Gnoss, ką turėjai omenį? Aš gyvenu už Balsių tai yra pačiuose Naujaneriuose, tai galiu pasakyti, kad vasara 36-am ir 76-am autobusų maršrutų keleivių padaugėja net 7 kartus ir kursuojančių autobusų dabartinio skaičiaus neužtenka vasaros sezonu 36-to ir 76-to maršrutų autobusai turėtų kursuoti dažniau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąGnoss, ką turėjai omenį? Aš gyvenu už Balsių tai yra pačiuose Naujaneriuose, tai galiu pasakyti, kad vasara 36-am ir 76-am autobusų maršrutų keleivių padaugėja net 7 kartus ir kursuojančių autobusų dabartinio skaičiaus neužtenka vasaros sezonu 36-to ir 76-to maršrutų autobusai turėtų kursuoti dažniau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąPačiuose Balsiuose gyvena apie 15 tūkstančių gyventojų ir 5 tūkstančiai sezoniniai. O dar visi turistai ir svečiai.
remdamasis darbine patirtimi tose vietovėse, tarp žaliųjų ežerų g., aitvarų g., žemėpačio, jundos, laumių g. gyvena gal truputį daugiau nei 1200 žmonių (beveik kiek ir sako Zorro).
imant visą šį miesto apendiksą, pagal VRK duomenis 2008 seimo rinkimuose, popieriaus ir balsių apylinkėse iš viso buvo 5541 rinkėjai (suaugę žm) nuo birelių sodų iki vos ne verkių rūmų, tai su vaikais jau maximumų maximumas 7500, niekaip daugiau
o kad šis komentaras nebūtų nutolęs nuo temos, tai sakau, kad c2h5oh argumentai mane įtikina pirmiausiai taikli pastaba dėl įlipimo - išlipimo patogumo, kad nebus stumdomasi ir procesai vyks vienu metu. vilnius nėra kažkuo kitoks miestas, tame pačiame paryžiuje (ir vėl...) į autobusus kartais kojos neįmanoma įkelti, o tam tikrose stotelėse reik pakukuot, kolei visi sulipa vidun. tiesa, vienu metu fiziškai gali įlipti du žmonės, kurie arba pasižymi popierių, arba prideda kortelę (passe NAVIGO), nuo kurios įrenginys supypsi ir uždega žalią ar raudoną lemputę, ir vairuotojas mato ir girdi (žr. čia; tik čia tramvajaus atveju, kažin kokia prasmė tą daryt ) (o čia autobusai)Paskutinis taisė Rijikas; 2010.06.14, 16:57.
Comment
-
Pirmą kartą girdžiu, kad 36 gali būti perpildytas nuo pat Žalgirio g. Paskutiniu metu kiek esu matęs, autobusai ~15-17 val. buvo užpildyti iki pusės, kai kurie daugiau. Nereikia tiek daug perdėti ir kelti panikos.
O ilgų nesiunčia todėl, kad jie neparuošti. Rezerve sėdi vairuotojas su savo mašina, o jei jo mašina užimta, jam iš anksto paruošia kitą. Pastaruoju metu ilgų autobusų išleidimas yra padidėjęs, nes taupymo sumetimais yra labiau apkirtpi grafikai ir paleisti ilgi. Be to, turbūt daugelis pastebėjo, kad dujinių autobusų mieste ženkliai sumažėjo - iš to galima spręsti, kad jie parkui neša nuostolį ir vėl atsigręžta į dyzelinius.Paskutinis taisė Mettal; 2010.06.14, 17:59.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąNuo 10:00 val., iki 14 val., link Žaliųjų Ežerų ir nuo 15 val., iki 23 val., nuo Žaliųjų Ežerų link miesto.
Dienos metu labai matosi, nes kaip jau rašiau žmonės stotelėse praleidžia perpildytus 36 ir 1-2 val., lauke laisvesnio 36.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPirmą kartą girdžiu, kad 36 gali būti perpildytas nuo pat Žalgirio g. Paskutiniu metu kiek esu matęs, autobusai ~15-17 val. buvo užpildyti iki pusės, kai kurie daugiau. Nereikia tiek daug perdėti ir kelti panikos.
O ilgų nesiunčia todėl, kad jie neparuošti. Rezerve sėdi vairuotojas su savo mašina, o jei jo mašina užimta, jam iš anksto paruošia kitą. Pastaruoju metu ilgų autobusų išleidimas yra padidėjęs, nes taupymo sumetimais yra labiau apkirtpi grafikai ir paleisti ilgi. Be to, turbūt daugelis pastebėjo, kad dujinių autobusų mieste ženkliai sumažėjo - iš to galima spręsti, kad jie parkui neša nuostolį ir vėl atsigręžta į dyzelinius.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVa būtent - šitie "įrodymai" yra tik teoriniai pasamprotavimai. Ir nelabai objektyvūs, nes persmelkti "vilnietiško išskirtinumo" (Vilnius - ypatingas miestas su milžiniškais srautais, ir tai, kas veikia tūkstančiuose pasaulio miestų, pradedant Klaipėda ir baigiant Paryžiumi, Vilniuje niekaip neveiks) ir stagnacijos (bet kokie pakeitimai tik į bloga).
Aš savo ruožtu pateiksiu teorinių išvedžiojimų į kitą pusę.
1) Ne piko metu, ne labiausiai apkrautuose reisuose ir ne centrinėse stotelėse visa tai, ką rašai, negalioja.
2) dabar įlipimas ir išlipimas vyksta pro tas pačias duris (kai kuriuose autobusuose, kur nėra durų gale - pro vienas!). Pirmiausia keleiviai išlipa, tada įlipa, žmonės būriuojasi prie durų ir vieni kitiems trukdo. Pagal naują tvarką, išlipimas ir įlipimas vyks vienu metu pro skirtingas duris, žmonės vieni kitiems trukdys mažiau.
3) keleiviai skundžiasi, kad Vilniaus autobusai specialiai važiuoja labai lėtai tuščiomis gatvėmis - taigi sugaišus daugiau laiko stotelėje, galės važiuoti greičiau (piko metui tas aišku netaikoma)
4) bilietus pas vairuotoją perka ir dabar. Tik vairuotojai juos parduoda važiuodami! Šitą praktiką reikėtų naikinti vien dėl saugumo.
5) žiopliai, kurie tik įlipę ims ieškoti talonėlių, pinigų ir pan. Iš pradžių jų bus daug, vėliau žmonės pripras ir jų bus mažiau.
Negi pasaulis dar nerado šios problemos sprendimo? Nei viename iš miestų, kuriuose tokia tvarka taikoma?
O aš į juos kontrargumetus:
1) Kas iš to, kad ne visose stotelėse? Eina kalba apie tas, kuriose daug keleivių net ir ne piko metu, o visą dieną, išskyrus ankstyvą rytą ir vėlų vakarą.
2) Dėl dviejų durų autobusų, kai įlipama pro vidurines - jei nepastebėjai, tai kai daug keleivių, atidaro ir priekines. Kai keleivių mažiau, tuomet atidaro tik vidurines. Bet įlipantys keleiviai čia pat prie durų nerodo bilieto ar jo nesižymi, o eina į salono gilumą. Prie antrųjų durų yra kelevių sukaupimo aikštelė ir ji padeda greičiau sueiti į saloną didesniam kiekiui keleivių, be to vienu metu įlipti gali du keleiviai (jei nestori ir be didelių tašių). O prie priekinių durų praėjimas siauras, keleiviai įlipinės tik eilute po vieną.
3) Tuščiomis gatvėmis gali važiuoti taip pat lėtai. Kodėl iki šiol negalėjo išspręsti šios problemos sudarant tvarkaraščius? Kodėl autobusas ar troleibusas maršrutą įveikia per tą patį laiką (+-2-3 min.) darbo dieną ir poilsio dieną, darbio d. piko metu ir vėlai vakare ar anksti ryte? Kas garantuos, kad tvarkaraščiai paprasčiausiai nebus ištęsti dar labiau, kad piko metu būtų kompensuotas ilgas stovėjimas įlaipinant keleivius? Būtent įlaipinimas pro prikines duris piko metu ir sukels didžiausias problemas ir dėl to maršrutas bus įveikiamas dar per ilgesnį laiką.
4) Billietus vairuotojas parduoda ir važiuodamas ir jis negaišta laiko stovint. Nors ir pažeidžia tvarką. Gal geriau paskaičiuok, kiek užtrunka vieno bilieto pardavimas, kai stovima stotelėje. Juk tai vyksta kasdien. Bet per viso maršruto trasą tokie atvejai vienetiniai. Dabar įsivaizduok, kai tai bus daroma bent jau trečdalyje stotelių? O jei tokių perkančių bus ne 1 ar 2, o 5? Kitoje stotelėje vėl 5? Sakai, taip nebūna. Būna net ir dabar. Bet dabar visi 5 būna sulipę į transporto priemonę, vairuotojas jiems parduoda bilietą net ir kitoje stotelėje. O jei jie visi stovės eilutėje ir bus laukiama, kol kiekvienas įsigis bilietą?
5) žioplių su laiku sumažės. Bet dabar tokie visiškai neįtakoja įlipimo greičio. O paskui, netgi ir sumažėjus jų skaičiui, visgi jie įtakos.
Tai, kad įlaipinimo prio priekins duris tvarka galioja kituose pasaulio miestuose, dar nereiškia, kad ji yra gera. Ir tik nereikia čia apie stagnaciją. Gal ta ta "vakarietiška" tvarka irgi yra stagnacinė. Jos atsisakius, VT gali būti greitesnis ir patogesnis. Taigi ir patrauklesnis keleiviams.
Kažkada ir visoje TSRS buvo įlaipinama tik pro vienas duris, prie jų sėdėjo konduktorius ir parduodavo bilietus. Todėl tais laikais visi autobusai ir troleibusai buvo gaminami tik dviejų durų - įlipama pro galines, o išlipama pro priekines. Bet tokia tvarka galiausiai tapo stagnacine, nes kelevių srautai augo sparčiai, o VT dėl tokios įlaipinimo ir bilietavimo tvarkos buvo lėtas, keleiviai stumdydavosi spūstyse įlipant ir VT viduje, judant link priekinių durų. Todėl ne be reikalo buvo pereita prie įlaipinimo pro visas duris ir išlaipinimo pro visas duris tvarkos. O dabar norima eiti priešingu keliu, regreso keliu. VT yra lėtas pagal šių dienų poreikius, retai kursuoja, kaina neatitinka paslaugos kokybės... Kas daroma? Kainos keliamos, tvarkaraščiai retinami, VT stringa spūstyse, tvarkaraščiai sudaromi prastai, todėl VT net ir poilsio dieną maršrutą įveikia per tą patį laiką, kaip ir piko metu... Dabar ir dar vienas stabdį nori įvesti...
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąne tik duoda nuostoli,bet labai daug ir is vis nebevaziuojanciu. O per karscius kas antras "uzvirdavo":-)
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTeisingai . Patvory šalia nevažiuojančių VanHool ir Karosų stovi keli "numirę" dujiniai (pvz. 851, 850), o neseniai prie jų pastatė dar ko gero nė karto nevažinėjusį maršrutais 832. Dabar važinėja tik patys "geriausi" iš to, kas yra, t.y. tie, pas kuriuose veikia/yra kondicionierius ir išjungtas šildymas (išimtos kai kurios detalės, kurias sunku įdėti atgal).
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąnera dujiniuose jokiu kondicionieriu. Kol reikejo sildyti salona jie dar vazinejo,o kai tik vasarai isjunge sildyma,karsta diena is ju sustoja kas antras:-)
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
1) Ne piko metu, ne labiausiai apkrautuose reisuose ir ne centrinėse stotelėse visa tai, ką rašai, negalioja.
2) dabar įlipimas ir išlipimas vyksta pro tas pačias duris (kai kuriuose autobusuose, kur nėra durų gale - pro vienas!). Pirmiausia keleiviai išlipa, tada įlipa, žmonės būriuojasi prie durų ir vieni kitiems trukdo. Pagal naują tvarką, išlipimas ir įlipimas vyks vienu metu pro skirtingas duris, žmonės vieni kitiems trukdys mažiau.
2) Logiškai pagalvojus, galiojant įlipimo per priekines duris tvarkai, įlipimas ir išlipimas negali vykti vienu metu. Juk kol keleiviai lipa pro priekines duris ir rodo vairuotojui bilietus, vairuotojas žiūri į įlipančius ir fiziškai negali kartu žiūrėti į veidrodėlį, todėl tuo metu vidurinės ir galinės durys turi būti uždarytos, kad neatsirastų chuliganų, prasmukusių į saloną ne pro priekines duris vairuotojui nematant. Tik pasibaigus įlaipinimui, Vairuotojas gali atidaryti priekines/galines duris išlipimui, ir jau nuolat žiūrėti į veidrodėlį, kad tokių chuliganų neatsirastų. Tad logiška, kad įlipimas ir išlipimas vyks atskirai. O tai, aišku tik padidins stovėjimo stotelėje laiką
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimą92 (146) Žalgirio g. - Skirgiškės yra rajoninis autobusas ir priklauso Vilniaus rajono savivaldybei.
Pačiuose Balsiuose gyvena apie 15 tūkstančių gyventojų ir 5 tūkstančiai sezoniniai. O dar visi turistai ir svečiai.
Parašė centras85 Rodyti pranešimąMokykla Balsiuose veiks tik nuo 2011-09-01 d. O mokinių apimant ir Balsius su aplinkiniais mikrorajonais arčiausiai Balsių yra apie 3000-4000 tūkstančių mokinių.
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąTodėl vaikai iš Balsių ar dar toliau važiuoja į Pliaterytės pagrindinę Žirmūnuose.
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąĮdomu, kiek iš tų 2 ar daugiau tūkstančių naudojasi VT, nes mano manymu, autobusai ten pernelyg retai kursuoja.Parašė centras85 Rodyti pranešimąGnoss, ką turėjai omenį? Aš gyvenu už Balsių tai yra pačiuose Naujaneriuose, tai galiu pasakyti, kad vasara 36-am ir 76-am autobusų maršrutų keleivių padaugėja net 7 kartus ir kursuojančių autobusų dabartinio skaičiaus neužtenka vasaros sezonu 36-to ir 76-to maršrutų autobusai turėtų kursuoti dažniau.
Leiskim, vasarą Balsių/Naujanerių gyventojų padaugėja dvigubai, bet ne daugiau kaip 60 proc. iš jų, manau, naudojasi VT nuolat. Į ežerą poilsiauti irgi didesnė dalisa vyksta automobiliais (JUK aikštelė prie žero visada perpildyta). Tad tikrai nemanau, kad vasarą keleivių padaugėja 7 kartus. Gal tik trigubai. Paprastai trumpų autobusų pakeitimo ilgais 36 maršrute pakanka. Dabartinio autobusų skaičiaus keisti nereikia, bet mažinti jį vasarą būtų per rizikinga.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.14, 21:25.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą4) bilietus pas vairuotoją perka ir dabar. Tik vairuotojai juos parduoda važiuodami! Šitą praktiką reikėtų naikinti vien dėl saugumo.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąVilnietizz, Balsių sveitanėje duomenys yra 2002 m., kitais metais jau bus tikslesni.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą2) Dėl dviejų durų autobusų, kai įlipama pro vidurines - jei nepastebėjai, tai kai daug keleivių, atidaro ir priekines. Kai keleivių mažiau, tuomet atidaro tik vidurines. Bet įlipantys keleiviai čia pat prie durų nerodo bilieto ar jo nesižymi, o eina į salono gilumą. Prie antrųjų durų yra kelevių sukaupimo aikštelė ir ji padeda greičiau sueiti į saloną didesniam kiekiui keleivių, be to vienu metu įlipti gali du keleiviai (jei nestori ir be didelių tašių). O prie priekinių durų praėjimas siauras, keleiviai įlipinės tik eilute po vieną.
Tu padarei prielaidą, kad įlipimas pro priekį truks dvigubai ilgiau negu dabar. Aš savo ruožtu padarysiu dar vieną prielaidą, kad išlipančių ir įlipančių stotelėje yra vienodai (žinau, tokio sutapimo niekada nebūna, bet mes čia teoriškai visi samprotaujam).
Tokiu atveju, pagal dabartinę ir pagal būsimą tvarką sulipimas užtruks vienodai. Dabar - išlipimas trunka x laiko vienetų, įlipimas x, iš viso 2x. Ateity - įlipimas 2x, išlipimas 0 (nes keleiviai jau išlipo pro kitas duris), iš viso 2x.
4) Billietus vairuotojas parduoda ir važiuodamas ir jis negaišta laiko stovint. Nors ir pažeidžia tvarką. Gal geriau paskaičiuok, kiek užtrunka vieno bilieto pardavimas, kai stovima stotelėje. Juk tai vyksta kasdien. Bet per viso maršruto trasą tokie atvejai vienetiniai. Dabar įsivaizduok, kai tai bus daroma bent jau trečdalyje stotelių? O jei tokių perkančių bus ne 1 ar 2, o 5? Kitoje stotelėje vėl 5? Sakai, taip nebūna. Būna net ir dabar. Bet dabar visi 5 būna sulipę į transporto priemonę, vairuotojas jiems parduoda bilietą net ir kitoje stotelėje. O jei jie visi stovės eilutėje ir bus laukiama, kol kiekvienas įsigis bilietą?
Kadangi vairuotojai šitaip daro masiškai, tai čia jau vadovybės (bendro organizavimo) problema. Juk pagal dabartinę sulaipinimo tvarką vairuotojas negali parduoti bilietėlio, nepažeisdamas taisyklių (įlipęs keleivis privalo nedelsiant nusipirkti bilietuką, vairuotojas turi pardavinėti bilietus stovint stotelėje) - nebent stovėtų stotelėje tol, kol visi įlipę keleiviai ateis iki priekio nusipirkt bilietuko.
Tai, kad įlaipinimo prio priekins duris tvarka galioja kituose pasaulio miestuose, dar nereiškia, kad ji yra gera.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBet jeigu akivaizdžiai nesugebama susirinkti pinigų iš keleivių, tai paprastesnio ir būdo nei įrengti savotišką kasą autobuse nėra.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment