Parašė 2120
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė c:entras85 Rodyti pranešimąM2-36 Bireliai - Sakališkės - Pagubė - Naujaneriai - alsiai - Lukiškių Aikštė
Iš Birelių 7:00, 8:30, 10:00, 13:55, 15:20, 16:50, 18:25 val.
Iš St. Lukiškių Aikštė 7:45, 9:15, 10:40, 14:40, 16:00, 17:30, 19:10 val.
Laukiu mikriukų 35 ir 76 tvarkaraščių.
Iš Ožkinių 6:40, 08:27, 09:58, 11:24, 14:45, 16:35, 18:15, 19:45 val.
Iš Lukiškių aikštės 07:30, 09:14, 10:40, 13:54, 15:50, 17:15, 19:10 val.
76 įdėsiu vėliau, nes prastai nuotraukoje matosi
Pora reisų tikrai nesuprantamų yra... Kaip pvz, kad 36 ir 76 iš Lukiškių išvažiuoja 9:14 h. ir 9:15 h. 10:40 h. arba paskutinysis 19:10 h.
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąPrašau 35 grafikas:
Iš Ožkinių 6:40, 08:27, 09:58, 11:24, 14:45, 16:35, 18:15, 19:45 val.
Iš Lukiškių aikštės 07:30, 09:14, 10:40, 13:54, 15:50, 17:15, 19:10 val.
76 įdėsiu vėliau, nes prastai nuotraukoje matosi
Pora reisų tikrai nesuprantamų yra... Kaip pvz, kad 36 ir 76 iš Lukiškių išvažiuoja 9:14 h. ir 9:15 h. 10:40 h. arba paskutinysis 19:10 h.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaigi žmogus sakė, kad jam tai nesukėlė jokių nepatogumų. Dabar vienintelis trūkumas tas, akd atsirado didesni, nei buvo pavasarį, kamščiai ir transportas vėluoja dar daugiau. Aišku, visokios formulės 1 VT populiarumo tikrai nepridėjo - autobusai, kurie turėjo apvažiuoti Lvovo g. ar važiuoti Kalvarijų g. link Santariškių, vėlavo iki 1,5 val.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąO į Europos Parką autobusą nuėmė, todėl, kad rajono savivaldybė nesumokėjo už rajono lengvatininkus. O taip būtų autobusą miesto savivaldybė palikusi. Perkant bilietą ant kvito rašo Joneikiškių kaimas, Vilniaus rajonas. Rajono VT nuolatinius turi tik moksleiviai išsiėmę savivaldybėje.
Parašė centras85 Rodyti pranešimąVažiuojant nuo Kauno yra naujas šviečiantis užrašas - riboženklis Vilnius, taip pat tokie yra prieš Tarandę, Antavilius.
Tuo tarpu tikrieji "miesto vartai"- baltosios lentelės su užrašu "Vilnius"- neretai pastatyti ne ten, kur jie tikrai turi būti. Jei tikėti jais, netgi Pagubė ar Grigiškės yra rajono teritorijoje, kas yra gryniausia nesąmonė.
Parašė centras85 Rodyti pranešimąPvz. Viena mikriuką geriau galėjo pratęsti į Stotį, tada keleivių būtų daugiau, nes ne visi nauji mikrorajonai turi susisiekimą su stotimi, nes reikia daryti, net 3 persėdimus. Arba kokį autobusą iki stoties nors ir privatų pvz. 057.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr buldozeiniu principu dirbantys valdininkai tiesiog "ištemps" tvarkaraščius ir VT "stebuklingai" nevėluos. Į kai kuriuos problematiškus maršrutus išleis po vieną papildomą transporto priemonę. Tada galės trimituoti apie pasiteisinusią naują įlaipinimo tvarką.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.05, 13:01.
Comment
-
Šiandien 36 autobusas Žalgirio St., 13:01 val., keleiviams vairuotojas leido įlipti į autobusą pro visas duris. O mikriukų tvarkaraščiai beveik įdentiški vienas kitam. Tai gal baltoji lentele su perbrauktu uzrasu VILNIUS po Naujanerių turėtų būti perkelta prieš Skirgiškes?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr buldozeiniu principu dirbantys valdininkai tiesiog "ištemps" tvarkaraščius ir VT "stebuklingai" nevėluos. Į kai kuriuos problematiškus maršrutus išleis po vieną papildomą transporto priemonę. Tada galės trimituoti apie pasiteisinusią naują įlaipinimo tvarką.
VT, kuris juda Pylimo g. A juosta į stotį, turi sustoti degant raudonam šviesoforo signalui Pylimo/Klaipėdos gatvių sankryžoje. Kaip matote, net ir judėdamas VT netrukdytų kitiems eismo dalyviams, o sukantiems iš Klaipėdos g. į Pylimo g. pakaktų 'žalios rodyklės', t.y. suktų kaip iš šalutinio į pagrindinį, ir tiems vairuotojams matomumas yra geras, nes iš kairės yra skveras.
Šiek tiek sudėtingesnė yra Pylimo/Raugyklos/Šv. Stepono/Rūdininkų gatvių sankryža, nes ties šiuo šviesoforu eismo dalyviai stoja nepriklausomai kuria kryptimi važiuoja Pylimo gatve. Raudonai pažymėjau Rūdininkų gatvę — tą atkarpą siūlyčiau paversti tik pėsčiųjų gatve, o vairuotojai, važiuojantys nuo Rotušės (apvesta bordo spalva, nuo jos eina žalia spalva pažymėta Rūdininkų g.) galėtų pasiekti Pylimo gatvę dviem būdais (pažymėta mėlyna spalva) — per Ligoninės g. arba Visų Šventųjų g.. Kadangi Pylimo g. į stoties pusę važiuoja tik VT, eismas nėra didelis, todėl neturėtų kilti didelių sunkumų įsukant iš jos į Raugyklos g., tačiau jeigu vis dėlto kiltų, galima uždaryti Raugyklos ir Šv. Stepono gatvių pietines dalis — paversti jas pėsčiųjų zona (išplėsti tą skverą, kuriame stovi obeliskas su kiaušiniu), o įvažiavimą į Šv. Stepono gatvę palikti iš per Kauno g., o į Raugyklos g. — iš šv. Stepono (šalia kiaušinio) arba/ir Plačiosios gatvių; t.p. techniškai įvažiuoti į Raugyklos gatvę galima iš Kruopų gatvės (pro A. Mickevičiaus gimnaziją). Tokiu būdu būtų išvengta eismo stabdymo Pylimo g. abejomis judėjimo kryptimis.
Įgyvendinus abu pasiūlymus, VT judėjimo laikas Pylimo gatve sumažėtų nuo 1 iki 3 minučių. Šia gatve važiuoja 1, 2, 4, 5, 6, 7, 12, 14, 20 maršruto troleibusai (kai kurie tik nuo Basanavičiaus gatvės iki P. Cvirkos paminklo), 11, 21, 26, 43 ir 53 maršrutų autobusai bei 1, 2, 4, 5, 6 maršrutų mikroautobusai. Išvengus šių (gal bus rasta ir daugiau) stabdymų, ne tik sutrumpėtų VT važiavimo laikas, bet ir būtų taupomas kuras/elektra, tuo pačiu šiek tiek sumažėtų išmetamųjų dujų miesto centre.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Šiandien ir vakar 12 maršrutu pirmą kartą savaitgalį kursavo ilgi autobusai, jie buvo pustuščiai. Įdomu, iš kur galėtų padaugėti keleivių - anksčiau savaitgaliais ilgų autobusų šiame maršrute nemačiau niekad.
Dėl naujos įlaipinimo tvarkos 12 maršrute: Rudaminos žiede apie 50% moksleivių ši tvarka nerūpi, jie lipa ne pro priekines duris.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąŠiandien 36 autobusas Žalgirio St., 13:01 val., keleiviams vairuotojas leido įlipti į autobusą pro visas duris. O mikriukų tvarkaraščiai beveik įdentiški vienas kitam. Tai gal baltoji lentele su perbrauktu uzrasu VILNIUS po Naujanerių turėtų būti perkelta prieš Skirgiškes?
Parašė Wycka Rodyti pranešimąVilniaus VT sistemą dar galima tobulinti ir „netempiant“ tvarkaraščių. Kaip jau ne kartą minėjau, vientisų A juostų dar trūksta (pats prasčiausias pvz yra Gelvonų/Stanevičiaus gatvė), o kai kurie šviesoforai visiškai be reikalo stabdo eismą ir taip ganėtinai problemiškose su pralaidumu sankryžose. Štai pradžiai du pvz Pylimo gatvėje ir siūlymai tobulinimui:
VT, kuris juda Pylimo g. A juosta į stotį, turi sustoti degant raudonam šviesoforo signalui Pylimo/Klaipėdos gatvių sankryžoje. Kaip matote, net ir judėdamas VT netrukdytų kitiems eismo dalyviams, o sukantiems iš Klaipėdos g. į Pylimo g. pakaktų 'žalios rodyklės', t.y. suktų kaip iš šalutinio į pagrindinį, ir tiems vairuotojams matomumas yra geras, nes iš kairės yra skveras.
Šiek tiek sudėtingesnė yra Pylimo/Raugyklos/Šv. Stepono/Rūdininkų gatvių sankryža, nes ties šiuo šviesoforu eismo dalyviai stoja nepriklausomai kuria kryptimi važiuoja Pylimo gatve. Raudonai pažymėjau Rūdininkų gatvę — tą atkarpą siūlyčiau paversti tik pėsčiųjų gatve, o vairuotojai, važiuojantys nuo Rotušės (apvesta bordo spalva, nuo jos eina žalia spalva pažymėta Rūdininkų g.) galėtų pasiekti Pylimo gatvę dviem būdais (pažymėta mėlyna spalva) — per Ligoninės g. arba Visų Šventųjų g.. Kadangi Pylimo g. į stoties pusę važiuoja tik VT, eismas nėra didelis, todėl neturėtų kilti didelių sunkumų įsukant iš jos į Raugyklos g., tačiau jeigu vis dėlto kiltų, galima uždaryti Raugyklos ir Šv. Stepono gatvių pietines dalis — paversti jas pėsčiųjų zona (išplėsti tą skverą, kuriame stovi obeliskas su kiaušiniu), o įvažiavimą į Šv. Stepono gatvę palikti iš per Kauno g., o į Raugyklos g. — iš šv. Stepono (šalia kiaušinio) arba/ir Plačiosios gatvių; t.p. techniškai įvažiuoti į Raugyklos gatvę galima iš Kruopų gatvės (pro A. Mickevičiaus gimnaziją). Tokiu būdu būtų išvengta eismo stabdymo Pylimo g. abejomis judėjimo kryptimis.
Įgyvendinus abu pasiūlymus, VT judėjimo laikas Pylimo gatve sumažėtų nuo 1 iki 3 minučių. Šia gatve važiuoja 1, 2, 4, 5, 6, 7, 12, 14, 20 maršruto troleibusai (kai kurie tik nuo Basanavičiaus gatvės iki P. Cvirkos paminklo), 11, 21, 26, 43 ir 53 maršrutų autobusai bei 1, 2, 4, 5, 6 maršrutų mikroautobusai. Išvengus šių (gal bus rasta ir daugiau) stabdymų, ne tik sutrumpėtų VT važiavimo laikas, bet ir būtų taupomas kuras/elektra, tuo pačiu šiek tiek sumažėtų išmetamųjų dujų miesto centre.
Kita problema yra Reformatų stotelė (Stoties kryptim). Joje Stoja tik 6,12,14 troleibusai ir 21 autobusas. Kiti maršrutai nestoja. Todėl jei koks nors troleibusas stovi šioj stotelėj, kiti priversti laukti už jo- juk juosta tik viena, o įvažos nėra. Manau, šiai stotelei reikia padaryt įvažą.
Beje, supainiojai maršrutus- 4 troleibusas Pylimo g juk nevažiuoja, o važiuoja 4 autobusas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.05, 17:57.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąŠiandien ir vakar 12 maršrutu pirmą kartą savaitgalį kursavo ilgi autobusai, jie buvo pustuščiai. Įdomu, iš kur galėtų padaugėti keleivių - anksčiau savaitgaliais ilgų autobusų šiame maršrute nemačiau niekad.
Dėl naujos įlaipinimo tvarkos 12 maršrute: Rudaminos žiede apie 50% moksleivių ši tvarka nerūpi, jie lipa ne pro priekines duris.
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąTai kad ir 16 ilgas išeiginem važiuoja.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKalbant apie autobusus, 16 ir 19 maršrutu VISADA ilgi važiuoja, o 12 trumpas važiuoja tik vasarą ir savaitgaliais (nebent darbo diena šeštadienį). Kažkada dar papildomai važiavo trumpi 16A iki Nemėžio su užsukimu į Kuprijoniškes ir 12gr iki Rudaminos žiedo.
Comment
-
16 maršrutu ilgi savaitgaliais pradėjo važiuoti tik šiemet. Šiaip jau seniai tokio dalyko nebuvo, kaip ilgas 12-as savaitgalį. Ten situacija su juo labai įdomi - trumpas autobusas, pasitaiko, sausakimšas, o ilgas - pustuštis. Išvada - reikia triašių . Kažkada labai seniai esu matęs dirbant ilgą 12-u šeštadienį.
16A iki Kuprioniškių vežė orą - jis buvo naudingas tik tuo, kad važiavo prieš 16-ą ir visi, kam reikėjo iki Liepkalnio, sėsdavo į jį. Šiuo maršrutu važiavo ir mikroautobusai, ir midibusai, ir standartiniai autobusai. Paskutinę maršruto darbo dieną juo dirbo MAN SM182 nr.642. Dabar jau nebėra ir paties autobuso. Apie 16grt man žinoma tik iš senų schemų. Savo akimis jo nesu matęs ir nieko daugiau apie jį nežinau.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPačią miesto ribą žymi ne šviečiantys riboženkliai, o baltosios lentelės su užrašu "Vilnius". Šviečiantys riboženkliai pastatyti ne ties tikrąją savivaldybių riba, o keli kilometrai prieš ją dažniausiai.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVažiuojant iš Skirgiškių pusės ženklas "Vilnius" yra ten, kur ir turi būti. Tuo tarpu riboženklis prieš Pagubę yra gryna nesąmonė- juk ir Pagubė, ir tolėliau esantys Sakališkės, ir Bireliai yra miesto teritorijoje. Riboženklį reikėtų perkelti už Birelių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNauja įlaipinimo tvarka? Mano pirmųjų rugsėjo dienų (darbo) įspūdžiai. VT ne piko metu (dieną, ne vakarais ir anksti rytais) "sutelpa" į tvarkaraščius, bet rezervo važiuoti greičiau, nebeliko, nes gaištama papildomai stotelėse. Piko metu, kiek teko važiuoti, VT "nebetilpo" į tvarkaraščius apie 5-7 min., nors spūstyse, laimei, ir nestovėjo. Apie visus problematiškiausius maršrutus kol kas nieko negaliu pasakyti.
Comment
-
Autobusą vilniečiams išbandyti siūlo italai
Šiandien į sostinę atvyko gamtines dujas naudojantis autobusas – „BrendaManarinbus" koncerne pagamintas Avancity+“.
Vos paskelbus apie tai, kad iš Europos Sąjungos ekologinių fondų skiriama lėšų keleivinio transporto priemonėms įsigyti, savo produkciją pristatinėti suskato didieji Europos autobusų gamintojai. Gamtinėmis dujomis varomą autobusą „Citelis“ didiesiems šalies miestams išbandyti jau pateikė kompanija „Irisbus“, vilniečiai bei kauniečiai turėjo progos pavažinėti čekišku-ukrainietišku „Bogdan“ troleibusu, artimiausiu metu ekologiškas transporto priemones į Lietuvą žada atvežti „Solaris“ bei „Volvo“. Juos aplenkė italai, sostinės gyventojams pristatę šalyje iki šiol nematytą miesto autobuso modelį „Avancity+“.
Mažiau susijusiems su autobusų pasauliu „BrendaMenarinbus“ vardas, ko gero, nepasirodys girdėtas. „BredaMenarinbus“ – italų kompanija, įeinanti į automobilių gamintojų koncerno „Breda Construziono Ferroviare“ sudėtį. Praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje kompanija atsirado susijungus dviems savarankiškoms įmonėms - „Breda“ ir „Menarini“.
Bolonijoje įsikūrusioje gamykloje gaminama keletas miesto bei turistinių autobusų modelių, taip pat ir troleibusai. Atsižvelgdami į nūdienos reikalavimus, italai rinkai pasiūlė ir suspaustomis gamtinėmis dujomis varomus autobusus.
Vilniečiams dvidešimčiai dienų išbandyti italai šįkart pateikė suspaustomis gamtinėmis dujomis varomą „Avancity+ CNG JDZ LU 3P“ modelį. Autobusas – beveik naujas, pagamintas šių metų kovą, iki tol važinėjęs Novara mieste Italijoje. Autobuso ilgis – 12 m, aukštis – 3,37 m, plotis – 2,5 m. Transporto priemonė žemagrindė, ties vidurinėmis durimis sumontuota mechaniniu būdu ištraukiama platforma įvažiuoti žmonių su negale vežimėliams ar mamoms su vaikais.
Autobusas – trejų durų, salone 20 sėdimų ir 83 stovimos vietos, taip pat įrengta viena vieta neįgaliojo vežimėliui pasistatyti.
Savito stiliaus autobusas gaminamas iš itališkų detalių. Agregatai atkeliavę iš įvairių Europos įmonių: variklis – 205 kW galingumo „Mercedes-Benz M906 LG“, atitinkantis EEV reikalavimus, „Avancity+“ gali būti montuojamos ZF arba „Voith“ pavarų dėžės.
Nepamiršo italai ir naujausių saugumo reikalavimų – autobuse montuojami diskiniai stabdžiai, ABS bei ASR sistemos, kiti saugumą garantuojantys elementai.
Lina Jakubauskienė
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąMatai kaip, o aš galvojau, kad baltosios lentelės su užrašu "Vilnius" rodo ribą, nuo kurios reikia važiuoti 50 km/h greiciu, o šviečiantys riboženkliai pastatyti ties tikrąja savivaldybių riba... Vilnietizz, o tu vairuoji?
Ir nematau joko ryšio tarp ženklo "Vilnius" ir 50 km/h greičio apribojimo. Pavyzdžiui, važiuojant iš Kauno pusės, ženklas Vilnius pastatytas ties Gariūnų stotele (jei sukti į Lazdynus, o ne važiuoti tiesiai Savanorių pr.). Bet juk važiuojant toliau į miestą leistinas greitis yra ne 50 km/h. o berods 70 (tiksliai neprisimenu, senokai ten nevažiavau)
Parašė Mettal Rodyti pranešimą16 maršrutu ilgi savaitgaliais pradėjo važiuoti tik šiemet. Šiaip jau seniai tokio dalyko nebuvo, kaip ilgas 12-as savaitgalį. Ten situacija su juo labai įdomi - trumpas autobusas, pasitaiko, sausakimšas, o ilgas - pustuštis. Išvada - reikia triašių . Kažkada labai seniai esu matęs dirbant ilgą 12-u šeštadienį.
16A iki Kuprioniškių vežė orą - jis buvo naudingas tik tuo, kad važiavo prieš 16-ą ir visi, kam reikėjo iki Liepkalnio, sėsdavo į jį. Šiuo maršrutu važiavo ir mikroautobusai, ir midibusai, ir standartiniai autobusai. Paskutinę maršruto darbo dieną juo dirbo MAN SM182 nr.642. Dabar jau nebėra ir paties autobuso. Apie 16grt man žinoma tik iš senų schemų. Savo akimis jo nesu matęs ir nieko daugiau apie jį nežinau.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.06, 17:14.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąMano pagrindinis įspūdis toksai - apokalipsė, kuria buvome gąsdinami, neįvyko.
Vairuotojai vis tiek negali kontroliuoti keleivių bilietų - el. bilieto nėra kaip patikrinti, o talonėlius galima žymėti po kelis kartus. nemažai vairuorojai net nežiūri į rodomus e-bilietus ir talonėlių žymėjimą, o kai kurie keleiviia net nerodo e-bilieto įlipdami ir vairuotojai niekaip į tai nereaguoja. Tai kokia iš tokios įlaipinimo tvarkos nauda? Kad bomžų mažiau? Mačiau, sėkmingai važinėja toliau. Gal ne į visi vairuorojai juos įleidžia, bet į reikiamą tašką bomžai pėsti neina.
Padidėjusios įplaukos už parduotus bilietus, įvedus naująją įlaipinimo tvarką, buvo trumpalaikės. Nes zuikiai, perpratę naująją tvarką, ir toliau sėkmingai važinėja nemokėdami. Taigi ir bilietų pirkimas (kurį sąlygoja neva tai padidėjusi kontrolė, atliekama vairuotojų) sumažės.
Comment
Comment