Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO kodėl būtent į oro uostą? Jie gali išlipti Vilniaus stotyje, o čia jau lipa tie, kam reikia į oro uostą. Juk, pvz. Vilniuje nedaug tokių žmonių, kurie su 33 maršrutu važiuoja nuo Pašilaičių iki Gurių arba Kaune 23-iu nuo Rokų iki Domeikavos. Šiuo atveju persipins keli keleivių srautai.
Dėl 33 maršruto, tai būtent dėl nedidelio poreikio, jis ir važinėja tik ~kartą į valandą. Nejaugi dabar ir motrisę N.Vilnia - Oro uostas paleisti dideliais intervalais, tuo galutinai sužlugdant jos rentabilumą.
Comment
-
Nuo lapkričio 4 d. keičiasi kai kurių autobusų maršrutų darbas
Nuo kitos savaitės, lapkričio 4 dienos kečiasi 1 „Stotis–Oro uostas“, 22 „Lazdynai–Oslo g.–Centras”, 24 „Fabijoniškės–Ukmergės g.–Žemieji Paneriai“, 37 „Kalvarijų g.–Tuskulėnų g.–Olandų g.–Rokantiškės”, 44 „Parko g.–Olandų g.–Žygimantų g.“ ir 45 „Pašilaičiai–Žirmūnai–Antakalnis-Saulėtekis” autobusų maršrutų tvarkaraščiai.
Gyventojų prašymu nuo lapkričio 4 - osios 75 autobusų maršrutas „Pilaitė – Santariškės“ pratęsiamas iki Santariškių žiedo.
Nuo lapkričio 4 dienos, 63 maršruto „Žvėrynas–Pilaitės pr.–Karveliškės“ autobusai iki pavasario nebevažiuos.
Autobusų eismo tvarkaraščių pakeitimai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt , pateikiami nuo spalio 29 dienos.
Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.
http://vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=230Paskutinis taisė 99; 2008.10.31, 14:16.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBūtent į oro uostą, nes kalbama buvo apie tiesioginio reiso tarp N.Vilnios ir Oro uosto nebūvimą. Tai kam tuomet tiesioginis reisas, jei juo tiesiogiai (nuo A iki B ) praktiškai nieks nevažiuos ? Gal tada tikrai užtektu tik motrisės iš N.Vilnios iki Vilniaus stoties ? Bet mano nuomone ir remiantis kaikuriais komentarais, jog iš/į N.Vilnią esamais traukiniais važinėja tik vienetai keleivių, tai ar verta investuot i riedmenų pirkimą ir naują maršrutą ? Reiktu pirmiausia dėmesi skirti esamų maršrutų tobulinimui ir populiarinimui (arba seniau buvusių ir naudingų gaivinimui). Su tuom kartu ir iškiltu poreikis iš N.Vilnios ar kitos vietos važiuot traukiniu, nes tolesnė kelione irgi vyktu traukiniu. Dabar tokioj situacijoj, kai atobusu atvažiuoji iki stoties, eini į traukinį, o išlipęs tarkim Vilniuje eini vėl link autobuso/troleibuso ir tęsi kelione juom, tai ar taip logiška daryt. Juk nevažiuosi su dviračiu iki garažo, ten pasiemės mašiną iki kažkurios miesto vietos ir toliau išsitraukęs dviratį iš bagažinės tęsi kelione (juolab, kad tas atstumas nedidelis ir nuo A iki B nuvykti dviračiu). Tai taipat geriau iškart važiuot tik autobusu/autobusais, o ne keisti kelis kartus transporto priemonės rušį, kas automatiškai susiję su laiko sąnaudom.
Dėl 33 maršruto, tai būtent dėl nedidelio poreikio, jis ir važinėja tik ~kartą į valandą. Nejaugi dabar ir motrisę N.Vilnia - Oro uostas paleisti dideliais intervalais, tuo galutinai sužlugdant jos rentabilumą.
Aisku is Naujosios Vilnios i Fabijoniskes nenuvaziuosi per stoti. Bet i pietine Vilniaus puse tikrai apsimoketu.
Beje dar del tiesioginiu marsrutu, Vilniuje 71 mikriukas Salininkai - Santariskes vaziuoja per visa miesta. (intervalas piko metu kas 5-10 min). Dar 11 troleibusas: Antakalnis - Kalvariju - Savanoriu - Pasilaiciai.Paskutinis taisė Maxas; 2008.10.30, 23:00.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
11 skirtas labiau esamų maršrutų papildymui ir Karoliniškių-Lazdynų gyventojams nusigauti iki Vingio ir Lukiškių. Toks pats ir būtų maršrutas Naujoji Vilnia - Oro uostas. Pagrindiniai srautai būtų stotis - N.Vilnia ir stotis - oro uostas,o papildomas - Oro uostas - N.Vilnia. Taip pat Žemojo Pavilnio gyventojams, kur nėra jokio miesto transporto (išskyrus 31 Žemąjame Pavilnyje).
Comment
-
Vilniuje pasirodo irgi irenginejamos svieslentes, Narbuto st. svieslentes jau veikia. Tik labiau dezinformuoja, nei informuoja del to, kad klaidingai nustatytas laikas. Rodomos 4 eilutes. Bet kazkodel autobusu numeriai ir troleibusu niekuo nesiskiria (galetu atskirti ''T'' ir ''A'').
Pagal projektą, Vilniuje bus pastatyta 40 švieslenčių.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąVilniuje pasirodo irgi irenginejamos svieslentes, Narbuto st. svieslentes jau veikia. Tik labiau dezinformuoja, nei informuoja del to, kad klaidingai nustatytas laikas. Rodomos 4 eilutes. Bet kazkodel autobusu numeriai ir troleibusu niekuo nesiskiria (galetu atskirti ''T'' ir ''A'').
Pagal projektą, Vilniuje bus pastatyta 40 švieslenčių.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąMačiau šiandien švieslentę Narbuto st. link centro. Tik išties kažkodėl rodė netikslią informaciją. Buvo parašyta, kad 7 troleibusas bus už 2 min, bet jis jau artėjo prie stotelės. Kai atidarė duris, laikas pasikeitė į 1 min. Tai čia todėl, kad troleibusuose blogai nustatytas laikas? Aš galvojau, kad todėl, jog švieslentė dar 'demo' stadijoje, ir duomenis naudoja įrašytus iš anksto, užuot priėminėjusi iš važiuojančio troleibuso.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
aš labai tikiuosi, kad ten niekas laiko nematuos, o jis bus rodomas realiu laiku. juk net yra 3min paklaida leistina, kiek pamenu. o ir šiaip per kamščius tie grafikai nelabai ką bereiškia.Blogas, kuris ♥ Vilnių: EziukasVilniuje.lt
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNerealu tikėtis, kad švieslentėse rodys kažką kito, kaip aktualias tvarkaraščio eilutes.
O kam reikalingas tvarkaraščių dubliavimas švieslentėj... Tas pats ant stulpo parašyta...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSuprantu, jei būtų davikliai autobusuose/troleibusuose ir pagal tai galima būtų orientuotis kada atvažiuoja.
O kam reikalingas tvarkaraščių dubliavimas švieslentėj... Tas pats ant stulpo parašyta...---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Tam puikiai tinka ir "Urbico" "žalieji" davikliai. Juk jie ne vien eismo reguliavimui, bet ir stebėjimui. Kiek girdėjau gelbės ir policijai, tai kodėl negali pagelbėti ir viešąjam transportui. paprastas pvz, daviklis užfiksuoja autobusą/troleibusą ir perduoda atskiru atitikmeniu į bazę, tada bazė į švieslentę stotelėje.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Vilniaus viešasis transportas skendi milžiniškose skolose
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...225610467&sk=2
Vilnius, su savo puikia savivaldybe
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSuprantu, jei būtų davikliai autobusuose/troleibusuose ir pagal tai galima būtų orientuotis kada atvažiuoja.
O kam reikalingas tvarkaraščių dubliavimas švieslentėj... Tas pats ant stulpo parašyta...Parašė Maxas Rodyti pranešimąTai sitie davikliai ir bus irengti. Ir jie berods jau yra irenginejami.Paskutinis taisė toleranceofculture; 2008.11.05, 01:36.Dear Sir,
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSuprantu, jei būtų davikliai autobusuose/troleibusuose ir pagal tai galima būtų orientuotis kada atvažiuoja.
O kam reikalingas tvarkaraščių dubliavimas švieslentėj... Tas pats ant stulpo parašyta...
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąVis dažniau važiuojant autobusu ar troleibusu pastebiu vairuotojo kabinoje sumontuotą GPS imtuvą, kurio pagalba matyt ir bus nustatoma transporto padėtis stotelės atžvilgiu.
Comment
Comment