Tegu seni perdylos mokosi tinkamai vairuoti, o nesivilkti kaip laiduotuvių procesija. Ir tada nei nauja laipinimo tvarka netrukdys, nei kas nors kito. Dar ir grafikus galima bus keisti, tik link dažnesnių reisų ir mažesnio laiko maršrute
Man dar kartą galvoti nereikia, aš matęs, kaip gali važiuoti miesto autobusai.
Mettal tau bando pasakyt, kad vairuotojai privalo laikytis nustatyto tvarkaraščio ir ne vairuotojas kaltas, kad turi važiuoti lėtai. Kažkaip ne iš pirmo karto mąstai
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Mettal tau bando pasakyt, kad vairuotojai privalo laikytis nustatyto tvarkaraščio ir ne vairuotojas kaltas, kad turi važiuoti lėtai. Kažkaip ne iš pirmo karto mąstai
Aš teisingai mąstau. Reikalas tas, kad jie sugeba vėluoti. O ir įvedus naują tvarką, galima drąsiai kompensuoti laipinimo laiką normalių važiavimo greičiu.
Aš teisingai mąstau. Reikalas tas, kad jie sugeba vėluoti. O ir įvedus naują tvarką, galima drąsiai kompensuoti laipinimo laiką normalių važiavimo greičiu.
Vairuoti troleibusą ar autobusą - tai ne automobilį - reikia laikytis saugumo, negalima staigiai stabdyti ir važiuoti iš vietos, ypač troleibusai negali staigiai atlikti net ir menkų posūkių bei greitai jais važiuoti. Turbūt prikaišiosi, kad užsienyje važiuoja greičiau. Bet ten ir keleivių salone mažiau, dauguma sėdi saugiai įsirėmę, o ne stovi, bei pats transportas ten naujesnis, taigi važiuoja tolygiau, patikimiau ir saugiau. Lietuvoje individualaus transporto vairuotojai dar labai netolerantiški - lenda su savo kibirėliais po troleibuso priekiu ir pan. Visa tai lėtina VT darbą ir jis negali greit važiuot.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Lietuvoje individualaus transporto vairuotojai dar labai netolerantiški - lenda su savo kibirėliais po troleibuso priekiu ir pan. Visa tai lėtina VT darbą ir jis negali greit važiuot.
Bet tam ir yra A juostos Kieno problema, kad jų tūksta?
Na atleiskit, jau nežinau kur naujesnis transportas už VOLVO 7700 autobusus ir Solaris troleibusus...
Čia ne vienas faktorius, suprantama, bet ir vairuotojų vairavimo maniera tragiška. Jeigu prie pat sankryžos esant autobusui tik mirksi žalia, o jis "kerta" per stabdžius, tai fail.
Bet tam ir yra A juostos Kieno problema, kad jų tūksta?
Visuomenės. Per mažai reikalauja iš VT organizatorių - nerašo pageidavimų, reikalavimų ir pan. Daugelis mano, kad valdžia dirba ir mąsto patys, bet realiai jie nedirba tol, kol nesulaukia konkretaus skundo ar prašymo. Visą likusį laiką tik kuria planus, kaip pasipelnyti.
Čia ne vienas faktorius, suprantama, bet ir vairuotojų vairavimo maniera tragiška. Jeigu prie pat sankryžos esant autobusui tik mirksi žalia, o jis "kerta" per stabdžius, tai fail.
Kur kas daugiau tokių "fail" yra tarp BMW, Golf ir kitokios markės individualaus transporto vairuotojų Tik jie elgiasi priešingai - mina per geltoną.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Bet tam ir yra A juostos Kieno problema, kad jų tūksta?
Ir jomis važiuojama lėtai. Ir didelėmis tuščiomis gatvėmis. Miesto VT tai ne tik transportas senamiestyje. Toks jausmas, kad SP darbuotojai nežino, kad: laikas - pinigai. Niekas nenori leisti autobuse pusdienio...
Visuomenės. Per mažai reikalauja iš VT organizatorių - nerašo pageidavimų, reikalavimų ir pan. Daugelis mano, kad valdžia dirba ir mąsto patys, bet realiai jie nedirba tol, kol nesulaukia konkretaus skundo ar prašymo. Visą likusį laiką tik kuria planus, kaip pasipelnyti.
Visuomenė neprivalo dirbti už valdininkus, kurie iš tos visuomenės ir algą pasiima. Keleivis yra klientas, o klientas visada teisus (proto ribose). Man ne toks įtarimas, kad VT operatoriai tiesiogiai neįtakoja tų A juostų braižymo (gal tik pasiūlo, rekomenduoja), o jas paišo kelininkai. Neteigiu, kad taip yra, tik manau.
Klientai neprivalo aktyviai protestuoti, yra ir pasyvus metodas — važiuoti privačiais autobusais, mikroautobusais, taxi ar asmeniniais automobiliais. Nejaugi statistinė informacija neįrodo VT neatitikimo keleivių poreikiams?
Ir jomis važiuojama lėtai. Ir didelėmis tuščiomis gatvėmis. Miesto VT tai ne tik transportas senamiestyje. Toks jausmas, kad SP darbuotojai nežino, kad: laikas - pinigai. Niekas nenori leisti autobuse pusdienio...
Daugiau taip. Papildau. Paaiškinkite man kas nors, kodėl autobusas/troleibusas, važiuojantis Pylimo gatve į Stotį, privalo sustoti Klaipėdos/Pylimo gatvių sankryžoje degant raudonai šviesoforo šviesai? Arba dar kitaip — kodėl jam dega raudona, jeigu jis važiuodamas absoliučiai niekam netrukdo? Tai tik vienas iš VT dirbtinio stabdymo pavyzdžių.
Visuomenė neprivalo dirbti už valdininkus, kurie iš tos visuomenės ir algą pasiima. Keleivis yra klientas, o klientas visada teisus (proto ribose). Man ne toks įtarimas, kad VT operatoriai tiesiogiai neįtakoja tų A juostų braižymo (gal tik pasiūlo, rekomenduoja), o jas paišo kelininkai. Neteigiu, kad taip yra, tik manau.
Klientai neprivalo aktyviai protestuoti, yra ir pasyvus metodas — važiuoti privačiais autobusais, mikroautobusais, taxi ar asmeniniais automobiliais. Nejaugi statistinė informacija neįrodo VT neatitikimo keleivių poreikiams?
Ne tik neprivalo, bet ir neturi! Deja, dabartinė situacija tokią, kaip ją apibūdinau. Ir visuomenei tai laikas suprasti, o ne skrajoti padebesiais ir svaigti, kad už juos dirba. Dirba tiek, kiek naudinga jiems patiems. Žinoma, valdžioje yra sąžiningų žmonių, bet per mažai. O kad visuomenei būtų pelnyta nauda, tai pasakiau receptą - būti visuomeniškai aktyviems.
VT operatoriai kreipiasi į Miesto ūkio departamentą (Kaune pvz.) ir jis apskaičiuoja, kiek tai kainuotų, tada praeina pro eismo saugumo komisijos filtrą ir tada jau kelininkai dažo pagal valdininkų nustatytus planus. Kelininkai tik vykdo, jie visiškai neturi galių ką nors keisti.
Klientų pasyvaus protesto metodika NEVEIKIA valdininkų. Kartais manau, kad valdininkams netgi naudingiau, kad VT būtų mažiau keleivių, nes tai automatiškai reiškia mažiau problemų, susijusių su klientų santykiais, bet daugiau problemų iškyla dėl finansų ir planavimo... Šis pasyvaus protesto modelis ABSOLIUČIAI nejaudina ir neveikia valdžios. Visuomenė turi tai suvokti, nors jau seniai tai aišku.
Daugiau taip. Papildau. Paaiškinkite man kas nors, kodėl autobusas/troleibusas, važiuojantis Pylimo gatve į Stotį, privalo sustoti Klaipėdos/Pylimo gatvių sankryžoje degant raudonai šviesoforo šviesai? Arba dar kitaip — kodėl jam dega raudona, jeigu jis važiuodamas absoliučiai niekam netrukdo? Tai tik vienas iš VT dirbtinio stabdymo pavyzdžių.
Turėtum būti pilietiškai aktyvesnis ir šiuos klausimus užduoti tiesiogiai tiems, kurie susiję su šios sistemos veikimu.
LABAI BLOGAI, kad lietuviai moka tik skųstis, bet daugiau nieko nedaro, kad būtų geriau - laukia, kad už juos padarys kas nors kitas.
Tai kad uždavus tokį klausimą JŲ akys pasidarys didelės ir jie kaip bukapročiai paprašys pakartoti arba patys "valdininkiausi" nusiųs tave toli
Rašant oficialų raštišką kreipimąsi ir nešant jį registruoti į interesantų priimamąjį savivaldybėje, jie net tavęs akis į akį nematytų, o atsakymą paštu pagal visuomenės informavimo įstatymą privalėtų atsiųsti per ne daugiau kaip 20-40 dienų (tiksliai neatsimenu).
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Atsakymas skambės maždaug taip: mes apsvarstysime jūsų pasiūlymą ir storas taškas
Paprastai savivaldybėje yra struktūra tokia, kad viena sritimi rūpinasi keli savivaldybės vienetai. Paprastai žemiausias atskaitingas aukštesniajam. Tai ir pradėk nuo žemiausio, paskui gali kartoti laišką, tik kitiems valdininkams siųsti. Po maždaug pusės metų pastangų praeis siūlymai.
Žinoma, tai reikalauja labai daug laiko ir valios pastangų. Bet juk tai duoda naudos. Aišku, galime ir toliau sėdėti, nieko nedaryti, burbėti ir galvot tik šia diena ir tik apie save.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment