Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
    Vakar per televizija girdėjau kad elektroninio bilieto sistema ne įvesta iki šiol dėl to kad atsakingos organizacijos nesuprato vena kitos. Tai dėl ko jie ten visi sedi jeigu venas kita suprasti negali?
    Nes proto jiems trūksta .
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Didžiausias nusikalstamumas atrodo Šeškinėje. Aš ten nesaugiau jaučiuosi nei Naujojoje Vilnioje
      Paskutinis taisė Edgarass; 2010.08.31, 16:29.

      Comment


        amiko citata : Kai tik moderatoriui Romui pasitaikys negera diena, jis ateis ir tau skirs neigiamą įvertį už per daug emocijų O va tie, kurie jam dėl reiškiamų minčių sutapimo patinka, bus paglostyti.[/QUOTE]

        amiko : O ka aš čia blogo pasakiau? Juk aš gyvenu Lietuvoje. Lietuva yra laisva šalis galima savo nuomone juk išsakyti.
        Lietuva tokia laisva kad net keleiviai bus stebimi kaip ir vairuotojas.

        Nesamonė gryna.

        O beje tegul vertima mane neigiamu tuo iverčiu.
        Paskutinis taisė 1132; 2010.08.31, 20:08.

        Comment


          Laisvė čia ne prie ko. Čia yra "smailų perdozavimas". Jeigu taip sieki neigiamų įverčių ir išvis tau įverčiai svarbūs, tai, žinok, prisiprašysi jų...
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Aš manau, kad jau be 1A, 4 ir 27 maršrutų, kamerų ypatingai reikėtų ir autobusuose, kursuojančiuose į atokius bei pavojingus rajonus- Kirtimus, Naujininkus, Naująją Vilnią, Salininkus bei į abejingos reputacijos gyvenvietes už miesto ribos- Skaidiškes, Rudaminą, Pagirius, Mickūnus.
            Kol yra įlaipinimo tvarka tik per priekines duris, tol kameros praktiškai nereikalingos. 12 maršrute 'problematiškiausia' atkarpa yra Kineliai-Skaidiškių žiedas, nes čia važiuoja didžiąja dalimi mokiniai. Tačiau vakare (~po 17h) ir savaitgaliais, net mokinių atostogų metu ir šios problemos nelieka. Beje, didžiausias pažeidimas, kurį daro mokiniai VT, yra keiksmažodžiai. Čia kameros nepadeda ir nepadės
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Kol yra įlaipinimo tvarka tik per priekines duris, tol kameros praktiškai nereikalingos. 12 maršrute 'problematiškiausia' atkarpa yra Kineliai-Skaidiškių žiedas, nes čia važiuoja didžiąja dalimi mokiniai. Tačiau vakare (~po 17h) ir savaitgaliais, net mokinių atostogų metu ir šios problemos nelieka. Beje, didžiausias pažeidimas, kurį daro mokiniai VT, yra keiksmažodžiai. Čia kameros nepadeda ir nepadės
              Vaizdo stebėjimo kamerų kaip tik dabar turbūt labiau reikia, nes kol kas kyla konfliktinių situacijų rizika. O ir šiaip kamerų reikalingumas nėra susijęs su laipinimu.

              Mokinių keiksmai yra ne tik visuomenės auklėjimo, bet ir pačių tėvų atsainaus auklėjimo problema.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė 1661
                Aš manau nereikia tu vaizdo kameru transporte. Ju reikia parduotuvese ;D o transporte ir vairuotojas gali susitvarkyti. Kiek insidentu teko matyti vairuotojas kuo puikiausiai susitvarkydavo.
                O kiek buvo incidentų, kai vairuotojas gaudavo į kaulus ir apie tai rašydavo spauda... Žmonės pamažu žvėrėja, gaujos stiprėja, tokia yra didmiesčių realybė ir labai abejoju, ar vaizdo kameros pakenktų. Jos ne tik atliktų prevencinę saugumo priežiūros funkciją, bet ir didintų VT patrauklumą.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Vaizdo kameros reikalingos. Jeigu tave apvogtų o tu nežinai kas, tai į pagalbą ateina vaizdo kameros

                  Comment


                    Aplink žemę skrieja daug karinių palydovų ir filmuoja bei fotografuoja dieleles teritorijas. Taigi, jei kas netiki, kad mus stebi Dievo akis, tai optinė-elektroninė akis mus tikrai stebi!

                    Comment


                      1 maršrutas „Karoliniškės – Stotis“

                      20 maršrutas „Žirmūnai – Stotis“

                      Sprendžiant iš reakcijos į 7 ir 20 maršrutų aprašus, be manęs čia daugiau niekas nieko nežino apie jų istoriją? Esu tikras, kad taip nėra.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Ira 1 ir 7. 1965 m.
                        Paskutinis taisė Edvard; 2010.09.01, 01:27.
                        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                        Adam Mickiewicz

                        Comment


                          Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                          Ira ir 7. 1965 m.
                          Atvaizdas
                          Atsakymas:
                          1960–1963 – atidarytas maršrutas nr. 7 <...>
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Atsakymas:
                            Ira 1 ir 7 ir 3. 1965 m.
                            Paskutinis taisė Edvard; 2010.09.01, 01:43.
                            "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                            Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                            Adam Mickiewicz

                            Comment


                              1965.12.16
                              "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                              Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                              Adam Mickiewicz

                              Comment


                                Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                                Ira 1 ir 7 ir 3. 1965 m.
                                Vėl ne taip supratai. Norėjau pasakyti, kad man visa tai yra žinoma.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Kol yra įlaipinimo tvarka tik per priekines duris, tol kameros praktiškai nereikalingos. 12 maršrute 'problematiškiausia' atkarpa yra Kineliai-Skaidiškių žiedas, nes čia važiuoja didžiąja dalimi mokiniai. Tačiau vakare (~po 17h) ir savaitgaliais, net mokinių atostogų metu ir šios problemos nelieka. Beje, didžiausias pažeidimas, kurį daro mokiniai VT, yra keiksmažodžiai. Čia kameros nepadeda ir nepadės
                                  Įlaipinimo tvarka didelės įtakos saugumui neturi- juk vagia ir puldinėja kitus toli gražu ne tik bomžai (atvirkaščiai, visokie kišenvagiai 95 proc. atveju atrodo kaip patys padoriausi keleiviai). tuo tarpu kamerų buvimas turi šiokį tokį psichologinį efektą- dalis vagių, žinodami, kad juos stebi, susilaikys nuo nusikaltimų, taip pat kameros puikiai pasitarnaus išaiškinant nusikalstamos veiklos atvejus, todėl mažiau šansų, kad pažeidėjas išvengs bausmės.

                                  Kas jau dėl mokinių keikimosi- čia nepadės nei kameros, nei kitos priemonės. Čia jau silpnokos auklėjimo kultūros priežastis. Beje, keiksmus VT tikrai negirdžiu taip jau dažnai.


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Aplink žemę skrieja daug karinių palydovų ir filmuoja bei fotografuoja dieleles teritorijas. Taigi, jei kas netiki, kad mus stebi Dievo akis, tai optinė-elektroninė akis mus tikrai stebi!
                                  Didysis brolis mus stebi praktiškai visose gyvenimo srityse. Filmuojami žmonės praktiškai visur, išskyrus savo namus. O ir namie tu negali jaustis saugus- juk yra ES Sekimo direktyva, pagal kurią ateityje bus įrašomivisi pokalbiai telefonu, SMS žinutės, e-laiškai.
                                  Tik jei filmavimas viešosiose vietoje yra visai priimtas ir normalus dalykas, gerinantis saugumą, tai niekuo nenusikaltusių žmonių pokalbių klausymasis- jau rimtas jų teisės į privatumą pažeidimas
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.01, 15:04.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Atsakymas:
                                    1960–1963 – atidarytas maršrutas nr. 7 <...>
                                    Gal užtektų paaiškinimo, kad taip nurodomas spėjamas metų intervalas, kai nežinoma tiksli data, o ne "galiojimo periodas"

                                    Bet, kita vertus, kiek istorinės medžiagos pateikiama

                                    Comment


                                      Bankrutuojanti įmonė skęsta su vilniečių pinigais

                                      Elektroninio bilieto sistemos diegimas Vilniuje toliau stringa. Šįkart su tūkstančiais litų, surinktų iš vilniečių, prapuolė bilietų papildymo internetu paslaugą turinti teikti įmonė.

                                      Ieškos per teismą

                                      Galimybė papildyti viešojo miesto transporto e. bilietą dingo liepos viduryje. Savivaldybės įmonės "Susisiekimo paslaugos" direktorius Gintas Bliuvas tuomet aiškino, kad bilieto papildymo internetu paslaugą teikiančios įmonės "Imox LT" veikloje yra tam tikrų trūkumų, kurie netrukus bus pašalinti, o bilietą bus galima pasipildyti neišėjus iš namų.

                                      Dabar paaiškėjo tikroji priežastis, kodėl buvo sustabdytas viešojo transporto e. bilieto papildymas per interneto svetainę www.transportobilietas.lt. Pasirodo, kad "Imox LT" kurį laiką teikė bilieto papildymo internetu paslaugą, tačiau surinkti pinigai "Susisiekimo paslaugų" sąskaitos nepasiekė.

                                      "Privalome ginti visuomenės interesą, todėl viešojo transporto e. bilietų pildymas internetu buvo sustabdytas, o "Imox LT" padavėme į teismą", – "Vilniaus dienai" sakė G.Bliuvas.

                                      Rugpjūčio 27 d. Vilniaus apygardos teisme įregistruotas pareiškimas dėl bankroto bylos bendrovei "Imox LT" iškėlimo.

                                      Įstrigo vasarą

                                      Pasak G.Bliuvo, iš pradžių su "Imox LT" buvo bendradarbiaujama sklandžiai, jokių nesklandumų nekildavo. Neatsiskaityti su "Susisiekimo paslaugomis" bendrovė pradėjo šią vasarą. "Susisiekimo paslaugų" vadovas mano, kad "Imox LT" tiesiog nebepakėlė sunkmečio naštos.

                                      "Tikriausiai juos paveikė bendra ekonominė situacija. Vasarą smarkiai sumažėja keleivių srautai, todėl bendrovei turbūt ėmė trūkti lėšų", – svarstė G.Bliuvas.

                                      Galimybe viešojo miesto transporto e. bilietą papildyti internetu rudenį ir žiemą per mėnesį pasinaudodavo apie 7 tūkst. vilniečių. Vasaros mėnesiais šis skaičius sumažėdavo iki 2,5 tūkst. "Imox LT" pajamas sudarydavo už paslaugą imamas papildomas kelių litų mokestis. Kiek pinigų "Imox LT" neatidavė "Susisiekimo paslaugoms", G.Bliuvas nesutiko pasakyti, tačiau, anot jo, tai nėra didelės sumos.

                                      "Vis dėlto mes turime ginti Vilniaus gyventojų interesus, todėl kreipėmės į teismą. Be to, bilietų papildymo internetu paslauga buvo gana populiari, esame suinteresuoti, kad ji vėl kuo greičiau būtų teikiama. Tam yra teisinis kelias", – kalbėjo "Susisiekimo paslaugų" direktorius.

                                      Pasak jo, "Susisiekimo paslaugos" norėtų kuo greičiau keleiviams vėl sudaryti galimybę e. bilietą pasipildyti internetu, tačiau teisme nutraukus sutartį su "Imox LT" reikės skelbti naują viešojo pirkimo konkursą, todėl procedūros užtruks.

                                      Išėjo nemokamų atostogų

                                      Tai, kad "Imox LT" išgyvena ne pačius geriausius laikus, akivaizdu. Įmonės telefonu atsiliepusi ir buhaltere prisistačiusi moteris pasiūlė kalbėtis su direktore.

                                      Tačiau paaiškėjo, kad "Imox LT" vadovė išėjusi nemokamų atostogų, tinklalapyje www.transportobilietas.lt nurodytas mobilusis telefonas išjungtas, o bendrovėje daugiau darbuotojų nėra. Ant pastato, kuris nurodytas kaip "Imox LT" buveinė, nėra ir jokios iškabos, bendrovė neturi ir savo interneto tinklalapio.

                                      Bendrovės "Creditinfo Lietuva" pateikiamame įmonių reitinge nurodoma, kad "Imox LT" kredito istorija nebloga, tačiau ekonominės būklės skalėje žymeklis sustojęs ties pačia žemiausia padala. "Creditinfo Lietuva" pateikia ir atsiliepimų apie įmonę spaudoje reitingą. Iš jo matyti, kad "Imox LT" vengia viešumo – duomenų apie šios bendrovės paminėjimą spaudoje nėra.

                                      Vis dėlto "Susisiekimo paslaugų" vadovas G.Bliuvas neskuba teigti, kad "Imox LT" vadovai slapstosi ir vengia vykdyti prisiimtus įsipareigojimus.

                                      "Mes jokiu būdu nesakome, kad jie prapuolė. Vengia ar nevengia, sunku pasakyti. Su "Imox LT" direktore kartą buvome susitikę, kalbėjomės apie šią problemą. Tačiau, žinote, yra teisinis kelias, todėl ir susitikinėti nebūtina", – sakė G.Bliuvas.

                                      Sutartis taip pat įtartina

                                      2008 m. vasarą "Susisiekimo paslaugų" ir "Imox LT" sudaryta sutartis buvo užkliuvusi ir Vilniaus miesto savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybai. Savivaldybės kontrolieriai praėjusių metų pabaigoje konstatavo, kad ši sutartis buvo sudaryta pažeidžiant bendrovės "Susisiekimo paslaugos" įstatus, Vietos savivaldos ir Viešųjų pirkimų įstatymų reikalavimus.

                                      Auditorių manymu, "Susisiekimo paslaugos" viršijo normalią ūkinę riziką, kai prisiėmė įsipareigojimą "Imox LT" sumokėti 500 tūkst. litų, jei nuspręstų sutartį su šia įmone nutraukti pirma laiko. Tokią sumą "Imox LT" esą investavo į viešojo transporto e. bilieto papildymo internetu paslaugą. Tačiau prie "Susisiekimo paslaugų" ir "Imox LT" sutarties nebuvo pateikti jokie investicijas įrodantys dokumentai.

                                      "Susisiekimo paslaugos" taip pat buvo įsipareigojusios sumokėti 100 tūkst. litų kompensaciją, jei "Imox LT" reikėtų keisti programinę įrangą.

                                      Išleido milijonus

                                      2007 m. Vilniuje diegti pradėta viešojo transporto e. bilieto sistema jau pareikalavo milijonų litų, tačiau iki šiol normaliai taip ir neveikia. "Susisiekimo paslaugų" vadovai skaičiuoja, kad šiai sistemai jau išleista maždaug 12 mln. litų, o Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius pripažino, jog tam, kad sistema normaliai funkcionuotų, dar prireiks 1,5–2 mln. litų.

                                      Vis dėlto sostinės vadovai puoselėja optimistiškus planus – numatoma, kad po pusmečio popieriniai viešojo transporto bilietai apskritai bus panaikinti. Vietoj jų keleiviai turės įsigyti kortelę ir ją papildyti tokia suma, kuri suteiks teisę miesto transportu važinėti valandą ar dieną, nepriklausomai nuo to, kiek kartų keleiviai persės iš vienos transporto priemonės į kitą.

                                      "Tikimės, kad šių metų pabaigoje e. bilietas visiškai funkcionuos. Manome, kad pradėjus veikti e. bilieto sistemai, maždaug per šešis mėnesius popieriniai bilietai jau bus atgyvenę ir jų nebeliks", – kalbėjo R.Adomavičius.

                                      Klaipėda žengia sparčiau

                                      "Imox LT" e. bilieto papildymo internetu paslaugą teikė ir Klaipėdoje, tačiau vos pradėjus strigti bendradarbiavimui su šia bendrove viešoji įstaiga "Klaipėdos keleivinis transportas" suskubo keisti sistemą, todėl didelių nepatogumų uostamiesčio gyventojai nepajuto.

                                      "Anksčiau šią paslaugą pirkome, o dabar į ją investuojame patys. Paslaugos tiekėjas bankrutavo, todėl skubiai pertvarkėme sistemą. Klaipėdoje e. bilietą galima papildyti internetu, didesnių skundų dėl šios paslaugos negauname", – "Vilniaus dienai" sakė "Klaipėdos keleivinio transporto" direktorius Gintaras Neniškis.

                                      Kol sostinė trypčioja vietoje, Klaipėdoje jau nuo šiandien už kelionę galima atsiskaityti ir kartiniu viešojo transporto e. bilietu. Įlipus į autobusą uostamiestyje keleiviui privaloma glausti bilietą (tiek terminuotąjį, tiek kartinį) prie komposterio ir laukti garsinio signalo. Signalas ir informacija ekrane rodo, kad bilietas galioja. Vilniečiai e. bilietu turi pamojuoti vairuotojui prieš akis.

                                      "Mūsų miestas mažesnis, gal todėl esame keliais mėnesiais priekyje. Tačiau tikiu, kad ir Vilniuje sistema veiks normaliai, tik reikia dar šiek tiek laiko", – svarstė G.Neniškis.
                                      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                      Adam Mickiewicz

                                      Comment


                                        Afera!

                                        Comment


                                          Naktį iš rugsėjo 1 d. į 2 d. važiuos naktinių maršrutų autobusai

                                          Viešasis transportas dirbs naktį iš rugsėjo 1 dienos į rugsėjo 2 dieną

                                          Informuojame, kad dėl rugsėjo 1 dieną Vilniaus mieste vyksiančių renginių, naktį iš rugsėjo 1 dienos į rugsėjo 2 dieną dirbs viešasis transportas. Važiuos šie naktiniai autobusai:

                                          101N „Saulėtekis–Vilniaus g.–Savanorių pr.–Laisvės pr.–Fabijoniškės”;

                                          102N „Pilaitė– Šeškinė– Konstitucijos pr.–Markučiai”;

                                          103N „Santariškės–Didlaukio g.–Pylimo g.–Stotis–Žemieji Paneriai”;

                                          104N „Fabijoniškės–Žirmūnai–J. Tumo-Vaižganto g.–Naujininkai”;

                                          105N „Pašilaičiai–Justiniškės–Žvėrynas– Žygimantų g.–Naujoji Vilnia”.


                                          Autobusai dirbs nuo 23:10 – 4:30 val. 40-50 minučių intervalu. Naudojantis naktiniu viešuoju transportu ,įlipdamas tik pro priekines duris, keleivis turės iš karto pas vairuotoją nusipirkti naktinio viešojo transporto bilietą, kurio kaina 3 Lt. Mėnesiniai ar terminuoti bilietai naktiniame transporte negalioja.

                                          Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.
                                          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=326

                                          Nemanau, kad daug keleivių bus pervežta... Beje, Kaune, kaip suprantu, nuo rugsėjo naktinis transportas nepanaikintas
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X