar jis vienintelis, vežantis iš Pilaitės į Stotį)

      Beje troleibusai į Pilaitę buvo planuojami leisti tarybiniais metais.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė music Rodyti pranešimą
        Dar kvailas gatvių projektavimo dalykas, kuris labiau tiktų į šiaip liūdna ar nevykusių infrastruktūros projektų temą- Justiniškių gatvės akligatvis/žiedas. Logiškiau buvo nutiesti jį toliau į šiaurę link Perkūnkiemio ir troleibusus pratęsti.. Dabar nei šis nei tas gavosi
        Tas žiedas ten atsirado tada, kai Perkūnkiemio vietoje plytejo laukai su keliomis sodybomis. Dabar aišku būtų prasminga troleibusus pratęsti. Gal ateityje tai ir įvyks.

        Comment


          Pirma reikia Perkūnkiemio g. sujungti į 1 gatvę, kad būtų normalus pravažiavimas. Antra - nugriauti kokį namą, kad būtų vietos apsisukti ne tiek troleibusui, bet ilgam autobusui, nes ten geriausiai tiktų pratęsti 45 ir 46 autobusus. Kitu atveju ten nebus tiek keleivių. Trečia: sprogdinti lengvąsias mašinas, kurios bandytų parkuotis apsisukimo žiede ir stotelėse, nes 40 maršruto pavyzdys yra labai skaudus.
          Naujoji Pilaitė pirma irgi turi susitvarkyti gatves, kad jomis galėtų pravažiuoti autobusas ir ten kur nors apsisukti, netrukdant priparkuotoms mašinoms.
          Manau, kad nieko neturėtų stebinti stotelių įvažos Smalinės g., nes Pilaitės yra pastatyta mažiau nei 1/4 dalis. Ir ten visų pirma turėjo važiuoti tramvajus. Troleibusų stulpų Pilaitėje nesu matęs nė vienoje gatvėje. Troleibusai galėjo ten atsirasti tik labai tolimoje perspektyvoje, kurios tuometiniai planuotojai tikrai nenumatė.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Pirma reikia Perkūnkiemio g. sujungti į 1 gatvę, kad būtų normalus pravažiavimas. Antra - nugriauti kokį namą, kad būtų vietos apsisukti ne tiek troleibusui, bet ilgam autobusui, nes ten geriausiai tiktų pratęsti 45 ir 46 autobusus. Kitu atveju ten nebus tiek keleivių. Trečia: sprogdinti lengvąsias mašinas, kurios bandytų parkuotis apsisukimo žiede ir stotelėse, nes 40 maršruto pavyzdys yra labai skaudus.
            Naujoji Pilaitė pirma irgi turi susitvarkyti gatves, kad jomis galėtų pravažiuoti autobusas ir ten kur nors apsisukti, netrukdant priparkuotoms mašinoms.
            Manau, kad nieko neturėtų stebinti stotelių įvažos Smalinės g., nes Pilaitės yra pastatyta mažiau nei 1/4 dalis. Ir ten visų pirma turėjo važiuoti tramvajus. Troleibusų stulpų Pilaitėje nesu matęs nė vienoje gatvėje. Troleibusai galėjo ten atsirasti tik labai tolimoje perspektyvoje, kurios tuometiniai planuotojai tikrai nenumatė.
            Na, kur dabar jau tęsi kažką nuo Skalvių žiedo iki Perkūnkiemio ? Viskas ten jau daugiabučiais užstatyta ir parduotuve "Maxima XX"

            Nemanau, kad Smalinės gatve ar dar kur giliau į naująjį kvartalą reikia leisti autobusus. Užtektų pagerinti susisiekimą Pilaitės prospekte. Nes iki Vydūno g. naujakuriams išties tolokai eiti, o prospektu tik 30 kursuoja.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Pačią Justiniškių gatvę niekur nepratęsi, aš ir nesakiau nieko apie tai. Kalbėjau tik apie Perkūnkiemio g.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Pačią Justiniškių gatvę niekur nepratęsi, aš ir nesakiau nieko apie tai. Kalbėjau tik apie Perkūnkiemio g.
                Tiksliai, dabar supratau.
                Žinoma, kad Perkūnkiemio g. reikia išasfaltuoti visą, taip pat, patogesniam ja važiuosiančių autobusų judėjimui, uždrausti mašinų parkavimąsi kelkraštyje. Vietos įrengti normalią automobilių stovėjimo aikštelę ten dar yra. Tik kur autobusai galės apsisukti?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Perkūnkiemio g. asfaltuoti nereikia. Ją reikia sujungti, nes dabar ji padalyta į 2 segmentus. Stotelė viena ten jau yra, tačiau žiedui vietos nenumatyta. Net toliau nuo pastatų pravažiuoti nėra galimybės - gatvelės per siauros. Beje, Perkūnkiemio g. atkarpą, kuri eina nuo Pavilnionių g. (nors teisingesnis pavadinimas būtų Pavilionių, pagal kaimo pavadinimą), reikia praplatinti. Neprošal būtų ir įvažiavimą ištiesinti, nes ten tokie neblogi zigzagai :



                  Raudona linija - siūlomas ištiesinimas.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    O kam tas ištiesinimas ir bereikalingas pinigų švaistymas? Juk ir esamas kelias gali būt įveikiamas VT.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                      Nemanau, kad Smalinės gatve ar dar kur giliau į naująjį kvartalą reikia leisti autobusus. Užtektų pagerinti susisiekimą Pilaitės prospekte. Nes iki Vydūno g. naujakuriams išties tolokai eiti, o prospektu tik 30 kursuoja.
                      Kodėl nereiktų?



                      Pažymėjau kaip atrodys ateity Smalinės g. Vakaruose kur nukryps neaišku.
                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Perkūnkiemio g. asfaltuoti nereikia. Ją reikia sujungti, nes dabar ji padalyta į 2 segmentus. Stotelė viena ten jau yra, tačiau žiedui vietos nenumatyta. Net toliau nuo pastatų pravažiuoti nėra galimybės - gatvelės per siauros. Beje, Perkūnkiemio g. atkarpą, kuri eina nuo Pavilnionių g. (nors teisingesnis pavadinimas būtų Pavilionių, pagal kaimo pavadinimą), reikia praplatinti. Neprošal būtų ir įvažiavimą ištiesinti, nes ten tokie neblogi zigzagai :

                        Atvaizdas


                        Raudona linija - siūlomas ištiesinimas.
                        Kalbėdamas apie asfaltavimą, aš kalbėjau apie šios gatvės dalies asfaltuotą sujungimą su likusia Perkūnkiemio gavės dalimi, kuri eina nuo Ukmergės plento (dabar tarp jų yra apie 150 m žvyrkelio). Manai tą atkarpėlę asfaltuoti nereikia? O jei jau pratęsinėti autobusų trasas iki Perkūnkiemio, tai tęsti reikia iki dabartinio 4 mikriuko "žiedo" (vadinamoji Girulių st.), kad visas Perkūnkiemio VT turėtų. Deja, be tos atkarpėlės išasfaltavimo nieko nebus.

                        Čia pažymėjau neišasfaltuotą atkarpą raudonai


                        Parašė music Rodyti pranešimą
                        Kodėl nereiktų?

                        Atvaizdas


                        Pažymėjau kaip atrodys ateity Smalinės g. Vakaruose kur nukryps neaišku.
                        Man rodos, šiaurėje ši "būsimoji Smalinės gatvė" kelis km yra jau už miesto ribos, rajono teritorijoje
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.21, 21:34.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          O jei jau pratęsinėti autobusų trasas iki Perkūnkiemio, tai tęsti reikia iki dabartinio 4 mikriuko "žiedo" (vadinamoji Girulių st.), kad visas Perkūnkiemio VT turėtų. Deja, be tos atkarpėlės išasfaltavimo nieko nebus.
                          O tu nors buvęs kada prie to 4 "žiedo"? Jisai ten atbuline eiga apsisukinėja , o dienos metu abu kelkraščiai užstatyti mašinomis. Autobusas ten niekaip nepravažiuos. Ten iš viso yra tiesiog kiemas.

                          Parašė music
                          Nelabai ten ką pritiesinsi, nes tos raudonos linijos vietoje jau numatytas darželis ar mokykla...
                          ... kurias statys tik tada, kai Gabijos gimnazijoje reikės atidarinėti 3 pamainą. Deja, bet tokia žiauri tikrovė su mokyklomis Pašilaičiuose .
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Kalbėdamas apie asfaltavimą, aš kalbėjau apie šios gatvės dalies asfaltuotą sujungimą su likusia Perkūnkiemio gavės dalimi, kuri eina nuo Ukmergės plento (dabar tarp jų yra apie 150 m žvyrkelio).
                            Ta atkarpa jau turėjo būti išasfaltuota statant Perkūnkiemį. Tačiau ten berods kažkokie nesutarimai dėl sklypo iškilo, todėl viskas liko taip kaip yra dabar.


                            O dėl gatvės ištiesinimo, tai nėra jisai toks reikalingas. Juk ne apie tramvajaus tiesimą šnekame. Autobusai ir troleibusai galėtu važiuoti dabartinėmis kreivėmis.

                            Comment


                              Parašė music
                              Ar tikrai? Gal turi daugiau informacijos? Pilaitės prospektą turėjo greitasis tramvajus skrosti, o troleibusai kur? Nors lyg ir mačiau Smalinės gatvėje stotelių įvažas transportui, neatkreipiau dėmesio ar stulpai troleibusiniai. Ozo gatvės pradžioje link aplinkkelio ir Pilaitės irgi troleibusiniai stulpai...
                              Stulpai esantys link Pilaitės yra stori. Važiuojant senuoju keliu. Ir jie buvo skirti troleibusų linijomis. Beje dar iš Justiniškių Taikos g., turėjo išeiti į senąjį Pilaitės kelią.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                O tu nors buvęs kada prie to 4 "žiedo"? Jisai ten atbuline eiga apsisukinėja , o dienos metu abu kelkraščiai užstatyti mašinomis. Autobusas ten niekaip nepravažiuos. Ten iš viso yra tiesiog kiemas.



                                ... kurias statys tik tada, kai Gabijos gimnazijoje reikės atidarinėti 3 pamainą. Deja, bet tokia žiauri tikrovė su mokyklomis Pašilaičiuose .
                                Nestatys tų mokyklų. Pinigų nėra. Iki ko dasigyveno Lietuva. Tarpukaryje pastatė daug mokyklų, o paskutiniaisiais metais nesugebama pastayti nei vienos, reikia privatininkus pasitelkti...
                                Kas dėl Pilaitės, tai moksleiviai važinės į Viršuliškes, Lazdynus. Ten seni mikrorajonai, vaikų mažiau, mokyklos tuštesnės.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.10.22, 19:30.

                                Comment


                                  Atsakymas dėl šių autobusų tvarkaraščių iš savivaldybės (spalio 24 dienai)

                                  Laba diena,
                                  Pranešu, kad už tvarkaraščių sudarymą ir jų talpinimą internetiniame puslapyje atsakinga
                                  Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“. Jūsų minimu konkrečiu atveju bus maksimaliai
                                  laikomasi esamo tvarkaraščių iš galinių maršrutų punktų. Detalesnė informacija Savivaldybės įmonėje
                                  „Susisiekimo paslaugos“ tel. 234 5926.
                                  Laba diena,
                                  Minėtų autobusų nėra paskelbta, kadangi spalio 24 d. nekursuos, dėl Lazdynų tilto bandymo.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Ot pavaro... Man jie net neatsakė į tą patį klausimą. Tinginiai . Įdomu, kaip bus laikomasi tvarkaraščio, kai 23 važiuos tokia trasa, kuria jis net nestodamas nesugebės pavyti grafiko. Tada jau nebeliks ne tik atstovų stotyje, bet ir vairuotojas be pietų liks. Be to, tilto bandymai nevyks visą dieną, o 22, galima suprasti, kad vis tiek visą dieną nevažiuos.
                                    Beje, neatkreipiau dėmesio, bet ar yra stotelėse pakabinti skelbimai dėl trasų pasikeitimo?
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Ot pavaro... Man jie net neatsakė į tą patį klausimą. Tinginiai . Įdomu, kaip bus laikomasi tvarkaraščio, kai 23 važiuos tokia trasa, kuria jis net nestodamas nesugebės pavyti grafiko. Tada jau nebeliks ne tik atstovų stotyje, bet ir vairuotojas be pietų liks. Be to, tilto bandymai nevyks visą dieną, o 22, galima suprasti, kad vis tiek visą dieną nevažiuos.
                                      Beje, neatkreipiau dėmesio, bet ar yra stotelėse pakabinti skelbimai dėl trasų pasikeitimo?
                                      O kam konkrečiai siunti? Man atrodo tu siunti tais nuobodžiais ir visiems skirtais adresais, centras85 lenda truputį giliau, už tai ir atsako.

                                      O Vilniuje stotelėse kabina dar tokią info? Šiaip, gera praktika, jei tai tiesa. Kaune taip nedaro - apsiriboja pranešimais internete ir spaudoje.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Su Mettal pagalba, Maršrutai.lt papildyti Vilniaus objektais. Toliau laukia Klaipėdos eilė ir bus baigta (nebent arsiakas arba Wycka prisidės dėl Panevėžio ir dar kas nors atsiras iš Šiaulių ).

                                        Maršrutai.lt papildyti Vilniaus objektais

                                        Po ne ilgai trukusios pertraukos pristatome papildymą - Vilniaus objektus!

                                        Maršrutai.lt tinklapyje, Vilniaus maršrutų sąraše (www.marsrutai.lt/vilnius) atsivėrę greičiausio maršruto paieškos įrankį, galite vesti nebe tik stotelės, bet ir objekto pavadinimą.
                                        Viešojo transporto entuziastai!
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          O kam konkrečiai siunti? Man atrodo tu siunti tais nuobodžiais ir visiems skirtais adresais, centras85 lenda truputį giliau, už tai ir atsako.
                                          Kai prieš tai siunčiau praeitą kartą, tai paskambino tą pačią dieną man.

                                          O Vilniuje stotelėse kabina dar tokią info? Šiaip, gera praktika, jei tai tiesa. Kaune taip nedaro - apsiriboja pranešimais internete ir spaudoje.
                                          Taip, skelbia. Šįkart jie elgiasi labai neatsakingai.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X