Škodų ir dalies autobusų kabinų matyt kol kas nesiruošia draskyti. Netikiu, kad per dvi savaites jas spėtų perdaryto. Todėl manau, kad pradžioje bus perdaryti tik tie autobusai, kuriuose dabar per priekines duris įlipti nebuvo įmanoma - tai "Karosos". Dar kai kurie kiti. "Škodų" gal keletą ir perdarys, dar keletas pirmųjų modifikacijų yra su mažesnėmis kabinomis. Matyt nenori mesti daug lėšų tam, nes yra abejonių dėl naujos tvarkos pasiteisinimo. O kabinų neperdarymas, ypač "Škodose", naująjai tvarkai gali pakišti koją. Sėkmės griūnant snukiu į balą, valdininkai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠkodų ir dalies autobusų kabinų matyt kol kas nesiruošia draskyti. Netikiu, kad per dvi savaites jas spėtų perdaryto. Todėl manau, kad pradžioje bus perdaryti tik tie autobusai, kuriuose dabar per priekines duris įlipti nebuvo įmanoma - tai "Karosos". Dar kai kurie kiti. "Škodų" gal keletą ir perdarys, dar keletas pirmųjų modifikacijų yra su mažesnėmis kabinomis. Matyt nenori mesti daug lėšų tam, nes yra abejonių dėl naujos tvarkos pasiteisinimo. O kabinų neperdarymas, ypač "Škodose", naująjai tvarkai gali pakišti koją. Sėkmės griūnant snukiu į balą, valdininkai.
Paskui klerkai teisinsis, kad nenori atšaukti naujovės, dėl kurios tiek padaryta. Ech...
Comment
-
Vilniuje jau buvo bandoma įvesti laipinimo per priekines duris tvarką 1996 metais (apie tai "Susisiekimo paslaugų" vadovas G.Bliuvas pasakoja čia . Tuomet tokia laipinimo tvarka greitai žlugo kaip nepasiteisinusi. Abejoju, ar per 15 metų Vilniuje įvyko pokyčių, leidžiančių teigti, kad šiandieninio bandymo įvesti įlipimo per priekines duris tvarką nelaukia pirmojo eksperimento likimas. Atvirkščiai- miestas žymiai išsiplėtė, išaugo daug naujų daugiabučių bei nuosavų namų kvartalų, prekybos centrų, išdygo dangoraižiai Konstitucijos prospekte. Suprantama, įkurta naujų darbo vietų, į Vilnių atkeliavo žmonės iš mažesnių gyvenviečių. Keleivių srautas padidėjo, ką nelabai galima pasakyti apie autobusų bei troleibusų skaičių.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.24, 17:46.
Comment
-
Parašė rufas...trKijeve ir Volgograde neradau, kad važinėtų.
http://transphoto.ru/vehicle/12882/
http://transphoto.ru/vehicle/32647/
http://transphoto.ru/vehicle/32648/
Ir vienintelis Volzhanin-Veta-6272 troleibusas. Jis yra Volgograde:
http://transphoto.ru/vehicle/68918/
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVilniuje jau buvo bandoma įvesti laipinimo per priekines duris tvarką 1996 metais (apie tai "Susisiekimo paslaugų" vadovas G.Bliuvas pasakoja čia . Tuomet tokia laipinimo tvarka greitai žlugo kaip nepasiteisinusi. Abejoju, ar per 15 metų Vilniuje įvyko pokyčių, leidžiančių teigti, kad šiandieninio bandymo įvesti įlipimo per priekines duris tvarką nelaukia pirmojo eksperimento likimas. Atvirkščiai- miestas žymiai išsiplėtė, išaugo daug naujų daugiabučių bei nuosavų namų kvartalų, prekybos centrų, išdygo dangoraižiai Konstitucijos prospekte. Suprantama, įkurta naujų darbo vietų, į Vilnių atkeliavo žmonės iš mažesnių gyvenviečių. Keleivių srautas padidėjo, ką nelabai galima pasakyti apie autobusų bei troleibusų skaičių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNa statmenu kojeliu jau senai niekas nebedaro,nes tai trukdo keleiviams.Kojele buna tokios kaip ir (paguldytas trikampis), zodziu izambiai nueina ,o ne tiesiai remiasi i grindis. Bet tai turi buti tvirta konstrukcija,kad islaikytu du zmones po 100 kg ,vaziuojant per duobes. Zinant kaip daro rusai(pataupys,panaudos mazesnio diametro vamzdi,nes tokio reikalingo tuo metu netures ir pan.),tai tos sedynes tikrai po kiek laiko siubuos i visus sonus.
O kad ilgai veiks rusiskas kondicionierius tai cia manau net diskutuoti neverta. Stai jei pas save pasiziuretum namuose ,tai tu irgi kazkodel neperki rusisko saldytuvo (tas pats kaip kondicionierius:-). Pabandyk pats sau saziningai atsakyti,kodel nera pas tave namie rusisko saldytuvo??? Tada bus lengviau sneketi ir apie rusiska kondicionieriu troleibuse:-)
Comment
-
Parašė osnas Rodyti pranešimągal zinote kokiu marsrutu paleis ta baltarusiu Vytauta bandomiesiems vaziavimams ?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPaminėti faktoriai neparodo, kad keleivių srautas padidėjo. Tavo pasakymas prieštarauja tiesai. Nes pastaruoju metu visoje Lietuvoje miestų VT keleivių srautai tik mažėja. Daugiausia dėl gyventojų skaičiaus mažėjimo ir ekonomikos augimo perspektyvoje (dauguma sės į mašinas). Kada keleivių padaugėjo - tai tik vizualinė saviapgaulė. Sumažinus reisų skaičių, transporte padidėjo keleivių koncentracija, tačiau pačių keleivių bendras skaičius tai sumažėjo.
Na kam amiko sneketi niekus? Palyginai vilniu 1996 metais ir dabar ir tvirtini,kad vilnius sumazejo, kad maziau jame gyventoju...nesamone,kaip tik padidejo,o istustejo kaimai del jusu taip megiamo emigracijos argumento.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTik tavo interpretacijos, neparemtos faktais, kad metalas netinkamas, ir kad kondicionierius rusiškas.
Tu neprki rusisko saldytuvo? neperki. ir pats zinai kodel. savivaldybes klerkai sau irgi nei volgu ,nei ziguliu neperka,o stai keleiviams tai jau nupirks rusiska,gerai bus ir toks...
Beje baltarusiskas autobusas jau buvo bandymams vilniuje. nepraejo. visiskai naujas autobusas gedopastoviai del visokiausiu smulkmenu. grazino atgal.
Comment
-
amiko yra teisus. Pastaraisiais metais pastebėjau, kad žmonės iš miesto keliasi gyventi į kaimus (nes kaimuose gyvenimas pigesnis, nes nėra tiek daug mokesčių kaip mieste).
O škoda troleibusuose esančios pertvaros tarp vairuotojo ir keleivių naujajai tvarkai netrukdo, nes viduryje pertvaros yra durys, kuriuos iš vairuotojo kabinos atsidaro į keleivių saloną.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Vilnietizz, 1996 metais buvo tokia tvarka: ilguose autobusuose ir troleibusuose įlipimas / išlipimas buvo tik per priekines ir trečiasias durys, o antros ir ketvirtos durys būvo nenaudojamos. O jei būdavo trumpi autobusai ir troleibusai tai įlipimas / išlipimas būdavo tik per priekines durys. Kitos durys buvo nenaudojamos. P. S. Tada dar važinėjo ikarus autobusai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTu neprki rusisko saldytuvo? neperki. ir pats zinai kodel. savivaldybes klerkai sau irgi nei volgu ,nei ziguliu neperka,o stai keleiviams tai jau nupirks rusiska,gerai bus ir toks...
Beje baltarusiskas autobusas jau buvo bandymams vilniuje. nepraejo. visiskai naujas autobusas gedopastoviai del visokiausiu smulkmenu. grazino atgal.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąO kad ilgai veiks rusiskas kondicionierius tai cia manau net diskutuoti neverta. Stai jei pas save pasiziuretum namuose ,tai tu irgi kazkodel neperki rusisko saldytuvo (tas pats kaip kondicionierius:-). Pabandyk pats sau saziningai atsakyti,kodel nera pas tave namie rusisko saldytuvo??? Tada bus lengviau sneketi ir apie rusiska kondicionieriu troleibuse:-)
Parašė centras85 Rodyti pranešimąO škoda troleibusuose esančios pertvaros tarp vairuotojo ir keleivių naujajai tvarkai netrukdo, nes viduryje pertvaros yra durys, kuriuos iš vairuotojo kabinos atsidaro į keleivių saloną.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPaminėti faktoriai neparodo, kad keleivių srautas padidėjo. Tavo pasakymas prieštarauja tiesai. Nes pastaruoju metu visoje Lietuvoje miestų VT keleivių srautai tik mažėja. Daugiausia dėl gyventojų skaičiaus mažėjimo ir ekonomikos augimo perspektyvoje (dauguma sės į mašinas). Kada keleivių padaugėjo - tai tik vizualinė saviapgaulė. Sumažinus reisų skaičių, transporte padidėjo keleivių koncentracija, tačiau pačių keleivių bendras skaičius tai sumažėjo.
Na, galbūt Vilniuje bendrai gyventojų ir sumažėjo lyginant nei prieš 15 metų, tqaip pat mažėjo į keleivių srautas, bet keleivių koncentracija tikrai padidėjo (nes dabar, pasunkėjus ekonominei situacijai, reisų skaičius buvo karpomas neproporcingai keleivių skaičiui)
Jei netgi būnant to meto (1996 m.) keleivių koncentracijai, įlipimo per priekines duris tvarka greitai žlugo, kodėl, esant dabartinei situacijai, ji turėtų pasiteisinti ?
Comment
-
1989 m. vien tik autobusais mieste buvo pervežta 141 mln. keleivių. Turint omenyje prastą keleivių kontrolę tais laikais, tai realiai keleivių galėjo būti pervežta kokiu trečdaliu daugiau. Troleibusai pervežė dar daugiau nei autobusai. Taigi, bendras keleivių srautas turėjo būti per 300 mln. per metus. Pernai pervežta iš viso tik 193 mln. Jei skaičiuosime, kad keleivių mažėjo tiesiškai, 1998m., jų turėjo būti apie 250 mln. Transporto priemonių skaičius maršrutuose - 1989 m. autobusų apie 300-330. Troleibusų nežinau, gal apie 230. Apie autobusus duomenys iš VAP knygos.
2010 (sausį) troleibusais pagal "Troleibusų parko" duomenis keleivių darbo dieną pervežama apie 213 tūkst. Autobusai prieš krizę perveždavo apie 300 tukst. darbo dienomis. Naujų duomenų nėra. Taigi, bendrai per darbo dieną pervežama ne daugiau 500 tūkst. O bendrai VT (+mikroautobusai, privatūs autobusai ir neapskaityti zuikiai) naudojasi per pusė milijono keleivių.Paskutinis taisė Al1; 2010.06.25, 21:46.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą1989 m. vien tik autobusais mieste buvo pervežta 141 mln. keleivių. Turint omenyje prastą keleivių kontrolę tais laikais, tai realiai keleivių galėjo būti pervežta kokiu trečdaliu daugiau. Troleibusai pervežė dar daugiau nei autobusai. Taigi, bendras keleivių srautas turėjo būti per 300 mln. per metus. Pernai pervežta iš viso tik 193 mln. Jei skaičiuosime, kad keleivių mažėjo tiesiškai, 1998m., jų turėjo būti apie 250 mln. Transporto priemonių skaičius maršrutuose - 1989 m. autobusų apie 300-330. Troleibusų nežinau, gal apie 230. Apie autobusus duomenys iš VAP knygos.
2010 (sausį) troleibusais pagal "Troleibusų parko" duomenis keleivių darbo dieną pervežama apie 213 tūkst. Autobusai prieš krizę perveždavo apie 300 tukst. darbo dienomis. Naujų duomenų nėra. Taigi, bendrai per darbo dieną pervežama ne daugiau 500 tūkst. O bendrai VT (+mikroautobusai, privatūs autobusai ir neapskaityti zuikiai) naudojasi per pusė milijono keleivių.
P.S. Įdomumo dėlei: 1985 m. geležinkeliais pervežta 33,3 mln. tonų krovinių ir 33 mln. keleiviųPaskutinis taisė Kosovo; 2010.06.26, 01:18."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTurėjau maždaug 2000-2002 metų duomenis apie Vilniaus miesto VT keleivių srautus. Bet kompe nerandu. Gali būti, kad ištryniau...Pagal 1999 m. atliktus tyrimus Vilniuje, visuomeniniu transportu per parą pervežama 836,7 tūkst. keleivių, vienas gyventojas atlieka 1,48 kelionės per parą visuomeniniu transportu. (Klaipėdoje 168,14 tūkst., 0,8 kelionės/gyv.; Panevėžyje 80,43 tūkst., 0,6 kelionės/gyv.)
Vidutinius kelionės ilgis Vilniaus miesto viešuoju transportu: troleibusais 1998 m.-3,01 km, 2002 m.- 3,46 km; autobusais 1998 m.- 4,45 km, 2002 m.- 5,05 km; taksi 1998 m.- 8,89 km, 2002 m.- 7,85 km; maršrutiniais taksi 1998m.- 7,39 km, 2002 m.- 7,05 km.
Comment
Comment