/2008-11-04/
Keičiamas "Stumbrų" stotelės pavadinimas
Teodoro Narbuto gatvėje esančios "Stumbrų" stotelės pavadinimas bus pakeistas. Nuo š. m. lapkričio 7 dienos šis sustojimas bus vadinamas - "Panorama".
To ir reikėjo tikėtis - logiškas sprendimas. Dabar šita stotelė kone rekordininkė, jei neklystu, pagal pavadinimų keitimą per paskutinius ~5 metus (Pieninė, Stumbrų ir "Panorama")
To ir reikėjo tikėtis - logiškas sprendimas. Dabar šita stotelė kone rekordininkė, jei neklystu, pagal pavadinimų keitimą per paskutinius ~5 metus (Pieninė, Stumbrų ir "Panorama")
Dar yra kita stotelė: Savivaldybė -> Vilniaus -> Vinco Kudirkos Aikštė
Gruodį Vilniuje brangs transporto bilietai
Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
2008 lapkričio mėn. 12 d. 18:03
Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį nustatė 50-60 proc. didesnes autobusų ir troleibusų bilietų kainas, kurios įsigalios jau nuo kito mėnesio. Taryba nutarė vienkartinį bilietą branginti iki 1,80 Lt, mėnesinį - iki 70 Lt. Vardinis mėnesinis bilietas, suteikiantis teisę važiuoti troleibusais ir autobusais kainuos 100 Lt. Šiuo metu vienkartinis bilietas kainuoja 1,10 Lt, vardiniai mėnesiniai bilietai - 40 Lt, o mėnesiniai bilietai keliauti ir autobusais, ir troleibusais - 60 Lt.
Taip pat ketinama įdiegti naujus 1, 3 ir 10 dienų troleibuso ir autobuso bilietus, kurie kainuos 10, 20, 40 Lt.
Miesto valdžia brangindama transporto bilietus tikisi išgelbėti miesto transporto parkus nuo bankroto. Senojo nominalo bilietai galios iki sausio 1 d., o iki vasario 1 d. juos bus galima pasikeisti į naujus.
Savivaldybės teigimu, paskutinį kartą bilietų kainos mieste buvo peržiūrėtos 2005 m. Nuo to laiko skola vežėjams išaugo dvigubai - nuo 35 mln. Lt iki 66 mln. Lt.
„Per trejus metus pasikeitė šalies ekonominė situacija, todėl dabar galiojantys viešojo transporto tarifai visiškai neatitinka realybės“, - teigė SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius.
„Kainų pakėlimas pagerins abiejų parkų padėtį, sumažės dotacijos iš biudžeto. Tai yra apie 40 mln. litų, kuriuos galėsime naudoti kitiems vilniečių poreikiams“, - aiškino miesto meras Juozas Imbrasas.
Bilietų branginimui nepritarė vienintelis Socialinių reikalų komitetas. „Suprantame susidariusią sudėtingą situaciją Vilniaus troleibusų ir autobusų parkuose, tačiau komitete pagalvojome, kaip tai atsilieps žmonėms. Šiandien, kylant šilumos kainoms, esant ekonominei krizei - atsilieps labai skaudžiai“, - sakė komiteto pirmininkas socialdemokratas Juras Požela.
Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį nustatė 50-60 proc. didesnes autobusų ir troleibusų bilietų kainas, kurios įsigalios jau nuo kito mėnesio.
Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį nustatė 50-60 proc. didesnes autobusų ir troleibusų bilietų kainas, kurios įsigalios jau nuo kito mėnesio.
Kaip ir tikėjausi. Tik galėjo vienkartinius ir iki kokių 2 Lt branginti - ilgiau galėtume kito pabrangimo laukti. Aišku, negerai, kai visi brangimai supuola į žiemą, kada ir taip piniginę šluoja "jo didenybė šildymas", bet aiškiai jau nebebuvo kur trauktis.
Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį nustatė 50-60 proc. didesnes autobusų ir troleibusų bilietų kainas, kurios įsigalios jau nuo kito mėnesio.
Natūralu manau. Ir vis tiek bus pigiau nei mašiną išlaikyt. Dabar reikia laukt, kada mikriukus brangins iki 4-5 litų.
Dėl Vilniaus transporto bilietų pabrangimo: aš vistiek nesuprantu, kodėl yra didinamos kainos, jeigu degalų kainos nukritusios per puse. Kur jie Vilniaus parkas ištaško visus surinktus pinigus ????
Dėl Vilniaus transporto bilietų pabrangimo: aš vistiek nesuprantu, kodėl yra didinamos kainos, jeigu degalų kainos nukritusios per puse. Kur jie Vilniaus parkas ištaško visus surinktus pinigus ????
Tame ir problema, kad kainos nebuvo didinamos eilę metų, nors augo atlyginai ir kitos išlaidos, o dabar ir sumažėjusios degalų kainos nekompensuojama visa to.
Aš tai galvoju, kad pagaliau reikia dviratį nusipirkti. Seniai norėjau, dabar kaip tik proga Man psichologiškai nesinori važiuoti transportu viešuoju, kaip viskam brangstant ir jis pabrango. Lietuvoje gyventi darosi nesmagu.
Pritariu bilietų branginimui, ir niekaip nesuvokiu kodėl jie buvo tokie pigūs iki šiol. Net tokiam mieste kaip Panevėžys kainos buvo daugmaž venodos, o Šiauliuose berods didesnes, o juk autobusų parkus jiems lengviau išlaikyt nei Vilniuj ar Kaunui
Dėl Vilniaus transporto bilietų pabrangimo: aš vistiek nesuprantu, kodėl yra didinamos kainos, jeigu degalų kainos nukritusios per puse. Kur jie Vilniaus parkas ištaško visus surinktus pinigus ????
Kainos didinamos tam, kad būtų apmokėtos didžiulės troleibusų bei autobusų parko skolos, ir kad autobusai nuo naujų išvažiuotų į gatves. (Straipsnis: "Vilnius gali likti be autobusų" http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1225317600 ) . Konservatoriai jau liepą siūlė šias kainas kelti.
Aš tai galvoju, kad pagaliau reikia dviratį nusipirkti. Seniai norėjau, dabar kaip tik proga Man psichologiškai nesinori važiuoti transportu viešuoju, kaip viskam brangstant ir jis pabrango. Lietuvoje gyventi darosi nesmagu.
Tiesa, bet dabar visur gyventi nesmagu - turbūt teko girdėt tokius žodžius "pasaulinė ekonominė krizė". Dėl dviračio - puikus sprendimas, bet dėl tam tikrų priežasčių siūlau luktelt pavasario.
Pritariu bilietų branginimui, ir niekaip nesuvokiu kodėl jie buvo tokie pigūs iki šiol. Net tokiam mieste kaip Panevėžys kainos buvo daugmaž venodos, o Šiauliuose berods didesnes, o juk autobusų parkus jiems lengviau išlaikyt nei Vilniuj ar Kaunui
Iki šio branginimo, viešojo transporto kainos didesnės nei Vilniuje buvo: Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje..
Kainos didinamos tam, kad būtų apmokėtos didžiulės troleibusų bei autobusų parko skolos, ir kad autobusai nuo naujų išvažiuotų į gatves. (Straipsnis: "Vilnius gali likti be autobusų" http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1225317600 ) . Konservatoriai jau liepą siūlė šias kainas kelti.
Mažiau skolintis reikėjo ir neapgalvotai išlaidauti, pridarė kruvas klaidų dabar verkia, kad pizd****as. Pradžiai atleisti vadovus visus reikėtu už žlugdymą. Ir, kainų didinimas padėties manau neišspręs su tokiu įmonės valdymų greitai naujų skolų turės - kas tada vėl kainas kels ? Taip pasaka be pabaigos.
Tiesa, bet dabar visur gyventi nesmagu - turbūt teko girdėt tokius žodžius "pasaulinė ekonominė krizė". Dėl dviračio - puikus sprendimas, bet dėl tam tikrų priežasčių siūlau luktelt pavasario.
Nėra jokios pasaulinės KRIZĖS po velniais. Ekonomikos nuosmukis ne krizė tai. Tiesiog politikai mėgsta svaidžiotis baubais, nes tiesiog tada lengviau prastumti eilinį kainų didinimą (kad ir dėl kuro kainų padidėjimo, kaip kainos per puse sumažėja, kažkodėl kainos nemažėja, nes naudinga bet keliata mėnesių apsimetus durniais turėti didelius viršpelnius gyventoju saskaita) arba tapti svieto gelbėtojais. Pakolkas aš tik matau skleidžiama paniką, kurios šalutinis efektas ir yra visokios ale krizės pasėkmės.
Dėl dviračio yra tokiu, kurie gerai ir per sniega važiuoja. Man labiau nerimą kelia tai, kad Vilniuje nėra išvystitų dviračių takų. Minimalus kiekis dviračiui pastatyti vietų. Infrastruktūra tragiška. Tad, kad ir šituo klausimu kažkaip mieliau atrodo visdėlto kai, kurie mūsų vakarų kaimynai.
Iki šio branginimo, viešojo transporto kainos didesnės nei Vilniuje buvo: Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje.
Viešojo transporto kokybė tragiška. Nemanau, kad reikia pasakoti kodėl. Sukišti milijonai tik gaila, kad ne į kokybės ir bendros sistemos tobulinimą. Elektroninių bilietų sistema tai Windows 3.11 Workgroup laikus primena. Apgailėtina.
@Ežiuk. Paskutinį kartą Vilniuje bilietai branginti 2005 metais. Net ir nukritus benzino/dyzelio kainai, palyginus su 2005 metais, jos yra ~0,5Lt didesnės. Taip pat per tris metus tikrai pakilo darbuotojų atlyginimai, todėl didinimas yra labai logiškas žingsnis.
Nei šis, nei ankstesni bilietų brangimai nekeičia vieno dalyko - idiotiško santykio tarp vienkartinio ir mėnesinio bilietų.
Taryba nutarė vienkartinį bilietą branginti iki 1,80 Lt, mėnesinį - iki 70 Lt. Vardinis mėnesinis bilietas, suteikiantis teisę važiuoti troleibusais ir autobusais kainuos 100 Lt.
Mėnesinio bilieto kaina atitinka 55,6 vienkartinio (brangesnis bilietas) arba 38,9 vienkartinio (pigesnis bet ribotas bilietas).
Paskaičiuokim - per mėnesį būna 20-22 darbo dienos. Jeigu aš į darbą nuvažiuoju be persėdimo, man reikės 40-44 vienkartinių bilietų. Beveik tiek pat, kiek ir kainuoja pigesnysis mėnesinis bilietas (38,9 vienkartinio). O jeigu bent kartą per mėnesį važiuosi su "mikruške", taksi, automobiliu, paveš draugas, atostogausi arba sirgsi - mėnesinio bilieto pirkti NEAPSIMOKA. O kur dar tikimybė susimokėti baudą, jeigu kito mėnesio pirmą dieną pamirši nusipirkt naują bilietą.
Kodėl aš tai vadinu idiotizmu? Labai paprastai - parduok žmogui mėnesinį bilietą, ir tu jį prisiriši prie savęs visam mėnesiui. Parduok metinį bilietą - ir prisiriši visiems metams. Žmogus, jeigu tik galės, naudosis tik tavo paslaugomis ir nesinaudos kitų transporto priemonių - nes už tavo paslaugas jau sumokėta ir naudojimasis jomis nieko daugiau nekainuoja, o važiuodamas kita transporto priemone moki papildomai.
Pritariu bilietų branginimui, ir niekaip nesuvokiu kodėl jie buvo tokie pigūs iki šiol. Net tokiam mieste kaip Panevėžys kainos buvo daugmaž venodos, o Šiauliuose berods didesnes, o juk autobusų parkus jiems lengviau išlaikyt nei Vilniuj ar Kaunui
Šiauliuose kainuoja 1.60 - jei perki pačiame autobuse ir 1.40, jei perki kioske...
xXx. Purvina fantazija. Kai nerūpi niekas, ką sako kiti. Kai paskęsti tyloje, cigaretės dūmuose ar glamonių kvaituly.
@Ežiuk. Paskutinį kartą Vilniuje bilietai branginti 2005 metais. Net ir nukritus benzino/dyzelio kainai, palyginus su 2005 metais, jos yra ~0,5Lt didesnės. Taip pat per tris metus tikrai pakilo darbuotojų atlyginimai, todėl didinimas yra labai logiškas žingsnis.
Riekia stengtis didinti keleivių skaičių (kontrolė bilietų tragiška sutinki kontrolierių vieną kartą į trys mėnesius ). Dabar padidėjus krūviui šita našta yra užkraunama tiems nuolatinems keleiviams nors galima būtu pamėginti tiesiog daugiau žmonių pritraukti mėginant patemti tą krūvi.
........
Kodėl aš tai vadinu idiotizmu? Labai paprastai - parduok žmogui mėnesinį bilietą, ir tu jį prisiriši prie savęs visam mėnesiui. Parduok metinį bilietą - ir prisiriši visiems metams. Žmogus, jeigu tik galės, naudosis tik tavo paslaugomis ir nesinaudos kitų transporto priemonių - nes už tavo paslaugas jau sumokėta ir naudojimasis jomis nieko daugiau nekainuoja, o važiuodamas kita transporto priemone moki papildomai.
Kalbant apie kitų miestų bielietų kainas: taigi kituose miestuose gyventojų skaičius mažesnis tai ir surenkama mažiau pinigų tai ir turėtu bilietas būti brangesnis Pagal mano logika.
Viešojo transporto kokybė tragiška. Nemanau, kad reikia pasakoti kodėl. Sukišti milijonai tik gaila, kad ne į kokybės ir bendros sistemos tobulinimą. Elektroninių bilietų sistema tai Windows 3.11 Workgroup laikus primena. Apgailėtina.
Mažiau skolintis reikėjo ir neapgalvotai išlaidauti, pridarė kruvas klaidų dabar verkia, kad pizd****as. Pradžiai atleisti vadovus visus reikėtu už žlugdymą. Ir, kainų didinimas padėties manau neišspręs su tokiu įmonės valdymų greitai naujų skolų turės - kas tada vėl kainas kels ? Taip pasaka be pabaigos.
Ką reiškia mažiau skolintis? Ne iš gero gyvenimo skolinosi. Autobusų parkas 23 mln. skoloj, troleibusų tarkim panašiai, bet savivaldybė, pagrindinė jų rėmėja, jiems yra įsiskolinusi 66 mln. Lt! Sakė duos, bet nedavė. O planai iš anksto daryti taip, lyg būtų davę. Tai ir teko iš kažkur skolintis, kamšyti spragas. Be to, bilietai nebranginti 3 metus, o per tą laiką pakilo ne tik kuro kainos (kurios dabar laikinai nukritusios), o ir vairuotojų atlyginimai bei medžiagos, troleibusai dėvisi. Vat kai kuro kainos buvo didelės, o troleibusai važinėjo už 1,10 Lt, tai ir susidarė skola. Aišku, vadyba parkų gal irgi ne kažin kokia, ir tas priduoda savo. Tiesiog yra ir daugiau veiksnių. Nebūtų skolinęsi - kas trečias autobusas nevažiuotų. Ar taip būtų geriau?
Nėra jokios pasaulinės KRIZĖS po velniais. Ekonomikos nuosmukis ne krizė tai. Tiesiog politikai mėgsta svaidžiotis baubais, nes tiesiog tada lengviau prastumti eilinį kainų didinimą (kad ir dėl kuro kainų padidėjimo, kaip kainos per puse sumažėja, kažkodėl kainos nemažėja, nes naudinga bet keliata mėnesių apsimetus durniais turėti didelius viršpelnius gyventoju saskaita)
Gerai, ne, krizė, nuosmukis. Būtų krizė, bilietėlius brangintų iki 3 Lt. Ramiau? O iš tikrųjų, bilietus dar anksčiau norėjo brangint, iki įsibėgėjant riksmams apie šitą nuosmukį. Nes jų kainos tiesiog neadekvačios. Ar tai, kad mažesniuose ir skurdesniuose šalies miestuose transportas brangesnis, neįtikina? Jei nori tikslių kainų, žvilgtelk į mano 2008.07.18, 21:57 pranešimą šitoj pačioj temoj.
Dėl kuro kainų "user-unfriendly" kilnojimosi sutinku, kad bjauru, bet valstybė akcizo tikrai nuolat nekeičia, čia verslui dėkok, kad pabrangsta greitai, o atpinga lėtai
Dėl dviračio yra tokiu, kurie gerai ir per sniega važiuoja. Man labiau nerimą kelia tai, kad Vilniuje nėra išvystitų dviračių takų. Minimalus kiekis dviračiui pastatyti vietų. Infrastruktūra tragiška. Tad, kad ir šituo klausimu kažkaip mieliau atrodo visdėlto kai, kurie mūsų vakarų kaimynai.
Aha, visokių yra dviračių, kur ir per sniegą, ir per ledą į kalną. Bet tokius įperkantys paprastai įperka ir mašiną. Ir supratę tai, ją ir pasirenka (ne, tamstai ironijos netaikau, tik šiltai apsirengti siūlau Infrastruktūra išties nekokia, ją, ypač centre, smarkiai reikia gerint. Vakarų kaimynai tai kone visur atrodo mieliau, bet praktinis patarimas: jei visada žiūrėsim tik į juos, išsiugdysim nepilnavertiškumo kompleksą. Siūlau pažiūrėt į panašesnės praeities šalis: Latviją, Estiją, Lenkiją, Čekiją, Vengriją.. Šit jei ir pas juos viskas atrodo mieliau, tada tikrai verta susirūpint.
Viešojo transporto kokybė tragiška. Nemanau, kad reikia pasakoti kodėl. Sukišti milijonai tik gaila, kad ne į kokybės ir bendros sistemos tobulinimą. Elektroninių bilietų sistema tai Windows 3.11 Workgroup laikus primena. Apgailėtina.
Vat būtų įdomu išgirsti, kodėl. Aš tai kaip vieną pagrindinių priežasčių matau, jog: niekas nenori eiti dirbti vairuotoju ar kontrolierium už tokią algą. Tai reiškia, kad reikia priimti visus, kas tik nori, ir dar džiaugtis dėl to. Todėl ir kontrolieriai - ne etikos specialistai, ir prie sėdinčių asocialų tingi artintis, ir vairuotojai veža žmones kaip malkas. O ką tu jiem padarysi, iš darbo išmesi? Tada troleibusas išvis nevažiuos, ar taip geriau?
Dėl elektroninių bilietų visiška tiesa, keli absurdo pavyzdžiai:
Pirmuosiuose bilietuose kitoj kortelės pusėj nebuvo vietos užsirašyti vardui pavardei, vėlesnėse laidose atsirado. Rodo, jog viskas tikrai nebuvo apgalvota iš anksto.
Atsirado galimybė papildyti internetu. Tai papildomai kainuoja regis tarp 1 ir 3 Lt. Tai vienintelis man žinomas atvejis, kai internetu paslauga kainuoja brangiau, nei paprastai. Kitaip sakant, kiosko darbuotojos triūsas vertas nuo -1 iki -3 Lt
Comment