Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimącia kazkas minejo kaip pavyzdi,kad privatininkams apsimoka vazineti su kontrolieriais ir taip atseit galetu daryti ir VA. Tai as sakau,kad negaletu,nes privatininkai vazineja tik tol kol yra pakankamai keleiviu. Toks ju ir grafikas sudarytas ,kad iki velumos jie nevazineja,nes jiems tai neapsimoka.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNetiesa. Apsimoka tik kai vazineji pelningais marsrutais ir tik piko valandomis. O kitu laiku ir kitais marsrutais tie tavo privatus tiesiog nevazineja:-)
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKonduktoriai netinka, nes per mažai keleivių. Įlipimas pri priekines duris netinka, nes per daug keleivių
Galetu buti konduktoriai ,bet tada turetu kisti bilietu kainos: piko metu jie gal galetu buti net pigesni, o stai vakarais norintys vazinetis jau turetu moketi brangiau.O velai vakare ir nakti keleivius vezioti apsimoketi gali tik mikriukams po kokius 5 litus nuo zmogaus.:-)
Comment
-
Ar čia skiedaliojame apie Vilniaus VT perspektyvą? tai va nuomonė delfyje pareikšta apie mįslingus greituosius autobusus, mhm... gal ir neblogai kalba apie tuos pilotinius pabandymus
Ar sostinei reikia alternatyvaus transporto?
Comment
-
- Gal galėtumėte pasakyti – kiek daugiausia keleivių per valandą sostinėje važiuoja viena kryptimi, kiek jų reikėtų, kad alternatyvaus transporto idėja pasiteisintų?
- Manoma, kad labiausiai apkrautais maršrutais šiuo metu geriausiu atveju važiuoja 4–5 tūkst. keleivių per valandą. Norint, kad atsipirktų modernusis tramvajus, reikėtų maždaug 9–12 tūkst., metro – 35–50 tūkst. Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ duomenimis, pastaraisiais metais keleivių Vilniuje mažėja, tikėtis gerokai didesnių jų srautų ateityje taip pat nelabai realu.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąGaletu buti konduktoriai ,bet tada turetu kisti bilietu kainos: piko metu jie gal galetu buti net pigesni, o stai vakarais norintys vazinetis jau turetu moketi brangiau.O velai vakare ir nakti keleivius vezioti apsimoketi gali tik mikriukams po kokius 5 litus nuo zmogaus.:-)
Įskaitant šį faktą ir tai, kad zuikių tikrai sumažės, galima drįsti teigti, kad grįžimas prie konduktorių nebus visiškai nuostolingas žingsnis. Kita vertus, ne šiaip sau juk jų buvo atsisakyta. Gal konduktorių buvimas turėjo ir neigiamų pusių - pavyzdžiui, dėl to paties transporto priemonės perpildymo konduktoriui sunku judėti salonu. Bet kuriuo atveju, mano nuomone, konduktorius turėtų užsiimti tik bilietų tikrinimu, bet ne pardavimu.
Naktį, be abejo turėtų kursuoti mikriukai, dėl jų galimų maršrutų bei kainodaros, reikia dar svarstyti. Siūlyčiau surengti diskusiją šiuo klausimu šiame forumePaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.18, 17:14.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąAr čia skiedaliojame apie Vilniaus VT perspektyvą? tai va nuomonė delfyje pareikšta apie mįslingus greituosius autobusus, mhm... gal ir neblogai kalba apie tuos pilotinius pabandymus
Ar sostinei reikia alternatyvaus transporto?
Tiesa, greitųjų autobusų maršrutai man, asmeniškai, sukėlė tam tikrų abejonių. Jie pernelyg dubliuotų esamų maršrutų trasas, tad sudarytų jiems silpnoką konkurenciją. Aš manyčiau, kad greitieji autobusai turėtų važiuoti greitesniais keliais, aplenkdami pagrindinio Viešojo transporto maršrutų srauto gatves (tai pvz: Kalvarijų g.), jose ir taip maršrutų užtektinai. Greitasis maršrutas, mano nuomone - tai toks maršrutas, kuris surenka keleivius iš didžiausius keleivių srautus turinčių rajonų ir jau važiuoja pačiu greičiausiu keliu, nesustodamas iki pat centro. Tokiais "greitais" keliais galėtų būti:
*Geležinio Vilko g.
*Vilniaus Pietinis aplinkkelis
*Ukmergės g. (tiesa, ja nuo Fabijoniškių iki Saltoniškių ir taip nemažai transporto kursuoja, bet greitasis transportas, važiuodamas Ukmergės g., stotų tik Baltrušaičio st. ir st. "Šeškinės poliklinika")
*Rytinis centro aplinkkelis (t.y. greitkelis nuo Stoties iki Audėjo)
*Būsimasis VAKARINIS aplinkkelis.
Ir visgi, mano nuomone, greitieji autobusai neturėtų kainuoti tiek pat kiek ir kitos transporto rūšys. Visgi už patogumą ir greitį reikia mokėti. Tad greituosiuose maršrutuose turėtų galioti truputuką brangesni talonėliai, o mėnesiniai bilietai, suteikiantys teise naudotis visomis trijomis transporto rūšimis, būtų irgi šiek tiek brangesni.
Comment
-
Pralinksmino mane pasakymas "greitieji vidutinės talpos autobusai, naudojantys ekologiškus degalus"
Vidutinės talpos - trumpi, 12 metrų ilgio.
Greiti - į Šeškinės kalną gali važiuoti 60 km/h ir daugiau greičiu.
Ekologiški degalai - dujos.
Autobusai - Saffle
Išties įdomu, kaip jis gali įsivaizduoti tai, žinodamas dabartinę situaciją su dujinukais.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKlysti, Klaipėdoje ar Kėdainiuose keleiviams leidžiama išlipti tik tada, kada būna nusipirkę ar pažymėję bilietus įlipantys keleiviai.
Parašė praeivis Rodyti pranešimącia kazkas minejo kaip pavyzdi,kad privatininkams apsimoka vazineti su kontrolieriais ir taip atseit galetu daryti ir VA. Tai as sakau,kad negaletu,nes privatininkai vazineja tik tol kol yra pakankamai keleiviu. Toks ju ir grafikas sudarytas ,kad iki velumos jie nevazineja,nes jiems tai neapsimoka.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKonduktoriai netinka, nes per mažai keleivių. Įlipimas pri priekines duris netinka, nes per daug keleivių
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPralinksmino mane pasakymas "greitieji vidutinės talpos autobusai, naudojantys ekologiškus degalus"
Vidutinės talpos - trumpi, 12 metrų ilgio.
Greiti - į Šeškinės kalną gali važiuoti 60 km/h ir daugiau greičiu.
Ekologiški degalai - dujos.
Autobusai - Saffle
Išties įdomu, kaip jis gali įsivaizduoti tai, žinodamas dabartinę situaciją su dujinukais.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąAr čia skiedaliojame apie Vilniaus VT perspektyvą? tai va nuomonė delfyje pareikšta apie mįslingus greituosius autobusus, mhm... gal ir neblogai kalba apie tuos pilotinius pabandymus
Ar sostinei reikia alternatyvaus transporto?
- Kokiais maršrutais važinėtų vadinamieji greitieji autobusai?
- Jų tinklas turėtų būti patikslintas remiantis šiais metais atliktais keleivių srautų tyrimais. Šiuo metu siūlomi trys maršrutai:
Pirmasis: „Santariškės–Centras–Senamiestis–Stoties aikštė–Oro uostas“, kuris driektųsi Santariškių, Jeruzalės, Kalvarijų, Vilniaus, Pylimo, Stoties, Šopeno, Kauno, Švitrigailos, Dariaus ir Girėno ir Vaitkaus gatvėmis. Orientacinis maršruto ilgis – apie14 kilometrų.
Antrasis: „Santariškės–Fabijoniškės–Karoliniškės–Naujamiesti s–Stoties aikštė“ – vingiuotų Santariškių, Jeruzalės, Ateities, Laisvės, Savanorių, Žemaitės, Kauno, Stoties gatvėmis. Orientacinis jo ilgis – apie 17 kilometrų.
Trečiasis: „Pilaitė–Naujasis Centras–Žirmūnai–Antakalnis–Studentų miestelis“ nusidriektų Pilaitės, Narbuto, Konstitucijos, Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio gatvėmis, Nemenčinės plentu ir Saulėtekio alėja. Orientacinis maršruto ilgis būtų apie 14 kilometrų.
Į vadinamąją greitųjų autobusų sistemą turėtų būti integruoti ir du miesto traukinių maršrutai, kurie jungtų Naująją Vilnią, Centrinę Vilniaus stotį, tarptautinį Vilniaus oro uostą, Panerius, Lentvarį (vasarą – Trakus).---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Na, štai
Sukūriau naują užduotį apie galimą naktinių mikriukų įvedimą, kviečiu dalyvauti
http://www.miestai.net/forumas/showt...t=6286&page=36
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮvedus konduktorius, galima būtų beveik visiškai panaikinti kontrolierius (juk kam jie reikalingi, jei transporto priemonėje ir taip budi tvarkos prižiūrėtojas).
Įskaitant šį faktą ir tai, kad zuikių tikrai sumažės, galima drįsti teigti, kad grįžimas prie konduktorių nebus visiškai nuostolingas žingsnis. Kita vertus, ne šiaip sau juk jų buvo atsisakyta. Gal konduktorių buvimas turėjo ir neigiamų pusių - pavyzdžiui, dėl to paties transporto priemonės perpildymo konduktoriui sunku judėti salonu. Bet kuriuo atveju, mano nuomone, konduktorius turėtų užsiimti tik bilietų tikrinimu, bet ne pardavimu.
Naktį, be abejo turėtų kursuoti mikriukai, dėl jų galimų maršrutų bei kainodaros, reikia dar svarstyti. Siūlyčiau surengti diskusiją šiuo klausimu šiame forumewww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, visgi nepamirškime, kad dabar pagal naująjį įstatymą biodujos, naudojamos miesto ir tarpmiestiniam viešajam transportui aprūpinti, yra atleidžiamos nuo akcizo mokesčio. Kas žino, gal tai paskatins naujų, kokybiškesnių dujinukų įsigyjimą, ir Rijiko svajonė taps realybewww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
na tai ir mano komentaras dėl to straipsniuko. pripažinkim, kad žmogus yra ekspertas ir jo duona yra vilniaus VT.
tik kažin kaip greitųjų autobusų idėja ar kas ten derinasi su pvz troleibusų linijų tęsiniu iki santariškių.
kiek realu, kad vilniuje artimiausiu metu bus nors kiek daugiau viešojo tranporto juostų? ir ar tikrai pavyks susimuliuoti tramvajų, tarkim kalvarijų g., t.y. ar bus linkę priimti sprendimą nukirsti daug maršrutų, kad reguliariai (kas 5-10 vos ne visą dieną) pradėtų važinėt koks 26?
na tikiuosi žmogus turi entuziazmo ir galios tokiems sprendimams priimt, tai ir pamatytumėm, kas iš viso to
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKonduktoriaus pareiga pardavinėti bilietus, suteikti info, o ne įvedinėti tvarką. Kontrolierių naikinti nebūtų galima, nebent tik sumažinti jų skaičių. Skirk kontrolierių nuo konduktoriaus - jis net baudos negali išrašyt. Konduktorius niekaip nepriverstų keleivio įsigyt bilietą.
Parašė amiko Rodyti pranešimąNe atleidžia nuo mokesčio, bet tik nuo 2011 m. sausio bus sumažintas akcizas. Iš kur ištraukei tą nesąmonę, kad visiškai panaikino?
Na, aš ir nesakiau, kad VT apskritai jokio mokesčio už degalus nemokės . PVM juk tas pats liks. Bet akivaizdu , kad viešasis transportas už biodegalus (tik už juos, o ne už visą benziną) nemokės akcizo mokesčio , t.y. už kubinį metrą mokės 0,92 lt mažiauPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.19, 16:50.
Comment
-
Manau kad pigiausia butu jiems pasidaryti greituju Autobusu sistema (Bus Rapid Transit), nes tai ko gero butu pigiausia ir ko gero instaliavimas uztruktu trumpiausiai, tik marsrutai per senamiesti butu siokia tokia problema, kai ten tokios siauros gatves kai kuriose vietose
http://en.wikipedia.org/wiki/Bus_Rapid_Transit
Comment
-
Informuojame, kad kaip ir kasmet, vasaros metu dėl pasikeitusių keleivių srautų, keičiamas viešojo transporto darbas. Nuo liepos 1 dienos bus pakeisti šių troleibusų 2, 3, 4, 6, 7, 14, 19 maršrutų tvarkaraščiai, bei 2, 4, 7, 8, 13, 14, 20, 25, 32, 42, 52A, 56, 74 autobusų maršrutų tvarkaraščiai. Nuo liepos 1 dienos 4A Centras-Pylimo g.-Naujoji Vilnia-Mickūnai maršruto autobusai nevažiuos į Mickūnus. Iki Mickūnų pratęsiamas autobusų 67 Parko g.-Kalno g. maršrutas. Autobusai važiuos Kalno, Šiaurės, Dūmų, Pramonės, Pergalės, Parko, Linksmąja ir Pramonės gatvėmis iki Mickūnų. Naujas maršrutas vadinsis Kalno g.-Parko g.-Mickūnai. Nauji tvarkaraščiai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt bei mobiliuosiuose telefonuose wap.vilniustransport.lt bus paskelbti nuo birželio 21 dienos. Viešojo transporto stotelėse informacija bus keičiama nuo birželio 28 d.. Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.
http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=313
Comment
Comment