Bausti administracija gal ir neišdrįs, bet konfliktinių situacijų ir nervų tampymo bus. Nes bausti tai norės, tačiau tam prieštaraus vairuotojai, profsąjunga juos gins. Vienu žodžiu, aistros liesis...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąPamiršote e.bilieto papildymo čekį, kurį duoda papildžius e.bilietą. Tai vairuotojas prašys parodyti e.bilieto papildymo čekį.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąJau daugumoje autobusų yra sumontuoti "krokodilai" prie pat priekinių durų.
Per priekines duris daugiausia po vieną įilipinėti galės. Juk vairuotojas negali žiūrėti iš karto į dviejų-trijų ir daugiau keleivių veiksmus. Tarkim, piko metu Stotyje į 19 maršruto autobusą bei prie Žaliojo tilto į 53 veikiausiai įlaipinimas truks 4-5 min.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.12, 15:15.
Comment
-
Nieko čia stebinančio, kad profsąjungos prieštarauja naujos įlipimo tvarkos įvedimui . Juk vairuotojui padaugės darbo (kontrolierius, policininkas iš dalies), sumažės saugumas dėl didesnio kontakto su keleiviais, o atlyginimą vargu ar didins esant dabartinei situacijai. Nors šiaip, pagal darbo įstatymus, darbo užmokestį turėtų padidinti
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNezinau ar gaus kokias baudas vairuotojai,bet bus ir eiliniai patikrinimai kaip yra ir dabar. Ir autobuse radus nemokejusiu keleiviu aisku vairuotojui taikys kazkokias sankcjas: gal perspejima gal dar ka nors,kol kas nieko neaisku. O gal ir nieko netaikys,tiesiog bus daug aiskunimusi ,barniu ,nervu kol zlugs visas sis projektas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai kam tada vairuotojui iš viso tikrinti įlipančių bilietus? Atidaro priekines duris ir įleidinėja visus, o žiūri tik į veidrodėlius, laukdamas, kada galės uždaryti duris ir pajudėti... Tuomet tokia tvarka visiškai nereikalinga, nes tik ilgina stovėjimo stotelėje laiką. Taigi, ratas apsisiuko. Esamos tvarkos keisti nereikia.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNesąmonių nekalbėk. Vilniuje, kaip ir Klaipėdoje, išliks keleivių kontrolė ir radus nemokių keleivių, vairuotojas nebus baudžiamas, nes nėra pagrindo - keleivis atsako už save. Vairuotojas negali garantuoti už kitą.
P.S. o autobusuose prie vairuotojų kabinos yra užklijuotas užrašas "Vairuotojas- kontrolierius"Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.13, 00:29.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTavo nuomone, keleivių kontrolė ir įsigaliojus naujajai tvarkai liks ? Aš ir pats tuo neabejoju Tai kuo tada yra naudinga įlipimo per priekines duris tvarka, išskyrus tai, kad asocialų transporte sumažės ? Bet pagrindinė jų naudojimosi VT savo būsenoje priežastis yra ne dabartinė tvarka, o nebaudžiamumas
P.S. o autobusuose prie vairuotojų kabinos yra užklijuotas užrašas "Vairuotojas- kontrolierius"
Ten amiko truputi nusisnekejo. Ruosiamasi daryti tokia tvarka: vairuotojas tikrina keleivius ,ilipancius pro priekines duris. Jei pamato,kad kazkas prasmunka pro kitas duris ar nenori rodyti ar pirkti: jis priima ir tokius keleivius, vaziuoja toliau ir iskviecia mobilia kontroles grupe,kuri pasitinka ta autobusa.
Taciau tuo paciu isliks ir iprasta kontrole,kuri irgi tikrins ir keleivius ir tuo paciu ir vairuotoja ar jis laikosi naujos tvarkos. Nes priesingu atveju tai kam vairuotojui daug vargintis-suleidai visus pro priekines duris daug neziuredamas ir vaziuok toliau.:-) Na kaip cia paprasciau paaiskinti... zodziu kontrole kokia buvo tokia ir isliks, tik vairuotojas dar tures galimybe papildomai issikviesti mobilu ekipaza.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesąmonė tas mobilus ekipažas. Kiek jų turės būti? Juk darbo dienomis į gatves išvažiuoja apie 600 autobusų ir troleibusų.
Aisku,kad nesamone.Bus ju tiesiog siek tiek daugiau nei dabar ir tiek. Bet greiciausiai ju taktika bus tokia: tikrins keleivius kaip ir dabar ,o radus zuikiu -tuoj puls ant vairuotojo. Na tam,jei jis jau bus iskvietes ekipaza (nesvarbu kad niekas dar neatvaziavo)-tai nieko ,o jei neiskvietes ,tai matyt grasins visokiom nuobaudom ir tampys nervus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMobilūs ekipažai fiziškai nesuspės atvykti, ypač piko metu. O ir keleivis be bilieto už poros stotelių jau gali būti išlipęs.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSutinku. Bet ir mobiliems ekipažams reikės algas mokėti, suspės jie ar ne suspės. Be to, įprasta kontrolė juk liks- ir jie nedirbs už dyką. Tai, norėčiau sužinoti, kokia gi yra finansinė nauda parkams bei "Susisiekimo paslaugoms" iš naujos tvarkos įvedimo, kad ją taip norima įsivesti kuo greičiau ?
Cia ne parkai sita tvarka susigalvojo. Tai tiesiog nurodymas is savivaldybes ,kuri jie turi vykdyti. Lygiai taip pat kaip ir parkai patys neperka jokiu autobusu,o visa tai daro savivaldybes . Todel ir nori visi dirbti savivaldybese ,nes ten viskas sprendziama,ten eina visi otkatai ir t.t.
Stai,kad ir taloneliu pardavinejimas. Kai parduodami autobusuose-tada visa suma atitenka parkams. O kai kioskuose ,tada nuo tos sumos apie 8 proc lieka ''lietuvos spaudai'' (kioskeliams) ir dar apie 8 proc atitenka ''susisiekimo paslaugoms'' atseit uz taloneliu platinima:-)
Comment
-
Manu, tai desperacija. Nes VT sėdi skolose. Ilgalaikės finansinės naudos nebus. Pradžioje galbūt ir bus daugiau parduodama bilietų. Bet gan greitiai, kai žmonės įgris tokia tvarka, kai žmonių nebetenkins dar labiau sulėtėjęs VT, spūstys įlipant, dalis mokių persės į automobilius. Juk tai paskutinis lašas perpildytoje taurėje - VT kursuoja vis rečiau, VT važiuos vis lėčiau, VT trumpina darbo laiką, galiausiai per didelė kaina nebeatitinka vis prastėjančios paslaugos kokybės... Kas paneigs, kad dar šiemet ar nuo kitų metų gali būti pakeltos VT bilietų kainos? Vyriausybė jau prakalbo apie galimą PVM'o didinimą... O juk padidėjus PVM'ui nuo 19 iki 21 proc., bilietai nebango. Per tą laiką kuro kainos vėl ėmė augti, pabrango elektra...
Ženkliau sumažėjus keleivių (ir tų, kurie nesinaudos VT, nes neturės už ką bilietonusipirkti, ir tų, kurie persės į automobilius), VT lauks dar didesnis maršrutų karpymas. Ir vėl uždaras ratas. VT taps dar mažiau patrauklus, dar labiau atitolęs nuo keleivių. Negi valdžiai neaišku, kad VT jau 20 metų vis blogiau ir blogiau tenkina keleivių poreikius ir todėl visi, kas tik gali, persėda į automobilius.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąStai,kad ir taloneliu pardavinejimas. Kai parduodami autobusuose-tada visa suma atitenka parkams. O kai kioskuose ,tada nuo tos sumos apie 8 proc lieka ''lietuvos spaudai'' (kioskeliams) ir dar apie 8 proc atitenka ''susisiekimo paslaugoms'' atseit uz taloneliu platinima:-)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPavyzdžiui, Daugpilyje VT bilietus parduoda tik konduktoriai autobusuose ir tramvajuose. Mėnesiniai parduodami tik keliuose taškuose mieste - tramvajų parke, autobusų stotyje ir gal dar vienoj kitoj vietoj. Išlaidos bilietų platinimui minimizuotos bei apjungtos kartu su pirmine kontrole. 8 proc. yra labai daug ir tai už švarų darbą porai dešimčių "Savivaldybės paslaugų" darbuotojams??? Nors jei būtų normali transporti strategija mieste, tai už parkavimą surinktais pinigais turėtų būti dotuojamas VT...
Bijau dabar sumeluoti ,bet berods uz talonelius surenkama apie 4 mln. litu/menesiui, dalina juos panasiai per puse autobusu ir troleibusu parkams. Apie 8 proc. nuo tos sumos pasiima ''savivaldybes paslaugos''.
Comment
-
Daugiau turėtų būti. Jei Vilniuje darbo dienomis VT važiuoja apie 600-700 tūkst., tai netgi jei tik 1/4 su vienkartiniais, ir vidutinė vienkartinių kaina 1 Lt (atmetus PVM'ą, padarius prielaidą, kad apie pusė yra lengvatiniai), gaunasi vien tik darbo dienomis 3,5 milijono. O dar poilsio dienos - tai iki 4 mln. O kur dar mėnėsiniai?
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąPamiršote e.bilieto papildymo čekį, kurį duoda papildžius e.bilietą. Tai vairuotojas prašys parodyti e.bilieto papildymo čekį.
Comment
Comment