Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kazkada vaziavau be bilieto, bet turejau desros smota ir agurka. Kaip manot, butu praeje?

    Comment


      Kaip suprantu SI "Susisiekimo paslaugos" koordinuoja autobusu,troleibusu ir privaciu vezeju (privaciu autobusu ir marsrutiniu taksi,o gal tik privaciu autobusu) veikla. Tik va nelabai suprantu situacijos: juk si imone uz autobusu ir troleibusu bilietus (bendra biliet sistema) gauna pinigus,o uz privacius vezejus NE (tik koordinuoja ju tvarkarascius ir pan.),bet privataus vezejo autobusai marsrutu nr.05 visuomet vaziuoja pries "Vap'o" marsruta nr.34 ir nuo jo vilioja keleivius,tai kokia cia tvarkarasciu sistema jei patys is saves atima keleivius..o gal privatus vezejai vis delto atskira respublika nuo SI "susisiekimo paslaugu" ?

      Comment


        05 važiuoja kas 10 min. taigi ir yra sutapimų, kai važiuoja prieš 34. Nors 062 grafikas kaip tik sudaromas taip, kad įsiterptų prieš 53-ą. Kitaip jie prarastų daug pajamų ir gal net neišgyventų . Todėl ir nemanau, kad jų veiklą koordinuoja "Susisiekimo paslaugos". Gali būti, kad tuo užsiima savivaldybės skirti asmenys.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          05 važiuoja kas 10 min. taigi ir yra sutapimų, kai važiuoja prieš 34. Nors 062 grafikas kaip tik sudaromas taip, kad įsiterptų prieš 53-ą. Kitaip jie prarastų daug pajamų ir gal net neišgyventų.
          Aš taip pat manau, kad tai tik sutapimai. 05 dubliuoja 34 tiek pat kiek ir 26; t.y. visi trys važiuoja iš Santariškių į Stotį, dar pridėkime 5 mikroautobusą ir susidaro įspūdis, kokie yra keleivių srautai iš šiaurinių Vilniaus mikrorajonų į stotį ir atgal
          Beje, nepaisant 2, 5 ir 62 mikroautobusų ir 05 bei 062 autobusų maršrutų, 53, 53a, 26, 26a, ir 34 vis tiek dar piko metu yra perpildyti. Kamščiai Kalvarijų ir Ozo gatvėse ties Siemens arena rodo, kad labai daug žmonių iš minėtų rajonų keliauja į darbą ir atgal asmeniniais automobiliais (gal kai kas ir taxi). Todėl niekaip negaliu sutikti su požiūriu, kad privatųjį viešąjį transportą Vilniuje reikia drausti. Trumpam laikui tai papildytų VAP autobusus, duotų daugiau darbo taxistams, tačiau ilgainiui kamščiai aprėps kone visą Vilnių. Gal labai nesutirštinsiu spalvų teigdamas, kad pasirinkus draudimus netrukus paaiškės, kad dabartinis Vilniaus VT su keleivių srautais nesusitvarko, ir teks vėl rimtu veidu atnaujinti diskusijas apie metro, kas kainuotų žymiai brangiau negu esamos dabartinės (savivaldybės + privatus vežėjas) sistemos išlaikymas.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Kitaip tariant:
            * "realūs skaičiai" - tai buhalterinės pajamos ir išlaidos
            * "keleivių srautai" - stebėjimo būdu užfiksuotas keleivių skaičius marštutuose

            Taip?

            Jeigu taip, tuomet kyla viena problemėlė. Mechaniniai komposteriai duomenų nefiksuoja (o tokių yra dauguma). Mėnesinių bilietų įlipus į autobusą irgi nereikia žymėti (keleivių su mėnesiniais kiek, pusė visų keleivių?). Vadinasi, duomenų apie konkretaus reiso pajamingumą tiesiog nėra.
            Taip, supratai teisingai ir atradai problemą Kol Vilniuje bus naudojami mechaniniai komposteriai, tol tvarkaraščiai ir maršrutai bus sudaromi pagal keleivių srautus. Tokiu atveju laimi keleiviai, tačiau finansinė situacija kenčia - yra didesnės išlaidos. O Kaune tvarkaraščiai ir maršrutai tvarkomi labiausiai atsižvelgiant į pajamingumą, žinoma, taip pat ir keleivių srautus. Dėl to Kaune keleiviai šiek tiek labiau skriaudžiami, tačiau miesto VT negramzdinamas į skolas.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              05 važiuoja kas 10 min. taigi ir yra sutapimų, kai važiuoja prieš 34. Nors 062 grafikas kaip tik sudaromas taip, kad įsiterptų prieš 53-ą. Kitaip jie prarastų daug pajamų ir gal net neišgyventų . Todėl ir nemanau, kad jų veiklą koordinuoja "Susisiekimo paslaugos". Gali būti, kad tuo užsiima savivaldybės skirti asmenys.
              tai vis delto kaip supratau, SI "Susisiekimo paslaugos" nekoordinuoja privaciu vezeju veiklos,tai yra "atskira respublika" o tvarkarasciai (05 ir 062) privaciu vezeju vilniustransport.lt tinklapyje patalpinti tik patogumo delei?

              Comment


                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                tai vis delto kaip supratau, SI "Susisiekimo paslaugos" nekoordinuoja privaciu vezeju veiklos,tai yra "atskira respublika" o tvarkarasciai (05 ir 062) privaciu vezeju vilniustransport.lt tinklapyje patalpinti tik patogumo delei?
                Būtent taip.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Vasaros sezonui keičiasi autobusų ir troleibusų maršrutų darbas

                  Informuojame, kad kaip ir kasmet, vasaros metu dėl pasikeitusių keleivių srautų, keičiamas viešojo transporto darbas. Nuo birželio 1 dienos Vilniaus miesto autobusai ir troleibusai važiuos pagal vasaros sezono eismo tvarkaraščius. Bus pakeisti visų troleibusų maršrutų tvarkaraščiai, bei 2, 5, 6, 7, 10, 11, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 26, 26A, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 38, 40, 42, 43, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 53, 54, 55, 56, 73, 74, 75 autobusų maršrutų tvarkaraščiai. Atsižvelgiant į keleivių prašymus maršruto 74 Stotis–Subačiaus g.–Parko g. autobusai važiuodami į Naująją Vilnią sustos Srovės st.. Taip pat keičiasi ir kai kurių maršrutų trasos:
                  • Troleibusų 14 maršruto Saulėtekis–Žygimantų g.–J. Basanavičiaus g.–Gerosios Vilties st. ir autobusų 30 maršruto Pilaitė–Konstitucijos pr.–Kalvarijų g.–Saulėtekis trasa trumpinama iki Antakalnio transporto žiedo.
                  • 6 maršruto Fabijoniškės–Centras–Vilkpėdė autobusai, dėl sumažėjusių srautų, dienos metu ir vakarais važiuos nuo Fabijoniškių žiedo iki Kražių st.
                  • Vasaros sezono metu, nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 1 d., maršruto 53A Fabijoniškės– Kalvarijų g. –Žaliasis tiltas autobusai nebevažiuos.
                  http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=309

                  Vėliau vakare parašysiu detalesnę pasikeitimų analizę.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Ir dar viena analize:-) girdejau ganda,kad vilniuje elektroninio bilieto diegimas atidedamas iki rudens,kol baigsis ten kazkokios aptarnavimo sutartys ir bus paimti visi pinigai. O po to sis projektas bus is vis numarintas:-)

                    Comment


                      jau seniau pastebejau jog ant kai kuriu "Toks'o" masinu, nr. 124 ar 143 valstybiniu nr.serijos eina ne bendra eiles tvarka pagal garazine numeracija,o gerokai toliau..pvz. Setra S 250 nr.124 turi valstyb.nr.serija VVS, o Setra S 215 (triju tiltu) garaz.nr.143 turi valstyb.nr.serija ACT.Klausimas ar siu masinu keisti valstybiniai numeriai,ar jos tiesiog veliau gautos ir bandant "nesuardyti" Setru S 315 GT-HD ir 215 HDH garazines numeracijos numeracija panaudota "uzkamsant" skyles tarp senesniu garaziniu numeriu?

                      Comment


                        Atsakymų pradžia dėl 36 ir 76 vasaros sezono metu.
                        Laba diena,
                        Atsakydamas į visus klausimus pranešu, kad esminių pakeitimų 36 ir 76 autobusu maršrutuose nenumatoma.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Atsakymo antroji dalis
                          Vilniaus mieste visuose viešojo transporto maršrutuose mažinamas transporto priemonių skaičius vasaros sezono metu.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Atsakymas trečioji dalis
                            36 ir 76 autobusu maršrutuose išeiginėmis dienomis transporto priemonių skaičiaus mažinti neplanuojama.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Atsakymas ketvirtoji dalis
                              Žiedas prie Žaliųjų Ežerų poilsiavietės viešajam transportui nenaudojamas, nes dėl mažų keleivių srautų, priklausančių nuo oro sąlygų nėra tikslo didinti maršrutuose dirbančių autobusų rida.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Atsakymas penktoji dalis
                                Skaidyti 36 ir 76 autobusu marsrutus į du irgi nėra tikslinga, nes reiktų papildomų transporto priemonių maršrutams aptarnauti, o tai ženkliai padidintų maršrutų savikainą.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Atsakymo paskutinė dalis
                                  Savivaldybės įmonė ,,Susisiekimo Paslaugos" įpareigota stebėti keleivių srautus ir informuoti apie pokyčių maršrutuose būtinybę.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                    jau seniau pastebejau jog ant kai kuriu "Toks'o" masinu, nr. 124 ar 143 valstybiniu nr.serijos eina ne bendra eiles tvarka pagal garazine numeracija,o gerokai toliau..pvz. Setra S 250 nr.124 turi valstyb.nr.serija VVS, o Setra S 215 (triju tiltu) garaz.nr.143 turi valstyb.nr.serija ACT.Klausimas ar siu masinu keisti valstybiniai numeriai,ar jos tiesiog veliau gautos ir bandant "nesuardyti" Setru S 315 GT-HD ir 215 HDH garazines numeracijos numeracija panaudota "uzkamsant" skyles tarp senesniu garaziniu numeriu?
                                    Buss fanai nėra jokios matematinės priklausomybės tarp garažinių ir valstybinių numerių. Jos nebuvo net tarybiniais laikais. O dabar tuo labiau. Vilniaus autobusuose kai buvo gaunami 2004-2006 metais naujieji Volvo daugmaž galima rasti nuoseklumą, ir tai tik tarp 700 ir 799. Dar dujiniuose pagal gavimą, bet su valstybiniais numeriais tikrai nieko bendro neturi, dalis tų buvo registruoti dar Klaipėdoje.
                                    O, pvz. Vilniuje jau kokį mėnesį išduodamos serijos F--. O Kaune aną pirmadienį žmogus registravo mašiną ir gavo numerius EZZ

                                    Comment


                                      Ačiū Dievui, nuspręsta nerizikuoti ir žadėto dalies autobusų nuėmino 36 maršrute neįvyko. Apskritai, savaitgaliais transporto priemonių skaičius beveik niekur nepamažintas, o ir bendrai, šią vasarą reisai apkarpyti ne taip drastiškai, kaip praeitą.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Ir dar viena analize:-) girdejau ganda,kad vilniuje elektroninio bilieto diegimas atidedamas iki rudens,kol baigsis ten kazkokios aptarnavimo sutartys ir bus paimti visi pinigai. O po to sis projektas bus is vis numarintas:-)
                                        Nepatinka - neskaityk ar įsirašyk mane į neprietelių sąrašą, kad nematytum mano pranešimų. Aš girdėjau gandą, kad visa sistema turėjo veikti jau nuo gegužės 15 d.

                                        --------------------------

                                        Autobusai
                                        2, 23, 34, 53, 54* -1 pertraukiamas grafikas darbo d., -1 1 pamainos grafikas poilsio d.
                                        3 be pakeitimų.
                                        5*, 6*, 21, 48 po -1 pertraukiamą ir dviejų pamainų grafikus darbo d.
                                        7 -1 pertraukiamas grafikas darbo d., poilsio d. +1 reisas ryte (6:25 iš P. Lukšio st.).
                                        10 -1 pertraukiamas grafikas darbo d., -1 dviejų pamainų grafikas poilsio d.
                                        11, 24*, 27, 32, 38, 56, 74 -1 pertraukiamas grafikas darbo d.
                                        13, 14 pirmą kartą šių maršruto reisų d.d. nekarpo.
                                        18 -1 dviejų pamainų grafikas darbo d.
                                        20 pertraukiamas grafikas darbo d. pervedamas į 2 pamainų režimą.
                                        21 prie kirpimo darbo d. prisideda savaitgalį 12 min. trumpėjantis darbo laikas.
                                        22, 28, 31, 73 pakoreguotas grafikas visomis dienomis.
                                        26 -2 pertraukiami ir -1 dviejų pamainų grafikas darbo d., -2 vienos pamainos grafikai poilsio dienomis. Pirmosiomis birželio dienomis reikia tikėtis ilgų autobusų...
                                        26A koreguojamas grafikas d.d., 1- vienos pamainos grafikas poilsio d.
                                        29, 33 -1 dviejų pamainų grafikas d.d., poilsio d. pakoreguotas grafikas.
                                        30 naujas grafikas poilsio d., -2 pertraukiami grafikai darbo d.
                                        40 -1 dviejų pamainų grafikas.
                                        42 nerandu, kas ten keičiasi pas jį.
                                        43, 75 -3 pertraukiami d.d., -1 vienos pamainos p.d.
                                        45 dienos metu ne ką geriau: -2 dviejų pamainų ir -1 pertraukiamas grafikas, poilsio d. ilginamas darbo laikas 20 min.
                                        46 -2 pertraukiami d.d., -1 dviejų pamainų p.d.
                                        47 -3 pertraukiami d.d., -1 dviejų pamainų p.d.
                                        48 -1 vienos pamainos grafikas p.d. + kirpimai d.d.
                                        49 -1 dviejų pamainų ir -2 pertraukiami d.d., pakoreguotas grafikas p.d.
                                        50 -1 pertraukiamas d.d., p.d. pakoreguotas grafikas.
                                        53A -2 autobusai, tai reiškia, kad neliks ir grafiko skylių kamšymo 53 maršrute imant šiuos autobusus.
                                        55 kaip ir kasmet smarkiai suretinamas: -1 dviejų pamainų ir -2 pertraukiami grafikai d.d., -1 dviejų pamainų grafikas p.d.
                                        *5 maršrute ne piko metu dirbs po 1 autobusą iš 18 ir 38 maršrutų.
                                        *6 maršrute ne piko metu dirbs 2 autobusai iš 40-o.
                                        *24 maršrute ne piko metu dirbs po 1 autobusą iš 40 ir 49 maršrutų.
                                        *54 maršrute ne piko metu dirbs 2 autobusai iš 3 maršruto, o žemagrindis autobusas dirbs visą dieną tas pats.

                                        Troleibusai:
                                        1 -1 2 pamainų ir -2 pertraukiami d.d., sekmadienį 1 dviejų pamainų pervedamas į vienos pamainos grafiką.
                                        2 sekmadienį 2 vienos pamainos grafikai darbą pradės antroje dienos pusėje - nuo 14 ir 15 val. (!).
                                        3, 9, 12 -1 dviejų pamainų ir -2 pertraukiami d.d.
                                        4 -1 pertraukiamas d.d., -1 dviejų pamainų sekmadienį; darbo d. 2 troleibusai tarp piko valandų stovės Ž. Paneriuose.
                                        5 koreguojamas grafikas.
                                        6, 8 -3 pertraukiami d.d.,
                                        7 darbo d. nežymiai koreguojamas grafikas, -1 dviejų pamainų grafikas p.d.
                                        10 po -1 dviejų pamainų ir pertraukiamą grafiką d.d., sekmadieniais -1 dviejų pamainų grafikas.
                                        11 -2 dviejų pamainų grafikai d.d.
                                        13 -1 dviejų pamainų grafikas d.d.
                                        14 -4 vienos pamainos grafikai ir +1 dviejų pamainų grafikas d.d., -1 vienos pamainos grafikas p.d.
                                        16 -1 dviejų pamainų grafikas, -3 pertraukiami grafikai d.d.; galbūt nebevažiuos Škoda 15Tr; sekmadieniais -1 dviejų pamainų grafikas.
                                        17 po -1 dviejų pamainų ir pertraukiamą grafiką d.d.
                                        18 -1 vienos pamainos grafikas p.d.
                                        19 -4 pertraukiami d.d., - vienos pamainos grafikas šeštadienį, sekmadienį 1 dviejų pamainų grafikas pervedamas į vienos pamainos.
                                        20 -1 pertraukiamas grafikas d.d., -1 dvijų pamainų grafikas sekmadienį.

                                        Privatūs autobusai:
                                        05 pavėlinti reisai d.d. vakare, atsirado pietų tarpas šeštadienį.
                                        062 pakoreguotas grafikas d.d. ir pailgintas darbo laikas d.d.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Antras autobusų mažinimas bus nuo Liepos 1 d., ir Liepos, ir Rugpjūčio mėnesiais dirbs 195 autobusai visame mieste.
                                          Birželio mėnesį UAB ,,Vilniaus Autobusai" dirbs 207 autobusų visame mieste.
                                          Jei Birželio mėnesį 26 autobusas bus ilgas, tai tikiuos į 36 trumpi nesugrįž vasaros sezono metu.
                                          Nes 2008 m., 36 trumpi važinėjo iki Liepos 25 d., nes tada buvo 26 ir 10 ilgi.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X