Man tai VIENINTELIO vienkartinio - elektroninio bilieto ideja visiskai nepatinka. Tai ar teks pirkti elektronini bilieta Vilniaus miesto sveciui, kuriam tik reikes nuvaziuot pvz. nuo stoties pas giminaiti, gyvenanti Pasilaiciuose? Tai yra visiska nesamone.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąMan tai VIENINTELIO vienkartinio - elektroninio bilieto ideja visiskai nepatinka. Tai ar teks pirkti elektronini bilieta Vilniaus miesto sveciui, kuriam tik reikes nuvaziuot pvz. nuo stoties pas giminaiti, gyvenanti Pasilaiciuose? Tai yra visiska nesamone.
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąMan tai VIENINTELIO vienkartinio - elektroninio bilieto ideja visiskai nepatinka. Tai ar teks pirkti elektronini bilieta Vilniaus miesto sveciui, kuriam tik reikes nuvaziuot pvz. nuo stoties pas giminaiti, gyvenanti Pasilaiciuose? Tai yra visiska nesamone.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Naujosios Vilnios stotelėse iškabinti skelbimai:
Nuo 2010-07-01 Pradeda kursuoti naujas mikroautobusų maršrutas “Naujoji Vilnia - Dvarčionys - Antakalnio žiedas - Baltupiai - Santariškės”.
Važiavimo intervalas - kas 20 minučių.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąĮlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
Ukmergėje yra priešingai - įlipama pro galines duris, nes kiekviename miesto autobuse prie jų sėdi konduktorė, o išlipama per priekines. Todėl vairuotojas gali dirbti tik savo tiesioginį darbą - vairuoti
Papildymas: taip, neparašiau iš karto, kad Ukmergėje taip tikrai būdavo prieš keletą metų, o kaip yra dabar, nežinau.
Mano akimis, ta tvarka su konduktorėmis buvo labai puiki (tokio dydžio miestui, kaip Ukmergė). Kita vertus, ko norėti, kai stengiamasi taupyti ir vairuotojams užkrauti papildomas pareigas.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąDėl Šiaulių jau paneigė (galiu patvirtinti, kad taip tikrai nėra).
Ukmergėje yra priešingai - įlipama pro galines duris, nes kiekviename miesto autobuse prie jų sėdi konduktorė, o išlipama per priekines. Todėl vairuotojas gali dirbti tik savo tiesioginį darbą - vairuoti
Kai būna susirinkęs didesnis būrys žmonių, vairuotojas net autobuso variklį užgesina. Taip ir kuro sutaupo Tokia pat tvarka žinau yra ir Kėdainiuose, Klaipėdoj, ir t.t. Bet gi mat vilniečiai nori būti išskirtiniai Netgi Zuokas meluoja, kad visame pasaulyje pro galines duris įlipama. Pats Londone įsitikinau, kad lipama per priekines duris ir perkamas vienkartinis bilietas pas vairuotoją, jei oysterio neturiAš tikrai myliu Lietuvą!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaipinant pro priekines duris vairuotojai kai kuriose stotelėse net kelias minutes laikys atidarytas priekines duris...
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO bomžai - anokia čia problema. Jie ir prekybos centruose apsipirkinėja. Ir neišveja. Žinoma, į didžiuosius neina, nes iš ten tikrai juos išveja. Bet į mažas Maximas, Ikiukus, Norfas, Cento jie vaikšto.
Klausimas - kodėl viešajame transporte yra kitaip? "Bomžai" važinėja nemokamai, ir prašymas susimokėti vertinamas kai rimtas pavojus vairuotojo saugumui.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, Kijeve įvedami turniketai. Jie bus prie priekinių ir galinių durų. Atidarys juos elekotroninis bilietas. Įlipant pro priekines duris, bilietą bus galima nusipirkti ir pas vairuotoją. Išlipama bus pro vidurines (2 ir 3 jei dviguba transporto priemonė) duris.Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.06.30, 10:02.
Comment
-
Parašė le bronius Rodyti pranešimąNetgi Zuokas meluoja, kad visame pasaulyje pro galines duris įlipama. Pats Londone įsitikinau, kad lipama per priekines duris ir perkamas vienkartinis bilietas pas vairuotoją, jei oysterio neturi
O jeigu kalbant rimtai - bet koks pasikeitimas visada sukelia pasipriešinimą. Ypač kai tas pasikeitimas yra toks priprastas, į kraują įaugęs dalykas kaip važiavimas autobusu. Taigi Zuokas, kuris dabar yra politikos pakraštyje, bando gaudyt bangą. Jis net ne klysta, o naglai meluoja, tačiau tai juk nesvarbu - stagnatoriai ir senukai (pagrindiniai pakeitimo priešininkai) paprastai nebūna nuvažiavę toliau Palangos, todėl jie patikės.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTaip, Londonas, lygiai kaip Paryžius, Briuselis ir kiti milijoniniai miestai, gyvena sovietmetyje
O jeigu kalbant rimtai - bet koks pasikeitimas visada sukelia pasipriešinimą. Ypač kai tas pasikeitimas yra toks priprastas, į kraują įaugęs dalykas kaip važiavimas autobusu. Taigi Zuokas, kuris dabar yra politikos pakraštyje, bando gaudyt bangą. Jis net ne klysta, o naglai meluoja, tačiau tai juk nesvarbu - stagnatoriai ir senukai (pagrindiniai pakeitimo priešininkai) paprastai nebūna nuvažiavę toliau Palangos, todėl jie patikės.
Comment
-
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąLabai įdomus lyginimas Vilniaus su didžiausiais Europos miestais.
Nusiraminkite, Vilnius eilinis pusmilijoninis miestukas, srautai irgi neišskirtiniai kaip tokiam miestui.
Įsivaizduokite situaciją stotelėje: 10 keleivių, kurie lips į vieną troleibusą, jei lipa per vidurines ir galines duris keleiviai gali pasiskirstyti po 5 ir laikas sulipti trumpėja, tačiau jei visi lips per priekį laikas dvigubėja, dar jei pirmieji du sugalvos įsigyti bilietus iš vairuotojo, apibendrinus gaunamas žymiai ilgesnis stovėjimas.
Vilniuje yra tokių autobusų (dvidurių, kur vienos durys priekyje ir jos nenaudojamos, o antros per vidurį), kur visi keleiviai ir išlipa, ir įlipa per vienerias (tas pačias!) duris - ir nieko, lyg ir suspėja pagal grafiką. Taigi manau, kad sulaipinimo pailgėjimo problema gerokai pervertinama.
Dėl bilietukų pardavinėjimo. Jeigu bilietukų pardavinėjimas taps tokia neįveikiama problema, yra vienas labai paprastas sprendimo būdas - perkant pas vairuotoją, bilietuko kaina 5 lt. Ir perkančių pas vairuotoją nebeliks, nebent pavieniai žiopliai ar turistai.
Comment
-
Parašė le bronius Rodyti pranešimąGal neburiam iš kavos tirščių? Ukmergėj jau labai seniai įlipama tik per priekines duris. Konduktorės buvo prieš kokius 5-7 metus. Pasiteisino tas sprendimas ir visi patenkinti naudojasi. Kas turi nuolatinius bilietus (dauguma) tik parodo vairuotojui ir eina toliau, o kas važiuoja į mėnesį 1 kart, nusiperka taloną pas vairuotoją. Tokie ten ir talonai - nuplėštas kasos aparato čekis.
Kai būna susirinkęs didesnis būrys žmonių, vairuotojas net autobuso variklį užgesina. Taip ir kuro sutaupo Tokia pat tvarka žinau yra ir Kėdainiuose, Klaipėdoj, ir t.t. Bet gi mat vilniečiai nori būti išskirtiniai Netgi Zuokas meluoja, kad visame pasaulyje pro galines duris įlipama. Pats Londone įsitikinau, kad lipama per priekines duris ir perkamas vienkartinis bilietas pas vairuotoją, jei oysterio neturi
Dėl kuro - gryniausia nesąmonė - dyzeliniai varikliai, kai transportas stovi vietoje, ima kuro supermažai. Su benzininiais yra kitaip. Taigi jei reikia stovėti ne daugiau kaip 5 min., net neverta išjungti dyzelinio variklio, nes jį užvedant, sunaudojama daugiau kuro, negu paliekant dirbantį tas kelias minuteswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nuo liepos 1 d. keičiasi Vilniaus miesto viešojo transporto eismo tvarkaraščiai.
Juos rasite puslapyje http://www.marsrutai.lt/vilniuswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąAtvaizdas
Naujosios Vilnios stotelėse iškabinti skelbimai:
šaltinis: http://naujojivilnia.blogas.lt/nv-tr...rsrutas-9.html
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąAtvaizdas
Nuo 2010-07-01 Pradeda kursuoti naujas mikroautobusų maršrutas “Naujoji Vilnia - Dvarčionys - Antakalnio žiedas - Baltupiai - Santariškės”.
Važiavimo intervalas - kas 20 minučių.
šaltinis: http://naujojivilnia.blogas.lt/nv-tr...rsrutas-9.html
O koks bus maršruto numeris ?
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVilniuje yra naudotų autobusų iš skandinavijos (berods, užrašai švediški). Vairuotojas ten atitvertas tik simboliniu atitvaru. Priekis platus ir akivaizdžiai pritaikytas įlipimui pro priekį. Klausimas - kodėl vairuotojas nesušaldavo Švedijoje?
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTaip, Londonas, lygiai kaip Paryžius, Briuselis ir kiti milijoniniai miestai, gyvena sovietmetyje
O jeigu kalbant rimtai - bet koks pasikeitimas visada sukelia pasipriešinimą. Ypač kai tas pasikeitimas yra toks priprastas, į kraują įaugęs dalykas kaip važiavimas autobusu. Taigi Zuokas, kuris dabar yra politikos pakraštyje, bando gaudyt bangą. Jis net ne klysta, o naglai meluoja, tačiau tai juk nesvarbu - stagnatoriai ir senukai (pagrindiniai pakeitimo priešininkai) paprastai nebūna nuvažiavę toliau Palangos, todėl jie patikės.
Dabartinio pasaulio išradimai bei naujovės kuriamos ir priimamos siekiant taupyti brangų žmonių laiką, tai yra stengiamasi mažinti, naikinti eiles. Europiečiai nusprendė, kad netgi pasienio kontrolė, kuri per amžius pasaulio visuomenės buvo pripažįstama kaip teisinga ir neginčijama procedūra prieš nelegalią migraciją ir nusikaltimus, yra nepatogumas nusikalstamų ketinimų neturintiems piliečiams, todėl Europoje pasienio tikrinimai buvo panaikinti (Šengeno erdvė). Su nusikaltėliais ir nelegaliais migrantais, nusprendė politikai, galima kovoti ir kitais būdais.
O dabartiniame Vilniaus valdžios sprendime- įvesti įlipimą per priekines duris visuose maršrutuose kasdien- aš asmeniškai regiu visiškai atvirkščią pasaulio progresui rezultatą- dirbtinį eilės sudarymą (prie priekinių durų). Nepagalvojama, kad kovoti su asocialais bei zuikiais galima ir kitais būdais...Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.30, 17:19.
Comment
-
Kvaila mintis lipti pro vienas duris. Pavyzdžiui būna, kad niekas neišlipa, o įlipti laukia 10 -12 žmonių. Ir visi turės lipti pro vienas duris. Kas greičiau, 12 pro dvi duris ar 12 pro vienas su bilietuku parodymais aiškinti nereikia. Nauja tvarka galios ilgiausiai iki spalio, kai kokį mokyklinuką piktos tetos pilvais ir papais pritrėkš.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomus maršrutas... Tik nemanau, kad pritrauks daug keleivių. Įdomu, o kodėl jis paleistas ne S.Batoro ir Olandų gatvėmis, o per privačių namų bei sodininkų gyvenvietes (Kairėnus, Galgius, Dvarčionis), kur pilnai pakanka ir 18 autobuso (beje, naujas mikriuko maršrutas šimtaprocentiškai dubliuos pastarojo autobuso maršruto trasą, bet bus kur kas ilgesnis), o keleivių nėra tiek jau daug. Manyčiau, vieninteliai, kas gali sudaryti naujojo maršruto keleivių kontingentą- studentai, gyvenantys Baltupiuose, Jeruzalėje, Santariškėse bei Naujojoje Vilnioje. Na, gal dar gydytojai bei ligoniai iš Naujosios Vilnios. Pagyvensim- pamatysim
O koks bus maršruto numeris ?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomus maršrutas... Tik nemanau, kad pritrauks daug keleivių. Įdomu, o kodėl jis paleistas ne S.Batoro ir Olandų gatvėmis, o per privačių namų bei sodininkų gyvenvietes (Kairėnus, Galgius, Dvarčionis), kur pilnai pakanka ir 18 autobuso (beje, naujas mikriuko maršrutas šimtaprocentiškai dubliuos pastarojo autobuso maršruto trasą, bet bus kur kas ilgesnis), o keleivių nėra tiek jau daug.
Manau,kad mikriukas lengvai nukonkuruos autobusa. Tiems kas vazinejo be talonu,tai ivedus ilipa pro priekines duris jau nebebus skirtumo su kuo vaziuoti ,nes ir ten ir ten reikes susimoketi. O mikriukas bus greitesnis,nes ten labai ilgas marsrutas 18 ,ilgai reikia su juo vaziuoti. Taigi mikriukas vaziuos priekyje autobuso ir surinks dauguma keleiviu,nes bus greitas ir stos tik ten kur paprasys.
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąDeja jokio numerio skelbime nebuvo.
Beje kas susiję su mikroautobusų maršrutais... Pasitaikė įdomus failas (beje, iš pačios Vilniaus savivaldybės svetainės)
http://www.vilnius.lt/doc/mikroautob...2010-04-20.doc
Jame pateikti Vilniaus mikroautobusų maršrutai ir važiavimo intervalai. Nors publikavimo data nurodoma 2010 m. balandžio 20 d., bet sąrašas man labiau priminė neseniai forumiečio centras85 pateikta sąrašą- yra daug jau seniai nevažinėjančių maršrutų, yra ir apskritai išgalvoti maršrutai (kaip anei tas 33-ias )
Bet gal važinėjančių mikriukų važiavimo intervalai yra tikslūs ir gali būti panaudoti pildant šią skiltį http://www.vtransportas.eu/index/vil...arsrutai/0-223
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKeistoka ... Nejaugi jis be numerio važinės? (kaip maršrutas Stotis-Pagiriai)
Beje kas susiję su mikroautobusų maršrutais... Pasitaikė įdomus failas (beje, iš pačios Vilniaus savivaldybės svetainės)
http://www.vilnius.lt/doc/mikroautob...2010-04-20.doc
Jame pateikti Vilniaus mikroautobusų maršrutai ir važiavimo intervalai. Nors publikavimo data nurodoma 2010 m. balandžio 20 d., bet sąrašas man labiau priminė neseniai forumiečio centras85 pateikta sąrašą- yra daug jau seniai nevažinėjančių maršrutų, yra ir apskritai išgalvoti maršrutai (kaip anei tas 33-ias )
Bet gal važinėjančių mikriukų važiavimo intervalai yra tikslūs ir gali būti panaudoti pildant šią skiltį http://www.vtransportas.eu/index/vil...arsrutai/0-223www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment