Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2120 Rodyti pranešimą
    Ne tau vienam, man irgi šita tvarka niekada nepatiko, nepatinka ir nepatiks.
    Taigi žmogus sakė, kad jam tai nesukėlė jokių nepatogumų. Dabar vienintelis trūkumas tas, akd atsirado didesni, nei buvo pavasarį, kamščiai ir transportas vėluoja dar daugiau. Aišku, visokios formulės 1 VT populiarumo tikrai nepridėjo - autobusai, kurie turėjo apvažiuoti Lvovo g. ar važiuoti Kalvarijų g. link Santariškių, vėlavo iki 1,5 val.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė c:entras85 Rodyti pranešimą
      M2-36 Bireliai - Sakališkės - Pagubė - Naujaneriai - alsiai - Lukiškių Aikštė
      Iš Birelių 7:00, 8:30, 10:00, 13:55, 15:20, 16:50, 18:25 val.
      Iš St. Lukiškių Aikštė 7:45, 9:15, 10:40, 14:40, 16:00, 17:30, 19:10 val.
      Laukiu mikriukų 35 ir 76 tvarkaraščių.
      Prašau 35 grafikas:
      Iš Ožkinių 6:40, 08:27, 09:58, 11:24, 14:45, 16:35, 18:15, 19:45 val.
      Iš Lukiškių aikštės 07:30, 09:14, 10:40, 13:54, 15:50, 17:15, 19:10 val.
      76 įdėsiu vėliau, nes prastai nuotraukoje matosi
      Pora reisų tikrai nesuprantamų yra... Kaip pvz, kad 36 ir 76 iš Lukiškių išvažiuoja 9:14 h. ir 9:15 h. 10:40 h. arba paskutinysis 19:10 h.

      Comment


        Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
        Prašau 35 grafikas:
        Iš Ožkinių 6:40, 08:27, 09:58, 11:24, 14:45, 16:35, 18:15, 19:45 val.
        Iš Lukiškių aikštės 07:30, 09:14, 10:40, 13:54, 15:50, 17:15, 19:10 val.
        76 įdėsiu vėliau, nes prastai nuotraukoje matosi
        Pora reisų tikrai nesuprantamų yra... Kaip pvz, kad 36 ir 76 iš Lukiškių išvažiuoja 9:14 h. ir 9:15 h. 10:40 h. arba paskutinysis 19:10 h.
        Visko gali būti. Senieji 35 ir 76 buvo suderinti ne ką geriau, nors jų galinės stotelės Žaliuosiuose ežeruose yra ne daugiau 300m atstumu.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Taigi žmogus sakė, kad jam tai nesukėlė jokių nepatogumų. Dabar vienintelis trūkumas tas, akd atsirado didesni, nei buvo pavasarį, kamščiai ir transportas vėluoja dar daugiau. Aišku, visokios formulės 1 VT populiarumo tikrai nepridėjo - autobusai, kurie turėjo apvažiuoti Lvovo g. ar važiuoti Kalvarijų g. link Santariškių, vėlavo iki 1,5 val.
          Ir buldozeiniu principu dirbantys valdininkai tiesiog "ištemps" tvarkaraščius ir VT "stebuklingai" nevėluos. Į kai kuriuos problematiškus maršrutus išleis po vieną papildomą transporto priemonę. Tada galės trimituoti apie pasiteisinusią naują įlaipinimo tvarką.

          Comment


            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
            O į Europos Parką autobusą nuėmė, todėl, kad rajono savivaldybė nesumokėjo už rajono lengvatininkus. O taip būtų autobusą miesto savivaldybė palikusi. Perkant bilietą ant kvito rašo Joneikiškių kaimas, Vilniaus rajonas. Rajono VT nuolatinius turi tik moksleiviai išsiėmę savivaldybėje.
            Srautas į Europos Parką buvo praktiškai nulinis, tai nešė nuostolius. Ir prie ko čia rajono savivaldybės nemokamos kompensacijos? Europos Parkas- tikrai ne tokia vieta, kur dėl kryžiuko reikia išlaikyti miesto VT

            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
            Važiuojant nuo Kauno yra naujas šviečiantis užrašas - riboženklis Vilnius, taip pat tokie yra prieš Tarandę, Antavilius.
            Pačią miesto ribą žymi ne šviečiantys riboženkliai, o baltosios lentelės su užrašu "Vilnius". Šviečiantys riboženkliai pastatyti ne ties tikrąją savivaldybių riba, o keli kilometrai prieš ją dažniausiai.
            Tuo tarpu tikrieji "miesto vartai"- baltosios lentelės su užrašu "Vilnius"- neretai pastatyti ne ten, kur jie tikrai turi būti. Jei tikėti jais, netgi Pagubė ar Grigiškės yra rajono teritorijoje, kas yra gryniausia nesąmonė.

            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
            Pvz. Viena mikriuką geriau galėjo pratęsti į Stotį, tada keleivių būtų daugiau, nes ne visi nauji mikrorajonai turi susisiekimą su stotimi, nes reikia daryti, net 3 persėdimus. Arba kokį autobusą iki stoties nors ir privatų pvz. 057.
            Juokauji gal? Iki stoties su vienu persėdimu gali nuvykti tiek 36-ojo, tiek 76-ojo autobuso keleiviai. Ir skirgiškiečiai taip pat. Juk 92 (146) važiuoja iki Žalgirio g.

            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ir buldozeiniu principu dirbantys valdininkai tiesiog "ištemps" tvarkaraščius ir VT "stebuklingai" nevėluos. Į kai kuriuos problematiškus maršrutus išleis po vieną papildomą transporto priemonę. Tada galės trimituoti apie pasiteisinusią naują įlaipinimo tvarką.
            Problemtaiškų maršrutų nemažai, todėl į visus juos išleisti daugiau transporto priemonių pinigų neužteks. taigi priekinių durų tvarkos žlugimas jau nebetolimas
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.05, 13:01.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Šiandien 36 autobusas Žalgirio St., 13:01 val., keleiviams vairuotojas leido įlipti į autobusą pro visas duris. O mikriukų tvarkaraščiai beveik įdentiški vienas kitam. Tai gal baltoji lentele su perbrauktu uzrasu VILNIUS po Naujanerių turėtų būti perkelta prieš Skirgiškes?
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ir buldozeiniu principu dirbantys valdininkai tiesiog "ištemps" tvarkaraščius ir VT "stebuklingai" nevėluos. Į kai kuriuos problematiškus maršrutus išleis po vieną papildomą transporto priemonę. Tada galės trimituoti apie pasiteisinusią naują įlaipinimo tvarką.
                Vilniaus VT sistemą dar galima tobulinti ir „netempiant“ tvarkaraščių. Kaip jau ne kartą minėjau, vientisų A juostų dar trūksta (pats prasčiausias pvz yra Gelvonų/Stanevičiaus gatvė), o kai kurie šviesoforai visiškai be reikalo stabdo eismą ir taip ganėtinai problemiškose su pralaidumu sankryžose. Štai pradžiai du pvz Pylimo gatvėje ir siūlymai tobulinimui:
                VT, kuris juda Pylimo g. A juosta į stotį, turi sustoti degant raudonam šviesoforo signalui Pylimo/Klaipėdos gatvių sankryžoje. Kaip matote, net ir judėdamas VT netrukdytų kitiems eismo dalyviams, o sukantiems iš Klaipėdos g. į Pylimo g. pakaktų 'žalios rodyklės', t.y. suktų kaip iš šalutinio į pagrindinį, ir tiems vairuotojams matomumas yra geras, nes iš kairės yra skveras.

                Šiek tiek sudėtingesnė yra Pylimo/Raugyklos/Šv. Stepono/Rūdininkų gatvių sankryža, nes ties šiuo šviesoforu eismo dalyviai stoja nepriklausomai kuria kryptimi važiuoja Pylimo gatve. Raudonai pažymėjau Rūdininkų gatvę — tą atkarpą siūlyčiau paversti tik pėsčiųjų gatve, o vairuotojai, važiuojantys nuo Rotušės (apvesta bordo spalva, nuo jos eina žalia spalva pažymėta Rūdininkų g.) galėtų pasiekti Pylimo gatvę dviem būdais (pažymėta mėlyna spalva) — per Ligoninės g. arba Visų Šventųjų g.. Kadangi Pylimo g. į stoties pusę važiuoja tik VT, eismas nėra didelis, todėl neturėtų kilti didelių sunkumų įsukant iš jos į Raugyklos g., tačiau jeigu vis dėlto kiltų, galima uždaryti Raugyklos ir Šv. Stepono gatvių pietines dalis — paversti jas pėsčiųjų zona (išplėsti tą skverą, kuriame stovi obeliskas su kiaušiniu), o įvažiavimą į Šv. Stepono gatvę palikti iš per Kauno g., o į Raugyklos g. — iš šv. Stepono (šalia kiaušinio) arba/ir Plačiosios gatvių; t.p. techniškai įvažiuoti į Raugyklos gatvę galima iš Kruopų gatvės (pro A. Mickevičiaus gimnaziją). Tokiu būdu būtų išvengta eismo stabdymo Pylimo g. abejomis judėjimo kryptimis.
                Įgyvendinus abu pasiūlymus, VT judėjimo laikas Pylimo gatve sumažėtų nuo 1 iki 3 minučių. Šia gatve važiuoja 1, 2, 4, 5, 6, 7, 12, 14, 20 maršruto troleibusai (kai kurie tik nuo Basanavičiaus gatvės iki P. Cvirkos paminklo), 11, 21, 26, 43 ir 53 maršrutų autobusai bei 1, 2, 4, 5, 6 maršrutų mikroautobusai. Išvengus šių (gal bus rasta ir daugiau) stabdymų, ne tik sutrumpėtų VT važiavimo laikas, bet ir būtų taupomas kuras/elektra, tuo pačiu šiek tiek sumažėtų išmetamųjų dujų miesto centre.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Šiandien ir vakar 12 maršrutu pirmą kartą savaitgalį kursavo ilgi autobusai, jie buvo pustuščiai. Įdomu, iš kur galėtų padaugėti keleivių - anksčiau savaitgaliais ilgų autobusų šiame maršrute nemačiau niekad.

                  Dėl naujos įlaipinimo tvarkos 12 maršrute: Rudaminos žiede apie 50% moksleivių ši tvarka nerūpi, jie lipa ne pro priekines duris.

                  Comment


                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                    Šiandien 36 autobusas Žalgirio St., 13:01 val., keleiviams vairuotojas leido įlipti į autobusą pro visas duris. O mikriukų tvarkaraščiai beveik įdentiški vienas kitam. Tai gal baltoji lentele su perbrauktu uzrasu VILNIUS po Naujanerių turėtų būti perkelta prieš Skirgiškes?
                    Važiuojant iš Skirgiškių pusės ženklas "Vilnius" yra ten, kur ir turi būti. Tuo tarpu riboženklis prieš Pagubę yra gryna nesąmonė- juk ir Pagubė, ir tolėliau esantys Sakališkės, ir Bireliai yra miesto teritorijoje. Riboženklį reikėtų perkelti už Birelių.

                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Vilniaus VT sistemą dar galima tobulinti ir „netempiant“ tvarkaraščių. Kaip jau ne kartą minėjau, vientisų A juostų dar trūksta (pats prasčiausias pvz yra Gelvonų/Stanevičiaus gatvė), o kai kurie šviesoforai visiškai be reikalo stabdo eismą ir taip ganėtinai problemiškose su pralaidumu sankryžose. Štai pradžiai du pvz Pylimo gatvėje ir siūlymai tobulinimui:
                    VT, kuris juda Pylimo g. A juosta į stotį, turi sustoti degant raudonam šviesoforo signalui Pylimo/Klaipėdos gatvių sankryžoje. Kaip matote, net ir judėdamas VT netrukdytų kitiems eismo dalyviams, o sukantiems iš Klaipėdos g. į Pylimo g. pakaktų 'žalios rodyklės', t.y. suktų kaip iš šalutinio į pagrindinį, ir tiems vairuotojams matomumas yra geras, nes iš kairės yra skveras.

                    Šiek tiek sudėtingesnė yra Pylimo/Raugyklos/Šv. Stepono/Rūdininkų gatvių sankryža, nes ties šiuo šviesoforu eismo dalyviai stoja nepriklausomai kuria kryptimi važiuoja Pylimo gatve. Raudonai pažymėjau Rūdininkų gatvę — tą atkarpą siūlyčiau paversti tik pėsčiųjų gatve, o vairuotojai, važiuojantys nuo Rotušės (apvesta bordo spalva, nuo jos eina žalia spalva pažymėta Rūdininkų g.) galėtų pasiekti Pylimo gatvę dviem būdais (pažymėta mėlyna spalva) — per Ligoninės g. arba Visų Šventųjų g.. Kadangi Pylimo g. į stoties pusę važiuoja tik VT, eismas nėra didelis, todėl neturėtų kilti didelių sunkumų įsukant iš jos į Raugyklos g., tačiau jeigu vis dėlto kiltų, galima uždaryti Raugyklos ir Šv. Stepono gatvių pietines dalis — paversti jas pėsčiųjų zona (išplėsti tą skverą, kuriame stovi obeliskas su kiaušiniu), o įvažiavimą į Šv. Stepono gatvę palikti iš per Kauno g., o į Raugyklos g. — iš šv. Stepono (šalia kiaušinio) arba/ir Plačiosios gatvių; t.p. techniškai įvažiuoti į Raugyklos gatvę galima iš Kruopų gatvės (pro A. Mickevičiaus gimnaziją). Tokiu būdu būtų išvengta eismo stabdymo Pylimo g. abejomis judėjimo kryptimis.
                    Įgyvendinus abu pasiūlymus, VT judėjimo laikas Pylimo gatve sumažėtų nuo 1 iki 3 minučių. Šia gatve važiuoja 1, 2, 4, 5, 6, 7, 12, 14, 20 maršruto troleibusai (kai kurie tik nuo Basanavičiaus gatvės iki P. Cvirkos paminklo), 11, 21, 26, 43 ir 53 maršrutų autobusai bei 1, 2, 4, 5, 6 maršrutų mikroautobusai. Išvengus šių (gal bus rasta ir daugiau) stabdymų, ne tik sutrumpėtų VT važiavimo laikas, bet ir būtų taupomas kuras/elektra, tuo pačiu šiek tiek sumažėtų išmetamųjų dujų miesto centre.
                    Ties Klaipėdos ir Pylimo g. sąnkryža nėra jokių kliūčių nereguliuoti VT eismą į Stoties pusę. (t.y. leisti jam važiuoti visada). Pėstiesiems užtektų ir perėjos sąnkryžoje su Kalinausko g.
                    Kita problema yra Reformatų stotelė (Stoties kryptim). Joje Stoja tik 6,12,14 troleibusai ir 21 autobusas. Kiti maršrutai nestoja. Todėl jei koks nors troleibusas stovi šioj stotelėj, kiti priversti laukti už jo- juk juosta tik viena, o įvažos nėra. Manau, šiai stotelei reikia padaryt įvažą.

                    Beje, supainiojai maršrutus- 4 troleibusas Pylimo g juk nevažiuoja, o važiuoja 4 autobusas.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.05, 17:57.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                      Šiandien ir vakar 12 maršrutu pirmą kartą savaitgalį kursavo ilgi autobusai, jie buvo pustuščiai. Įdomu, iš kur galėtų padaugėti keleivių - anksčiau savaitgaliais ilgų autobusų šiame maršrute nemačiau niekad.

                      Dėl naujos įlaipinimo tvarkos 12 maršrute: Rudaminos žiede apie 50% moksleivių ši tvarka nerūpi, jie lipa ne pro priekines duris.
                      Tai kad ir 16 ilgas išeiginem važiuoja.

                      Comment


                        Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                        Tai kad ir 16 ilgas išeiginem važiuoja.
                        Kalbant apie autobusus, 16 ir 19 maršrutu VISADA ilgi važiuoja, o 12 trumpas važiuoja tik vasarą ir savaitgaliais (nebent darbo diena šeštadienį). Kažkada dar papildomai važiavo trumpi 16A iki Nemėžio su užsukimu į Kuprijoniškes ir 12gr iki Rudaminos žiedo.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Kalbant apie autobusus, 16 ir 19 maršrutu VISADA ilgi važiuoja, o 12 trumpas važiuoja tik vasarą ir savaitgaliais (nebent darbo diena šeštadienį). Kažkada dar papildomai važiavo trumpi 16A iki Nemėžio su užsukimu į Kuprijoniškes ir 12gr iki Rudaminos žiedo.
                          16A važiavo tik iki Kuprioniškių. Į Nemėžį kursavo 16grt (be užvažiavimo į Kuprioniškes
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            16 maršrutu ilgi savaitgaliais pradėjo važiuoti tik šiemet. Šiaip jau seniai tokio dalyko nebuvo, kaip ilgas 12-as savaitgalį. Ten situacija su juo labai įdomi - trumpas autobusas, pasitaiko, sausakimšas, o ilgas - pustuštis. Išvada - reikia triašių . Kažkada labai seniai esu matęs dirbant ilgą 12-u šeštadienį.
                            16A iki Kuprioniškių vežė orą - jis buvo naudingas tik tuo, kad važiavo prieš 16-ą ir visi, kam reikėjo iki Liepkalnio, sėsdavo į jį. Šiuo maršrutu važiavo ir mikroautobusai, ir midibusai, ir standartiniai autobusai. Paskutinę maršruto darbo dieną juo dirbo MAN SM182 nr.642. Dabar jau nebėra ir paties autobuso. Apie 16grt man žinoma tik iš senų schemų. Savo akimis jo nesu matęs ir nieko daugiau apie jį nežinau.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Pačią miesto ribą žymi ne šviečiantys riboženkliai, o baltosios lentelės su užrašu "Vilnius". Šviečiantys riboženkliai pastatyti ne ties tikrąją savivaldybių riba, o keli kilometrai prieš ją dažniausiai.
                              Matai kaip, o aš galvojau, kad baltosios lentelės su užrašu "Vilnius" rodo ribą, nuo kurios reikia važiuoti 50 km/h greiciu, o šviečiantys riboženkliai pastatyti ties tikrąja savivaldybių riba... Vilnietizz, o tu vairuoji?

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Važiuojant iš Skirgiškių pusės ženklas "Vilnius" yra ten, kur ir turi būti. Tuo tarpu riboženklis prieš Pagubę yra gryna nesąmonė- juk ir Pagubė, ir tolėliau esantys Sakališkės, ir Bireliai yra miesto teritorijoje. Riboženklį reikėtų perkelti už Birelių.
                                Pradek skirti riboženklį nuo kelio ženklo.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nauja įlaipinimo tvarka? Mano pirmųjų rugsėjo dienų (darbo) įspūdžiai. VT ne piko metu (dieną, ne vakarais ir anksti rytais) "sutelpa" į tvarkaraščius, bet rezervo važiuoti greičiau, nebeliko, nes gaištama papildomai stotelėse. Piko metu, kiek teko važiuoti, VT "nebetilpo" į tvarkaraščius apie 5-7 min., nors spūstyse, laimei, ir nestovėjo. Apie visus problematiškiausius maršrutus kol kas nieko negaliu pasakyti.
                                  Mano pagrindinis įspūdis toksai - apokalipsė, kuria buvome gąsdinami, neįvyko.

                                  Comment


                                    Na, o mano įspūdžiai tokie, kad apie 14:45 prie Ozo 7 autobusas vėluoja 8 minutes nuo savo grafiko važiuojant link Šiaurės miestelio. Dabar turime įlipimo tvarką, tačiau nebeturime punktualumo tvarkos.

                                    Comment


                                      Autobusą vilniečiams išbandyti siūlo italai

                                      Šiandien į sostinę atvyko gamtines dujas naudojantis autobusas – „BrendaManarinbus" koncerne pagamintas Avancity+“.

                                      Vos paskelbus apie tai, kad iš Europos Sąjungos ekologinių fondų skiriama lėšų keleivinio transporto priemonėms įsigyti, savo produkciją pristatinėti suskato didieji Europos autobusų gamintojai. Gamtinėmis dujomis varomą autobusą „Citelis“ didiesiems šalies miestams išbandyti jau pateikė kompanija „Irisbus“, vilniečiai bei kauniečiai turėjo progos pavažinėti čekišku-ukrainietišku „Bogdan“ troleibusu, artimiausiu metu ekologiškas transporto priemones į Lietuvą žada atvežti „Solaris“ bei „Volvo“. Juos aplenkė italai, sostinės gyventojams pristatę šalyje iki šiol nematytą miesto autobuso modelį „Avancity+“.

                                      Mažiau susijusiems su autobusų pasauliu „BrendaMenarinbus“ vardas, ko gero, nepasirodys girdėtas. „BredaMenarinbus“ – italų kompanija, įeinanti į automobilių gamintojų koncerno „Breda Construziono Ferroviare“ sudėtį. Praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje kompanija atsirado susijungus dviems savarankiškoms įmonėms - „Breda“ ir „Menarini“.

                                      Bolonijoje įsikūrusioje gamykloje gaminama keletas miesto bei turistinių autobusų modelių, taip pat ir troleibusai. Atsižvelgdami į nūdienos reikalavimus, italai rinkai pasiūlė ir suspaustomis gamtinėmis dujomis varomus autobusus.

                                      Vilniečiams dvidešimčiai dienų išbandyti italai šįkart pateikė suspaustomis gamtinėmis dujomis varomą „Avancity+ CNG JDZ LU 3P“ modelį. Autobusas – beveik naujas, pagamintas šių metų kovą, iki tol važinėjęs Novara mieste Italijoje. Autobuso ilgis – 12 m, aukštis – 3,37 m, plotis – 2,5 m. Transporto priemonė žemagrindė, ties vidurinėmis durimis sumontuota mechaniniu būdu ištraukiama platforma įvažiuoti žmonių su negale vežimėliams ar mamoms su vaikais.

                                      Autobusas – trejų durų, salone 20 sėdimų ir 83 stovimos vietos, taip pat įrengta viena vieta neįgaliojo vežimėliui pasistatyti.

                                      Savito stiliaus autobusas gaminamas iš itališkų detalių. Agregatai atkeliavę iš įvairių Europos įmonių: variklis – 205 kW galingumo „Mercedes-Benz M906 LG“, atitinkantis EEV reikalavimus, „Avancity+“ gali būti montuojamos ZF arba „Voith“ pavarų dėžės.

                                      Nepamiršo italai ir naujausių saugumo reikalavimų – autobuse montuojami diskiniai stabdžiai, ABS bei ASR sistemos, kiti saugumą garantuojantys elementai.

                                      Lina Jakubauskienė
                                      Šaltinis: http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...lo-italai.html (yra nuotraukų)
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Matai kaip, o aš galvojau, kad baltosios lentelės su užrašu "Vilnius" rodo ribą, nuo kurios reikia važiuoti 50 km/h greiciu, o šviečiantys riboženkliai pastatyti ties tikrąja savivaldybių riba... Vilnietizz, o tu vairuoji?
                                        Jei ką, vairuotojo pažymėjimą turiu, bet šiuo metu retai vairuoju.
                                        Ir nematau joko ryšio tarp ženklo "Vilnius" ir 50 km/h greičio apribojimo. Pavyzdžiui, važiuojant iš Kauno pusės, ženklas Vilnius pastatytas ties Gariūnų stotele (jei sukti į Lazdynus, o ne važiuoti tiesiai Savanorių pr.). Bet juk važiuojant toliau į miestą leistinas greitis yra ne 50 km/h. o berods 70 (tiksliai neprisimenu, senokai ten nevažiavau)

                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        16 maršrutu ilgi savaitgaliais pradėjo važiuoti tik šiemet. Šiaip jau seniai tokio dalyko nebuvo, kaip ilgas 12-as savaitgalį. Ten situacija su juo labai įdomi - trumpas autobusas, pasitaiko, sausakimšas, o ilgas - pustuštis. Išvada - reikia triašių . Kažkada labai seniai esu matęs dirbant ilgą 12-u šeštadienį.
                                        16A iki Kuprioniškių vežė orą - jis buvo naudingas tik tuo, kad važiavo prieš 16-ą ir visi, kam reikėjo iki Liepkalnio, sėsdavo į jį. Šiuo maršrutu važiavo ir mikroautobusai, ir midibusai, ir standartiniai autobusai. Paskutinę maršruto darbo dieną juo dirbo MAN SM182 nr.642. Dabar jau nebėra ir paties autobuso. Apie 16grt man žinoma tik iš senų schemų. Savo akimis jo nesu matęs ir nieko daugiau apie jį nežinau.
                                        Aš manau, kad tiek 16, tiek 12 savaitgaliais pilnai užtenka trumpų autobusų. Nors gal geriau išmanantys tuos krypties keleivių srautus mano kitaip.
                                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.06, 17:14.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Mano pagrindinis įspūdis toksai - apokalipsė, kuria buvome gąsdinami, neįvyko.
                                          Apokalipse niekas negąsdino. Bet - VT piko metu vėluoja, net jei nėra spūsčių gatvėse. Keleiviai grūdasi VT priekyje ir per vidurį, nors galas tuščias. Jei anksčiau tvarkaraščiai ne piko metu buvo per daug ištempti ir buvo galimybė, bet nebuvo noro, pagreitinti VT labiau suspaudžiant maršruto grafiką. Dabar to padaryti jau nebeišeis.
                                          Vairuotojai vis tiek negali kontroliuoti keleivių bilietų - el. bilieto nėra kaip patikrinti, o talonėlius galima žymėti po kelis kartus. nemažai vairuorojai net nežiūri į rodomus e-bilietus ir talonėlių žymėjimą, o kai kurie keleiviia net nerodo e-bilieto įlipdami ir vairuotojai niekaip į tai nereaguoja. Tai kokia iš tokios įlaipinimo tvarkos nauda? Kad bomžų mažiau? Mačiau, sėkmingai važinėja toliau. Gal ne į visi vairuorojai juos įleidžia, bet į reikiamą tašką bomžai pėsti neina.
                                          Padidėjusios įplaukos už parduotus bilietus, įvedus naująją įlaipinimo tvarką, buvo trumpalaikės. Nes zuikiai, perpratę naująją tvarką, ir toliau sėkmingai važinėja nemokėdami. Taigi ir bilietų pirkimas (kurį sąlygoja neva tai padidėjusi kontrolė, atliekama vairuotojų) sumažės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X