Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\
    Tai čia jau nuo užvakar visiškai visuose ekranuose reklamuojama Microsoft produkcija nonstop . Geriau jau apskritai juos išjungtu, kol nesutvarkyti dar, bent jau elektros energija veltui švaistoma ir iš niekur nieko MS produkcija reklamuojama nebūtų .

    Comment


      Thomasasz: Matyt kazkas ilgai nesedeju prie kompo
      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

      Comment


        Man tai keista, gi dar prieš gerus metus kalbėjo, kad švieslentės bus įrengtos stotelėse, konkrečiai tose kur su reklamom (stiklinėse), kodėl tie ekranai dabar užgriozdinti tokiam aukštyje? Pvz. prie kalvarijų turgaus labai daug senų žmonių skundžaisi, kad neįžiūri, nors netik seni, ir jauni keiksnoja. Kodėl toks neracionalus sprendimas? Man rodos eilinį kartą norėta modernumo pigiai.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Gal kabinta tokiame pat aukštyje, kaip ir Kaune. Bet pamiršta, kad šiuose ekranuose skaičiai ir raidės mažesni, nei Kaune esančių.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            Man tai keista, gi dar prieš gerus metus kalbėjo, kad švieslentės bus įrengtos stotelėse, konkrečiai tose kur su reklamom (stiklinėse), kodėl tie ekranai dabar užgriozdinti tokiam aukštyje? Pvz. prie kalvarijų turgaus labai daug senų žmonių skundžaisi, kad neįžiūri, nors netik seni, ir jauni keiksnoja. Kodėl toks neracionalus sprendimas? Man rodos eilinį kartą norėta modernumo pigiai.
            Gali būti, kad šį sprendimą priėmė siekdami pažaboti vandalizmą. Prieš metus galbūt tikėjosi, kad pavyks viską pigiai (o gal ir už dyką, mainais į reklamą) apdrausti, bet draudimams irgi atėjo sunkūs laikai, nu tai tenka riziką mažinti didinant aukštį.
            Arba viskas yra daug paprasčiau - tiesiog vieni žmonės gražiai šnekėjo, kaip bus, o visai kiti priiminėjo sprendimus.

            Comment


              Siek tiek is Vilniaus viesojo transporto pletros istorijos...
              Apie 1990 metus buvo ir tokie autobusu marsrutai (dabar sutrumpinti arba panaikinti):







              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

              Comment


                Maxas: Oho,idomu buvo paziureti
                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                Comment


                  Aš turiu klausimą dėl to meto 34 autobuso maršruto ties Baltupiais. Ar teisingai supratau, kad iki nutiesiant Geležinio Vilko gatvę Didlaukio gatvė nebuvo "perskelta" ir ja kursavo autobusai? Ir kuriais metais nutiesė GV gatvę? Ar ją tiesė atskirai šalia Baltupio gatvės ar ant Baltupio gatvės, o šią suformavo naujai palei GV gatvę? Kas žino, labai prašau parašyti, būčiau labai dėkingas.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                    Siek tiek is Vilniaus viesojo transporto pletros istorijos...
                    Apie 1990 metus buvo ir tokie autobusu marsrutai (dabar sutrumpinti arba panaikinti):

                    Atvaizdas


                    Atvaizdas


                    Atvaizdas


                    Atvaizdas
                    8 maršrutas važiavo toliau - A.Paneriais tuomet laikyta tiek A.Graičiūno g. (tuomet M.Afonino), tiek buvusi prekybos bazė Kirtimų g. iki kur ir važiavo 8-asis. (Kai kuriais reisais per Deguonies g.)
                    Dar vienas pavyzdys - 24 (pagal 1977, 1983m. schemas) , 25 maršrutai iki Karoliniškėse esančio dabar nenaudojamo žiedo.

                    Grįžtant prie švieslenčių temos:
                    Stotis prie 1,1A/3/41,42,78/13 autobusų sustojimų.

                    Stotis prie 13,31,34,74 maršrutų sustojimo yra jau įrengtas karkasas ir perdavimo įranga. Trūksta tik pačios švieslentės.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2008.11.25, 19:27.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Troleibusų vairuotojai grasina streikais

                      Vilniaus troleibusų vairuotojai ketvirtadienį vyksiančiame darbuotojų profsąjungos tarybos posėdyje žada priimti sprendimą organizuoti streiką. Tai BNS antradienį patvirtino bendrovės "Vilniaus troleibusai" profsąjungos pirmininkė Danuta Iljina. "Streikas tikrai bus. Gyventi taip negalime daugiau: jau porą metų važinėjame nesuderintais grafikais su darbuotojų profsąjungomis, vairuotojai dirba naktimis, be poilsio - tai pavojus ir keleivių saugumui", - kalbėjo D.Iljina.

                      Profsąjungos lyderė pridūrė, kad daugiau nei pusė vairuotojų dėl netinkamų sąlygų serga nepagydomomis ligomis.

                      "Vilniaus troleibusų" direktorius Jonas Bagdonavičius BNS patvirtino, kad vairuotojų sąlygos nėra lengvos, tačiau priežasties streikuoti nematė.

                      "Taip, darbo sąlygos nelengvos, tačiau visi mes toje pačioje baloje sėdime. Krizė dabar. O kad grafikų su profsąjungomis nesusiderino - patys kalti", - pabrėžė J.Bagdonavičius.

                      Jis pridūrė, kad daugelis vairuotojų patys nori dirbti daugiau, tik profsąjungos tam priešinasi, norėdamos gauti tokius atlyginimus "kaip profesoriai" ir esą nerealiai vertindamos dabartinę ekonominę situaciją.

                      "Tikrai bandėme ir kalbėtis prie derybų stalo, kreipėmės raštu į savivaldybę - gavome tik daugybę patarimų. Juos įvykdėme. Po to ir į teismą kreipėmės, kuris išaiškino, kad tai yra kolektyvinis darbo ginčas. O tai reiškia streiką" , - sakė D.Iljana.

                      J.Bagdonavičius tikino, kad padėtis bendrovėje ne tokia jau bloga. "Atlyginimus kol kas mokame laiku ir nemažiname, tai ne taip jau blogai, o darbuotojai kai kurie nori nelabai dirbti ir pinigus gauti", - sakė jis.

                      D.Iljinos išplatintame pranešime spaudai rašoma, kad nėra vykdoma Kolektyvinės sutarties svarbiausieji įsipareigojimai: troleibusų vairuotojų viršvalandinis apmokėjimas, spalio mėnesį nebuvo išmokėtas papildomas atlyginimas už metinio darbo rezultatus, neveikia saugos ir sveikatos komitetas.

                      "Taip, tryliktas atlyginimas nebuvo išmokėtas, tačiau reikia atsižvelgti į sunkią dabartinę situaciją. Neturime pinigų ir negalime pasiskolinti, o troleibusų vairuotojai nori šiltnamio sąlygomis gyventi", - teigė J.Bagdonavičius.

                      Jis siūlė vairuotojams palaukti, pakentėti ir jokio streiko nerengti, tačiau, jei streikas ir įvyktų, J.Bagdonavičiaus neišsigąstų. "Jau buvo streikas, nenumirėme niekas. Palauksime, ir pasibaigs jis. Be to, streikas - kaip chuligano peilis. Ne sprendimas" , - kalbėjo jis.

                      Pasak D.Iljinos, pirmieji troleibusų vairuotojų streikai gali vykti gruodžio pabaigoje ar sausio pradžioje. Streikai truktų maždaug kelias valandas.

                      Pasak D.Iljinos, pagrindinis reikalavimas streiko metu būtų ne didesni atlyginimai, o geresnės darbo sąlygos. Atlyginimo didinimo klausimas būtų antras pagal prioritetus.

                      D.Iljinos žiniomis, troleibuso vairuotojas per mėnesį vidutiniškai uždirba 3 tūkst. litų neatskaičius mokesčių, įskaitant ir viršvalandžius bei bilietų pardavinėjimą.

                      2000 metais gegužės 18 dieną surengtos akcijos metu į sostinės gatves išvažiavo tik 2 troleibusai. Paprastai Vilniuje važinėja 243 troleibusai. Šis transporto darbuotojų streikas padarė apie 80 tūkst. litų nuostolių.

                      http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=19429667
                      Paskutinis taisė groundzer; 2008.11.25, 21:15.

                      Comment


                        Ar buvo taip sunku įdėti šaltinio adresą, o ne mestelėti delfi adresą, kurį ir taip visi žino?
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Amiko: Jau pataisiau. Nepyk, dabar stengsiuos nesuklysti

                          Comment


                            Dėkui, neatsiprašinėk, tai čia aš šiandien pavargęs, už tai piktas. Bet iš tikrųjų reikia normaliai šaltinio adresą dėt, kad nereikėtų knaisiotis po archyvą ir būtų patogu.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              "Perskelta" Didlaukio gatvė

                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Aš turiu klausimą dėl to meto 34 autobuso maršruto ties Baltupiais. Ar teisingai supratau, kad iki nutiesiant Geležinio Vilko gatvę Didlaukio gatvė nebuvo "perskelta" ir ja kursavo autobusai?
                              Taip, kaip matyti Maxas įdėtoje schemoje (Atvaizdas), Didlaukio gatvė buvo ištisinė ir ja važiuodavo 10 maršruto autobusas.
                              Jei neapgauna atmintis, kurį laiką jis sukdavo tą ratą į abi puses, bet paskui buvo "optimizuotas" ir paliktas ratas tik į centro pusę - kad surinktų Policijos akademijos studentus (tuomet dar būsimuosius milicininkus) ir Didlaukio g. pabaigoje atsiradusių studetų bendrabučių gyventojus

                              Beje, iki jų atsiradimo 10-tukas iš Baltupių (nuo Didlaukio/Baltupio g. sankryžos) važiuodavo tik vieną stotelę Baltupio gatve iki žiedo prie "Ventos".

                              Vėliau, kai apie 1990-1991 metus Didlaukio gatvė buvo "perkirsta" tiesiant Geležinio Vilko gatvę, 10-as autobusas pradėjo kursuoti jau dabartine trasa Didlaukio - Baltupio - Ateities gatvėmis (iki žiedo dabartinėje "Jonyno" stotelėje - info iš 1991 pabaigoje išleistos knygelės "Vilnius. Gatvės, autobusai, troleibusai").

                              Comment


                                Geležinio Vilko gatvės istorija

                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Ir kuriais metais nutiesė GV gatvę? Ar ją tiesė atskirai šalia Baltupio gatvės ar ant Baltupio gatvės, o šią suformavo naujai palei GV gatvę?
                                Dabartinė Geležinio Vilko gatvė nuo transporto mazgo su Ozo gatve buvo tiesiama palaipsniui.

                                Kaip matyti Maxas naudotoje 1987 metų transporto schemoje (Atvaizdas - nors maniškė turima kiek kitokių atspalvių, bet kitų skirtumų neįžiūrėjau), ten dar pažymėta Tarybų gatvė lanku (ja į vieną pusę važiuodavo 45 autobusas) nuo Žalgirio gatvės iki buvusios "Kuro aparatūros" sankryžos ir atskirai Ozo gatvė link Šeškinės.
                                Šis transporto mazgas irgi pastatytas panašiu laiku. Kurį laiką transportas, atvažiavęs nuo "Kuro aparatūros", kad patektų link Žalgirio g. (Saltoniškių sankryžos), pasukdavo link Baltupių į būsimos plačios gatvės pradžią ir iškart apsisukdavo (šis apsisukimas buvo panaikintas tik paskutiniaisiais metais, atidarius naują nuvažiavimą/užvažiavimą link vandens parko ir būsimo "Ozo" pramogų/prekybos centro).

                                Šioje schemoje jau matoma neįvardinta gatvė iki Baltupių. Taigi, atkarpa nuo minėto susikirtimo su Ozo gatve iki artimiausių Baltupių daugiabučių nutiesta daugmaž iki 1987-1988-ųjų. Dar atsimenu, kaip važinėdavau dviračiu būsimos gatvės skalda
                                Ar anksčiau buvo kokia nors gatvė per "perskirtus" Šeškinės sodus, negaliu pasakyti.

                                Tuomet Baltupiuose, ties metaliniais garažais (kur vėliau atsirado krepšinio aikštelė), gatvė su skiriamąja juosta įsiliedavo į siaurąją ("senąją") Baltupio gatvę (tarp Baltupio g. 41 - 43 namų).

                                1991 metų miesto plane (be transporto maršrutų) dar pažymėtas tas susiaurėjimo lankstas (panašus į neseniai dar buvusį Geležinio Vilko pabaigoje, persirikiuojant į "siaurąją" Baltupio gatvę).

                                Naujesniame plane (metai nenurodyti, spėju, gali būti 1992-1994) toks lankstas jau nustumtas į Baltupių pabaigą - daugmaž tiesiojoje tarp saugomos automobilių aikštelės Baltupio g. 61A ir Prekybos mokyklos (dabar Vilniaus kolegijos fakultetas) Didlaukio gatvės "akligatvyje" (Didlaukio 49). Kažkodėl pervažiavimo šioje vietoje neatsimenu...
                                Šiame plane Didlaukio gatvė jau yra "perkirsta", tačiau viadukas per Ateities gatvę ir tolimesnė atkarpa pavaizduota punktyrais.


                                Dėl tolimesnės atkarpos.

                                Maxas naudotoje 1987 metų schemoje (su VT maršrutais) atkarpoje nuo Ateities iki Molėtų plento dar nepažymėta jokių gatvių dabartinių Gel. Vilko ir Baltupių gatvių vietoje.

                                1989 metų schemoje (be VT maršrutų), jau pavaizduota ištisinė Baltupio gatvė nuo pat Ozo/Tarybų gatvių mazgo iki Molėtų plento.

                                Todėl galima spėti, kad dabartinė "siauroji" Baltupio gatvės atkarpa nuo Ateities g. iki Molėtų plento buvo nutiesta panašiu laiku. O G. Vilko g. su skiriamąja juosta buvo formuojama lygiagrečiai (dabartinėje trasoje). Pats šios dalies išvaizdos irgi kažkaip neatsimenu...

                                1991 metų plane (taip pat be VT maršrutų) ši Baltupio g. atkarpa jau yra (nors ant jos irgi parašyta "Molėtų plentas"). Taip pat lygiagrečiai nupaišyta (ne punktyrais) ir "naujoji plačioji" būsima Gel. Vilko gatvė - matyt, buvo tikimasi, kad ji labai greitai bus pabaigta

                                Minėtame spėjamai 1992-1994 metų plane, viadukas per Ateities gatvę ir tolimesnė atkarpa pavaizduota punktyrais, o šalia eina dabartinio pavidalo Baltupio gatvė.

                                Kažkuriuo metu ši Baltupio gatvės dalis buvo intensyviai naudojama - kai Kalvarijų gatvė nuo Didlaukio iki Ateities gatvės ir Santariškių žiedo buvo platinama iki dabartinės būsenos (su skiriamąja juosta).

                                Comment


                                  1983 m.

                                  Comment


                                    Kaip manot ar per nauja kelia liepkalnis - burbiskes - lazdynai vazines koks nors autobusas?

                                    Comment


                                      Manyčiau, kad ne, nes naujų maršrutų niekas išskyrus keleivius nenorės leisti, o esamus keisti taip pat nelabai daug perspektyvos. Beje, ar bent jau yra Pietiniame aplinkkelyje įrengti sustojimai? Šiaip gal ir galima būtų 13 maršrutą pratęsti nuo Žirnių g. iki kokios nors stotelės Savanorių pr. Tam reikėtų 3 autobusų darbo dieną ir 1 poilsio.

                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Manyčiau, kad ne, nes naujų maršrutų niekas išskyrus keleivius nenorės leisti, o esamus keisti taip pat nelabai daug perspektyvos. Beje, ar bent jau yra Pietiniame aplinkkelyje įrengti sustojimai? Šiaip gal ir galima būtų 13 maršrutą pratęsti nuo Žirnių g. iki kokios nors stotelės Savanorių pr. Tam reikėtų 3 autobusų darbo dieną ir 1 poilsio.
                                        Stoteliu nera irengta. Taciau oficialiai yra tik po dvi eismo juostas i kiekviena puse, nors dideleje aplinkelio dalyje vaziuojamoji dalyje tilptu ir po 3 juostas. Taciau pakrastine juosta yra skirta kaip ir kelkrasciui. Beje, jose yra irengtos kelios stoteles Zirniu gatveje (senojoje dalyje), kuriose stoja 13 autobusas.
                                        Siap tai keleiviu ten nebutu, nes teritorijos neuzstatytos, o aplinkklelis eina giloka iskasa...
                                        Gal autobusa ir butu galima paleisti, bet be sustojimu Zirniu gatveje.

                                        Comment


                                          Viena siandienine fotke
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X