Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąYRA!!! Reikia kontrolieriais samdyti tik intelekto nesugadintus individus, aprengti juos juoda SS uniforma ir zuikius šaudyti viešai — autotransporto priemonėse, prie visų liudininkų. Jau po 2-3 mėnesių tokios praktikos Vilniaus VT arba uždirbs, arba bankrutuos. Nors ne, valstybės institucijų įmonės negali bankrutuoti. Tad pirmyn Schutzstaffelwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąVilnietizz, Balsių sveitanėje duomenys yra 2002 m., kitais metais jau bus tikslesni.
Kaip bebūtų, viešasis transportas vietiniais srautais daugmaž susitvarko.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJoks intelekto nesugadintas individas sąmoningai nesutiks dirbti tokio nedėkingo darbo kaip kontrolieriaus. Arba dirbs, nes alga didelė, arba dėl to, kad darbo sąlygos ypatingai geros, arba dirbs, nes daugiau nėra darbų. O kad ir kokios geros darbdavio sukurtos sąlygos būtų, žmonės Lietuvoj vis tiek dar ilgą laiką bus išnaglėję ir vieni kitiems priešai.
Na jeigu nori rimtai, tai esu girdėjęs vyresniųjų žmonių pasakojimų, kurie sovietmečiu lankėsi VDR. Jiems vokiečiai pasakojo, kad 1945m.-1948m., kada Vokietijos kaip valstybės formaliai nebuvo, bandyta organizuoti VT Berlyno ir kitų miestų gatvėse. Sąlygos buvo kone tragiškos — kai kurios gatvės nepravažiuojamai išbombarduotos, trūko ir autobusų, ir kuro. Nebuvo net bilietų, nes nebuvo kur juos spausdinti, todėl kiekviename autobuse dirbo kontrolierius/-ė. Miestų gatvėse visą parą patruliuodavo kareiviai. Jeigu autobuse pagauna zuikį, iš karto jį perduoda kareiviams. O tie nesiterliojo — buože į pilvą jeigu gera nuotaika arba kulką į kaktą jeigu nelabai. Anot vokiečių, todėl praktiškai nebuvo zuikių. VT buvo brangokas, todėl nelabai daug kas juo naudojosi, bet ir autobusų buvo nedaug. Vokiečiai teigė, kad toks transportas buvo pelningas, ir jie be pagalbos iš užsienio po kelių metų ėmė pirkti naujus autobusus, vėliau ir troleibusus bei tramvajus.
Tai, ką parašiau, tėra gandai, arba pasakojimų perpasakojimai. Dar neradau kur šią informaciją būtų galima patikrinti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąWycka. Nesuprantu prie ko čia Balsių gyventojų skaičius ir Tavo Juodasis humoras
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNemanau, kad tokie dalykai galėjo būti jau po Hitlerio laikųI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa tai pacitavai ne tą pranešimą
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
http://www.lrytas.lt/-12766862931276...-autobusai.htm
na stai,reiskia tikriausiai vilniu uzvers visokiais senais dujiniais lauzais.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąViskas taip, bet mes kalbėjom apie įlaipinimo greitį. Dabar išlipimas ir įlipimas vyksta paieiliui pro tas pačias duris, pagal naują tvarką vyktų vienu metu pro skirtingas duris.
Tu padarei prielaidą, kad įlipimas pro priekį truks dvigubai ilgiau negu dabar. Aš savo ruožtu padarysiu dar vieną prielaidą, kad išlipančių ir įlipančių stotelėje yra vienodai (žinau, tokio sutapimo niekada nebūna, bet mes čia teoriškai visi samprotaujam).
Tokiu atveju, pagal dabartinę ir pagal būsimą tvarką sulipimas užtruks vienodai. Dabar - išlipimas trunka x laiko vienetų, įlipimas x, iš viso 2x. Ateity - įlipimas 2x, išlipimas 0 (nes keleiviai jau išlipo pro kitas duris), iš viso 2x.
O aš ir nesakau, kad tokia tvarka yra ideali visai atžvilgiais. Tarkim, įlaipinimas tampa komplikuotesnis, galimas sulėtėjimas, daugiau darbo vairuotojui. Bet jeigu akivaizdžiai nesugebama susirinkti pinigų iš keleivių, tai paprastesnio ir būdo nei įrengti savotišką kasą autobuse nėra.
Dar kartą pabrėžiu, kad įlipimas per priekines kontroliuojamas duris vyks lėčiau nei pro nekontroliuojamas, nes:
-keleiviui reikės rodyti bilietą, o gal net ir čia pat žymeti viekartinį,
-keleiviai pirks bilietus (ne visose stotelėse, bet kai kur gali būti ir po kelis perkančius),
-bus besikrapštančių kišenėse, rankinėse - ieškos bilietų, pinigų, pažymėjimų,
-rodant bilietą, pro priekines duris, galima bus tik eilute po vieną, nes vairuotojas paprasčiausiai nespės tikrinti po kelis keleivius. Be to turės stebėti kitas duris ir jas uždaryti, kada baigs išlipinėti keleiviai bei stebėti, kad kas neprasmuktų...
-siauras praėjimas nemažame kiekyje transporto priemonių tiesiog vers įlipti po vieną.
Yra ir kitų būdų surintki pinigus - tai konduktoriai. Ir tik nereikia sakyti, kad dabar, kai tokia bedarbystė, neatsiras norinčių dirbti už minimumą.
Comment
-
Pasikartosiu jei jau kas nepastebėjo.
Galiojant įilipimo tik per priekines duris tvarkai, įlaipinimas ir išlaipinimas negalės vykti vienu metu, nes
Logiškai pagalvojus, galiojant įlipimo per priekines duris tvarkai, įlipimas ir išlipimas negali vykti vienu metu. Juk kol keleiviai lipa pro priekines duris ir rodo vairuotojui bilietus, vairuotojas žiūri į įlipančius ir fiziškai negali kartu žiūrėti į veidrodėlį, todėl tuo metu vidurinės ir galinės durys turi būti uždarytos, kad neatsirastų chuliganų, prasmukusių į saloną ne pro priekines duris vairuotojui nematant. Tik pasibaigus įlaipinimui, Vairuotojas gali atidaryti priekines/galines duris išlipimui, ir jau nuolat žiūrėti į veidrodėlį, kad tokių chuliganų neatsirastų. Tad logiška, kad įlipimas ir išlipimas vyks atskirai. O tai, aišku tik padidins stovėjimo stotelėje laiką
Be kita ko, netgi dabar, kai įlaipinimas vyksta pro dvi duris, piko metu kartais jų nepakanka ir vairuotojui tenka atidaryti ir trečias (priekines). Tai, kaip gi jus įsivaizduojate įlaipinimą tik pro vienas duris, jei kartais netgi dviejų nepakanka?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.16, 19:48.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPasikartosiu jei jau kas nepastebėjo.
Galiojant įilipimo tik per priekines duris tvarkai, įlaipinimas ir išlaipinimas negalės vykti vienu metu, nes
Yra ir kitų būdų surintki pinigus - tai konduktoriai. Ir tik nereikia sakyti, kad dabar, kai tokia bedarbystė, neatsiras norinčių dirbti už minimumą.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą"Privačiuose" autobusuose būna konduktoriai. Jeigu privatūs autobusai važinėja ir nebankrutuoja, vadinasi taip apsimoka.P.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNei viename mieste (kur galioja tokia tvarka, kokią ruošiamasi įvest Vilniuje) niekada nemačiau to, ką tu rašai. Įlipimas ir išlipimas vyksta vienu meto pro skirtingas duris. Jeigu tokios tvarkos pavyzdžių yra - prašom juos į studiją.
"Privačiuose" autobusuose būna konduktoriai. Jeigu privatūs autobusai važinėja ir nebankrutuoja, vadinasi taip apsimoka.
Ok, įlipimas ir išlipimas vyksta vienu metu, keleiviai įlipa per priekines duris, o išlipa per galines ir vidurines. Vairuotojas, žinoma, žiūri į įlipančius keleivius (tikrina, ar jie turi bilietus, esant reikalui parduoda juos) ir, suprantama, fiziškai negali kartu žiūrėti į veidrodėlį bei matyti, kas vyksta salone. Ir ką gi ? Bet koks protingesnis zuikis ar asocialas galės netrukdomai įlėkti į transporto priemonės saloną per galines duris, ir vairuotojas juk jo nepastebės (nes bus užimtas įlipančiais keleiviais. Kam gi tuomet reikalinga nauja tvarka, jei netgi nelabai bus įmanoma kontroliuoti jos laikymąsį ?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNei viename mieste (kur galioja tokia tvarka, kokią ruošiamasi įvest Vilniuje) niekada nemačiau to, ką tu rašai. Įlipimas ir išlipimas vyksta vienu meto pro skirtingas duris. Jeigu tokios tvarkos pavyzdžių yra - prašom juos į studiją.
Parašė vap Rodyti pranešimąPrivačiuose nemaža dalis sumokamų pinigų eina pro šalį, t.y. mokama be kvitų ir pan.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
"Privačiuose" autobusuose būna konduktoriai. Jeigu privatūs autobusai važinėja ir nebankrutuoja, vadinasi taip apsimoka.
Netiesa. Apsimoka tik kai vazineji pelningais marsrutais ir tik piko valandomis. O kitu laiku ir kitais marsrutais tie tavo privatus tiesiog nevazineja:-)
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAš neieškojau pavyzdžių. Aš vadovavausi logika.
Ok, įlipimas ir išlipimas vyksta vienu metu, keleiviai įlipa per priekines duris, o išlipa per galines ir vidurines. Vairuotojas, žinoma, žiūri į įlipančius keleivius (tikrina, ar jie turi bilietus, esant reikalui parduoda juos) ir, suprantama, fiziškai negali kartu žiūrėti į veidrodėlį bei matyti, kas vyksta salone. Ir ką gi ? Bet koks protingesnis zuikis ar asocialas galės netrukdomai įlėkti į transporto priemonės saloną per galines duris, ir vairuotojas juk jo nepastebės (nes bus užimtas įlipančiais keleiviais. Kam gi tuomet reikalinga nauja tvarka, jei netgi nelabai bus įmanoma kontroliuoti jos laikymąsį ?Parašė praeivis Rodyti pranešimąNetiesa. Apsimoka tik kai vazineji pelningais marsrutais ir tik piko valandomis. O kitu laiku ir kitais marsrutais tie tavo privatus tiesiog nevazineja:-)www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJuk kontrolieriai kaip buvo, taip ir liks. Jie tokiais įsmukėliais ir rūpinsis.Kalbama apie autobusus. Jie važinėja pagal patvirtintą tvarkaraštį.
Prajuokinai . vilniuje 062 autobuso paskutinis reisas 19.40 :-)) 05 autobusas is vis darba baigia 19 val .Ilgiau privatininkai su konduktoriais nebevazineja,nes mazai keleiviu ir jiems neapsimoka.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPrajuokinai . vilniuje 062 autobuso paskutinis reisas 19.40 :-)) 05 autobusas is vis darba baigia 19 val .Ilgiau privatininkai su konduktoriais nebevazineja,nes mazai keleiviu ir jiems neapsimoka.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJuk kontrolieriai kaip buvo, taip ir liks. Jie tokiais įsmukėliais ir rūpinsis.
Ir tai bus toli gražu ne tik zuikiai, benamiai bei girtuokliai. Tikriausiai netgi padorūs, už kelionę sąžiningai susimokantis keleivis norės prasmukti į saloną pro galines/vidurines duris, tiesiog dėl nenoro grūstis eilėje prie priekinių durų. O juk vairuotojas tokio įsmukėlio nepastebės (nes bus užimtas įlipančiais keleiviais), o kontrolieius šį įsmukėlį suras jau su bilietu. Tad pažeidėjas liks nenubaustas.
Gal tokių "sąžiningų" chuliganų ir nebus daug, bet visgi teigti kad jų apskritai nebus, irgi klaidinga.
Kontrolieriai aišku liks, jų skaičių reikės netgi padidinti (juk mobiliųjų ekipažų iškvietimų bus daug)...
Finansinės naudos parkams iš naujos tvarkos horizonte mažai nusimato/....
Tai, kokia gi dar nauda yra iš naujos tvarkos ?
Comment
Comment