Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33132741 apie nevykusį dujinių autobusų pirkimą
    Taigi buvo ir "Kauno autobusai" dujinį autobusą nusipirkę. Nesmerkit, senieji fanai, nežinau nei markės/modelio nei valstybinio/garažinio numerio. Kiek pamenu, autobusas pravažiavo Kaune keletą bandomųjų reisų ir išvažiavo į Vilnių, nes Kaune nėra kur dujų papildyti. Iš tikrųjų mačiau jį 37 maršrute, tokio dizaino autobusas Kaune man atrodė įspūdingai ir neįprastai. Laikraščiai parašė, kad pirkiniu "Kauno autobusų" vadovybė patenkinta, planuoja didinti tokių autobusų parką ir, kaip kolegos vilniečiai, įsirengti papildymo stotį pas save. Aišku, kad taip neįvyko, ir po šio straipsnio aišku kodėl. Tik va gal kas žinot koks to oranžinio Kauno autobuso likimas?

    Comment


      Parašė Robert Rodyti pranešimą
      Taigi buvo ir "Kauno autobusai" dujinį autobusą nusipirkę. Nesmerkit, senieji fanai, nežinau nei markės/modelio nei valstybinio/garažinio numerio. Kiek pamenu, autobusas pravažiavo Kaune keletą bandomųjų reisų ir išvažiavo į Vilnių, nes Kaune nėra kur dujų papildyti. Iš tikrųjų mačiau jį 37 maršrute, tokio dizaino autobusas Kaune man atrodė įspūdingai ir neįprastai. Laikraščiai parašė, kad pirkiniu "Kauno autobusų" vadovybė patenkinta, planuoja didinti tokių autobusų parką ir, kaip kolegos vilniečiai, įsirengti papildymo stotį pas save. Aišku, kad taip neįvyko, ir po šio straipsnio aišku kodėl. Tik va gal kas žinot koks to oranžinio Kauno autobuso likimas?
      apie šitą tu kalbi? http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1192 jei taip, tai nebuvo pirkinys, tik bandomasis autobusas.

      Comment


        Parašė adju Rodyti pranešimą
        apie šitą tu kalbi? http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1192 jei taip, tai nebuvo pirkinys, tik bandomasis autobusas.
        Taip. Matyt reportažai kaip šitas http://www.youtube.com/watch?v=z9nOiOBnaKo apie statomą dujų papildymo stotį mane suklaidino manyti kad tą autobusą jau nusipirko ir rimtai ruošiasi eksploatuoti. Ko gero busiu praklausęs kalbas apie tuometinius planus įsigyti autobusus.

        Comment


          Šiandien 16 maršrutu dirba ilgas autobusas Volvo 7700A nr. 746, nors šiandien sekmadienis.

          Comment


            Šių metų Birželio 3 diena 36 maršruto autobusas išvykstantys iš St. Pagubė 8:48 val., iki St. Verkių Riešė įlaipino tik per priekines durys.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
              http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33132741 apie nevykusį dujinių autobusų pirkimą
              va vadovai meluoja:nera atskiro remonto baro dujiniams autobusams.

              Comment


                Gerbiamasis yra, dar ir kaip yra. nežinai, o komentuoji.

                Comment


                  Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                  Gerbiamasis yra, dar ir kaip yra. nežinai, o komentuoji.
                  visi dujiniai stovi toje pacioje bendroje remonto zonoje su visais kitais autobusais. O jei ir yra koks padarytas atskiras skyrius vienam autobusui- tai tik pakazucha bus. Uzeik i vilniaus autobusu remonto dirbtuves ir pamatysi visus tuos autobusus kartu stovincius,tada galesi ir sneketi.

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    visi dujiniai stovi toje pacioje bendroje remonto zonoje su visais kitais autobusais. O jei ir yra koks padarytas atskiras skyrius vienam autobusui- tai tik pakazucha bus. Uzeik i vilniaus autobusu remonto dirbtuves ir pamatysi visus tuos autobusus kartu stovincius,tada galesi ir sneketi.
                    Tau gal neaiškiai atsakyta ar ne? Pats gal vakar ten buvęs, kad taip įsitikinęs? Ar gal nori pasakyti, kad ten dirbi? Pasiklausk kurio nors vairuotojo, jis tau atsakys.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      PRAEIVI DAUG tavo zodziuose yra tiesos bet daug ir nusisneki. Man patikek niekur nereikia eit Jei reik pakeist stabdziu kalades taj jos niekuo nesiskiria nuo dyzeliu jas pakeicia ant TO2 duobes Tikiuos zinai kur ji randas O jei parke dirbi tai turetai zinot uzdara patalpa prie padangu montavimo, o jei nezinai tai neskleisk virtualiam pasauly ereziju

                      Comment


                        Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                        PRAEIVI DAUG tavo zodziuose yra tiesos bet daug ir nusisneki. Man patikek niekur nereikia eit Jei reik pakeist stabdziu kalades taj jos niekuo nesiskiria nuo dyzeliu jas pakeicia ant TO2 duobes Tikiuos zinai kur ji randas O jei parke dirbi tai turetai zinot uzdara patalpa prie padangu montavimo, o jei nezinai tai neskleisk virtualiam pasauly ereziju

                        Matau,kad jus nesuprantate pacios esmes. Nezinau kur ten pas juos padangu montavimas, bet esu buves ju dirbtuvese. Todel jums paaiskinu: pagal saugumo technikos reikalavimus negalima dujiniu masinu (cia tinka ir jusu lengvosioms) laikyti pozeminiuose garazuose,pozeminese aikstelese ir t.t. Visa tai daroma tam,kad atsiradus duju nuotekiui nebutu sprogimo tose patalpose ,kuriose nera irengta speciali galinga ventiliacija.
                        Tas pats tinka ir autobusams. Ir nesvarbu ka tu ten jam keiti: ar kaladeles ar lemputes,pagal taisykles jie negali buti uzdarose patalpose be specialios ventiliacijos. Todel tokiems kaip jus nuraminti jie matyt isirengia ten kazkokia maza patalpele su ventiliacija vienam autobusui:-))) Jei tikrintu komisiojos -turetu ka parodyti. O veliau visus taiso bendroje erdveje ,sitaip pazeisdami visus saugumo reikalavimus. Toks ir skirtumas. o pats akcentuoji,kad kaladeles keicia . Ne tame esme ka keicia.

                        Comment


                          Ir beje autobusai naudoja ne suskystintas dujas ,kaip jusu lengvosios masinytes,o suslegtas iki 200 atm slegio dideliuose balionuose,kurie sumontuoti ant stogu.Ir kiekvienas autobusas turi iki 10 tokiu auksto slegio balionu. Atsiradus bet kokiam ,nors ir nezymiam duju nuotekiui, per nakti ten prisirinktu duju tiek,kad uztektu vieno autobuso pakelti ju garazui i ora.

                          Comment


                            Praeivi nusisneki dar karta suspaustos dujos zymiau lengvesnesnes uz ora Jos isgaruoja akimirksniu. Ir jokiu pozeminiu garazu ten nera. Dujinis cechas uzsiima dujines irangos derinimu. Vaziuokle gi pas dujinukus tokia pati kaip ir dyzeliu. Jokiu pribambasu ten nera. Tai kad tu cia rasai yra kazkokios erezijos. Apie suslegtas dujas ir taip toliau. Jei kieno kiasai ir nuleks tai dujininku. Bet dujininkai kol kas su kiausais, aciu Dievui.
                            Nesvaik apie tai ko nezinai

                            Comment


                              Kiek suprantu, praeivis bando pasakyti, kad atliekant bet kokį dujinių autobusų remontą (važiuoklės, kėbulo ir t.t.) uždarose patalpose, tos patalpos turėtų būti specialiai įrengtos, tai yra su ištraukiamąja ventiliacija ir pan.
                              Ar kas žino, ar tokie reikalavimai iš tikrųjų egzistuoja ir taikomi ne tik požeminėms aikštelėms, bet ir antžeminiams uždariems statiniams? Ir, jeigu egzistuoja, ar VA turi sąlygas laikytis tokių reikalavimų?

                              Comment


                                Į autobusą vilniečiai lips tik pro priekines duris

                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33244193

                                Abejoju ar Vilniuje tai pasiteisintu
                                N.L.V

                                Comment


                                  Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
                                  Į autobusą vilniečiai lips tik pro priekines duris

                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33244193

                                  Abejoju ar Vilniuje tai pasiteisintu
                                  Ir nėra ko čia abejoti. Nepasiteisins 100%, bent jau tol, kol Vilniaus viešasis transportas nebus organizuotas taip, kad net piko metu transporto priemonėje bus laisvų sėdimų vietų. Ir nereikia lyginti Vilniaus su Vakarais. Ten (vakaruose) didžioji dauguma miestiečių naudojasi bėginiu transportu- traukiniais, "električkom", metro, tramvajumi, tad autobusai kursuoja tik į mažiau apgyvendintus bei atokius rajonus ir yra mažai apkrauti. Tad Vakaruose autobusuose tokia tvarka (įlipimas per priekines duris) tinka. Palyginus su Vilniumi.. Pas mus netgi dabar, kai įleidžiama per visas duris, piko metu netgi į ilgąjį autobusą ne visi norintys gali sutilpti ( ir ne tik piko metu). Ir tokių atvejų pasitaiko tiek žiemą, tiek vasarą o labiausiai apkrautuose reisuose- ir savaitgaliais. Belieka pridėti ir dabartinį metą, kai dėl krizės apkarpyti visi reisai- lengva nuspėti, kokias emocijas žmogui sukelia kasdienė kelionė iš taško A į tašką B.
                                  Dabar suprantat, ką reikš įlipimo per priekines duris įvedimas dabartiniu metu. Tokią savoką kaip "tvarkaraščio laikymasis" teks pamiršti ilgam. Tokiose stotelėse kaip "Žaliasis tiltas" autobusai/troleibusai stoviniuos bemaž 20 minučių, pačiame salone baisių baisiausias chaosas kils. Ir jokia kultūra jo neišspręs, kol transportas dabartiniu grafiku važinėja.
                                  Galiausiai vežėjo nuostolių tai tikrai nesumažins- kiek pinigų bus mesta 200 autobusų ir tiek pat troleibusų techniniam apdorojimui, o vėliau kiek bus prarasta nusivylusiems keleiviams persėdus į automobilius. Galiausiai kiek praras valstybė, kai dėl padidėjusio automobilių skaičiaus padidės kelių apkrova ir avaringumas.
                                  Ši naujovė teturi du pliusus- pavyks sutaupyti kontrolierių sąskaita (nebeliks tokio darbo Vilniuje beveik) ir sumažės asocialių žmonių VT. Bet geriau jau užtikrinti tvarką transporte įvedus konduktorius ar padidinus kontrolierių skaičių- tai pigesnis ir mažiau skausmingas žmonėms kovos su nesaugumu būdas. Benamis ne visada kaltas savo padėtyje- tad atimti iš jo paskutinę galimybę nusigauti iš vienos vietos į kitą, jei tik jis yra susikrapštęs kelis litus talonėliui ir nekelia grėsmės aplinkiniams, tam tikrais atvejais yra ir šioks toks žmogaus teisių pažeidimas.
                                  Na, klaidinga sakyti, kad daugelius vilniečių nori šios tvarkos. Tas "Susisiekimo paslaugų" balsavimas buvo daugiau agitacinis nei sąžiningas (3 iš 4 atsakymų variantų buvo už). Būtų įdomu pamatyti tikrojo, sąžiningo balsavimo rezultatus šia tema. Tikriausiai rezultatas būtų atvirkščias.
                                  Kaip dabar vyksta keleivių laipinimas stotelėse ? Pirmiausia stotelėse žmonės išlipa, o tik paskui įlipa laukiusieji transporto. Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai. Lengva numanyti kas bus.

                                  Ką čia dar pasakyti ? O tai jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota. Belieka tik pavartyti šią temą bei kitas svetaines
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                                    Praeivi nusisneki dar karta suspaustos dujos zymiau lengvesnesnes uz ora Jos isgaruoja akimirksniu. Ir jokiu pozeminiu garazu ten nera. Dujinis cechas uzsiima dujines irangos derinimu. Vaziuokle gi pas dujinukus tokia pati kaip ir dyzeliu. Jokiu pribambasu ten nera. Tai kad tu cia rasai yra kazkokios erezijos. Apie suslegtas dujas ir taip toliau. Jei kieno kiasai ir nuleks tai dujininku. Bet dujininkai kol kas su kiausais, aciu Dievui.
                                    Nesvaik apie tai ko nezinai
                                    Absoliuciai nieko nesupranti. Jos lengvesnes uz ora,bet uzdaroje patalpoje jos neturi kur greitai pasisalinti ir kaupiasi. O gali netycia varydami ant duobes uzkabinti kolona ir pazeisti duju magistrale, gal tau taisant varikli , nusmuks raktas ir pazeis duju magistrale ir pan. Maza kas gali atsitikti,todel ir yra tokie reikalavimai ,kad dujiniai turetu buti remontuojami specialiose patalpose,bet to nesilaikoma.

                                    Comment


                                      Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
                                      Į autobusą vilniečiai lips tik pro priekines duris

                                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33244193

                                      Abejoju ar Vilniuje tai pasiteisintu

                                      Planuojama daryti taip: nuo liepos 15 d. ilipimas pro priekines. Vairuotojas nesiaiskins su tais,kurie susoks pro kitas duris,o tiesiog skambins mobilioms kontrolieriu brigadoms ( ju kiekis bus smarkiai padidintas),kurios vazines pagal tokius iskvietimus.

                                      Comment


                                        Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
                                        Į autobusą vilniečiai lips tik pro priekines duris

                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33244193

                                        Abejoju ar Vilniuje tai pasiteisintu
                                        Ir nėra ko čia abejoti. Nepasiteisins 100%, bent jau tol, kol Vilniaus viešasis transportas nebus organizuotas taip, kad net piko metu transporto priemonėje bus laisvų sėdimų vietų. Ir nereikia lyginti Vilniaus su Vakarais. Ten (vakaruose) didžioji dauguma miestiečių naudojasi bėginiu transportu- traukiniais, "električkom", metro, tramvajumi, tad autobusai kursuoja tik į mažiau apgyvendintus bei atokius rajonus ir yra mažai apkrauti. Tad Vakaruose autobusuose tokia tvarka (įlipimas per priekines duris) tinka.
                                        O kuo Vilnius skiriasi nuo straipsnyje minimos Klaipėdos? Ar Klaipėda jau skaitosi Vakarai?

                                        Aš tai matau tik vieną realią problemą - daugelio autobusų priekyje atitvertas gardas vairuotojui, juos reikės išardyti/perdaryti. Ir dar "Karosų" priekinės durys atrodo gana siauros. Vairuotojų nepasitenkinimo kad jiems "nepriklauso" nelaikau argumentu.

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          O kuo Vilnius skiriasi nuo straipsnyje minimos Klaipėdos? Ar Klaipėda jau skaitosi Vakarai?

                                          Pagal ju skaiciavimus, vilniuje 5 kart didesnis keleiviu srautas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X